quote:Op zondag 29 mei 2016 20:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ah ja, dat is niet zo leuk meer idd.
M'n vriendin heeft me paar jaar geleden op koningsdag letterlijk naar huis moeten dragen vanuit centrum eindhoven. Heb haar niet vaak zo kwaad gezien.
Leuk, maar niet zo bijzonder als veel mensen het vinden.quote:
Ik weet niet of die hallucinogene dingen wel iets voor mij zijn. Lijkt me aan de ene kant juist tof, maar lijkt me inderdaad ook een beetje eng om grip op realiteit te verliezen.quote:
Is ook pas bijzonder als je gaat hallucineren in een bekende kring.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Leuk, maar niet zo bijzonder als veel mensen het vinden.
lolquote:Op zondag 29 mei 2016 20:02 schreef richolio het volgende:
MDMA is wel vet
Alle tieners zeggen ja tegen mdma
ja mwah, het is leuk, maar ik heb nooit echt het spacende effect dat veel mensen hebbenquote:Op zondag 29 mei 2016 20:02 schreef richolio het volgende:
MDMA is wel vet
Alle tieners zeggen ja tegen mdma
je kunt er wel uit komen, uiteindelijk kun jij die drug gewoon beaten, want je wordt er niet waanzinnig van ofzo. en anders xtc erin. maar ik vind lsd al heel erg die speedy rush geven. en het is een empathogeen, maar veel minder in your face dan x, dat vind ik wel chill.quote:Op zondag 29 mei 2016 19:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik twijfel echt heel erg over LSD, het duurt ook wel echt enorm lang als blijkt dat het niet echt bevalt. Maar van de andere kant wil ik het zo graag een keer meemaken.
ja maar dat gebeurt bij mij gewoon niet echt, zelfs niet na 1 3/4e nintendoquote:Op zondag 29 mei 2016 20:02 schreef Germano het volgende:
[..]
Is ook pas bijzonder als je gaat hallucineren in een bekende kring.
Gaat het weer over gamen?quote:Op zondag 29 mei 2016 20:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar dat gebeurt bij mij gewoon niet echt, zelfs niet na 1 3/4e nintendo
Hmm oké. Ik ga het in ieder geval wel nog flink overwegen, want ik wil de ervaring niet missen eigenlijk.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:03 schreef Drug het volgende:
[..]
je kunt er wel uit komen, uiteindelijk kun jij die drug gewoon beaten, want je wordt er niet waanzinnig van ofzo. en anders xtc erin. maar ik vind lsd al heel erg die speedy rush geven. en het is een empathogeen, maar veel minder in your face dan x, dat vind ik wel chill.
Wie?quote:Op zondag 29 mei 2016 20:04 schreef MAHL het volgende:
Iemand die weet wat er met Meloewschka is gebeurd? Post hier niet meer en is al een maand niet meer op WA geweest... Ze heeft zichzelf toch niet
ja dat is wel een uitdaging die je dan aangaatquote:Op zondag 29 mei 2016 20:01 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik weet niet of die hallucinogene dingen wel iets voor mij zijn. Lijkt me aan de ene kant juist tof, maar lijkt me inderdaad ook een beetje eng om grip op realiteit te verliezen.
neequote:
hoeveel mg?quote:Op zondag 29 mei 2016 20:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb je ze laten testen? Ik let namelijk niet op logo's, slechts op de dosis.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik geloof dat die tussen de 210 en 230 warenquote:
lol stalkerquote:Op zondag 29 mei 2016 20:04 schreef MAHL het volgende:
Iemand die weet wat er met Meloewschka is gebeurd? Post hier niet meer en is al een maand niet meer op WA geweest... Ze heeft zichzelf toch niet
haha ligt beetje aan persoon ook denkquote:Op zondag 29 mei 2016 20:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hmm oké. Ik ga het in ieder geval wel nog flink overwegen, want ik wil de ervaring niet missen eigenlijk.
Speed helpt ook prima als je eruit wil komen toch?
Een nieuw nummer gegeven?quote:Op zondag 29 mei 2016 20:04 schreef MAHL het volgende:
Misschien heeft ze de ware gevondenquote:Op zondag 29 mei 2016 20:04 schreef MAHL het volgende:
Oh das wel aardig wat danquote:Op zondag 29 mei 2016 20:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik geloof dat die tussen de 210 en 230 waren
Nee, maar nintendo's waren toentertijd een van de bekendere pillen en was wel redelijk van bekend hoeveel erin zatquote:Op zondag 29 mei 2016 20:04 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb je ze laten testen? Ik let namelijk niet op logo's, slechts op de dosis.
Is redelijk zwaar. Heb zelf de laatste keer van 195 gehad. Had er wel anderhalve voor nodig voordat het echt begon. Daarna het effect nog enkele uren vast kunnen houden met behulp van klapthee.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik geloof dat die tussen de 210 en 230 waren
ze werd toch continu lastig gevallen door tetou en z'n vriendjes dus nieuw nummer lijkt me niet gekquote:
Ik bouw altijd op. Als het met die eerste fout gaat sta je mooi te kijken. Of ja, mooi.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh das wel aardig wat dan
Ik neem laatste keren steeds 200 + 100 mg.
ja is ook best een hoge dosis, ik snap ook niet waarom het op mij zo anders werkt. M'n vriendin lag echt ziek hard te spacen en kon op een gegeven moment blijkbaar niets meer zienquote:Op zondag 29 mei 2016 20:06 schreef Germano het volgende:
[..]
Is redelijk zwaar. Heb zelf de laatste keer van 195 gehad. Had er wel anderhalve voor nodig voordat het echt begon. Daarna het effect nog enkele uren vast kunnen houden met behulp van klapthee.
sry matti waar wil je het over hebbenquote:
Ik ben gelukkig nog nooit bad gegaan. Even afkloppen.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja is ook best een hoge dosis, ik snap ook niet waarom het op mij zo anders werkt. M'n vriendin lag echt ziek hard te spacen en kon op een gegeven moment blijkbaar niets meer zien
ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen hoe je bad kunt gaan op mdmaquote:Op zondag 29 mei 2016 20:09 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig nog nooit bad gegaan. Even afkloppen.
nee dan word ik verlegen :$quote:
Dat vind ik echt troep. Af en toe handig in de vorm van een puntje, maar nooit hele lijnen.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:08 schreef deadprez het volgende:
enige dat ik me kan bedenken is dat ik voor de eerste keer xtc speed al wel flink abused had, misschien heb ik mijn receptoren gewoon daarmee al te veel verneukt
blijft mijn favoriete drugquote:Op zondag 29 mei 2016 20:10 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat vind ik echt troep. Af en toe handig in de vorm van een puntje, maar nooit hele lijnen.
okquote:Op zondag 29 mei 2016 20:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dan kijk ik er wel gewoon naar
fout?quote:Op zondag 29 mei 2016 20:08 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik bouw altijd op. Als het met die eerste fout gaat sta je mooi te kijken. Of ja, mooi.
Je vult de zwarte plekken die je ziet dan zelf in met je creatieve brein. Sommige mensen zien dan ineens bloed op die plaatsen, lijkt me niet echt chill, hoewel je weet dat het niet klopt.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen hoe je bad kunt gaan op mdma
Ja tot je pmma treft en een hele in een keer sliktquote:Op zondag 29 mei 2016 20:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
fout?
Ik vind het juist chill als goed inslaat en je dat vast kan houden. Met opbouwen haal ik dat niet
Ja, zie hieronder.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
fout?
Ik vind het juist chill als goed inslaat en je dat vast kan houden. Met opbouwen haal ik dat niet
Heb nu steeds zelfde pilquote:Op zondag 29 mei 2016 20:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja tot je pmma treft en een hele in een keer slikt
Of laat je altijd testen?
Oh zo, ja dat is idd gewoon shit waarvan je je moet realiseren dat het niet klopt en waar het door komt.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:11 schreef Germano het volgende:
[..]
Je vult de zwarte plekken die je ziet dan zelf in met je creatieve brein. Sommige mensen zien dan ineens bloed op die plaatsen, lijkt me niet echt chill, hoewel je weet dat het niet klopt.
Krijg zelf alleen altijd problemen met diepte zien. Loop dan continue tegen tafels en stoelen aan. Oh ja, en als ik iets in wil schenken dan komt er niets uit of ik kan niet meer stoppen met schenken.
Speed? Hoezo eigenlijk?quote:
Ah, nog beter.quote:
Ja, daarom dus. Ideaal op feesten, ideaal om gewoon thuis je ding mee te doen. Lekker strak, lekker wakker, lekker helder, lekker paar nachten niet slapen.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:13 schreef richolio het volgende:
[..]
Speed? Hoezo eigenlijk?
Ik heb dat een keertje gedaan, was wel leuk, maar het enige effect wat ik had was een beetje strak zijn en wakker zijn
Dat laatste heb ik welquote:Op zondag 29 mei 2016 20:11 schreef Germano het volgende:
[..]
Je vult de zwarte plekken die je ziet dan zelf in met je creatieve brein. Sommige mensen zien dan ineens bloed op die plaatsen, lijkt me niet echt chill, hoewel je weet dat het niet klopt.
Krijg zelf alleen altijd problemen met diepte zien. Loop dan continue tegen tafels en stoelen aan. Oh ja, en als ik iets in wil schenken dan komt er niets uit of ik kan niet meer stoppen met schenken.
komt nog welquote:
Heb gelukkig ook geen last van niet kunnen pissen. Dat lijkt me ook kut.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh zo, ja dat is idd gewoon shit waarvan je je moet realiseren dat het niet klopt en waar het door komt.
Dat laatste heb ik idd ook echt altijd.
Dat heb ik ook altijd, maar is vooral vervelend als het zo goed als uitgewerkt is en je wil gaan slapen. Verder nooit zo'n last van, maar dat is echt tyfusfrustrerend gewoon.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:15 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb gelukkig ook geen last van niet kunnen pissen. Dat lijkt me ook kut.
Ja oké, dat was dan wel weer chill enzoquote:Op zondag 29 mei 2016 20:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, daarom dus. Ideaal op feesten, ideaal om gewoon thuis je ding mee te doen. Lekker strak, lekker wakker, lekker helder, lekker paar nachten niet slapen.
alsof jij dat nodig hebt om beetje pitt te klappen en te fokkenquote:Op zondag 29 mei 2016 20:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, daarom dus. Ideaal op feesten, ideaal om gewoon thuis je ding mee te doen. Lekker strak, lekker wakker, lekker helder, lekker paar nachten niet slapen.
Ja, want ik pak het juist om niet te slapen.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
alsof jij dat nodig hebt om beetje pitt te klappen en te fokken
Heb je waarschijnlijk veel cafeïne in je speed gehad. Als je speed hebt met een hoog percentage amfetamine hebt dan voel je je juist hartstikke chill.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:13 schreef richolio het volgende:
[..]
Speed? Hoezo eigenlijk?
Ik heb dat een keertje gedaan, was wel leuk, maar het enige effect wat ik had was een beetje strak zijn en wakker zijn
niet overdrijven, 1000 ongeveerquote:Op zondag 29 mei 2016 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
DP met drugs op post 2000 posts per dag op fok?
Ha ha ha en jij bent?quote:Op zondag 29 mei 2016 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
DP met drugs op post 2000 posts per dag op fok?
Ja die heb ik dus niet op FB, jij wel dan?quote:Op zondag 29 mei 2016 20:06 schreef Chai het volgende:
Maar ja als je het echt wil weten moet je haar zusje maar een berichtje op fb sturen.
maak je op speed ook betere tentamens?quote:Op zondag 29 mei 2016 20:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij zegt toch ook niet dat ie het niet chill vond. Hij beschrijft gewoon de effecten van pep.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:17 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb je waarschijnlijk veel cafeïne in je speed gehad. Als je speed hebt met een hoog percentage amfetamine hebt dan voel je je juist hartstikke chill.
Froome, Quintana, Gesink, Mollema sowiesoquote:Op zondag 29 mei 2016 20:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
welke kopmannen gaan er heen, is dat al bekend?
nee kom ik niet meerquote:Op zondag 29 mei 2016 20:16 schreef richolio het volgende:
[..]
Kom samen doen als je weer in Rotterdam bent
Altijd de tafel uit voorzorg volstaan met bier, suikerhoudende dranken en water. Meer heb je niet nodig.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik welshiiit wel zin in nu
bij sommige mensen helpt het blijkbaar wel, maar zou nooit voor zoiets pep pakkenquote:Op zondag 29 mei 2016 20:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maak je op speed ook betere tentamens?
Oh ik drink dan niet. Laatste keer een slokje bier geproefd maar was niet lekkerquote:Op zondag 29 mei 2016 20:18 schreef Germano het volgende:
[..]
Altijd de tafel uit voorzorg volstaan met bier, suikerhoudende dranken en water. Meer heb je niet nodig.
wat danquote:Op zondag 29 mei 2016 20:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb in het vorige deel iets aardigs over je gezegd
Als je echt fucking lang niet kunt dan doet het ook behoorlijk pijn heb ik gehoord.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd, maar is vooral vervelend als het zo goed als uitgewerkt is en je wil gaan slapen. Verder nooit zo'n last van, maar dat is echt tyfusfrustrerend gewoon.
Zoals het hoort.quote:
nee dat heb ik niet echt gelukkig, wel een enorm zeurderig gevoel maar geen pijnquote:Op zondag 29 mei 2016 20:19 schreef Germano het volgende:
[..]
Als je echt fucking lang niet kunt dan doet het ook behoorlijk pijn heb ik gehoord.
Nee, maar dat hoeft niet.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:17 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja die heb ik dus niet op FB, jij wel dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |