quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:24 schreef Tarado het volgende:
twitter:NobleF1 twitterde op dinsdag 31-05-2016 om 12:19:17Interesting tyre choices from Haas and Renault for #CanadianGP https://t.co/So4yNLyGd5 https://t.co/sJwC44hr9O reageer retweet
Zo'n beetje voor het eerst dat er teams met een echt afwijkende keuze zijn.quote:
Dit is de kans om te bewijzen dat hij gewoon sterk terug kan komen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:37 schreef Rossdale het volgende:
Ik hoop niet dat zijn zelfvertrouwen nu een al te grote knak heeft gekregen en dit zijn prestaties gaat beinvloeden.. Zou erg zonde zijn
Niet zijn zelfvertrouwen, vertrouwen in team zal wel minder zijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:37 schreef Rossdale het volgende:
Ik hoop niet dat zijn zelfvertrouwen nu een al te grote knak heeft gekregen en dit zijn prestaties gaat beinvloeden.. Zou erg zonde zijn
1 stop:quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:17 schreef SnowOokami het volgende:
2 stops?
U - S - U ?
1 stop:
S - SS / SS - S ?
Omdat dat altijd langzamer is.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:57 schreef Afhaalchinees het volgende:
Waarom zijn er niet 5 stoppers nodig met hypersofts en megasofts die echt 5 seconden per rondje sneller zijn?
Wil iedereen die nog steeds denkt dat het wel mee valt met de breedte nu hun hand opsteken?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:01 schreef ChatGirl het volgende:
D'r is met een GP3-auto over het circuit van Baku gereden. Alle plaatjes staan hier.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelfs de pitstraat van Monaco is brederquote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:06 schreef Beach het volgende:
ziet er prima uit toch; breedte Canada of Monaco
dit lijkt op Macau zo smalquote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:07 schreef j95 het volgende:
Wat een onmogelijk circuitMax zal daar wel crashen.
Ik heb eigenlijk best wel zin in de race in Bakuquote:The circuit will measure just 7.6 metres wide at its narrowest point, Aziz Aliyev Street. At other points it will be over 70% wider, reaching a maximum of 13 metres. F1 cars are 1.8 metres wide and could increase to 2 metres next year. The FIA’s reference width for Hockenheim and Singapore is 9m, though as with most tracks their widths vary over the course of a lap.
Dat was ook mijn eerste ingeving. Gaat de WTCC er ook rijden?quote:
40? Eerder 12. Na de safety car zat hij maar 6 rondjes achter Rosberg voordat hij er voor bij ging en was het verlies hooguit 2 sec per ronde.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:30 schreef twiFight het volgende:
Ricciardo reed sterk, maar deed weinig uitzonderlijks. Dan liever Hamilton, die won met, wat was het, 40 sec achterstand door Rosberguiteindelijk de race door een call van hemzelf. Perez had een goed resultaat maar ik heb helaas weinig van hem gezien deze race (poepregie).
Hopelijk een opdrogende baan in canada. Dan doen ze 45 rondjes achter de safety car en pit daarna iedereen gelijk voor ultrasofts.
Ik las dat Sauber in verregaande onderhandeling is met een investeerder maar dat er niets naar buiten wordt gebracht totdat de deal rond is.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:07 schreef Nober het volgende:
2017 silly season
Topic is dicht.
SPT / [Formule 1] Silly Season 2016: De strijd voor stoeltjes en motoren
Sauber exit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |