quote:Vincent Janssen koerst af op een basisplaats tegen Ierland.
De spits van AZ droeg woensdagochtend tijdens het partijspel op de besloten training van het Nederlands elftal een hesje van de basisploeg.
Oranje werkt donderdagochtend nog een laatste training af in Portugal, voordat de ploeg naar Dublin vliegt. Daar speelt het Nederlands elftal op vrijdagavond tegen Ierland, waarna het weer terug zal keren in Lagos.
Vandaag, tijdens de besloten training, werd er onder meer een groot partijspel afgewerkt. Daarin koos bondscoach Danny Blind voor een basisploeg met Jasper Cillessen in het doel en Joel Veltman, Jeffrey Bruma, Daley Blind en Jetro Willems (van rechts naar links) als verdediging. Op het middenveld lijkt Kevin Strootman zijn rentree in Oranje direct met een basisplaats te mogen bekrachtigen. Hij vormt het middenveld samen met Riechedly Bazoer en Georginio Wijnaldum. Op de vleugels voorin koersen Quincy Promes en Memphis Depay af op een basisplek, terwijl Janssen vooralsnog de felle strijd om de spitspositie lijkt te winnen.
quote:Kevin Strootman is vrijdagavond de aanvoerder van het Nederlands elftal in de oefenwedstrijd tegen Ierland.
De middenvelder vervangt Daley Blind die wegens een kuitblessure niet inzetbaar is.
De 26-jarige Strootman viert deze week zijn rentree bij de nationale ploeg, na een periode van twee jaar met veel blessureleed. In 2012, 2013 en 2014 droeg hij onder toenmalig bondscoach Louis van Gaal ook al enkele malen de aanvoerdersband.
"Het gaat misschien wat snel'', vertelde bondscoach Danny Blind donderdag na de training van Oranje in het Portugese Lagos.
"Normaal is Daley onze derde aanvoerder, na Arjen Robben en Wesley Sneijder. "Maar nu ze alle drie ontbreken, is het volgens mij logisch dat ik bij deze spelersgroep bij Kevin Strootman ben uitgekomen."
Hoe weet je dat je daardoor last van je bilspier krijgt?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij moeders deed? Heb je het nu voorzien op papa's die jou doen ofzo?
Haagsquote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat hebben we al sinds 1940...
Waar moet het dan aan liggen?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoe weet je dat je daardoor last van je bilspier krijgt?
hmm
in welk jaar?quote:
Dick heeft het team opgedragen slecht te spelen en te verliezen. Zodat Blind en Bert wel op moeten rotten.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vraag me ontzettend af waar dit nou aan ligt. Ze lopen rond als crashdummy's en dat terwijl Dickje Advocaat zo van het fanatisme over het veld stuitert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk je dat Dick zoveel persoonlijkheid heeft zich te mengen in Blind zijn werkzaamheden? Is gewoon een wassen neus, het aanstellen van Dick.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vraag me ontzettend af waar dit nou aan ligt. Ze lopen rond als crashdummy's en dat terwijl Dickje Advocaat zo van het fanatisme over het veld stuitert.
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:59 schreef Houtenbeen het volgende:
Nog een sport erbij waarin we falenAl had hij gewonnen zou het mij weinig boeien, maar goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:59 schreef Houtenbeen het volgende:
Nog een sport erbij waarin we falenBoeien die heeft net de PL gewonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
Ik was te fanatiek met strekken...quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar moet het dan aan liggen?
$¤£quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ook zo'n onzin om 3 oefenpotjes na het seizoen te spelen als je niet naar een toernooi gaat. Totaal geen motivatie.
Dit topic mist een type Karina. Maar die zal wel ijshockey kijken.quote:
Kan je minimaal nog 1x op goal schieten als je er toch bent.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ook zo'n onzin om 3 oefenpotjes na het seizoen te spelen als je niet naar een toernooi gaat. Totaal geen motivatie.
Die kijkt iedere dag ijshockey, zelfs als de mussen dood van het dak vallen bij temperaturen van 30+.quote:
Danny Blind is gewoon een goede coach hoor. Waarom is iedereen zo negatief?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kegelt Berghuis er zo 2 in, wint NL met 1-2, heeft Blind ineens weer 400% krediet van Bertje
Slechter dan depaay kan niet.quote:
Ik zal weer normaal doen. Ben een beetje moe en drink een biertje dan word ik flauw.quote:
Ga naar de kapper.quote:
Met een 10 én een buitenspeler met een vrije rol?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:05 schreef ZuidGrens het volgende:
Man man man wat een drama.
Tijd dat iedereen gauw fit wordt en dan kunnen we zo spelen:
Cillessen
Veltman - Bruma - De Vrij - Pieters
Van Ginkel - Strootman
Pröpper
Robben - Janssen/Huntelaar - Sneijder
En dan eventueel Tete of Janmaat rechtsback. Sneijder gewoon een vrije rol. Dan zou je dit Ierland makkelijk verslaan
Alleen ik heb het aan de zijkanten korter. Ik neem het terugquote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ga naar de kapper.
Bedank me later
Oké dan is het goedquote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alleen ik heb het aan de zijkanten korter. Ik neem het terug
Veltman???quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:05 schreef ZuidGrens het volgende:
Man man man wat een drama.
Tijd dat iedereen gauw fit wordt en dan kunnen we zo spelen:
Cillessen
Veltman - Bruma - De Vrij - Pieters
Van Ginkel - Strootman
Pröpper
Robben - Janssen/Huntelaar - Sneijder
En dan eventueel Tete of Janmaat rechtsback. Sneijder gewoon een vrije rol. Dan zou je dit Ierland makkelijk verslaan
Ja of dat Pröpper en Sneijder dat met elkaar afstemmen, in ieder geval niet dat ze elkaar in de weg gaan lopen maar ook niet dat Sneijder een klassieke linksbuiten isquote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Met een 10 én een buitenspeler met een vrije rol?
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Depay is net als zijn vader, die nam ook geen verantwoordelijkheid.
Daar valt nog in te komen, al zie ik liever een 6quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:06 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja of dat Pröpper en Sneijder dat met elkaar afstemmen, in ieder geval niet dat ze elkaar in de weg gaan lopen maar ook niet dat Sneijder een klassieke linksbuiten is
En alle aandacht gaat nu naar Twente ipv Oranje.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:08 schreef Vasion het volgende:
Ik word echt boos als ik hier naar kijk. Alleen vanwege dat kutego van Bert moeten wij naar deze zaadpot kijken.
I see what you did therequote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Beste opstelling Oranje:
Zoet
Pieters - Bruma - Rekik - Willems
Strootman - Van Ginkel - Pröpper
Narsingh - L. De Jong - Robben
Bert kan er ook weinig aan doen dat er louter zaad rondloopt deze generatie.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:08 schreef Vasion het volgende:
Ik word echt boos als ik hier naar kijk. Alleen vanwege dat kutego van Bert moeten wij naar deze zaadpot kijken.
Leuke post.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Beste opstelling Oranje:
Zoet
Brenet RB kan ook, beetje realistischerquote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Beste opstelling Oranje:
Zoet
Depay onder Narsingh? Nu ga je te ver.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Beste opstelling Oranje:
Zoet
True story.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Brenet RB kan ook, beetje realistischer
Dus Blind moet blijven volgens jou? Bert doet zijn werk goed volgens jou?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:08 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Bert kan er ook weinig aan doen dat er louter zaad rondloopt deze generatie.
Mijn vissen voetballen beter dan Depay op 't momentquote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Depay onder Narsingh? Nu ga je te ver.
Een team dat bestaat uit spelers die allemaal bijna chokede tegen het slechtse Ajax sinds zijn oprichting om nog afhankelijk te zijn van De Graafschap, nee, dat zal fantastisch gaan.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Beste opstelling Oranje:
Zoet
Blind is een grote miskleun. Maar toen we 2 keer bijna wereldkampioen werden was er niets aan de hand.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:10 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dus Blind moet blijven volgens jou? Bert doet zijn werk goed volgens jou?
Het is gewoon zijn schuld. Dankzij hem staat Blind er.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:08 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Bert kan er ook weinig aan doen dat er louter zaad rondloopt deze generatie.
Jellyquote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:10 schreef Brammess het volgende:
[..]
Een team dat bestaat uit spelers die allemaal bijna chokede tegen het slechtse Ajax sinds zijn oprichting om nog afhankelijk te zijn van De Graafschap, nee, dat zal fantastisch gaan.
Slechter dan dit wordt het nietquote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:10 schreef Brammess het volgende:
[..]
Een team dat bestaat uit spelers die allemaal bijna chokede tegen het slechtse Ajax sinds zijn oprichting om nog afhankelijk te zijn van De Graafschap, nee, dat zal fantastisch gaan.
De onwetendheid.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Goed verhaal, kan hier niks mee
einde bericht
Godverdomme, ik moest hard lachen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:12 schreef Brammess het volgende:
Bruma aanvoerder, tijd om het Nederlandse voetbal op te heffen
Bert moet eruit ja. Maar dat komt meer door de publieke opinie dan het causale verband tussen dit Oranje en zijn aanblijven.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het is gewoon zijn schuld. Dankzij hem staat Blind er.
Bert moet gewoon oprotten, maar zijn ego is te groot ervoor.
Hij moest allang eruit. Het voetbal gaat NIET vooruit met hem nog steeds aan de macht daar in Zeist.
#BertRotOp
En nu we het EK niet hebben gehaald moeten we ze beoordelen op basis van twee WKs terug. Oke.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Blind is een grote miskleun. Maar toen we 2 keer bijna wereldkampioen werden was er niets aan de hand.
Heeft er iemand pannenkoeken besteld dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik dacht dat er even Marco van Basten uit de speakers zou komen...
beetje pijpen ookquote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:13 schreef Doublepain het volgende:
Ondanks al die PSVers vind ik dit NL elftal lachwekkend, gewoon al de manier waarop de spelers spelen..
Wat doet die Blind met die jongens? Alleen opstelling geven en de rest van de dagen aan de zuip ofwa?
Dat Ierland kan er ook al de hele avond geen klote vanquote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:13 schreef Crazy-M het volgende:
oranje word wakker, of ierland is gestopt met voetballen ...
Ja we hebben het EK niet gehaald. Laten we de hooivorken pakken en iemand in de pek en veren zetten.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:12 schreef Vasion het volgende:
[..]
En nu we het EK niet hebben gehaald moeten we ze beoordelen op basis van twee WKs terug. Oke.
EK 2000+2004 genotquote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik mis de tijd met Overmars, Van der Sar, Stam, Van Nistelrooij en Cocu
Je hebt het door.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:14 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja we hebben het EK niet gehaald. Laten we de hooivorken pakken en iemand in de pek en veren zetten.
Ik genoot altijd zo van die rushes van Overmarsquote:
Ik was fan van Kluivertgod, maar die zat toen al bij Barca.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik genoot altijd zo van die rushes van Overmars
Ook al speelde 'ie bij Ajax, ik was fan van hem.
quote:
Koeman en De Boer willen niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:16 schreef Vasion het volgende:
De KNVB wilt weer bouwen aan een nieuw elftal.
Koeman heeft laten zien dat hij kan bouwen.
De Boer heeft laten zien hij kan bouwen.
Bert haalt Hiddink en Blind.
Maar we zijn twee keer bijna wereldkampioen geworden!
Er is geen enkele lijn te ontdekken. Volgens mij weten ze niet eens wat ze aan het doen zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:13 schreef Doublepain het volgende:
Ondanks al die PSVers vind ik dit NL elftal lachwekkend, gewoon al de manier waarop de spelers spelen..
Wat doet die Blind met die jongens? Alleen opstelling geven en de rest van de dagen aan de zuip ofwa?
Maar dat wordt ook gezegd, Blind geeft 11 namen door die mogen starten en dat was zijn taak. Meer doet 'ie gewoon echt nietquote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:17 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Er is geen enkele lijn te ontdekken. Volgens mij weten ze niet eens wat ze aan het doen zijn.
Slechter dan dit kan gewoon niet.
Nog minder dan wat ik ervan verwachtte, en dat is een prestatie op zichquote:
SOWquote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog slechter dan een Feyenoord-wedstrijd.
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik was fan van Kluivertgod, maar die zat toen al bij Barca.
inb4 Caland
Wat ben ik toch goed.quote:
Oh vast wel, wacht maar op de kwalificaties..quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:17 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Er is geen enkele lijn te ontdekken. Volgens mij weten ze niet eens wat ze aan het doen zijn.
Slechter dan dit kan gewoon niet.
Schoten gevuurd.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog slechter dan een Feyenoord-wedstrijd.
We wonnen wel van het team met Danny Drinkwaterquote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:19 schreef Vasion het volgende:
Verliezen van een ploeg met een speler genaamd Duffy
Haten op Duffyquote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:19 schreef Vasion het volgende:
Verliezen van een ploeg met een speler genaamd Duffy
Leukequote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier een schot op doel
Ban jezelfquote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier een schot op doel
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier een schot op doel
8/10quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier een schot op doel
Als het nog 15 minuten zo doorgaat niet. Met 0 schoten op doel win je geen wedstrijd al zou de keeper 90 minuten op de plee zitten.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh vast wel, wacht maar op de kwalificaties..
Plek 6/7 makkelijk
Wanneer doen Surinamers wel moeite dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:20 schreef DonRaja het volgende:
Ik kom net binnen, ga niet eens de moeite doen om dit te kijken.
Oke, fijne avondquote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:20 schreef DonRaja het volgende:
Je maakt je reputatie van verstandig user waarquote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:20 schreef DonRaja het volgende:
schoten gevuurdquote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wanneer doen Surinamers wel moeite dan?
beter dan de wedstrijdquote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:21 schreef KingRoland het volgende:
Dit topic begint steeds beter en beter te worden
Eerder een reputatie van te laat komen...quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je maakt je reputatie van verstandig user waar
Ook die inderdaad, maar dat verbaast niemand meerquote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eerder een reputatie van te laat komen...
haha
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
beter dan de wedstrijd
alhoewel ... slechter kan het ook niet
Je bent zelf een Surinamer.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wanneer doen Surinamers wel moeite dan?
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wacht, Luuk is er bij maar zat op de bank?
Gras is groen, Wijnaldum is zwart.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
HUH ik had serieus niet in de gaten dat Wijnaldum speelde
Die is druk bezig met 'vrij' te lopen. Constant in de spits verstoppertje spelen dusquote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
HUH ik had serieus niet in de gaten dat Wijnaldum speelde
De hype moet spelen he.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik wil 't wel proberenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:24 schreef KingRoland het volgende:
Wie is hier een peoplemanager? nieuwe bondscoach nodig
boeien je verdiend miljoenen per jaarquote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:24 schreef gniffie het volgende:
Nederland
Alsof dit ook aan de spelers kan liggen, zo slecht. Ze weten totaal niet hoe ze moeten opbouwen/ vrij moeten lopen etc. We zijn tactisch een derde wereld land geworden.
Iedereen dat Vincant eigenlijk beter is, alleen heel matig deze matsjquote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
En we moeten meer gaan pingelenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt gênant hoe de periode onder Blind tot nu toe is. Alleen is Bert van Oostveen het daar niet mee eens want we zitten in een proces en we zijn aan het bouwen.
KNVB
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:25 schreef Coco98 het volgende:
We zitten in het haags kwartiertje dus het kan nog!
HAHAHAHAHAHA BITCHquote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:25 schreef Brammess het volgende:
[..]
Iedereen dat Vincant eigenlijk beter is, alleen heel matig deze matsj
(!) kan niet wachtenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Even F5'en op het account van RikElfrink.
Wie is 'We'?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:28 schreef DonRaja het volgende:
Dus, Engeland meegerekend: 3 schoten op doel, 3 goals. We zijn de nieuwe Duitsers.
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:20 schreef Doublepain het volgende:
Spelers die nu scoren tegen Ierland, royeer ik..
We gaan dit NIET winnen ja
quote:
Nee hoor, Duitsers spelen eindtoernooien.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:28 schreef DonRaja het volgende:
Dus, Engeland meegerekend: 3 schoten op doel, 3 goals. We zijn de nieuwe Duitsers.
Ik ben geblokkeerd dus kan niks zienquote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Even F5'en op het account van RikElfrink.
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als Luuk ook nog 1-2 maakt nemen we allemaal behalve de mods 1 maand een UI van hem
En die winnen ze ook nog eens geregeld.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:29 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nee hoor, Duitsers spelen eindtoernooien.
Spreek voor jezelf.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als Luuk ook nog 1-2 maakt nemen we allemaal behalve de mods 1 maand een UI van hem
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:29 schreef Vasion het volgende:
Als Nederland dit nog wint, kom ik 10 dagen niet op Fok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |