Dit topic gaat te snel om alles te lezen. Dus ik heb geen idee wat je zei.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
lees mijn post hierboven anders even. Datzelfde zei ik ook, maar afkraken is zo jammerlijk. Begint wat saai te worden
awhquote:Op zondag 29 mei 2016 16:53 schreef ChatGirl het volgende:
Ric nu bij Sky.
"Feels like i've been run over by an 18-wheel truck."
Hoe is het met je team, zijn ze aan de winnende hand?quote:Op zondag 29 mei 2016 16:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
awh
Zit nu voetbal te kijken, maar straks even meehuilen.
terecht, die pitstop heeft hem de overwinning gekostquote:Op zondag 29 mei 2016 16:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ricciardo zegt nu bij Sky dat het voelt alsof hij is aangereden door een vrachtwagen. Hij is nog niet bij het team geweest, heeft niet met ze gepraat, wil eigenlijk niet met ze praten en wil vooral zo snel mogelijk weg nu.
ik zei:quote:Op zondag 29 mei 2016 16:53 schreef opreis het volgende:
[..]
Dit topic gaat te snel om alles te lezen. Dus ik heb geen idee wat je zei.
Maar Sainz laat iig niet zien dat hij een stap omhoog verdient, terwijl hij wel constant in de media zegt dat hij net zo goed als max is en hetzelfde zou kunnen
2-1 voor, nu rustquote:Op zondag 29 mei 2016 16:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hoe is het met je team, zijn ze aan de winnende hand?
Goeie samenvattingquote:
Hielp niet dat ie vlak achter Hamilton reed natuurlijk... Maar misschien dat Ricciardo toch iets ruwer omgaat met z'n banden, zie ook Spanje...quote:Op zondag 29 mei 2016 16:55 schreef Fer het volgende:
Jammer geen reactie van Ricciardo over zijn banden. Leken sneller op te zijn dan Ultrasoft van Lewis.
quote:
Was niet zo.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:55 schreef Fer het volgende:
Jammer geen reactie van Ricciardo over zijn banden. Leken sneller op te zijn dan Ultrasoft van Lewis.
Hopelijk die nieuwe power unit van Renault voor 'm.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:56 schreef aapnoodmies het volgende:
[..]
druk ligt er nu op in canada voor max, die mag nu geen fout meer maken.
Met alleen finishen ga je geen overstap naar RB verdienenquote:Op zondag 29 mei 2016 16:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zei:
Ik denk dat technisch gezien Sainz Perez voor had kunnen blijven en dus podium, gezien matrriaal. Terug naar P8 is echt jammer. Maar wel gefinisht
het zijn dan imho ook van beide uitersten trollen die hier de boel verpesten. De normale user/kijker is wel realistisch, ondanks het hebben van een favoriet. Althans, dat wil ik graag geloven.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:56 schreef buzz1291 het volgende:
Hoe meer hosanna er over Max wordt uitgekraamd, hoe meer trollen er uit hun hol komen. En ook ik vind dat alle hosanna, zonder dat kritiek gewaardeerd wordt, ook wel een beetje zum kotsen de laatste tijd. Begint een beetje een eng clubje hier te worden maar met nog wel zoveel interessante info, dat ik blijf meelezen. Maar dat het eind resultaat niet best was dit weekend, zal zelfs de grootste Max adept niet kunnen ontkennen.
Maar terechte kritiek kan hier toch ook gewoon? Ik vind dat hij deze race ook geduldiger had moeten zijn.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:56 schreef buzz1291 het volgende:
Hoe meer hosanna er over Max wordt uitgekraamd, hoe meer trollen er uit hun hol komen. En ook ik vind dat alle hosanna, zonder dat kritiek gewaardeerd wordt, ook wel een beetje zum kotsen de laatste tijd. Begint een beetje een eng clubje hier te worden maar met nog wel zoveel interessante info, dat ik blijf meelezen. Maar dat het eind resultaat niet best was dit weekend, zal zelfs de grootste Max adept niet kunnen ontkennen.
Dat zeg ik toch ook niet? Ik besluit alleen te einigen met wat positiefs. Hij is over de lijn gekomen. En das prima.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:58 schreef opreis het volgende:
[..]
Met alleen finishen ga je geen overstap naar RB verdienen
Denk je? Of hoop je?quote:
eens.quote:Op zondag 29 mei 2016 17:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Denk je? Of hoop je?
Ik hoop op een clean race waarin hij beter presteert dan je op basis van de prestaties van de auto redelijkerwijs mag verwachten. Of dat dan een podium of P6 is maakt me niet zoveel uit.
Ik heb er idd echt de pest in, maar hij maakte de foutquote:Op zondag 29 mei 2016 16:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het zijn dan imho ook van beide uitersten trollen die hier de boel verpesten. De normale user/kijker is wel realistisch, ondanks het hebben van een favoriet. Althans, dat wil ik graag geloven.
ik ben nog boostdt over/voor RIC.quote:Op zondag 29 mei 2016 17:02 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ik heb er idd echt de pest in, maar hij maakte de fout
Dat ja.quote:Op zondag 29 mei 2016 17:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben nog boostdt over/voor RIC.
Ja dat was echt zuur, zag er ook mega klungelig uit van het teamquote:Op zondag 29 mei 2016 17:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben nog boostdt over/voor RIC.
Hij had een mooie actie op Button.quote:Op zondag 29 mei 2016 17:04 schreef Tarado het volgende:
Toch een leuke race gezien, lullig voor Ricciardo maar leuk voor het kampioenschap, verder Perez top, Alonso slim, schlemiel toch wel Rosberg en Max was leuk, alleen wel wat ronden te weinig van hem genoten, hij zal er van geleerd hebben.
qftquote:Op zondag 29 mei 2016 16:56 schreef buzz1291 het volgende:
Hopelijk wel. Dan kan het tokkievolk weer weggaan van mijn F1.quote:Op zondag 29 mei 2016 17:06 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Zijn we nu trouwens weer klaar met de Max-hype in Nederland?
Nee, ik blijf gewoon fan.quote:Op zondag 29 mei 2016 17:06 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
en hij had mazzel dat hij er bij Rosberg langs mocht en natuurlijk dat de stewards geen actie ondernamen na dat afsnijdenquote:Op zondag 29 mei 2016 17:05 schreef Aero het volgende:
Vond het wel grappig dat Hamilton net zei dat het door zijn goede rijden kwam dat ie 1e is geworden...
Tuurlijk reed ie goed, maar volgens mij wist hij nog niet dat Riccardo een pitstop had die volgens mij 10 sec langer duurde dan nodig... en dus met gemak 1e had geweest.
Hoop ik. Maar daar verwacht ik wel weer een goede race.quote:Op zondag 29 mei 2016 17:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Denk je? Of hoop je?
Ik hoop op een clean race waarin hij beter presteert dan je op basis van de prestaties van de auto redelijkerwijs mag verwachten. Of dat dan een podium of P6 is maakt me niet zoveel uit.
Neuh. Dit keer een slecht weekend, volgende keer kan het zo maar weer podium zijn.quote:Op zondag 29 mei 2016 17:06 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Vettel op het einde en Rai in het begin.quote:Op zondag 29 mei 2016 17:08 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hoop ik. Maar daar verwacht ik wel weer een goede race.
Deze race was gewoon jammer, maar kan gebeuren. Heb genoeg gelouterde coureurs in de fout zien gaan vandaag.
quote:Op zondag 29 mei 2016 17:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
en hij had mazzel dat hij er bij Rosberg langs mocht en natuurlijk dat de stewards geen actie ondernamen na dat afsnijden
Mwah. Ik ben niet Hamilton's grootste fan, maar F1 gaat wel gewoon om profiteren van het geluk dat je krijgt en het werken met de pech die je ook zult krijgen. Nou is daar bij Hamilton een heleboel op aan te merken, vandaag heeft hij het gewoon goed gedaan. OK, hij had Ricciardo moeten laten gaan ipv afsnijden, of straf moeten krijgen, en dat laatste is bij hem ook geen geluk meer te noemen maar een persoonlijk privilege. Maar verder een goede call en goed gereden.quote:Op zondag 29 mei 2016 17:05 schreef Aero het volgende:
Vond het wel grappig dat Hamilton net zei dat het door zijn goede rijden kwam dat ie 1e is geworden...
Tuurlijk reed ie goed, maar volgens mij wist hij nog niet dat Riccardo een pitstop had die volgens mij 10 sec langer duurde dan nodig... en dus met gemak 1e had geweest.
Is toch nog ruim een wagenbreedte.quote:Op zondag 29 mei 2016 17:12 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo, da's krap zeg. Asjemenou.
de regie is in Monaco in andere handen dus dat heeft wel invloedquote:Op zondag 29 mei 2016 17:11 schreef Meike26 het volgende:
Mooie race gezien![]()
Pluspunten ;
Leuk om de McLaren te volgen, zowel Alonso als Button vielen aan het eind wel wat tegen, maar overall een strakke race en hopelijk meer progressie gedurende het seizoen.
Perez mooie en goeie race en Driver of the Day wat mij betreft. Ook Sainz en Vettel waren leuk om te volgen m.b.v de timing onderin.
Tegenvallers ;
RBR, Ricci heeft al het recht boos/kwaad/pissig te zijn op zijn team. Blunder die je op dit niveau echt niet mag maken. En dat nu voor de 2e race. Kansloos.
Britney, als je het over kansloos hebt. Hele jaar in de winning mood, geen vuiltje aan de lucht,vgaat het regenen en hop.. Gelijk een bad-hairday.
Ja ook Max een tegenvaller. Aan de ene kant mooi om te zien dat hij steeds bleef pushen, maar ergens wel een rare beginnersfout die ik van een supertalent niet zou verwachten. Juist Max heeft zo'n goede beheersing, jammer, er had zeker meer ingezeten.
Last but not least.. Kl*te regieDit was weer camera werk van 2/3 jaar geleden, blijkbaar hebben ze bij de FOM geluisterd naar gejank van Mercedes dat ze te weinig in beeld waren ?!
in favour of the regie: er gebeurde wel veel in het begin om te kunnen volgen wat precies waar gebeurde. Veel minder overzicht natuurlijk ook daar.quote:Op zondag 29 mei 2016 17:11 schreef Meike26 het volgende:
Mooie race gezien![]()
Pluspunten ;
Leuk om de McLaren te volgen, zowel Alonso als Button vielen aan het eind wel wat tegen, maar overall een strakke race en hopelijk meer progressie gedurende het seizoen.
Perez mooie en goeie race en Driver of the Day wat mij betreft. Ook Sainz en Vettel waren leuk om te volgen m.b.v de timing onderin.
Tegenvallers ;
RBR, Ricci heeft al het recht boos/kwaad/pissig te zijn op zijn team. Blunder die je op dit niveau echt niet mag maken. En dat nu voor de 2e race. Kansloos.
Britney, als je het over kansloos hebt. Hele jaar in de winning mood, geen vuiltje aan de lucht,vgaat het regenen en hop.. Gelijk een bad-hairday.
Ja ook Max een tegenvaller. Aan de ene kant mooi om te zien dat hij steeds bleef pushen, maar ergens wel een rare beginnersfout die ik van een supertalent niet zou verwachten. Juist Max heeft zo'n goede beheersing, jammer, er had zeker meer ingezeten.
Last but not least.. Kl*te regieDit was weer camera werk van 2/3 jaar geleden, blijkbaar hebben ze bij de FOM geluisterd naar gejank van Mercedes dat ze te weinig in beeld waren ?!
Ik begreep uit eerdere reacties van niet nader te noemen users dat er hooguit een fiets tussen zou passen, maar dan ook nét.quote:
grapje zeker?quote:Op zondag 29 mei 2016 17:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Op naar Canada, één van de mooiste circuits op de kalender.
Omdat Hamilton op het gas trapte. Duh.quote:Op zondag 29 mei 2016 17:15 schreef Fer het volgende:
[..]
Waarom was hij dan 7,2s later dan Lewis, verloor 5s in de laatste 3 rondjes.
Iedereen is het er toch wel over eens dat dit gewoon een domme fout is?quote:Op zondag 29 mei 2016 16:56 schreef buzz1291 het volgende:
alleen die crashed nietquote:Op zondag 29 mei 2016 17:12 schreef Nattekat het volgende:
Vettel maakte precies dezelfde beginnersfout hè
Hmm, ja nee, je verremmen kan gebeuren, ook de besten doen dat nog wel eens. Maar op een opdrogende baan blijven remmen en insturen, vind ik een rare reflex die ik niet bij een talent als Max, Vettel of Hamilton vind passen. Vettel deed het ook goed door hem te laten rollen en weer grip te laten vangen vóór de vangrail. Door te blijven remmen met geblokkeerd wiel hou je hem onder die omstandigheden nooit uit de vangrail. Dan kan je beter gedosseerd een paar keer de rem aantikken en dan hopen dat je eruit blijft.quote:Op zondag 29 mei 2016 17:12 schreef Nattekat het volgende:
ik denk dat het in het geval van Max niet uit had gemaakt omdat er op dat natte gedeelte gewoon geen grip wasquote:Op zondag 29 mei 2016 17:17 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Hmm, ja nee, je verremmen kan gebeuren, ook de besten doen dat nog wel eens. Maar op een opdrogende baan blijven remmen en insturen, vind ik een rare reflex die ik niet bij een talent als Max, Vettel of Hamilton vind passen. Vettel deed het ook goed door hem te laten rollen en weer grip te laten vangen vóór de vangrail. Door te blijven remmen met geblokkeerd wiel hou je hem onder die omstandigheden nooit uit de vangrail. Dan kan je beter gedosseerd een paar keer de rem aantikken en dan hopen dat je eruit blijft.
Het verschil is dat Vettel wel ruimte had om het gas los te laten, en dat er bij Max nog een plas water lag.quote:Op zondag 29 mei 2016 17:17 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Hmm, ja nee, je verremmen kan gebeuren, ook de besten doen dat nog wel eens. Maar op een opdrogende baan blijven remmen en insturen, vind ik een rare reflex die ik niet bij een talent als Max, Vettel of Hamilton vind passen. Vettel deed het ook goed door hem te laten rollen en weer grip te laten vangen vóór de vangrail. Door te blijven remmen met geblokkeerd wiel hou je hem onder die omstandigheden nooit uit de vangrail. Dan kan je beter gedosseerd een paar keer de rem aantikken en dan hopen dat je eruit blijft.
Hoezo? Ik vind 't best een leuke race altijd... Genoeg mogelijkheden om mensen uit te remmen.quote:
Omdat de baan inmiddels ook buiten de raceline was opgedroogd... anders was ie net zo hard die vangrail in gevlogenquote:
Max had alleen geen grip voor de vangrail... iig niet met slicks.quote:Op zondag 29 mei 2016 17:17 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Vind Canada behoorlijk saai, is voornamelijk rondjes rijden zonder actie.quote:Op zondag 29 mei 2016 17:18 schreef gbm het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vind 't best een leuke race altijd... Genoeg mogelijkheden om mensen uit te remmen.
Ik hoop alleen wel dat die Renault upgrade voor genoeg topspeed gaat zorgen.
maarmdat zijn dan weer de zuigers. Gewoon negeren en ze de lol niet gunnen...quote:Op zondag 29 mei 2016 17:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
Iedereen is het er toch wel over eens dat dit gewoon een domme fout is?
Maar er wordt gelijk gedaan alsof hij er niets van kan, en dat is natuurlijk onzin.
Vooruit ik moest lachen.twitter:sportsbetcomau twitterde op zondag 29-05-2016 om 15:19:29Behind the scenes look at Ricciardo's pit crew in action... #monacogp https://t.co/GkIo0Yd48h reageer retweet
Scheelde niet veel iddquote:Op zondag 29 mei 2016 17:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
Vooruit ik moest lachen.twitter:sportsbetcomau twitterde op zondag 29-05-2016 om 15:19:29Behind the scenes look at Ricciardo's pit crew in action... #monacogp https://t.co/GkIo0Yd48h reageer retweet
ik ookquote:Op zondag 29 mei 2016 17:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
Vorig jaar was het voor het eerst niet zo'n interessante race. Andere jaren toch wel mooie dingen gezien, door de drie goede inhaalplekken en het veranderlijke weer. En het circuit is best zwaar voor banden en remmen.quote:Op zondag 29 mei 2016 17:19 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Vind Canada behoorlijk saai, is voornamelijk rondjes rijden zonder actie.
Daar heb je wel een punt, maar ik kan mij ook een moment ooit met Jos herinneren, ook op een opdrogende baan, waar hij zich verremde en zich herpakte door de auto meer te laten rollen ipv te blijven remmen? Volgens mij gp van Hongarije? Nu is er op Monaco minder ruimte dus had hij waarschijnlijk sowieso in de vangrail gezeten, maar voornamelijk het blijven remmen vond ik opmerkelijk. Voor de rest niet iets noemenwaardig, verremmen is zo gebeurd en vergeeflijk, niet dat hij nu zomaar ineens weer een nono is.. Verre vanquote:Op zondag 29 mei 2016 17:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk dat het in het geval van Max niet uit had gemaakt omdat er op dat natte gedeelte gewoon geen grip was
Max gaat daar eerste wordenquote:Op zondag 29 mei 2016 17:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Op naar Canada, één van de mooiste circuits op de kalender.
Das wel erg positief ingeschatquote:
iddquote:Op zondag 29 mei 2016 17:31 schreef motorbloempje het volgende:
Wat RIC heeft laten zien dit weekend belooft wel veel goeds voor de RBs verder natuurlijk.
Twee weken geleden zei ik dat Max ging winnen, vandaag zei ik dat Max ging uitvallen. Dusss...quote:Op zondag 29 mei 2016 17:30 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Das wel erg positief ingeschat
Eerst maar eens zien hoe die nieuwe Renault motor het daar doet, verwacht wel dat ze weer voor de Ferrari's staan.
ben jij tom coronel in vermomming op fok?quote:Op zondag 29 mei 2016 17:33 schreef Falco het volgende:
[..]
Twee weken geleden zei ik dat Max ging winnen, vandaag zei ik dat Max ging uitvallen. Dusss...
Zeg dat nooit meer dan!quote:Op zondag 29 mei 2016 17:33 schreef Falco het volgende:
[..]
vandaag zei ik dat Max ging uitvallen. Dusss...
Als hij geen pech had gehad dan had hij nu niet eens zo heel ver achter rosberg gestaan in het kampioenschapquote:Op zondag 29 mei 2016 17:31 schreef motorbloempje het volgende:
Wat RIC heeft laten zien dit weekend belooft wel veel goeds voor de RBs verder natuurlijk.
Rosberg heeft ook best veel punten laten liggen vandaag, wat verschil tussen Ros en Ham in de regen zegquote:Op zondag 29 mei 2016 17:35 schreef opreis het volgende:
[..]
Als hij geen pech had gehad dan had hij nu niet eens zo heel ver achter rosberg gestaan in het kampioenschap
Nee. Op een natte baan kun je niet dezelfde risico's nemen als op een bijna droge baan. Het is dan ook een andere fout.quote:Op zondag 29 mei 2016 17:12 schreef Nattekat het volgende:
Blokkerend wieltje heeft niks met risico's te maken, maar is gewoon een remfout.quote:Op zondag 29 mei 2016 17:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee. Op een natte baan kun je niet dezelfde risico's nemen als op een bijna droge baan. Het is dan ook een andere fout.
lag waarschijnlijk aan de motor en niet aan rosbergquote:Op zondag 29 mei 2016 17:36 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Rosberg heeft ook best veel punten laten liggen vandaag, wat verschil tussen Ros en Ham in de regen zeg
Lolquote:Op zondag 29 mei 2016 17:39 schreef opreis het volgende:
[..]
lag waarschijnlijk aan de motor en niet aan rosberg
Sainz nam wraak.quote:Op zondag 29 mei 2016 17:43 schreef Fer het volgende:
De onverwachtse grip waardoor hij te vroeg instuurt. De onverwachtse teruggang in downforce achter Sainz. Misschien toch onvoldoende ervaring met de hogere downforce van Redbull.
met zijn overwinning heeft hij laten zien dat het niet te vroeg was, in een TR had hij ook 3 keer kunnen crashen, nu heeft hij veel meer kredietquote:Op zondag 29 mei 2016 17:45 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Sainz nam wraak.
Ik hoop echt niet dat ze Max te vroeg hebben "gepromoveerd", maar goed laten we voorlopig Monaco maar de schuld geven
True, maar Spanje is het oefen circuit van de F1.quote:Op zondag 29 mei 2016 17:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
met zijn overwinning heeft hij laten zien dat het niet te vroeg was, in een TR had hij ook 3 keer kunnen crashen, nu heeft hij veel meer krediet
Hij zit 2 races in die auto waarvan 1 GP overwinning. Het zal allemaal wel meevallen.quote:Op zondag 29 mei 2016 17:45 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Sainz nam wraak.
Ik hoop echt niet dat ze Max te vroeg hebben "gepromoveerd", maar goed laten we voorlopig Monaco maar de schuld geven
dat is een kwestie van het goeie meenemen en leren van je fouten, potentie ontbreekt het niet aanquote:Op zondag 29 mei 2016 17:48 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
True, maar Spanje is het oefen circuit van de F1.
3x crashen op Monaco geeft toch een behoorlijke deuk in je zelf vertrouwen denk ik...
eens.quote:Op zondag 29 mei 2016 17:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hij zit 2 races in die auto waarvan 1 GP overwinning. Het zal allemaal wel meevallen.
Ik denk met name dat hij ALTIJD voor een positieverbetering gaat. En dat betekent risico's nemen, welke op Monaco behoorlijk veel sneller afgestraft worden dan op een andere baan. Dat is denk ik meer leeftijd dan pure race onervarenheid. Als hij dit en het volgende seizoen doorkomt is hij pas een allround goede coureur welke ook weet wanneer hij juist NIET moet pushen.
Eens..quote:Op zondag 29 mei 2016 17:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is een kwestie van het goeie meenemen en leren van je fouten, potentie ontbreekt het niet aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |