Wanneer Tail komt gaat ie voor natuurlijk, want ik wil hem ook horenquote:Op maandag 30 mei 2016 15:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Tail wilde ook nog draaien vanavond, maar heeft een klantje tussendoor. Die zal voorlopig nog wel plat liggen dus.
Ging prima, goede muziek op één grafnummer na. Hij praat leuk en technisch ging er (bijna) niets mis.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wanneer Tail komt gaat ie voor natuurlijk, want ik wil hem ook horen
welk nummer was dat dan?quote:Op maandag 30 mei 2016 15:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ging prima, goede muziek op één grafnummer na. Hij praat leuk en technisch ging er (bijna) niets mis.
Weet ik het, één of ander Womack & Womack achtig zanik ende zeur nummer. Mo weet het wel, die is er ook dol op.quote:
Ik zie een vrij rigoureuze manier om de wolken te laten verdwijnenquote:Op maandag 30 mei 2016 16:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De vraag van vandaag aan alle trouwe Radio 49 luisteraars is als volgt: wat ziet u voor fraais in deze paddenstoel?
[ afbeelding ]
Zelf zie ik er een knopje in.
quote:Op maandag 30 mei 2016 15:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Weet ik het, één of ander Womack & Womack achtig zanik ende zeur nummer. Mo weet het wel, die is er ook dol op.
quote:Whenever I hear goodbyes, remind me baby of you. I break down and cry, next time I'll be true, yeah
Handig bij kutweer.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik zie een vrij rigoureuze manier om de wolken te laten verdwijnen
quote:Op maandag 30 mei 2016 16:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar zeg ik Two men, a drum machine and a trumpet op.
DD?quote:
inb4 They're Coming To Take Me Away, Ha Ha!quote:Op maandag 30 mei 2016 16:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
------------------------------------------------------->---]
quote:Op maandag 30 mei 2016 16:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
inb4 They're Coming To Take Me Away, Ha Ha!
Pfff ik ben helemaal geen oudje, zegt er eentje watquote:
Ik heb dit gewoon, uiteraardquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |