of ik ga wat proberen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Soms slaan we dat ook gewoon over en nemen we alleen een stukje kas of worst rond 22.00 uur of zo...
wacht wat?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen supporters, spelers van rotterdam. Morgen is de wedstrijd in Amsterdam...
Die rotterdammers zijn zuigers en doen altijd alles om het Amsterdam lastig te maken. De coach en 3 spelers van die kakkerlakken waren al van het veld gestuurd en daana brak de pleuris uit...quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
wacht wat?
Ik mag hopen dat daar een flinke sanctie op komt
Eerst maar hopen of het El Presidente behaagt om je verzoek in te willigenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
damn dat moet ik mn 24:01 nummer een kwartier naar voren zetten.
ach, dan doe ik het morgen wel na Vout, leuk contrast... Boeren en Negers.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Eerst maar hopen of het El Presidente behaagt om je verzoek in te willigen
Ohh dan moet je wel wat chaphop draaien natuurlijk. Ontvouten moet geleidelijk gaanquote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ach, dan doe ik het morgen wel na Vout, leuk contrast.
Omvouten doe je dmv Eazy-e en Audio Two.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ohh dan moet je wel wat chaphop draaien natuurlijk. Ontvouten moet geleidelijk gaan
She swaaaaaaaaaaaaallowed itquote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Omvouten doe je dmv Eazy-e en Audio Two.
ja dat moet ie nog doen dusse dat gaat niet zo snelquote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Eerst maar hopen of het El Presidente behaagt om je verzoek in te willigen
Ik kan altijd een alternatieve verzoeklijst naar knokkels toespelen, en deze plalist morgen draaien.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dat moet ie nog doen dusse dat gaat niet zo snel
vraag gewoon effe aan dan kan je in de toekomst lekker draaien het heeft geen haastquote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik kan altijd een alternatieve verzoeklijst naar knokkels toespelen, en deze plalist morgen draaien.
Draai ook op zijn tijd hiphop maar mix het vaak met Dancehall en Drum&Base in een set van 2 uur.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik kan altijd een alternatieve verzoeklijst naar knokkels toespelen, en deze plalist morgen draaien.
Ga je nu eerder terug?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:41 schreef MadMaster het volgende:
Wedstrijd is gestaakt op verzoek Amsterdam na bedreigingen door rotterdommers richting Amsterdam. Wordt morgen nog wat in Amsterdam...
Ik ben onschuldigquote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:49 schreef knokkels het volgende:
Zo hee. Dat was die muis dan. Niets meer mee te doen.
@ Paro: Ik gok dat ik vandaag niet meer ga kunnen draaien.
Hmmm... geluidskaart wordt ineens ook niet herkend.
Neu, gewoon in de vullusbak gooien en een nieuwe kopenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
niet beledigd dat er niets meer met je te doen valt?
genoeg etenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Neu, gewoon in de vullusbak gooien en een nieuwe kopen
Kaas hiero (uiteraard)quote:
eh nee geluidskaartjes zijn geld waard recyclingquote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Neu, gewoon in de vullusbak gooien en een nieuwe kopen
Ik had het over de muisquote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
eh nee geluidskaartjes zijn geld waard recycling
USB poorten overstuur.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:49 schreef knokkels het volgende:
Zo hee. Dat was die muis dan. Niets meer mee te doen.
@ Paro: Ik gok dat ik vandaag niet meer ga kunnen draaien.
Hmmm... geluidskaart wordt ineens ook niet herkend.
Ga je toch wat anders draaienquote:
quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Omvouten doe je dmv Eazy-e en Audio Two.
Misschien alleen tot aan het lampje?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:03 schreef knokkels het volgende:
Probleem 2: Geluid. Lampje brandt, dus hij krijgt voeding.
Hoe krijg je het eigenlijk iedere keer voor elkaar om dingen 'stuk' te maken?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:03 schreef knokkels het volgende:
Het is Knokkels he!quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoe krijg je het eigenlijk iedere keer voor elkaar om dingen 'stuk' te maken?
Zal ik het zo maar overnemen dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:03 schreef knokkels het volgende:
Ik zou het niet weten. Snap ook niet waarom het ineens niet werktquote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geen idee, mijn muis begon intens traag te reageren ineens, die is er nu mee gestopt.. En het lampje brand nog dus ga ik er vanuit dat het niet aan de batterijen ligt.. vervolgens klapt het geluid eruit, installeer de geluidskaart net opnieuw en de drivers zijn gewoon weg ..quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je hebt toch een externe USB geluidskaart nu he?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Snap ook niet waarom het ineens niet werkt
Muis ging ineens ongelooflijk traag, geprobeerd om hem vanuit een poort aan de voorkant, naar een poort aan de achterkant te doen, en ineens viel het geluid weg.
[..]
Geen idee, mijn muis begon intens traag te reageren ineens, die is er nu mee gestopt.. En het lampje brand nog dus ga ik er vanuit dat het niet aan de batterijen ligt.. vervolgens klapt het geluid eruit, installeer de geluidskaart net opnieuw en de drivers zijn gewoon weg ..
Dat vind ik wel vreemd.
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt toch een externe USB geluidskaart nu he?
En een paar van je USB poorten zijn brak?
Dat is ook vreemd, die doen het allemaal weerquote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt toch een externe USB geluidskaart nu he?
En een paar van je USB poorten zijn brak?
Volgens mij hadden alle USB-poorten aan de voorkant inmiddels kortsluiting?
Koppel die eens af, in de computer zelf.Even kijken waar die kabeltjes naar toe gaan en dan VOORZICHTIG die er uit trekken zonder andere mee te nemen, uiteraard.
Misschien dat die invloed hebben op de overige USB-poorten?
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat is ook vreemd, die doen het allemaal weer
Nou, proost dan maar, knok.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:18 schreef knokkels het volgende:
* knokkels is ook weer helemaal bij. Geluid is er weer, TeamViewer als muis
Hoe weet jij nou weer dat ik mijn glas net aan mijn lippen namquote:
quote:
Ik ben alvast maar begonnen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:18 schreef knokkels het volgende:
* knokkels is ook weer helemaal bij. Geluid is er weer, TeamViewer als muis
Doe je goed, Piet. Doe je goed.quote:
Dat is niet helemaal correct, dacht dat het om een fles ging.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou weer dat ik mijn glas net aan mijn lippen nam![]()
* knokkels kijkt paranoïde rond
Strohrum?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal correct, dacht dat het om een fles ging.
Gisteren had ik nog een volle fles Dropshot. Die is opquote:
Ah!quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En daar dan koekjes mee maken
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:34 schreef knokkels het volgende:
Okee dan, het waren gewoon baggerbatterijen dus
P
Kijk, ik loop tenminste zonder batterijenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:34 schreef knokkels het volgende:
P
Ja, jij hebt Lucky nu.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kijk, ik loop tenminste zonder batterijen
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Neem er 1 met draad, nooit geen probleem meer.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:34 schreef knokkels het volgende:
P
Ja, zó simpel. Minder simpel was het toen ik geen batterijen kon vindenquote:
Oh, mis ik wat context?quote:
Ik heb sinds een jaar of 2 een fatsoenlijke die op batterijen loopt. Eerst zag ik de meerwaarde van draadloos ook niet echt in en heb altijd eentje met draad gehad, maar het is toch wel prettig.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Neem er 1 met draad, nooit geen probleem meer.
Gefeliciteerd. Sinds wanneer mocht de accu van je rug?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
klopt ook weerquote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Neem er 1 met draad, nooit geen probleem meer.
Sinds ik weer gewoon een staartje hebquote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Sinds wanneer mocht de accu van je rug?
mwah, beetjequote:
Ben blij dat ik gek ben, kan het niet meer worden dan.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik mis altijd alle context, maar daar door kunnen mensen wel waarderen dat ik het op een rijtje heb.
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:47 schreef knokkels het volgende:
Roelof Hemmen neemt afscheid van RTL Nieuws
ToT! Photoshopkansen
wat jij wil johquote:
Ik ook eentje, welk een toeval.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sinds ik weer gewoon een staartje heb
Regel dat eensquote:
Dan gaan we als de sodemieter met de pet rond.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 23:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb alleen 2 draaitafels , een mixer en overjarige laptop om te draaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |