Have funquote:Op dinsdag 31 mei 2016 07:50 schreef Lonaa het volgende:
Hondoppas geregeld, kattenoppas geregeld, kamer geboekt.
We gaan naar Berlijn.
Thanks! Ik heb er ook echt zin in!quote:Op dinsdag 31 mei 2016 07:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Have fun
Water weer beetje weg kunnen krijgen na de lekkerij?
Augustus.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 07:55 schreef Isabeau het volgende:
Wat een stom gedoe, Lonaa. Woningbouwvereniging al gebeld? Dat 'lek' mag wel dicht
En super veel plezier in Berlijn. Wanneer gaan jullie?
Het is lekker weer! Zonnetjequote:
En blauwe lucht!quote:
Hier was het een mooie test om te zien of een oude lekkage in de badkamer niet terugkwam.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 07:49 schreef fietsie het volgende:
Ik was er heeel klein beetje teleurgesteld over want ik heb afgelopen herfst/winter alle dakgoten ontkoppeld van het riool en naar een afvoer in de tuin omgebouwd, terras herstraat en regengoten in het straatwerk gemaakt om met dat soort enorme buien het water snel kwijt te kunnen raken...
Welke dierentuin?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 08:59 schreef emmyemmy het volgende:
Ik heb eitjes en spek gebakken, vriendin is onderweg en dan samen naar de dierentuin en vanavond samen sushi eten
Ik wen er maar niet aan. Want het wordt weer kutweerquote:Op dinsdag 31 mei 2016 08:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Uhu, werd ook wel weer es tijd, lekker weer
waar zitten jullie, en wanneer ben je hier?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 07:50 schreef Lonaa het volgende:
Hondoppas geregeld, kattenoppas geregeld, kamer geboekt.
We gaan naar Berlijn.
In Neukolln.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:26 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
waar zitten jullie, en wanneer ben je hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |