Beter dat hij O'géén peilt dan zichzelfquote:Op woensdag 1 juni 2016 20:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga me maar voorbereiden op een dikke teleurstelling volgend jaar
Ik denk namelijk dat die andere 3 in die commissie echt niet tegen Jan Smit in zullen gaan..
Ik hoop het maar de banden zijn nog nooit zo hecht geweest, ik hoop alleen zo dat ze snappen dat er meer voor nodig is dan enkel een paar leuke stemmen en dat je een goed totaalpakket moet hebbenquote:Op woensdag 1 juni 2016 20:31 schreef Greys het volgende:
Ik geloof er niks van. Die gaan niet. En dat Jan zei dat ze heus wel gepeild gaan worden is om alle tijdelijke Og3enefans kalm te houden. Want als dat programma is afgelopen is iedereen ze binnen 24 uur weer vergeten.
Je zóu zeggen dat De Almachtige Commissie dat inmiddels door zou moeten hebben.quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop het maar de banden zijn nog nooit zo hecht geweest, ik hoop alleen zo dat ze snappen dat er meer voor nodig is dan enkel een paar leuke stemmen en dat je een goed totaalpakket moet hebben
Ik bereid me ook alvast voor.quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga me maar voorbereiden op een dikke teleurstelling volgend jaar
Ik denk namelijk dat die andere 3 in die commissie echt niet tegen Jan Smit in zullen gaan..
Het is dan hoe dan ook een trendbreuk met de afgelopen 3 van de 4 jaar, waar ze echt voor mensen kiezen die met eigen songs hits hebben gescoord, in dat licht is dit niet te rijmenquote:Op woensdag 1 juni 2016 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik bereid me ook alvast voor.
Zou me overigens niks verbazen als het allemaal ook gepland is. Ze willen die meiden naar ESF. "Oh, dan doen we ze nog ff snel in dat programma".
Verleden jaar hoorden wij toch ook dat Dotan zal gaan..quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:31 schreef Greys het volgende:
Ik geloof er niks van. Die gaan niet. En dat Jan zei dat ze heus wel gepeild gaan worden is om alle tijdelijke Og3enefans kalm te houden. Want als dat programma is afgelopen is iedereen ze binnen 24 uur weer vergeten.
Treintje miste de boot maar had wel succes gehad. Maar ja.quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is dan hoe dan ook een trendbreuk met de afgelopen 3 van de 4 jaar, waar ze echt voor mensen kiezen die met eigen songs hits hebben gescoord, in dat licht is dit niet te rijmen
Ben het mee eensquote:Op woensdag 1 juni 2016 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Je zóu zeggen dat De Almachtige Commissie dat inmiddels door zou moeten hebben.
Ik snap idd ook sowieso niet dat deze lui allesbepalend zijn met zijn vieren. Betrek er nou toch eens finalisten bij van de laatste vijf jaren, op zijn minst. En Pannecoucke.
Dat is vragen om drama en ruzie.quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:55 schreef ato het volgende:
Ben het mee eens
Rot toch op met deze eeuwige commissie..
Betrek anderen erbij. Hitproducers, artiesten succesvolle oud deelnemers ( hint Waylon), tv regisseur etc.
Voor iemand die blaat over dat andere gelegenheidsargumenten gebruiken kun je zelf ook wat uit de hoge hoed trekken, sodeknetter. Ik wilde juist jouw ongeschikte argument uithalen dat Ilse haar carrière in het slop zat destijds, daar wil ik nog even aan toevoegen dat mevrouw geboekt was voor diverse festivals in 2014, onder haar eigen naam, dus niet TCL.quote:Op woensdag 1 juni 2016 00:48 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Dan nog. Alsof het eerst hebben van een hitje een criterium moet zijn. K3 had een monsterhit met Mamasé en nog anderen. Dus huppa K3 naar het ESF? Aan de andere kant 10.000 luchtballonen klinkt wel catchy. Sexy korte rokjes aan. Die Miguel Wiels componeert de één na de andere hit voor Studio 100. Laten we hem gaan polsen
Jup. Doen ze dat niet, gaan we gewoon demonstreren voor het kantoor van de Avrotros.quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kan leven met deze commissie zolang de lijn wordt doorgetrokken, zelfde koers als laatste keren.
Als dit idd zo gaat gebeuren is het behoorlijk dramatisch.quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:33 schreef Elfletterig het volgende:
Fijn, zo'n selectiecommissie met Jan - dat kan niet meer mis - Smit als uithangbord en "deskundige". Alles is alweer in kannen en kruiken.
O'G3ne zal het worden in 2017. Geen kans voor andere artiesten, geen kans voor andere songwriters, geen open inschrijving, geen NSF, gewoon weer lekker in de achterkamertjes bekokstoofd. En dat alleen omdat ze zo leuk Emily Sandé kunnen nadoen.
Ik kan me het tegenovergestelde ook wel voorstellen.quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik bereid me ook alvast voor.
Zou me overigens niks verbazen als het allemaal ook gepland is. Ze willen die meiden naar ESF. "Oh, dan doen we ze nog ff snel in dat programma".
Dit dus.quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:31 schreef Greys het volgende:
Dat zeg ik toch! We sturen K3. Qua platenverkoop de meest succesvolle NL/Be band sinds 2005 of zoiets. Talloze volle zalen. Miguel Wiels is een wondercomponistquote:Op woensdag 1 juni 2016 22:12 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
En een hit(losstaand van een tv-progamma zoals TVOH, DBSS, BZVN) lijkt me in tegenstelling tot jou een heel geschikt criterium, net zo als een nummer 1 album of optredens voor grote zalen of festivals voor groot publiek.
Dat denk ik niet als je zo naar de kaartverkoop kijkt. Wel aandoenlijk hoor hoe jij je diepe haat jegens die meisjes en hun fans nauwelijks kunt verhullenquote:Op woensdag 1 juni 2016 20:31 schreef Greys het volgende:
Hier moet je nu echt mee stoppen. Klaar. Met je 'haat'. Ik haat ze niet, ik haat hun fans niet, ik HOU NIET VAN HUN SOORT MUZIEK EN HUN WIJZE VAN ZINGEN. Ik heb ze niet lelijk of dik genoemd, ik vind het geen rotwijven, ik vind ze gewoon persoonlijk niet geschikt voor het ESF.quote:Op donderdag 2 juni 2016 02:04 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Dat denk ik niet als je zo naar de kaartverkoop kijkt. Wel aandoenlijk hoor hoe jij je diepe haat jegens die meisjes en hun fans nauwelijks kunt verhullen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |