Dat is in mijn geval niet aan de orde.quote:Op zondag 29 mei 2016 17:58 schreef DrDentz het volgende:
Misschien zijn het mensen waar in het dagelijks leven vooral op wordt neergekeken en gespuwd, dat ze het nodig hebben om online een vorm van aanzien en gezag te genieten o.i.d.
Je hebt liever dat er geen moderatie is?quote:Op zondag 29 mei 2016 17:59 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Mijn klacht zijn moderators op internetforums.
Je ontkent wel hard gelijk, niemand vroeg het aan jou persoonlijk namelijk.quote:Op zondag 29 mei 2016 17:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is in mijn geval niet aan de orde.
Ik ontken nietsquote:Op zondag 29 mei 2016 18:00 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Je ontkent wel hard gelijk, niemand vroeg het aan jou persoonlijk namelijk.
Werd je vroeger geslagen?
Naja alleen tegen spam en zo, of als mensen echt alleen maar "judhfhphfphfshfhyfe89fyhuifh" willekeurig op hun toetsenbord rammen en zo. Maar ja elke reactie telt. Ook als het bijvoorbeeld niet waar is of je bent het er niet mee eens.quote:Op zondag 29 mei 2016 18:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je hebt liever dat er geen moderatie is?
Echt heaquote:Op zondag 29 mei 2016 18:00 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Je ontkent wel hard gelijk, niemand vroeg het aan jou persoonlijk namelijk.
Werd je vroeger geslagen?
hehehquote:Op zondag 29 mei 2016 18:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wordt wel druk bezet dan. Krijgen we nog ruzie over wie het slotje mag zetten
Ik denk niet dat het forum daar beter op wordtquote:Op zondag 29 mei 2016 18:00 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Naja alleen tegen spam en zo, of als mensen echt alleen maar "judhfhphfphfshfhyfe89fyhuifh" willekeurig op hun toetsenbord rammen en zo. Maar ja elke reactie telt. Ook als het bijvoorbeeld niet waar is of je bent het er niet mee eens.
Jammer genoeg heeft iedereen recht op een mening.quote:Op zondag 29 mei 2016 18:00 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Naja alleen tegen spam en zo, of als mensen echt alleen maar "judhfhphfphfshfhyfe89fyhuifh" willekeurig op hun toetsenbord rammen en zo. Maar ja elke reactie telt. Ook als het bijvoorbeeld niet waar is of je bent het er niet mee eens.
quote:Op zondag 29 mei 2016 18:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Sorry syndroom, je zult altijd vrijgezel blijven
slotje
Een Erdogan forum is anders ook niet allesquote:Op zondag 29 mei 2016 18:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het forum daar beter op wordt
Misschien kan je moderator worden op Erdogans forumquote:Op zondag 29 mei 2016 18:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jammer genoeg heeft iedereen recht op een mening.
TR maken en dan zelf op TR afgaan zeker hihahoquote:Op zondag 29 mei 2016 17:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
TR gemacht... Oh wachtNee garpje hoor Ops. Enjoy
![]()
Succes met de tentamens alvast.
Niet zo dramatisch doen hoorquote:Op zondag 29 mei 2016 18:01 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Een Erdogan forum is anders ook niet alles
Ik ben hier gewoon heel goed in.quote:Op zondag 29 mei 2016 18:03 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ja die Bas maakt vele tongen los hier. Nondeju !
Doe eens even gezellig manquote:
én mag elke week uit eten op kosten van de zaakquote:Op zondag 29 mei 2016 17:43 schreef Nattekat het volgende:
Je krijgt een auto van de zaak, erg handig.
zeker alleen naar de mac of zo?quote:Op zondag 29 mei 2016 18:05 schreef sacha het volgende:
[..]
én mag elke week uit eten op kosten van de zaak
moet je het topic maar niet dodenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |