of ik ga wat proberen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Soms slaan we dat ook gewoon over en nemen we alleen een stukje kas of worst rond 22.00 uur of zo...
wacht wat?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen supporters, spelers van rotterdam. Morgen is de wedstrijd in Amsterdam...
Die rotterdammers zijn zuigers en doen altijd alles om het Amsterdam lastig te maken. De coach en 3 spelers van die kakkerlakken waren al van het veld gestuurd en daana brak de pleuris uit...quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
wacht wat?
Ik mag hopen dat daar een flinke sanctie op komt
Eerst maar hopen of het El Presidente behaagt om je verzoek in te willigenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
damn dat moet ik mn 24:01 nummer een kwartier naar voren zetten.
ach, dan doe ik het morgen wel na Vout, leuk contrast... Boeren en Negers.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Eerst maar hopen of het El Presidente behaagt om je verzoek in te willigen
Ohh dan moet je wel wat chaphop draaien natuurlijk. Ontvouten moet geleidelijk gaanquote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ach, dan doe ik het morgen wel na Vout, leuk contrast.
Omvouten doe je dmv Eazy-e en Audio Two.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ohh dan moet je wel wat chaphop draaien natuurlijk. Ontvouten moet geleidelijk gaan
She swaaaaaaaaaaaaallowed itquote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Omvouten doe je dmv Eazy-e en Audio Two.
ja dat moet ie nog doen dusse dat gaat niet zo snelquote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Eerst maar hopen of het El Presidente behaagt om je verzoek in te willigen
Ik kan altijd een alternatieve verzoeklijst naar knokkels toespelen, en deze plalist morgen draaien.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dat moet ie nog doen dusse dat gaat niet zo snel
vraag gewoon effe aan dan kan je in de toekomst lekker draaien het heeft geen haastquote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik kan altijd een alternatieve verzoeklijst naar knokkels toespelen, en deze plalist morgen draaien.
Draai ook op zijn tijd hiphop maar mix het vaak met Dancehall en Drum&Base in een set van 2 uur.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik kan altijd een alternatieve verzoeklijst naar knokkels toespelen, en deze plalist morgen draaien.
Ga je nu eerder terug?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:41 schreef MadMaster het volgende:
Wedstrijd is gestaakt op verzoek Amsterdam na bedreigingen door rotterdommers richting Amsterdam. Wordt morgen nog wat in Amsterdam...
Ik ben onschuldigquote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:49 schreef knokkels het volgende:
Zo hee. Dat was die muis dan. Niets meer mee te doen.
@ Paro: Ik gok dat ik vandaag niet meer ga kunnen draaien.
Hmmm... geluidskaart wordt ineens ook niet herkend.
Neu, gewoon in de vullusbak gooien en een nieuwe kopenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
niet beledigd dat er niets meer met je te doen valt?
genoeg etenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Neu, gewoon in de vullusbak gooien en een nieuwe kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |