38 graden en vochtig?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:14 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik wen er maar niet aan. Want het wordt weer kutweer/
Uhu, kun je extra lang in de dierentuin blijvenquote:
Leuk, dat is wel hip!quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
In Neukolln.Voor data stuur ik je een berichtje.
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:33 schreef derLudolf het volgende:
[..]
38 graden en vochtig?
Nee zo warm hoeft ook niet nee
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:10 schreef kwakz0r het volgende:
Wij hebben het eerste rondje speeltuin erop zitten, een duplohuis gebouwd dat nu weer vakkundig verbouwd wordt, koekje gegeten en ik heb lekker de radio aanstaan dus er danst af en toe een dreumes langs.
Zo fijn als hij vrolijk is!
Gezellig daar in huize Kwakquote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:10 schreef kwakz0r het volgende:
Wij hebben het eerste rondje speeltuin erop zitten, een duplohuis gebouwd dat nu weer vakkundig verbouwd wordt, koekje gegeten en ik heb lekker de radio aanstaan dus er danst af en toe een dreumes langs.
Zo fijn als hij vrolijk is!
Volgens mij ben jij nog zenuwachtiger dan ik voorquote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:25 schreef zeefje het volgende:
Over twee weken mijn jurk kopen. 't voelt een beetje alsof ik zelf ga trouwen. ben er gewoon een beetje zenuwwachtig voor.
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:30 schreef Atifa het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij nog zenuwachtiger dan ik voormijn bruidsjurk
.
Ik vind dat wel altijd jammer, heb je niet een ander jurkje voor de verjaardag?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:34 schreef zeefje het volgende:
Ik wil mijn jurk op mijn verjaardag aan (eind juni) en op de bruiloft van mijn zwagert. Dezelfde mensen komen op de bruiloft en verjaardag. Is het raar dat ze hem dan al gezien hebben?
Nee, hier kan alleen een vrouw zich over opwinden. Het type dat voor een week Spanje met 21 badpakken in de koffer vertrekt want je wilt niet twee keer in hetzelfde badpak gezien worden aan het zwembad.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:34 schreef zeefje het volgende:
Ik wil mijn jurk op mijn verjaardag aan (eind juni) en op de bruiloft van mijn zwagert. Dezelfde mensen komen op de bruiloft en verjaardag. Is het raar dat ze hem dan al gezien hebben?
Nee.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:34 schreef zeefje het volgende:
Nou zo'n type ben ik dus echt niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, hier kan alleen een vrouw zich over opwinden. Het type dat voor een week Spanje met 21 badpakken in de koffer vertrekt want je wilt niet twee keer in hetzelfde badpak gezien worden aan het zwembad.
Oh jawel.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik vind dat wel altijd jammer, heb je niet een ander jurkje voor de verjaardag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |