Win-win situatie is het danquote:
quote:
Yup de verjaardag daarna kan wel. Maar daarvoor nietquote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Win-win situatie is het dan
En ik ben ook niet zo'n type hoor. Maar vind het wel leuk om een bijzonder jurkje voor een bruiloft te hebben. Als de verjaardag daarna was dan zou ik hem wel weer twee keer aantrekken.
Wij snappen elkaarquote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:00 schreef zeefje het volgende:
[..]
Yup de verjaardag daarna kan wel. Maar daarvoor niet. Vind ik dan
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:00 schreef zeefje het volgende:
[..]nee, 36 Elke dag 5 keer wisselen. Minimaal!
Ik neem meestal zo min mogelijk mee. Voor een week heel veel hemdjes, 1 warm vest, 1 jurkje en 1 broek en dat is het dan wel weer. Soms zelf ruimte over in mijn koffer.
Hoezo?quote:
Oh ja dit dus. Ik neem meestal zo veel boekjes en tijdschriften mee terwijl ik er nooit aan toe komquote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik neem 1000 dingen mee op vakantie. Maar wij gaan met de auto dus dat is geen enkel probleem. Bij mij zit het niet zo zeer in kleding maar meer in notitieblokje, bestek, nagelschaartje, doos tissues, zwemkleding die nooit wordt gebruikt, reisgidsen van landen waar we mogelijk naartoe gaan, etc etc etc
We gaan ook nooit kamperen, we hebben meestal appartementen in Polen. En het komt altijd wel voor dat we het bestek onderweg ergens voor nodig hebben. Een lepel voor een bakje yoghurt ofzo. Of een mes om een broodje door te snijden om te delen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hoezo?
De rest klinkt niet per se als kampeeruitrusting
Oh, tiewraps, ducttape, een waterpomptang, een stanleymes en een kleine spanband zitten eigenlijk ook wel standaard in m'n koffer
+ een kist met gezelschapspelletjesquote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik neem 1000 dingen mee op vakantie. Maar wij gaan met de auto dus dat is geen enkel probleem. Bij mij zit het niet zo zeer in kleding maar meer in notitieblokje, bestek, nagelschaartje, doos tissues, zwemkleding die nooit wordt gebruikt, reisgidsen van landen waar we mogelijk naartoe gaan, etc etc etc
Naar Sri Lanka hadden wij mee: (alles wat cursief is thuisgelaten toen we naar Iran gingen)quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hoezo?
De rest klinkt niet per se als kampeeruitrusting
Oh, tiewraps, ducttape, een waterpomptang, een stanleymes en een kleine spanband zitten eigenlijk ook wel standaard in m'n koffer
Heel logisch met jullie vakantiequote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:33 schreef Isegrim het volgende:
Ik maak er een sport van om zo weinig mogelijk mee te nemen.
Waarom schrijf je dat op? (en waarom in het Engels)quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Naar Sri Lanka hadden wij mee: (alles wat cursief is thuisgelaten toen we naar Iran gingen)
2 travel towels (lightweight, quick to dry)
5 pairs of underpants each
2 bras
3 pairs of socks each
2 pairs of pants each
4 T-shirts each
1 sweater each (wear on plane)
1 dress (not each)
1 pair of flipflops each
1 pair of sneakers (Jeroen, wear on plane)
1 pair of hiking sandals (Petra, wear on plane)
2 sets of bathing gear
1 pair of leggings (Petra)
1 pair of spare glasses (Jeroen, carry-on luggage)
2 pairs of leech socks (yes, they exist: http://www.bloedzuigersokken.nl/)
head lamp (you know, like they use in coal mines)
2 rain ponchos
personal hygiene items (hairbrush, toothbrush, shaving items, washing detergent etc)
camera, GoPro action cam, accessories (carry-on luggage)
laptop (Lenovo ThinkPad E145, 11.6", carry-on luggage)
snorkeling gear (fins, masks, rash guards)
medication: DEET, loperamide (anti-diarrhoea), heavy-duty antibiotics, painkillers, asthma meds, allergy meds, migraine meds)
Swiss army knife (we were SO happy we'd brought that last time!)
ziplock bags
PowerCube (http://www.powercube.nl/)
length of lightweight, nylon rope (great for hanging laundry or saving yourself after falling down a cliff or something)
tie-wraps
sunscreen
desinfectant gel (this one's really indispensable if you wanna prevent diarrhoea and other nastiness)
mosquito net (one that you set up like a tent instead of hanging it, can be used anywhere)
En waarom heeft hij sinds de laatste keer dat hij de lijst postte niet aangepast dat hij geen beha's draagt?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Waarom schrijf je dat op? (en waarom in het Engels)
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:52 schreef Myraela het volgende:
Als ik een vakantiehuisje heb dan is kleding niet het grootste probleem. Maar dan ga ik voor de zekerheid keukenapparatuur meenemen.
Van blog afgeplukt dat we toen bijhieldenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Waarom schrijf je dat op? (en waarom in het Engels)
LHO heeft manboobsquote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
En waarom heeft hij sinds de laatste keer dat hij de lijst postte niet aangepast dat hij geen beha's draagt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |