SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
Gave beelden man, wat een buiquote:Op maandag 30 mei 2016 19:20 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ging ook wel ff goed los hier..
Enschede kwartiertje geleden:
Holy molyquote:Op maandag 30 mei 2016 19:20 schreef CrashO het volgende:
[..]
Oei, ging hard met die hagelquote:Op maandag 30 mei 2016 19:20 schreef CrashO het volgende:
[..]
Waar is dat eigenlijk?quote:Op maandag 30 mei 2016 19:24 schreef CrashO het volgende:
Straat waar die cam op stond is nu ook een zwembad. Even de telezoom pakken
Ik zit helaas net te ver naar het Noorden.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:25 schreef Revanches het volgende:
Nog FOK!ers uit de regio Noord-Oost Nederland(Emmen, Stadskanaal)?Gaat goed los daar op lightningmaps
Mooie haikuquote:Op maandag 30 mei 2016 19:29 schreef marcel-o het volgende:
hee
een rommel in Rotterdam
maar onweer is er zo goed als uit![]()
zoals verwacht
Wat een systeem, ik zie hier uit mijn raam nog onweer uit hetzelfde buiencomplexquote:
Ja maar waar is dat filmpje dan?quote:Op maandag 30 mei 2016 19:35 schreef Stefanovich het volgende:
Alle straten in enskede zijn nu rivieren![]()
Kreeg net een filmpje door vanuit een kroeg, water lekte langs de spotjes door het plafond naar beneden
Wie is er op 00:18 zo dapper om te gaan hardlopen?quote:Op maandag 30 mei 2016 19:35 schreef CrashO het volgende:
Zo ligt het er nu bij(Enschede, omgeving Meubelplein)
hele gemotiveerde damequote:Op maandag 30 mei 2016 19:40 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Wie is er op 00:18 zo dapper om te gaan hardlopen?
Die loopt een hoek in met alleen woningen. Zal wel net volledig ondergehoost zijn in het park (hier vrijwel naast) en nu afdruipen naar huisquote:Op maandag 30 mei 2016 19:40 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Wie is er op 00:18 zo dapper om te gaan hardlopen?
ijssel, Zuid-Holland?quote:Op maandag 30 mei 2016 19:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel hoor, in de buurt van de IJssel gaat het los
Hollandse Ijssel neem ik aan.quote:
quote:Op maandag 30 mei 2016 19:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel hoor, in de buurt van de IJssel gaat het los
Eerder rond de dorpjes aan de Lek. De Ijssel komt ie echt niet over.quote:
best potigquote:Op maandag 30 mei 2016 19:44 schreef aloa het volgende:
Die wolkentoppen. Bijna 15 km hoog![]()
[ afbeelding ]
yep, ik ook! Bij Oost knalt het opeens!quote:
Eredivisie genaaidquote:Op maandag 30 mei 2016 19:48 schreef Rabieluh het volgende:
Waarom wordt Enschede zo gestraft? Wat hebben ze de wereld misdaan...
Die komt als het goed is ook over het noorden van provincie Utrecht heen. Zo niet, dan geef ik de hoop op. Al teveel teleurstellingen vandaag met betrekking tot het onweer.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:51 schreef Rabieluh het volgende:
Lijkt een nieuwe soort lijn te ontstaan van noord naar zuid, precies bij Breda sluit ie niet.
Net 4 druppels op het raam, echt.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:51 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat kijkt naar oosten
* Nattekat ziet donkere luchten
* Nattekat maakt klaar voor storm des doods
* Nattekat denkt dat het enorm tegen gaat vallen
In Oldenzaal nu ook weer een plensbui van jewelste. Ook nog een beetje onweer erin.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:50 schreef CrashO het volgende:
Het begint weer in Enschede.. this should be interesting
Straf? Gewoon de gevolgen van een heerlijk vochtig landklimaat. Dat saaie zeeklimaat zonder zomers en winters in de rest van Nederland is juist een straf..quote:Op maandag 30 mei 2016 19:48 schreef Rabieluh het volgende:
Waarom wordt Enschede zo gestraft? Wat hebben ze de wereld misdaan...
Dat....en Munsterman en zijn kornuiten.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:53 schreef pfaf het volgende:
[..]
Straf? Gewoon de gevolgen van een heerlijk vochtig landklimaat. Dat saaie zeeklimaat zonder zomers en winters in de rest van Nederland is juist een straf..
quote:Op maandag 30 mei 2016 19:53 schreef pfaf het volgende:
[..]
Straf? Gewoon de gevolgen van een heerlijk vochtig landklimaat. Dat saaie zeeklimaat zonder zomers en winters in de rest van Nederland is juist een straf..
Waar in Assen? Marsdijk hier, ineens fel onweerquote:
Bijna droog ineens ja...quote:Op maandag 30 mei 2016 19:51 schreef Rabieluh het volgende:
Lijkt een nieuwe soort lijn te ontstaan van noord naar zuid, precies bij Breda sluit ie niet.
Rolde ook, heel veel regen en wat hagel. Rommelt nog steeds in de verte.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:54 schreef Djeez het volgende:
[..]
Waar in Assen? Marsdijk hier, ineens fel onweer
Je bent toch al nat.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
INCOMING!
* Nattekat rent schuilkelder in
Ik voorspel een tegenvallerquote:Op maandag 30 mei 2016 19:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
INCOMING!
* Nattekat rent schuilkelder in
NEEquote:Op maandag 30 mei 2016 19:57 schreef Againzender het volgende:
Gaat boven het Groene Hart ook redelijk los zo te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |