hahahaquote:Op zondag 29 mei 2016 17:42 schreef Baas_bas het volgende:
Ik zou denk ik ook wel een goede moderator zijn
Kijk jij vindt dat grappig en dat mag ook dus laat ik jouw reactie gewoon staan want jij hebt het recht om te lachen om iets.quote:
oké ik ben om, baas_bas4modquote:Op zondag 29 mei 2016 17:43 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Kijk jij vindt dat grappig en dat mag ook dus laat ik jouw reactie gewoon staan want jij hebt het recht om te lachen om iets.
Zie je nou hoe goed ik het doe?
Zal wel in de categorie van C1 of 107 zijn.quote:Op zondag 29 mei 2016 17:43 schreef Nattekat het volgende:
Je krijgt een auto van de zaak, erg handig.
Om over all zusjes nog maar te zwijgenquote:Op zondag 29 mei 2016 17:43 schreef Nattekat het volgende:
Je krijgt een auto van de zaak, erg handig.
en dat mag allemaalquote:Op zondag 29 mei 2016 17:46 schreef kanovinnie het volgende:
En eerst zit je ons af te brandenen daarna wil je van alles weten
Ik zeg ook niet dat het niet mag.quote:
weet ik maar je kan toch om iets lachen en daarna doorvragen daar is helemaal niks geks aanquote:
Dat kan.quote:Op zondag 29 mei 2016 17:48 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
weet ik maar je kan toch om iets lachen en daarna doorvragen daar is helemaal niks geks aan
quote:
ok das wel cool, ik draag mijn steentje ook bij maar vooral met leuke posts maken niet door die van anderen weghalenquote:Op zondag 29 mei 2016 17:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat kan.
Ik krijg niets betaald. Ik ben mod omdat ik FOK! leuk vind en zo mijn steentje bij kan dragen.
[..]![]()
Ook nog zoiets.quote:
wat is een TSquote:Op zondag 29 mei 2016 17:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ook nog zoiets.
TS heeft nog een hoop te leren voordat hij een mod kan worden.
Nou ja, leuk...quote:Op zondag 29 mei 2016 17:51 schreef Baas_bas het volgende:
ik draag mijn steentje ook bij maar vooral met leuke posts maken
leuk is subjectiefquote:
Ik doe beide.quote:Op zondag 29 mei 2016 17:51 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
ok das wel cool, ik draag mijn steentje ook bij maar vooral met leuke posts maken niet door die van anderen weghalen
TopicStarterquote:
Zo intimiderend dit.quote:Op zondag 29 mei 2016 17:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat kan.
Ik krijg niets betaald. Ik ben mod omdat ik FOK! leuk vind en zo mijn steentje bij kan dragen.
[..]![]()
Ja straks hou je mondquote:Op zondag 29 mei 2016 17:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Kssssshhhhtt scheer je weg ! In de boeken jij !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |