Jawel, Max Verstappenquote:
Nou, stel he, puur hypothetisch, Max crasht... Dan kunnen we de zondag meteen uitroepen tot een dag van nationale rouw (en dat op een mogelijk historische dag voor gingers en het Nederlandse wielrennen)quote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jawel, Max Verstappen
Slagveld + Regenrace + Nederlanders = Winst voor nederlanders
En als die wint, optocht op de grachten in Amsterdam... maar goed, opeens leeft de Nederlandse autosport weer opquote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou, stel he, puur hypothetisch, Max crasht... Dan kunnen we de zondag meteen uitroepen tot een dag van nationale rouw (en dat op een mogelijk historische dag voor gingers en het Nederlandse wielrennen)
Ik denk dat Max veel liever op de platte kar door Brabant gaatquote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:58 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
En als die wint, optocht op de grachten in Amsterdam... maar goed, opeens leeft de Nederlandse autosport weer op
GA er toch maar vanuit dat RIC 0,4 sec boven der Max eindigtquote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:36 schreef VitaminWater het volgende:
Ik maak me geen zorgen over het verschil tussen Ricciardo en Verstappen. Max had vorige week al aangegeven dat de truc op Monaco is om alles rustig op te bouwen en je rondjes te rijden om vervolgens in Q3 te pieken en alles gereed te hebben. Tot nu toe is het gewoon de auto leren kennen en kleine aanpassingen doen steeds. Morgen FP3 voor de laatste dingetjes en dan gewoon pole uiteraard
Hoe kan dat dan als Max op pole staat?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:41 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
GA er toch maar vanuit dat RIC 0,4 sec boven der Max eindigt
Ric heeft de nieuwe spec motor gekregen, ik mag alleen maar hopen dat er een (flink) verschil tussen hem en Ves is. Anders zal Canada flink tegenvallen voor RB.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:36 schreef VitaminWater het volgende:
Ik maak me geen zorgen over het verschil tussen Ricciardo en Verstappen. Max had vorige week al aangegeven dat de truc op Monaco is om alles rustig op te bouwen en je rondjes te rijden om vervolgens in Q3 te pieken en alles gereed te hebben. Tot nu toe is het gewoon de auto leren kennen en kleine aanpassingen doen steeds. Morgen FP3 voor de laatste dingetjes en dan gewoon pole uiteraard
Brabant?!??quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik denk dat Max veel liever op de platte kar door Brabant gaat
Klopt, mensen die de VT gaan uitzenden en mensen die daar een paar uur naar kijken gaan automatisch doen alsof het belangrijk is. Dat is het niet, het is voor de goede teams slechts voorbereiding om goed te scoren in Q3 op zaterdag en in de race een goed afstelling en tactiek te hebben.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:36 schreef VitaminWater het volgende:
Ik denk niet dat je dat dan aan de motor toe kan schrijven op Monaco. Het verschil op deze baan wordt bijna volledig gemaakt door de chassis' en de coureurs. 30pk is leuk en aardig maar levert hier echt amper verschil.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:49 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Ric heeft de nieuwe spec motor gekregen, ik mag alleen maar hopen dat er een (flink) verschil tussen hem en Ves is. Anders zal Canada flink tegenvallen voor RB.
twitter:laurensstade twitterde op vrijdag 27-05-2016 om 09:37:01NL: Nieuwe Red Bull merchandise van Max #Verstappen vanaf 16:00 uur beschikbaar op https://t.co/a4kDqLawdY #F1 https://t.co/HAZnNASDPA reageer retweet
Oeh, even kijken straksquote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:54 schreef ondeugend het volgende:
twitter:laurensstade twitterde op vrijdag 27-05-2016 om 09:37:01NL: Nieuwe Red Bull merchandise van Max #Verstappen vanaf 16:00 uur beschikbaar op https://t.co/a4kDqLawdY #F1 https://t.co/HAZnNASDPA reageer retweet
timingquote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:54 schreef ondeugend het volgende:
Nee dat is wel weer waar, al zou het een aantal tienden moeten schelen wanneer je een vrije ronde hebt. Ik begreep dat Ves in zijn Flying lap wat verkeer had, maar daar zou ik even de bron voor moeten zoeken. Moet eerlijk bekennen dat ik de plek van de ferrari's schokkender vind.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:53 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dat dan aan de motor toe kan schrijven op Monaco. Het verschil op deze baan wordt bijna volledig gemaakt door de chassis' en de coureurs. 30pk is leuk en aardig maar levert hier echt amper verschil.
Ja, Ferrari staat er tot nu toe inderdaad belabberd voor. Ik had dat ook wel een beetje verwacht eigenliijk, want als je die wagens door de bochten ziet gaan in de voorgaande races zie je toch echt wel dat die wagens niet top zijn wat betreft grip en stabiliteit. Wat dat betreft is de RB echt geweldig, die dingen zien er gewoon goed uit in de bochten, alsof ze keihard op het asfalt gedrukt worden en veel minder stuiteren en opzij 'snappen'. Zelfs beter dan Mercedes.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:58 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Nee dat is wel weer waar, al zou het een aantal tienden moeten schelen wanneer je een vrije ronde hebt. Ik begreep dat Ves in zijn Flying lap wat verkeer had, maar daar zou ik even de bron voor moeten zoeken. Moet eerlijk bekennen dat ik de plek van de ferrari's schokkender vind.
Ric heeft gewoon meer vermogen, dus een verschil zal er gewoon blijven.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:36 schreef VitaminWater het volgende:
Alleen al om dit zinnetje zal het zeker niet gebeuren.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 07:03 schreef tong80 het volgende:
Een race op het circuit van Zandvoort is haalbaar als de overheid helpt
Er rijden wel auto's hier op het circuit, daar hebben ze de baan ook ooit voor verbreed.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:11 schreef Spockjuh_ het volgende:
ooit eens een champcar race gezien op Assen, realistisch om die baan te gebruiken na eventuele aanpassingen of blijft dat toch meer een motor circuit?
ja ok, de bochten zijn aangepast e.d zoals je al zegt. Persoonlijk zou ik, als je dan toch al een GP naar nederland wil halen, gaan voor Assen of een stratencircuit.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:14 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Er rijden wel auto's hier op het circuit, daar hebben ze de baan ook ooit voor verbreed.
Dat is alleen al jaren geleden, wellicht zijn er tegenwoordig andere eisen.
Ook is het circuit veel korter geworden, ze zouden dus wel heel vaak voorbij komen.
Inderdaad. Dat was ook zo mooi in Barcelona. Max die dankzij die stabiliteit met versleten banden toch steeds beter de laatste bocht het rechte stuk op kon komen dan Kimi en zo voldoende marge kon houden. Ik heb het idee dat de andere teams hem toch een beetje beginnen te knijpen voor de Red Bulls, al is Monaco natuurlijk een circuit dat hen beter ligt. In Canada kan het weer heel anders zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:03 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Ja, Ferrari staat er tot nu toe inderdaad belabberd voor. Ik had dat ook wel een beetje verwacht eigenliijk, want als je die wagens door de bochten ziet gaan in de voorgaande races zie je toch echt wel dat die wagens niet top zijn wat betreft grip en stabiliteit. Wat dat betreft is de RB echt geweldig, die dingen zien er gewoon goed uit in de bochten, alsof ze keihard op het asfalt gedrukt worden en veel minder stuiteren en opzij 'snappen'. Zelfs beter dan Mercedes.
En Verstappen had inderdaad verkeer in zijn flying lap waar hij sneller was dan zijn snelste ronde tot nu toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |