Ventielen bedoel ikquote:Op zondag 12 juni 2016 19:39 schreef YoshiBignose het volgende:
Huh, wou je zeggen dat een band leegloopt als je dat er niet op draait? Dacht meer dat het tegen vuil was enzo.... Ze zitten er wel gewoon op daar niet van
4 ventielen gaan toch niet tegelijk lekken?quote:Op zondag 12 juni 2016 19:42 schreef YoshiBignose het volgende:
Die ventielen kun je dat zo vervangen? Of kan ik bij een garage langsrijden die dat zo kunnen testen?
Ik heb wel vals gespeeld met knikkeren een keer... toen verloor ik en zei ik dat het neppie was.
Oxidatie tussen velg en band?quote:Op zondag 12 juni 2016 19:33 schreef YoshiBignose het volgende:
M'n E36 banden lopen leeg... ik denk in een weekje van 2.3 naar 1.0. Als ze echt lek zijn gaat het sneller toch? Kan het nog wat anders zijn of gewoon vervangen? Vind het wel apart dat ze alle 4 leeg lopen (rechts sneller dan links, die zaten op 1.6 ofzo).
Oxidatie heb ik ook regelmatig gehad. Zeepsopje op de rand kwasten en 10 minuten wachten voordat je andere oorzaak gaat zoeken.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:50 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Oxidatie tussen velg en band?
Of goedkope bandjes..
Zo kun je ook je ventielen checkenquote:Op zondag 12 juni 2016 19:53 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Oxidatie heb ik ook regelmatig gehad. Zeepsopje op de rand kwasten en 10 minuten wachten voordat je andere oorzaak gaat zoeken.
Is wel apart dat ze zo snel leeglopen. Normaal is het ouderdom, rubber laat ook steeds meer lucht door naarmate ze ouder worden, maar dit gaat wel heel hard. Als ze toch al versleten zijn, dan gewoon nieuwe kopen. Goede banden zijn wel belangrijk. Ik pomp mijn banden tegenwoordig ook weer iedere 1-2 maanden bij.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:53 schreef YoshiBignose het volgende:
Zijn wel Michelins maar ik denk ook vrij oud... en achter maar 2mm denk ik... ach ja of ff maar 4 nieuwe halen zoveel kost het allemaal niet tegenwoordig.
Dacht het niet. Cabrio en CP zijn anders dan sedan/Touring vlgns mij.quote:Op maandag 13 juni 2016 08:58 schreef YoshiBignose het volgende:
Zit er nog een verschil in die knipperlichten van de E36? Volgens mij kan ik me een keer herinneren dat het kliksysteem was veranderd ofzo bij latere modellen? Ik heb een cabrio uit 98.
Het lag niet aan de velgen, of aan de banden of aan de machine... maar aan het mannetje wat erachter stond. Hij dacht dat het velgen waren met een omgekeerd velgbed, dit bleek niet zo te zijn dus de banden moesten er vanaf de voorkant op.quote:Op zondag 12 juni 2016 15:35 schreef BeamofLight het volgende:
Ligt aan je garage
Die heeft gewoon problemen om die ultra platte 19" erop te duwen. Kan echt niet elke monteur hoor met een normaal banden apparaat
zei het je hequote:Op maandag 13 juni 2016 18:29 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Het lag niet aan de velgen, of aan de banden of aan de machine... maar aan het mannetje wat erachter stond. Hij dacht dat het velgen waren met een omgekeerd velgbed, dit bleek niet zo te zijn dus de banden moesten er vanaf de voorkant op.
Hij gaf vandaag eerlijk toe een stomme fout te hebben gemaakt.
Bij 130 draait hij idd 4000 rpm, en met een koude motor zou ik dan gewoon geen 130 rijden.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:35 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Probeer maar eens 130 te rijden onder de 3000 toeren. Dat gaat je met een 318i niet lukken.
Zucht, zo reageren op een grapje..quote:
Dohhhhquote:Op maandag 13 juni 2016 21:34 schreef Catch22- het volgende:
540i is gewoon een bazenbak. Zou hem verkiezen boven een nieuwe 114i.
Denk ik
1 serie en i3 moeten/mogen de naam BMW niet dragen..... Vooral de i3 is natuurlijk om te kotsenquote:Op maandag 13 juni 2016 21:37 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Dohhhh
1 serie is voor de vrouwen en skinny jeans verkopers
Mwah.. Mag bestquote:Op maandag 13 juni 2016 23:42 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
1 serie en i3 moeten/mogen de naam BMW niet dragen..... Vooral de i3 is natuurlijk om te kotsen/captain obvious
De x1 en 2 Active tourer zijn anders ook niet fraai. Evenals de 5gtquote:Op maandag 13 juni 2016 23:42 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
1 serie en i3 moeten/mogen de naam BMW niet dragen..... Vooral de i3 is natuurlijk om te kotsen/captain obvious
Whehe, scherp+1, maar je snapt natuurlijk wel welke 1 serie modellen ik bedoelquote:Op maandag 13 juni 2016 23:49 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Mwah.. Mag best![]()
[ afbeelding ]
Whehe, mooie neus. Imo de echte "bad guy" neus.. In veel van die films van vroeger reden de schurken hierin. Een auto die even laat zien wie de baas isquote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:26 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
Thanks for the support! 1-serie met een 6-pitter zou ik zeker nog wel overwegen! Maar zo een oude bak blijft ook gewoon leuk, helemaal als er een V8 in ligt. En de neus van een E34..![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
https://www.google.nl/sea(...)rc=xbnHT-G3zvAssM%3Aquote:Op donderdag 16 juni 2016 10:19 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Whehe, mooie neus. Imo de echte "bad guy" neus.. In veel van die films van vroeger reden de schurken hierin. Een auto die even laat zien wie de baas is
Spannende dag, mijn koppakking wordt vandaag aangepakt bij de garage en een nieuw draagarm. Ik verwacht dat hij straks nog lekkerder rijdt, en natuurlijk nog zorgelozer..
Leuke bak Yoshi! Softop is voor mij persoonlijk wel een dealbreaker, die zou ik dan laten vervangen door een hardtopquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:08 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik nieuwe banden maar eronder gezet, ventielen vervangen en hij had ook met een goedje ingesmeerd ofzo tussen velg en band omdat ze behoorlijk verrot waren (zaten ook muurvast). Knipperlicht ook vervangen maar door de schade rechtsvoor past het allemaal niet zo goed meer, ach ja, hoeft geen schoonheidsprijzen te winnen
QUESTION. Hoe krijg ik het mos uit m'n dak? Gewoon met wat zeep werkt niet...
En waarmee kan ik het beste dat achterruitje invetten? Die is nu nog in goede staat maar heb vaak gezien dat ze gaan scheuren doordat ze natuurlijk dubbelgevouwen worden.
[ afbeelding ]
Preciesquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:05 schreef Catch22- het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)rc=xbnHT-G3zvAssM%3A
quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:19 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Whehe, mooie neus. Imo de echte "bad guy" neus.. In veel van die films van vroeger reden de schurken hierin. Een auto die even laat zien wie de baas is
Spannende dag, mijn koppakking wordt vandaag aangepakt bij de garage en een nieuw draagarm. Ik verwacht dat hij straks nog lekkerder rijdt, en natuurlijk nog zorgelozer..
Haha inderdaad, Ronin is goud!quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:05 schreef Catch22- het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)rc=xbnHT-G3zvAssM%3A
Stiekem wel, die S8 blijft ook gewoon bruut.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:06 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja maar laten we eerlijk zijn, die Audi was eigenlijk toch wel dikker in Ronin
Leuk ding. Die wielen had ik ook.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:08 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik nieuwe banden maar eronder gezet, ventielen vervangen en hij had ook met een goedje ingesmeerd ofzo tussen velg en band omdat ze behoorlijk verrot waren (zaten ook muurvast). Knipperlicht ook vervangen maar door de schade rechtsvoor past het allemaal niet zo goed meer, ach ja, hoeft geen schoonheidsprijzen te winnen
QUESTION. Hoe krijg ik het mos uit m'n dak? Gewoon met wat zeep werkt niet...
En waarmee kan ik het beste dat achterruitje invetten? Die is nu nog in goede staat maar heb vaak gezien dat ze gaan scheuren doordat ze natuurlijk dubbelgevouwen worden.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |