Oeh! Fresh meatquote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik luister weer mee, na wat klooien met dj programmatjes.
Moet je El Presidente even PM'en voor een loginquote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik kan wat proberen, leuke naam trouwens, Paro probeert wat.
yummzquote:
alles is heerlijk met honingquote:
Bah, wat een vervelend leven tochquote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar nu plof ik na de tapas vanmiddag en tafelgrillen vanavond...
Eet smakelijk en proost, Mad.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
* MadMaster neemt dan toch nog een stuk en verzuipt het met honingrum...
1 keer gedaan, maar die vliegen hè.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
L2B gebruikt het alleen om z'n bilnaad te harsen...
Uh, nee hoor, gisteren geleerd dat de combi, honing en kaas of honing met ham géén goeie is. Heb ik het ook al die jaren verkeerd gedaanquote:
En parmaham met meloen, onderschat het niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, nee hoor, gisteren geleerd dat de combi, honing en kaas of honing met ham géén goeie is. Heb ik het ook al die jaren verkeerd gedaan
Ik klaag niet, maar vanaf morgen ga ik wel minderen met eten.quote:
parmahamquote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En parmaham met meloen, onderschat het niet.
Werd dat niet minder na het harsen?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
1 keer gedaan, maar die vliegen hè.
Ik zou na zoveel tapas niet eens meer hoeven dinerenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik klaag niet, maar vanaf morgen ga ik wel minderen met eten.
Je krijgt hier bij elk drankje een groot bord tapas; garnalen, mosselen, sardientjes, inktvis, paella en dat soort dingen. Heerlijk, maar 's avonds moet ik ook nog dineren...
Soms slaan we dat ook gewoon over en nemen we alleen een stukje kas of worst rond 22.00 uur of zo...quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zou na zoveel tapas niet eens meer hoeven dineren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |