hahahaquote:Op zondag 29 mei 2016 17:42 schreef Baas_bas het volgende:
Ik zou denk ik ook wel een goede moderator zijn
Kijk jij vindt dat grappig en dat mag ook dus laat ik jouw reactie gewoon staan want jij hebt het recht om te lachen om iets.quote:
oké ik ben om, baas_bas4modquote:Op zondag 29 mei 2016 17:43 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Kijk jij vindt dat grappig en dat mag ook dus laat ik jouw reactie gewoon staan want jij hebt het recht om te lachen om iets.
Zie je nou hoe goed ik het doe?
Zal wel in de categorie van C1 of 107 zijn.quote:Op zondag 29 mei 2016 17:43 schreef Nattekat het volgende:
Je krijgt een auto van de zaak, erg handig.
Om over all zusjes nog maar te zwijgenquote:Op zondag 29 mei 2016 17:43 schreef Nattekat het volgende:
en dat mag allemaalquote:Op zondag 29 mei 2016 17:46 schreef kanovinnie het volgende:
En eerst zit je ons af te brandenen daarna wil je van alles weten
Ik zeg ook niet dat het niet mag.quote:
weet ik maar je kan toch om iets lachen en daarna doorvragen daar is helemaal niks geks aanquote:
Dat kan.quote:Op zondag 29 mei 2016 17:48 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
weet ik maar je kan toch om iets lachen en daarna doorvragen daar is helemaal niks geks aan
quote:
ok das wel cool, ik draag mijn steentje ook bij maar vooral met leuke posts maken niet door die van anderen weghalenquote:Op zondag 29 mei 2016 17:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat kan.
Ik krijg niets betaald. Ik ben mod omdat ik FOK! leuk vind en zo mijn steentje bij kan dragen.
[..]![]()
Ook nog zoiets.quote:
wat is een TSquote:Op zondag 29 mei 2016 17:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ook nog zoiets.
TS heeft nog een hoop te leren voordat hij een mod kan worden.
Nou ja, leuk...quote:Op zondag 29 mei 2016 17:51 schreef Baas_bas het volgende:
ik draag mijn steentje ook bij maar vooral met leuke posts maken
leuk is subjectiefquote:
Ik doe beide.quote:Op zondag 29 mei 2016 17:51 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
ok das wel cool, ik draag mijn steentje ook bij maar vooral met leuke posts maken niet door die van anderen weghalen
TopicStarterquote:
Zo intimiderend dit.quote:Op zondag 29 mei 2016 17:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat kan.
Ik krijg niets betaald. Ik ben mod omdat ik FOK! leuk vind en zo mijn steentje bij kan dragen.
[..]![]()
Ja straks hou je mondquote:Op zondag 29 mei 2016 17:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Kssssshhhhtt scheer je weg ! In de boeken jij !
quote:Op zondag 29 mei 2016 17:43 schreef Nattekat het volgende:
ok ik moet toegeven die blauwe borden klaagbaak en general en zo laten jullie ze meestal wel staan maar die paars/roze borden die zijn echt vet gay, daar worden je posts echt zo snel weggehaald door zo'n ongestelde miep. zijn ook alleen maar vrouwen daar die moderators en ja dat bewijst maar weer dat vrouwen slecht met machtsposities om kunnen gaanquote:Op zondag 29 mei 2016 17:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik doe beide.
Het weghalen van posts is soms noodzakelijk.
was n grapje man dat wist ik al lang haha gefoptquote:
quote:Op zondag 29 mei 2016 17:54 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
ok ik moet toegeven die blauwe borden klaagbaak en general en zo laten jullie ze meestal wel staan maar die paars/roze borden die zijn echt vet gay, daar worden je posts echt zo snel weggehaald door zo'n ongestelde miep. zijn ook alleen maar vrouwen daar die moderators en ja dat bewijst maar weer dat vrouwen slecht met machtsposities om kunnen gaan
Goeie grap.quote:[..]
was n grapje man dat wist ik al lang haha gefopt
quote:Op zondag 29 mei 2016 17:42 schreef Baas_bas het volgende:
Ik zou denk ik ook wel een goede moderator zijn.
ja serieus ze kunnen echt niks hebben en zodra er iets staat wat ze niet helemaal zint dan halen ze alles gewoon weg. Alleen hun mening mag.quote:
TR gemacht... Oh wachtquote:
Komt waarschijnlijk omdat het nutteloze reacties zijn die je daar plaatst.quote:Op zondag 29 mei 2016 17:56 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
ja serieus ze kunnen echt niks hebben en zodra er iets staat wat ze niet helemaal zint dan halen ze alles gewoon weg. Alleen hun mening mag.
KOM DAN JONGEquote:Op zondag 29 mei 2016 17:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zeg jij met je blauwe brommer!
Al mijn reacties zijn waardevolquote:Op zondag 29 mei 2016 17:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk omdat het nutteloze reacties zijn die je daar plaatst.
#hans4modquote:
Mijn oom doet thaiboksen, kom maar opquote:Op zondag 29 mei 2016 17:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zeg jij met je blauwe brommer!
mijn overwinningsfoto vorig jaarquote:Op zondag 29 mei 2016 17:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
IK BENNERALLANGJONGUHHELEMAALPARKZANDHAPPENAFGELOOPT!
Ik neem je klacht mee.quote:Op zondag 29 mei 2016 17:57 schreef Baas_bas het volgende:
waar gaat dit over jongens vergeet mijn klacht niet
Waar staat je klacht dan?quote:Op zondag 29 mei 2016 17:57 schreef Baas_bas het volgende:
waar gaat dit over jongens vergeet mijn klacht niet
Een beetje zoals dat agenten vroeger vaak gepest werden of geen controle hadden over hun leven en dat op die manier proberen goed te maken?quote:Op zondag 29 mei 2016 17:58 schreef DrDentz het volgende:
Misschien zijn het mensen waar in het dagelijks leven vooral op wordt neergekeken en gespuwd, dat ze het nodig hebben om online een vorm van aanzien en gezag te genieten o.i.d.
Mijn klacht zijn moderators op internetforums.quote:
nee gwn klbquote:
foraquote:Op zondag 29 mei 2016 17:59 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Mijn klacht zijn moderators op internetforums.
Dat is in mijn geval niet aan de orde.quote:Op zondag 29 mei 2016 17:58 schreef DrDentz het volgende:
Misschien zijn het mensen waar in het dagelijks leven vooral op wordt neergekeken en gespuwd, dat ze het nodig hebben om online een vorm van aanzien en gezag te genieten o.i.d.
Je hebt liever dat er geen moderatie is?quote:Op zondag 29 mei 2016 17:59 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Mijn klacht zijn moderators op internetforums.
Je ontkent wel hard gelijk, niemand vroeg het aan jou persoonlijk namelijk.quote:Op zondag 29 mei 2016 17:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is in mijn geval niet aan de orde.
Ik ontken nietsquote:Op zondag 29 mei 2016 18:00 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Je ontkent wel hard gelijk, niemand vroeg het aan jou persoonlijk namelijk.
Werd je vroeger geslagen?
Naja alleen tegen spam en zo, of als mensen echt alleen maar "judhfhphfphfshfhyfe89fyhuifh" willekeurig op hun toetsenbord rammen en zo. Maar ja elke reactie telt. Ook als het bijvoorbeeld niet waar is of je bent het er niet mee eens.quote:Op zondag 29 mei 2016 18:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je hebt liever dat er geen moderatie is?
Echt heaquote:Op zondag 29 mei 2016 18:00 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Je ontkent wel hard gelijk, niemand vroeg het aan jou persoonlijk namelijk.
Werd je vroeger geslagen?
hehehquote:Op zondag 29 mei 2016 18:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wordt wel druk bezet dan. Krijgen we nog ruzie over wie het slotje mag zetten
Ik denk niet dat het forum daar beter op wordtquote:Op zondag 29 mei 2016 18:00 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Naja alleen tegen spam en zo, of als mensen echt alleen maar "judhfhphfphfshfhyfe89fyhuifh" willekeurig op hun toetsenbord rammen en zo. Maar ja elke reactie telt. Ook als het bijvoorbeeld niet waar is of je bent het er niet mee eens.
Jammer genoeg heeft iedereen recht op een mening.quote:Op zondag 29 mei 2016 18:00 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Naja alleen tegen spam en zo, of als mensen echt alleen maar "judhfhphfphfshfhyfe89fyhuifh" willekeurig op hun toetsenbord rammen en zo. Maar ja elke reactie telt. Ook als het bijvoorbeeld niet waar is of je bent het er niet mee eens.
quote:Op zondag 29 mei 2016 18:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Sorry syndroom, je zult altijd vrijgezel blijven
slotje
Een Erdogan forum is anders ook niet allesquote:Op zondag 29 mei 2016 18:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het forum daar beter op wordt
Misschien kan je moderator worden op Erdogans forumquote:Op zondag 29 mei 2016 18:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jammer genoeg heeft iedereen recht op een mening.
TR maken en dan zelf op TR afgaan zeker hihahoquote:Op zondag 29 mei 2016 17:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
TR gemacht... Oh wachtNee garpje hoor Ops. Enjoy
![]()
Succes met de tentamens alvast.
Niet zo dramatisch doen hoorquote:Op zondag 29 mei 2016 18:01 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Een Erdogan forum is anders ook niet alles
Ik ben hier gewoon heel goed in.quote:Op zondag 29 mei 2016 18:03 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ja die Bas maakt vele tongen los hier. Nondeju !
Doe eens even gezellig manquote:
én mag elke week uit eten op kosten van de zaakquote:Op zondag 29 mei 2016 17:43 schreef Nattekat het volgende:
zeker alleen naar de mac of zo?quote:Op zondag 29 mei 2016 18:05 schreef sacha het volgende:
[..]
én mag elke week uit eten op kosten van de zaak
moet je het topic maar niet dodenquote:
Hallo, ik had nog een belangrijke TR gezet in 40+quote:Op zondag 29 mei 2016 18:05 schreef sacha het volgende:
[..]
én mag elke week uit eten op kosten van de zaak
Dit is mijn topic en ik praat gewoon nog over het onderwerp. Dat je dan gelijk ga dood zegt vind ik wel een beetje overdreven maar ja dat is jouw mening/wens hè en ook daar heb jij recht op. Maar het betuigt niet van goede manieren.quote:
40+quote:Op zondag 29 mei 2016 18:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hallo, ik had nog een belangrijke TR gezet in 40+
getuigtquote:Op zondag 29 mei 2016 18:06 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Dit is mijn topic en ik praat gewoon nog over het onderwerp. Dat je dan gelijk ga dood zegt vind ik wel een beetje overdreven maar ja dat is jouw mening/wens hè en ook daar heb jij recht op. Maar het betuigt niet van goede manieren.
ik pak nu mijn rollator en ga er heen, tot volgende weekquote:Op zondag 29 mei 2016 18:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hallo, ik had nog een belangrijke TR gezet in 40+
even kijken of je aan het opletten wasquote:
Eigenlijk is het al te laat, je kan er misschien nog wel 70.000 van makenquote:Op zondag 29 mei 2016 18:07 schreef sacha het volgende:
[..]
ik pak nu mijn rollator en ga er heen, tot volgende week
zeg het maarquote:Op zondag 29 mei 2016 18:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Eigenlijk is het al te laat, je kan er misschien nog wel 70.000 van maken
wanneer word jij nou weer eens modquote:
Of iets zeggen en dan snel het topic sluiten zodat je niet meer iets terug kan zeggenquote:Op zondag 29 mei 2016 18:17 schreef Fatoeman het volgende:
Modjes die topics sluiten met een quasi-grappige opmerking
net obese kinderjuffen die rondrennen en roepen iedereen stil en iedereen zo van ha bitch pleasequote:Op zondag 29 mei 2016 18:19 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Of iets zeggen en dan snel het topic sluiten zodat je niet meer iets terug kan zeggen
En dan maak je een nieuw topic en dan is het "HEY GEEN NIEUWE TOPICS MAKEN!!"
echt oneerlijk
Dit inderdaad. Snel een reactie plaatsen en dan: Sorry, je hebt niet de rechten om in dit topic te reagerenquote:Op zondag 29 mei 2016 18:19 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Of iets zeggen en dan snel het topic sluiten zodat je niet meer iets terug kan zeggen
En dan maak je een nieuw topic en dan is het "HEY GEEN NIEUWE TOPICS MAKEN!!"
echt oneerlijk
niet is ondankbare taak. In het begin is het wel leuk. Knopjes, status, leuk voor op je CV maar op gegeven moment ga je inzien dat je met een dweil achter een olifant met chronische diarree aanlooptquote:
Moest lachen.quote:Op zondag 29 mei 2016 18:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
niet is ondankbare taak. In het begin is het wel leuk. Knopjes, status, leuk voor op je CV maar op gegeven moment ga je inzien dat je met een dweil achter een olifant met chronische diarree aanloopt
ik zit debiel, komt ooit goedquote:Op zondag 29 mei 2016 18:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Doe dat maar![]()
Dan kick ik hem wel tegen die tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |