Hoeveel moet je wel niet drinken om jezelf niet meer in de hand te hebben?quote:Op zondag 29 mei 2016 19:53 schreef richolio het volgende:
Ik heb dat sowieso al met alcohol. Een beetje dronken is prima, maar het is niet meer zo chill als je jezelf niet meer in de hand hebt.
Uitzonderingen daargelaten, als je vrienden ook dronken zijn dus.
Paddo's en dan vooral bij hawaiiaanse, bij mexicaanse weer een heel stuk minder maar dat is ook niet zo heftig en bij de 2cb laatst had ik het ook wel een beetje, maar kon me er wel al iets beter aan overgeven.quote:Op zondag 29 mei 2016 19:52 schreef Drug het volgende:
[..]
welke tripmiddelen? en hoe is set/setting?
2 flessen wijn.quote:Op zondag 29 mei 2016 19:54 schreef Germano het volgende:
[..]
Hoeveel moet je wel niet drinken om jezelf niet meer in de hand te hebben?
Ja, veelquote:Op zondag 29 mei 2016 19:54 schreef Germano het volgende:
[..]
Hoeveel moet je wel niet drinken om jezelf niet meer in de hand te hebben?
Nou oké dat klinkt ook weer zo erg, maar gewoon dronken zijnquote:Op zondag 29 mei 2016 19:56 schreef deadprez het volgende:
Wat wordt er verstaan onder jezelf niet meer in de hand hebben?
ik ken je natuurlijk nauwelijks, maar van hoe je hier op mij overkomt, lijkt het me juist iets voor jou. misschien zou je lsd moeten proberen. is veel softer en jollyer dan shrooms. maar laat je wel met een wijd open visie naar de buitenwereld kijken, en naar de wereld binnen in jou.quote:Op zondag 29 mei 2016 19:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Paddo's en dan vooral bij hawaiiaanse, bij mexicaanse weer een heel stuk minder maar dat is ook niet zo heftig en bij de 2cb laatst had ik het ook wel een beetje, maar kon me er wel al iets beter aan overgeven.
Setting is of thuis of gewoon buiten in de natuur, met m'n vriendin, dus in principe heel ideaal. Het is misschien gewoon niet echt iets voor mij.
Ik zou mij daar niet om mijn gemak voelen, maar bedankt voor het aanbod.quote:Op zondag 29 mei 2016 19:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent zelfs welkom in Cafe de Vink
Hmm, ik heb dat niet zo snel blijkbaar.quote:
Ik weet het bij LSD niet, ik wil het echt super graag een keer ervaren maar ik weet ook gewoon dat trippen eigenlijk niet echt iets voor mij isquote:Op zondag 29 mei 2016 19:57 schreef richolio het volgende:
Paddo's zou ik niet eens durven denk ikLSD ook niet zo.
Niet meer zelfstandig kunnen lopen.quote:Op zondag 29 mei 2016 19:56 schreef deadprez het volgende:
Wat wordt er verstaan onder jezelf niet meer in de hand hebben?
quote:Op zondag 29 mei 2016 19:57 schreef richolio het volgende:
[..]
Nou oké dat klinkt ook weer zo erg, maar gewoon dronken zijn
why?quote:Op zondag 29 mei 2016 19:57 schreef richolio het volgende:
Paddo's zou ik niet eens durven denk ikLSD ook niet zo.
Ik twijfel echt heel erg over LSD, het duurt ook wel echt enorm lang als blijkt dat het niet echt bevalt. Maar van de andere kant wil ik het zo graag een keer meemaken.quote:Op zondag 29 mei 2016 19:58 schreef Drug het volgende:
[..]
ik ken je natuurlijk nauwelijks, maar van hoe je hier op mij overkomt, lijkt het me juist iets voor mij. misschien zou je lsd moeten proberen. is veel softer en jollyer dan shrooms. maar laat je wel met een wijd open visie naar de buitenwereld kijken, en naar de wereld binnen in jou.
Ik haat mensen die zich daardoor niet in de hand hebben. Agressieve mensen en handtastelijke mensen.quote:
Ah ja, dat is niet zo leuk meer idd.quote:
hoe vind je xtc?quote:Op zondag 29 mei 2016 19:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik weet het bij LSD niet, ik wil het echt super graag een keer ervaren maar ik weet ook gewoon dat trippen eigenlijk niet echt iets voor mij is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |