maak je op speed ook betere tentamens?quote:Op zondag 29 mei 2016 20:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, daarom dus. Ideaal op feesten, ideaal om gewoon thuis je ding mee te doen. Lekker strak, lekker wakker, lekker helder, lekker paar nachten niet slapen.
Hij zegt toch ook niet dat ie het niet chill vond. Hij beschrijft gewoon de effecten van pep.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:17 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb je waarschijnlijk veel cafeïne in je speed gehad. Als je speed hebt met een hoog percentage amfetamine hebt dan voel je je juist hartstikke chill.
Froome, Quintana, Gesink, Mollema sowiesoquote:Op zondag 29 mei 2016 20:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
welke kopmannen gaan er heen, is dat al bekend?
nee kom ik niet meerquote:Op zondag 29 mei 2016 20:16 schreef richolio het volgende:
[..]
Kom samen doen als je weer in Rotterdam bent
Altijd de tafel uit voorzorg volstaan met bier, suikerhoudende dranken en water. Meer heb je niet nodig.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik welshiiit wel zin in nu
bij sommige mensen helpt het blijkbaar wel, maar zou nooit voor zoiets pep pakkenquote:Op zondag 29 mei 2016 20:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maak je op speed ook betere tentamens?
Oh ik drink dan niet. Laatste keer een slokje bier geproefd maar was niet lekkerquote:Op zondag 29 mei 2016 20:18 schreef Germano het volgende:
[..]
Altijd de tafel uit voorzorg volstaan met bier, suikerhoudende dranken en water. Meer heb je niet nodig.
wat danquote:Op zondag 29 mei 2016 20:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb in het vorige deel iets aardigs over je gezegd
Als je echt fucking lang niet kunt dan doet het ook behoorlijk pijn heb ik gehoord.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd, maar is vooral vervelend als het zo goed als uitgewerkt is en je wil gaan slapen. Verder nooit zo'n last van, maar dat is echt tyfusfrustrerend gewoon.
Zoals het hoort.quote:
nee dat heb ik niet echt gelukkig, wel een enorm zeurderig gevoel maar geen pijnquote:Op zondag 29 mei 2016 20:19 schreef Germano het volgende:
[..]
Als je echt fucking lang niet kunt dan doet het ook behoorlijk pijn heb ik gehoord.
Nee, maar dat hoeft niet.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:17 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja die heb ik dus niet op FB, jij wel dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |