SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sL2B's Mixcloud
quote:Op maandag 30 mei 2016 15:37 schreef knokkels het volgende:
Ik bespeur een niet echt heel erg subtiele hint in de TT
Sjezus zeg.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:38 schreef knokkels het volgende:
Bedreigingen na uitstel No Man's Sky
Seriously?
Een computerspelletje moet volgens de makers wat verbeterd worden, dus de uitgiftedatum loopt wat uit.. En ze gaan met doodsbedreigingen verder?
Ja want dat doet die game ook echt veel goed. Gaat het vast sneller van als de developer dood is
oh het was een subtiele hint?quote:
quote:Op maandag 30 mei 2016 15:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
oh het was een subtiele hint?![]()
Of gewoon een hint?
Pfff, iemand is duidelijk niet ingech00ndquote:Op maandag 30 mei 2016 15:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja, nou, dus knokkels wil niet draaien, kunnen de tonnen met spijkers met spoed de heuvel op?
quote:Op maandag 30 mei 2016 15:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
Pfff, iemand is duidelijk niet ingech00nd
quote:Programma van vandaag
15:45 - 17:45 DJ Knokkels - Oeh! Virtuele Knopjes
Niet weten dat dat nog een stuk langer kan wordenquote:Op maandag 30 mei 2016 15:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kwart voor zes maar! Heb je hoofdpijn?
quote:Op maandag 30 mei 2016 15:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Niet weten dat dat nog een stuk langer kan worden
Gerede kans dit datquote:
Tail wilde ook nog draaien vanavond, maar heeft een klantje tussendoor. Die zal voorlopig nog wel plat liggen dus.quote:
Je weet dat het vanaf nu alleen maar bergafwaarts gaat enzoquote:
Wanneer Tail komt gaat ie voor natuurlijk, want ik wil hem ook horenquote:Op maandag 30 mei 2016 15:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Tail wilde ook nog draaien vanavond, maar heeft een klantje tussendoor. Die zal voorlopig nog wel plat liggen dus.
Ging prima, goede muziek op één grafnummer na. Hij praat leuk en technisch ging er (bijna) niets mis.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wanneer Tail komt gaat ie voor natuurlijk, want ik wil hem ook horen
welk nummer was dat dan?quote:Op maandag 30 mei 2016 15:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ging prima, goede muziek op één grafnummer na. Hij praat leuk en technisch ging er (bijna) niets mis.
Weet ik het, één of ander Womack & Womack achtig zanik ende zeur nummer. Mo weet het wel, die is er ook dol op.quote:
Ik zie een vrij rigoureuze manier om de wolken te laten verdwijnenquote:Op maandag 30 mei 2016 16:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De vraag van vandaag aan alle trouwe Radio 49 luisteraars is als volgt: wat ziet u voor fraais in deze paddenstoel?
[ afbeelding ]
Zelf zie ik er een knopje in.
quote:Op maandag 30 mei 2016 15:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Weet ik het, één of ander Womack & Womack achtig zanik ende zeur nummer. Mo weet het wel, die is er ook dol op.
quote:Whenever I hear goodbyes, remind me baby of you. I break down and cry, next time I'll be true, yeah
Handig bij kutweer.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik zie een vrij rigoureuze manier om de wolken te laten verdwijnen
quote:Op maandag 30 mei 2016 16:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar zeg ik Two men, a drum machine and a trumpet op.
DD?quote:
inb4 They're Coming To Take Me Away, Ha Ha!quote:Op maandag 30 mei 2016 16:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
------------------------------------------------------->---]
quote:Op maandag 30 mei 2016 16:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
inb4 They're Coming To Take Me Away, Ha Ha!
Pfff ik ben helemaal geen oudje, zegt er eentje watquote:
Ik heb dit gewoon, uiteraardquote:
Dude, je kan 5 van de 7 dagen je sleutels niet vinden, terwijl iedereen weet dat ze onder je bed geflikkerd horen te worden.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Pfff ik ben helemaal geen oudje, zegt er eentje wat
Lekker nummer, dat zeker
2 van de 7 hoorquote:Op maandag 30 mei 2016 16:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dude, je kan 5 van de 7 dagen je sleutels niet vinden, terwijl iedereen weet dat ze onder je bed geflikkerd horen te worden.
quote:Op maandag 30 mei 2016 16:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
2 van de 7 hoor![]()
De rest van de tijd zitten ze in mijn broek-/jaszak of op mijn bureau
* knokkels bestelt wat mannen in witte jassenquote:
ik zie een verzoekje en die draai ikquote:
Blijft ook een leuk nummer.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels bestelt wat mannen in witte jassen
quote:Op maandag 30 mei 2016 16:25 schreef knokkels het volgende:
oude bedrijf waar je gewerkt hebt bellen omdat je ziet dat ze een 3D-printer hebben
3D Robohandquote:
Oeh, dat zou het één en ander veranderen ja! En de financiële kant, hoe werkt dat?quote:Op maandag 30 mei 2016 16:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
3D Robohand
met arduino, servo's en dat soort dingen.. Dat ik gewoon een volledig bruikbare hand heb, en niet lange vingers heb aangestuurd met kinetische energie, waar de knokkels niet kunnen buigen
http://www.instructables.(...)thetic-Hand-Forearm/quote:Op maandag 30 mei 2016 16:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oeh, dat zou het één en ander veranderen ja! En de financiële kant, hoe werkt dat?
quote:
quote:Op maandag 30 mei 2016 16:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
http://www.instructables.(...)thetic-Hand-Forearm/
Totale kosten zijn rond de 150 euro voor materialen.
Om het in perspectief te zien: Een bionische hand kost iets van 50.000 euro
Dat filmpje met die 9 volts blokbatterij eraan geknoopt. Wat een techniek!quote:Op maandag 30 mei 2016 16:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet precies degene die ik bedoel, had ik een andere gevonden maar die kan ik nu even niet terugvinden
Dan is de technologie in de loop der tijd dus een stuk goedkoper geworden!quote:Op maandag 30 mei 2016 16:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet precies degene die ik bedoel, had ik een andere gevonden maar die kan ik nu even niet terugvinden
Gaaf hequote:Op maandag 30 mei 2016 16:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[..]
Dat filmpje met die 9 volts blokbatterij eraan geknoopt. Wat een techniek!
quote:Op maandag 30 mei 2016 16:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan is de technologie in de loop der tijd dus een stuk goedkoper geworden!
[ afbeelding ]
Ik ben gewoon pricelessquote:Op maandag 30 mei 2016 16:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan is de technologie in de loop der tijd dus een stuk goedkoper geworden!
[ afbeelding ]
Eigenlijk was dat de voorloper van Robocop, Terminator enz.quote:
Bob Rivers?quote:Op maandag 30 mei 2016 16:53 schreef Fogel het volgende:
Als je goede autorijmuziek hebt, go for it. Ik ga naar huis en slinger de stream aan onderweg, kan toch nog 1 gig verstoken voor 1/6.
Working 9-16:53 bestaat vast een nummer van
Ben al zo oud dat ik het genoegen had het origineel te kunnen volgen.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Eigenlijk was dat de voorloper van Robocop, Terminator enz.De eerste cyborg!
Nou ja, geen cyborg, want hij had een menselijk brein natuurlijk.
scherpquote:
Duh...quote:Op maandag 30 mei 2016 16:51 schreef ToT het volgende:
Liep die serie tot '78?
Dan heb ik dus herhalingen gezien in mijn jeugd!
Hehehe volgens mij heb ik het begin jaren '80 op tv gezien.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ben al zo oud dat ik het genoegen had het origineel te kunnen volgen.
hallo met knokkels, waamee kan ik u helpenquote:
Dat laatste, Mo.quote:Op maandag 30 mei 2016 17:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
Charlie's Angels was leuker....................die meiden waren in ieder geval knapper dan die Steve Austin.
Welkom in het knokkels keuzemenu.quote:Op maandag 30 mei 2016 17:05 schreef just me het volgende:
[..]
hallo met knokkels, waamee kan ik u helpen
quote:Op maandag 30 mei 2016 17:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hier ook gekozen voor het verbreken van de verbinding.
Zei de voorzitter van de officiële Knokkels adoratie- en fanclub...quote:Op maandag 30 mei 2016 17:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Welkom in het knokkels keuzemenu.
Wilt u een verzoek indienen, kies 2.
Nog een keer dit nummer horen? Kies nogmaals 2
Heer knok zelf aan de lijn krijgen? Kies 2
Wilt u dat knokkels door blijft draaien, doe daar dan melding van in het desbetreffende topic.
Wilt u de verbinding verbreken? Kies 2.
quote:Op maandag 30 mei 2016 17:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zei de voorzitter van de officiële Knokkels adoratie- en fanclub...
Helemaal niet, geen onweer gezien hierquote:Op maandag 30 mei 2016 17:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Uitgezwommen voor vandaag, Mad? Het is hier aardig actief op onweersgebied op het ogenblik en benauwd, dus je zit daar prima.
Daar is geen budget voor waar jouw huis woont.quote:Op maandag 30 mei 2016 17:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Helemaal niet, geen onweer gezien hier
De storm is weer gaan liggen, het is nog net geen vacuüm hier.quote:Op maandag 30 mei 2016 17:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Uitgezwommen voor vandaag, Mad? Het is hier aardig actief op onweersgebied op het ogenblik en benauwd, dus je zit daar prima.
0900-7234649quote:
Dat doe ik ook hoor, maar dat is wanneer ik mijn telefoon niet kan vindenquote:Op maandag 30 mei 2016 17:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Populariteit veinzen.![]()
*zichzelf gaat bellen
Zo'n periode zonder Radio49 kan ik iedereen absoluut aanbevelen...quote:Op maandag 30 mei 2016 17:38 schreef knokkels het volgende:
Hebben jullie je een beetje geamuseerd, zo zonder mij?
in mijn half uur show maar vnv nation gedraaidquote:Op maandag 30 mei 2016 17:38 schreef knokkels het volgende:
Hebben jullie je een beetje geamuseerd, zo zonder mij?
quote:Op maandag 30 mei 2016 17:40 schreef tailfox het volgende:
[..]
in mijn half uur show maar vnv nation gedraaid
ik vind goed.quote:Op maandag 30 mei 2016 17:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dus jij gaat zo na mij, begrijp ik het goed?![]()
Dat klinkt weer prima. Proost en denk om de glazen deur hè.quote:Op maandag 30 mei 2016 17:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De storm is weer gaan liggen, het is nog net geen vacuüm hier.
De zee is glad, water kabbelt weer aan de waterlijn. Gin-tonic kan weer in overvloed genuttigd worden.
Kortom, alles OK hier...
Die hoeft nu niet meer dicht, scheelt de helft...quote:Op maandag 30 mei 2016 17:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat klinkt weer prima. Proost en denk om de glazen deur hè.
Jij ook al?quote:
Hoeft niet, of kan nietquote:Op maandag 30 mei 2016 17:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die hoeft nu niet meer dicht, scheelt de helft...
Tsja,quote:
quote:Op maandag 30 mei 2016 17:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die hoeft nu niet meer dicht, scheelt de helft...
Hoeft niet, bijna 30 graden hier en windstil. Languit niks doen op het zonneterras...quote:Op maandag 30 mei 2016 17:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hoeft niet, of kan niet
Huge ass hagelstenen enz
Zou kunnen, tenzij tail al gevroten heeftquote:
ga jij maarquote:Op maandag 30 mei 2016 17:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zou kunnen, tenzij tail al gevroten heeft
ik moet nog 1 telefoontje plegen, en dan ga ik wel weer losquote:
wat?quote:Op maandag 30 mei 2016 18:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gebruik nou eens een keer iets dat gewoon wel werkt, het is zo simpel...
VLC schijnt een goede speler te zijn.quote:Op maandag 30 mei 2016 18:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gebruik nou eens een keer iets dat gewoon wel werkt, het is zo simpel...
Niet eens Foobar gebruiken, faalhaasquote:
Ik heb er nooit last mee.quote:Op maandag 30 mei 2016 18:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
VLC schijnt een goede speler te zijn.
In handen van tailfox is alles kansloos...quote:Op maandag 30 mei 2016 18:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Voor video zeker, voor audio niet echt, Foobar houdt rekening met die skipsquote:Op maandag 30 mei 2016 18:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zou het zo dramatisch zijn?quote:Op maandag 30 mei 2016 18:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In handen van tailfox is alles kansloos...
Jij bent Mo, VLC durft jou ook niet dwars te zittenquote:
Indd, als ie me iets flikt mieter ik hem het raam uit.quote:Op maandag 30 mei 2016 18:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jij bent Mo, VLC durft jou ook niet dwars te zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |