Das wel erg positief ingeschatquote:
iddquote:Op zondag 29 mei 2016 17:31 schreef motorbloempje het volgende:
Wat RIC heeft laten zien dit weekend belooft wel veel goeds voor de RBs verder natuurlijk.
Twee weken geleden zei ik dat Max ging winnen, vandaag zei ik dat Max ging uitvallen. Dusss...quote:Op zondag 29 mei 2016 17:30 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Das wel erg positief ingeschat
Eerst maar eens zien hoe die nieuwe Renault motor het daar doet, verwacht wel dat ze weer voor de Ferrari's staan.
ben jij tom coronel in vermomming op fok?quote:Op zondag 29 mei 2016 17:33 schreef Falco het volgende:
[..]
Twee weken geleden zei ik dat Max ging winnen, vandaag zei ik dat Max ging uitvallen. Dusss...
Zeg dat nooit meer dan!quote:Op zondag 29 mei 2016 17:33 schreef Falco het volgende:
[..]
vandaag zei ik dat Max ging uitvallen. Dusss...
Als hij geen pech had gehad dan had hij nu niet eens zo heel ver achter rosberg gestaan in het kampioenschapquote:Op zondag 29 mei 2016 17:31 schreef motorbloempje het volgende:
Wat RIC heeft laten zien dit weekend belooft wel veel goeds voor de RBs verder natuurlijk.
Rosberg heeft ook best veel punten laten liggen vandaag, wat verschil tussen Ros en Ham in de regen zegquote:Op zondag 29 mei 2016 17:35 schreef opreis het volgende:
[..]
Als hij geen pech had gehad dan had hij nu niet eens zo heel ver achter rosberg gestaan in het kampioenschap
Nee. Op een natte baan kun je niet dezelfde risico's nemen als op een bijna droge baan. Het is dan ook een andere fout.quote:Op zondag 29 mei 2016 17:12 schreef Nattekat het volgende:
Vettel maakte precies dezelfde beginnersfout hè
Blokkerend wieltje heeft niks met risico's te maken, maar is gewoon een remfout.quote:Op zondag 29 mei 2016 17:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee. Op een natte baan kun je niet dezelfde risico's nemen als op een bijna droge baan. Het is dan ook een andere fout.
lag waarschijnlijk aan de motor en niet aan rosbergquote:Op zondag 29 mei 2016 17:36 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Rosberg heeft ook best veel punten laten liggen vandaag, wat verschil tussen Ros en Ham in de regen zeg
Lolquote:Op zondag 29 mei 2016 17:39 schreef opreis het volgende:
[..]
lag waarschijnlijk aan de motor en niet aan rosberg
Sainz nam wraak.quote:Op zondag 29 mei 2016 17:43 schreef Fer het volgende:
De onverwachtse grip waardoor hij te vroeg instuurt. De onverwachtse teruggang in downforce achter Sainz. Misschien toch onvoldoende ervaring met de hogere downforce van Redbull.
met zijn overwinning heeft hij laten zien dat het niet te vroeg was, in een TR had hij ook 3 keer kunnen crashen, nu heeft hij veel meer kredietquote:Op zondag 29 mei 2016 17:45 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Sainz nam wraak.
Ik hoop echt niet dat ze Max te vroeg hebben "gepromoveerd", maar goed laten we voorlopig Monaco maar de schuld geven
True, maar Spanje is het oefen circuit van de F1.quote:Op zondag 29 mei 2016 17:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
met zijn overwinning heeft hij laten zien dat het niet te vroeg was, in een TR had hij ook 3 keer kunnen crashen, nu heeft hij veel meer krediet
Hij zit 2 races in die auto waarvan 1 GP overwinning. Het zal allemaal wel meevallen.quote:Op zondag 29 mei 2016 17:45 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Sainz nam wraak.
Ik hoop echt niet dat ze Max te vroeg hebben "gepromoveerd", maar goed laten we voorlopig Monaco maar de schuld geven
dat is een kwestie van het goeie meenemen en leren van je fouten, potentie ontbreekt het niet aanquote:Op zondag 29 mei 2016 17:48 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
True, maar Spanje is het oefen circuit van de F1.
3x crashen op Monaco geeft toch een behoorlijke deuk in je zelf vertrouwen denk ik...
eens.quote:Op zondag 29 mei 2016 17:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hij zit 2 races in die auto waarvan 1 GP overwinning. Het zal allemaal wel meevallen.
Ik denk met name dat hij ALTIJD voor een positieverbetering gaat. En dat betekent risico's nemen, welke op Monaco behoorlijk veel sneller afgestraft worden dan op een andere baan. Dat is denk ik meer leeftijd dan pure race onervarenheid. Als hij dit en het volgende seizoen doorkomt is hij pas een allround goede coureur welke ook weet wanneer hij juist NIET moet pushen.
Eens..quote:Op zondag 29 mei 2016 17:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is een kwestie van het goeie meenemen en leren van je fouten, potentie ontbreekt het niet aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |