quote:Op zondag 29 mei 2016 20:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ah ja, dat is niet zo leuk meer idd.
M'n vriendin heeft me paar jaar geleden op koningsdag letterlijk naar huis moeten dragen vanuit centrum eindhoven. Heb haar niet vaak zo kwaad gezien.
Leuk, maar niet zo bijzonder als veel mensen het vinden.quote:
Ik weet niet of die hallucinogene dingen wel iets voor mij zijn. Lijkt me aan de ene kant juist tof, maar lijkt me inderdaad ook een beetje eng om grip op realiteit te verliezen.quote:
Is ook pas bijzonder als je gaat hallucineren in een bekende kring.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Leuk, maar niet zo bijzonder als veel mensen het vinden.
lolquote:Op zondag 29 mei 2016 20:02 schreef richolio het volgende:
MDMA is wel vet
Alle tieners zeggen ja tegen mdma
ja mwah, het is leuk, maar ik heb nooit echt het spacende effect dat veel mensen hebbenquote:Op zondag 29 mei 2016 20:02 schreef richolio het volgende:
MDMA is wel vet
Alle tieners zeggen ja tegen mdma
je kunt er wel uit komen, uiteindelijk kun jij die drug gewoon beaten, want je wordt er niet waanzinnig van ofzo. en anders xtc erin. maar ik vind lsd al heel erg die speedy rush geven. en het is een empathogeen, maar veel minder in your face dan x, dat vind ik wel chill.quote:Op zondag 29 mei 2016 19:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik twijfel echt heel erg over LSD, het duurt ook wel echt enorm lang als blijkt dat het niet echt bevalt. Maar van de andere kant wil ik het zo graag een keer meemaken.
ja maar dat gebeurt bij mij gewoon niet echt, zelfs niet na 1 3/4e nintendoquote:Op zondag 29 mei 2016 20:02 schreef Germano het volgende:
[..]
Is ook pas bijzonder als je gaat hallucineren in een bekende kring.
Gaat het weer over gamen?quote:Op zondag 29 mei 2016 20:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar dat gebeurt bij mij gewoon niet echt, zelfs niet na 1 3/4e nintendo
Hmm oké. Ik ga het in ieder geval wel nog flink overwegen, want ik wil de ervaring niet missen eigenlijk.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:03 schreef Drug het volgende:
[..]
je kunt er wel uit komen, uiteindelijk kun jij die drug gewoon beaten, want je wordt er niet waanzinnig van ofzo. en anders xtc erin. maar ik vind lsd al heel erg die speedy rush geven. en het is een empathogeen, maar veel minder in your face dan x, dat vind ik wel chill.
Wie?quote:Op zondag 29 mei 2016 20:04 schreef MAHL het volgende:
Iemand die weet wat er met Meloewschka is gebeurd? Post hier niet meer en is al een maand niet meer op WA geweest... Ze heeft zichzelf toch niet
ja dat is wel een uitdaging die je dan aangaatquote:Op zondag 29 mei 2016 20:01 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik weet niet of die hallucinogene dingen wel iets voor mij zijn. Lijkt me aan de ene kant juist tof, maar lijkt me inderdaad ook een beetje eng om grip op realiteit te verliezen.
neequote:
hoeveel mg?quote:Op zondag 29 mei 2016 20:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb je ze laten testen? Ik let namelijk niet op logo's, slechts op de dosis.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik geloof dat die tussen de 210 en 230 warenquote:
lol stalkerquote:Op zondag 29 mei 2016 20:04 schreef MAHL het volgende:
Iemand die weet wat er met Meloewschka is gebeurd? Post hier niet meer en is al een maand niet meer op WA geweest... Ze heeft zichzelf toch niet
haha ligt beetje aan persoon ook denkquote:Op zondag 29 mei 2016 20:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hmm oké. Ik ga het in ieder geval wel nog flink overwegen, want ik wil de ervaring niet missen eigenlijk.
Speed helpt ook prima als je eruit wil komen toch?
Een nieuw nummer gegeven?quote:Op zondag 29 mei 2016 20:04 schreef MAHL het volgende:
Misschien heeft ze de ware gevondenquote:Op zondag 29 mei 2016 20:04 schreef MAHL het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |