SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sYou better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Hij bevalt goed?quote:Op maandag 30 mei 2016 23:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Fraai nummer om de buizenversterker eens flink te testen.
Heb je orchestral Tubelar bells al over de nieuwe versterke geluisterd?quote:Op maandag 30 mei 2016 23:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Fraai nummer om de buizenversterker eens flink te testen.
behalve het whiskey doe ik dat alquote:Op maandag 30 mei 2016 23:31 schreef ToT het volgende:
Met dit nummer krijg ik altijd zin in een stevige glas whisky.
Ogen dicht, hoofd achterover en de muziek maar over me heen laten komen!
Nah, doe ik maar een heel gewoon *plopje*quote:Op maandag 30 mei 2016 23:32 schreef ToT het volgende:
Ik kan de whisky al haast proeven, en de tinteling in m'n mond voelen.
Whehehe proost!quote:Op maandag 30 mei 2016 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, doe ik maar een heel gewoon *plopje*
Zei iemand 'whisky'?quote:Op maandag 30 mei 2016 23:32 schreef ToT het volgende:
Ik kan de whisky al haast proeven, en de tinteling in m'n mond voelen.
Nee hoor, er vroeg iemand om Highland Parkquote:
blind typenquote:Op maandag 30 mei 2016 23:32 schreef ToT het volgende:
[..]Aigh aight!
Maar hoe lees je mijn post dan en reageer je er op?![]()
![]()
quote:Op maandag 30 mei 2016 23:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij bevalt goed?
Met de Little Dot die ik heb gehad, in de zelfde prijsklasse als de jouwe, heb ik een paar verschillende buizen geprobeerd. MAN, wat een verschil maken die dingen uit zeg!!!!!
Een heel neutraal, vlak maar zuiver geluid versus een zeer levendig geluid, maar wel met een wat "tragere" bas, bijvoorbeeld.
de kat?quote:Op maandag 30 mei 2016 23:28 schreef ToT het volgende:
Kan zijn dat ze iemand hadden die de 2e viool speelt hoor!
Ahhhh geweldig man!quote:Op maandag 30 mei 2016 23:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Erg goed, op de ventilator na nog steeds.
Er komt loepzuiver hoog uit, met warm midden en een zeer strakke bas. Goed opgenomen stemmen lijken in de lucht te hangen of ze in de huiskamer staan.
Daar zijn wel een paar leuke whisky's van verkrijgbaar. De hedendaagse versies zijn helaas niet best meer...quote:Op maandag 30 mei 2016 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee hoor, er vroeg iemand om Highland Park
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |