SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sL2B's Mixcloud
Ik ben je al weer aan het inhalenquote:
quote:
XiiaLive en gaanquote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:21 schreef knokkels het volgende:
Karzai! Zo kom ik nooit aan eten koken toe
Snij een mop kaas af dan.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:21 schreef knokkels het volgende:
een pilletje nemen dan heb je geen honger meerquote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:21 schreef knokkels het volgende:
Ja maar, Knok en ik leggen alleen maar woordjes die ook in song titels voorkomen hoorquote:
Welk woord komt daar niet in voor?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja maar, Knok en ik leggen alleen maar woordjes die ook in song titels voorkomen hoor
pilletjesquote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
een pilletje nemen dan heb je geen honger meer
Wee Papa Girl Rappersquote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja maar, Knok en ik leggen alleen maar woordjes die ook in song titels voorkomen hoor
Of de amp wat harder zettenquote:
oldskool rolstoelquote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:32 schreef knokkels het volgende:
Ik verstond
Rex in de rolstoel, Rex-Rex in de rolstoel
Ook datquote:
dus je draait na mij?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik luister weer mee, na wat klooien met dj programmatjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |