Jawel, Max Verstappenquote:
Nou, stel he, puur hypothetisch, Max crasht... Dan kunnen we de zondag meteen uitroepen tot een dag van nationale rouw (en dat op een mogelijk historische dag voor gingers en het Nederlandse wielrennen)quote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jawel, Max Verstappen
Slagveld + Regenrace + Nederlanders = Winst voor nederlanders
En als die wint, optocht op de grachten in Amsterdam... maar goed, opeens leeft de Nederlandse autosport weer opquote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou, stel he, puur hypothetisch, Max crasht... Dan kunnen we de zondag meteen uitroepen tot een dag van nationale rouw (en dat op een mogelijk historische dag voor gingers en het Nederlandse wielrennen)
Ik denk dat Max veel liever op de platte kar door Brabant gaatquote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:58 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
En als die wint, optocht op de grachten in Amsterdam... maar goed, opeens leeft de Nederlandse autosport weer op
GA er toch maar vanuit dat RIC 0,4 sec boven der Max eindigtquote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:36 schreef VitaminWater het volgende:
Ik maak me geen zorgen over het verschil tussen Ricciardo en Verstappen. Max had vorige week al aangegeven dat de truc op Monaco is om alles rustig op te bouwen en je rondjes te rijden om vervolgens in Q3 te pieken en alles gereed te hebben. Tot nu toe is het gewoon de auto leren kennen en kleine aanpassingen doen steeds. Morgen FP3 voor de laatste dingetjes en dan gewoon pole uiteraard
Hoe kan dat dan als Max op pole staat?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:41 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
GA er toch maar vanuit dat RIC 0,4 sec boven der Max eindigt
Ric heeft de nieuwe spec motor gekregen, ik mag alleen maar hopen dat er een (flink) verschil tussen hem en Ves is. Anders zal Canada flink tegenvallen voor RB.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:36 schreef VitaminWater het volgende:
Ik maak me geen zorgen over het verschil tussen Ricciardo en Verstappen. Max had vorige week al aangegeven dat de truc op Monaco is om alles rustig op te bouwen en je rondjes te rijden om vervolgens in Q3 te pieken en alles gereed te hebben. Tot nu toe is het gewoon de auto leren kennen en kleine aanpassingen doen steeds. Morgen FP3 voor de laatste dingetjes en dan gewoon pole uiteraard
Brabant?!??quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik denk dat Max veel liever op de platte kar door Brabant gaat
Klopt, mensen die de VT gaan uitzenden en mensen die daar een paar uur naar kijken gaan automatisch doen alsof het belangrijk is. Dat is het niet, het is voor de goede teams slechts voorbereiding om goed te scoren in Q3 op zaterdag en in de race een goed afstelling en tactiek te hebben.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:36 schreef VitaminWater het volgende:
Ik denk niet dat je dat dan aan de motor toe kan schrijven op Monaco. Het verschil op deze baan wordt bijna volledig gemaakt door de chassis' en de coureurs. 30pk is leuk en aardig maar levert hier echt amper verschil.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:49 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Ric heeft de nieuwe spec motor gekregen, ik mag alleen maar hopen dat er een (flink) verschil tussen hem en Ves is. Anders zal Canada flink tegenvallen voor RB.
twitter:laurensstade twitterde op vrijdag 27-05-2016 om 09:37:01NL: Nieuwe Red Bull merchandise van Max #Verstappen vanaf 16:00 uur beschikbaar op https://t.co/a4kDqLawdY #F1 https://t.co/HAZnNASDPA reageer retweet
Oeh, even kijken straksquote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:54 schreef ondeugend het volgende:
twitter:laurensstade twitterde op vrijdag 27-05-2016 om 09:37:01NL: Nieuwe Red Bull merchandise van Max #Verstappen vanaf 16:00 uur beschikbaar op https://t.co/a4kDqLawdY #F1 https://t.co/HAZnNASDPA reageer retweet
timingquote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:54 schreef ondeugend het volgende:
Nee dat is wel weer waar, al zou het een aantal tienden moeten schelen wanneer je een vrije ronde hebt. Ik begreep dat Ves in zijn Flying lap wat verkeer had, maar daar zou ik even de bron voor moeten zoeken. Moet eerlijk bekennen dat ik de plek van de ferrari's schokkender vind.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:53 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dat dan aan de motor toe kan schrijven op Monaco. Het verschil op deze baan wordt bijna volledig gemaakt door de chassis' en de coureurs. 30pk is leuk en aardig maar levert hier echt amper verschil.
Ja, Ferrari staat er tot nu toe inderdaad belabberd voor. Ik had dat ook wel een beetje verwacht eigenliijk, want als je die wagens door de bochten ziet gaan in de voorgaande races zie je toch echt wel dat die wagens niet top zijn wat betreft grip en stabiliteit. Wat dat betreft is de RB echt geweldig, die dingen zien er gewoon goed uit in de bochten, alsof ze keihard op het asfalt gedrukt worden en veel minder stuiteren en opzij 'snappen'. Zelfs beter dan Mercedes.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:58 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Nee dat is wel weer waar, al zou het een aantal tienden moeten schelen wanneer je een vrije ronde hebt. Ik begreep dat Ves in zijn Flying lap wat verkeer had, maar daar zou ik even de bron voor moeten zoeken. Moet eerlijk bekennen dat ik de plek van de ferrari's schokkender vind.
Ric heeft gewoon meer vermogen, dus een verschil zal er gewoon blijven.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:36 schreef VitaminWater het volgende:
Alleen al om dit zinnetje zal het zeker niet gebeuren.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 07:03 schreef tong80 het volgende:
Een race op het circuit van Zandvoort is haalbaar als de overheid helpt
Er rijden wel auto's hier op het circuit, daar hebben ze de baan ook ooit voor verbreed.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:11 schreef Spockjuh_ het volgende:
ooit eens een champcar race gezien op Assen, realistisch om die baan te gebruiken na eventuele aanpassingen of blijft dat toch meer een motor circuit?
ja ok, de bochten zijn aangepast e.d zoals je al zegt. Persoonlijk zou ik, als je dan toch al een GP naar nederland wil halen, gaan voor Assen of een stratencircuit.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:14 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Er rijden wel auto's hier op het circuit, daar hebben ze de baan ook ooit voor verbreed.
Dat is alleen al jaren geleden, wellicht zijn er tegenwoordig andere eisen.
Ook is het circuit veel korter geworden, ze zouden dus wel heel vaak voorbij komen.
Inderdaad. Dat was ook zo mooi in Barcelona. Max die dankzij die stabiliteit met versleten banden toch steeds beter de laatste bocht het rechte stuk op kon komen dan Kimi en zo voldoende marge kon houden. Ik heb het idee dat de andere teams hem toch een beetje beginnen te knijpen voor de Red Bulls, al is Monaco natuurlijk een circuit dat hen beter ligt. In Canada kan het weer heel anders zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:03 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Ja, Ferrari staat er tot nu toe inderdaad belabberd voor. Ik had dat ook wel een beetje verwacht eigenliijk, want als je die wagens door de bochten ziet gaan in de voorgaande races zie je toch echt wel dat die wagens niet top zijn wat betreft grip en stabiliteit. Wat dat betreft is de RB echt geweldig, die dingen zien er gewoon goed uit in de bochten, alsof ze keihard op het asfalt gedrukt worden en veel minder stuiteren en opzij 'snappen'. Zelfs beter dan Mercedes.
En Verstappen had inderdaad verkeer in zijn flying lap waar hij sneller was dan zijn snelste ronde tot nu toe.
Bijna geen inhaalmogelijkheden...quote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:11 schreef Spockjuh_ het volgende:
ooit eens een champcar race gezien op Assen, realistisch om die baan te gebruiken na eventuele aanpassingen of blijft dat toch meer een motor circuit?
lees nu ook het artikel, dat gaat inderdaad niet lukken gezien alle eisen, aanpassingen en verlies van de charme van het circuitquote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:16 schreef TagForce het volgende:
[..]
Bijna geen inhaalmogelijkheden...
Was bij de Champcar ook al een redelijk probleem, en die halen over het algemeen elkaar makkelijker in dan de F1.
Enige mooie aan Assen is de Ramshoek, en ga er maar vanuit dat die in een F1 wagen heel makkelijk vol gas is, of verkloot wordt door een nieuw aan te leggen chicane er voor.
Kan me nog de opmerking van Paul Tracy herinneren toen ik daar bij de vrije trainingen op de tribune zat met mijn scanner:
Engineer: "Is the corner flatout?"
Paul Tracy: "Yeah, but I haven't been brave enough yet, don't know if I'll ever be, it's scary!"
Volgens mij werd het voordeel van de nieuwe motor op Monaco door Horner op 0,15 geschat, dat lijkt me realistisch. Verder zijn plekken in de VT per definitie niet schokkend.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:58 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Nee dat is wel weer waar, al zou het een aantal tienden moeten schelen wanneer je een vrije ronde hebt. Ik begreep dat Ves in zijn Flying lap wat verkeer had, maar daar zou ik even de bron voor moeten zoeken. Moet eerlijk bekennen dat ik de plek van de ferrari's schokkender vind.
Ah ok, excusesquote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:27 schreef motorbloempje het volgende:
Is hier al een paar keer voorbij gekomen
Waarom denk je dat niemand ze een motor wilde geven. Na 5 goede jaren hebben ze het daarna voornamelijk op de motor verloren.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:16 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat was ook zo mooi in Barcelona. Max die dankzij die stabiliteit met versleten banden toch steeds beter de laatste bocht het rechte stuk op kon komen dan Kimi en zo voldoende marge kon houden. Ik heb het idee dat de andere teams hem toch een beetje beginnen te knijpen voor de Red Bulls , al is Monaco natuurlijk een circuit dat hen beter ligt. In Canada kan het weer heel anders zijn.
Klopt. Vandaar dat die nieuwe motorontwikkelingen ook extra spannend zijn maar hopelijk krijgen we daar in Canada echt iets van te zien. Als het voor de rest van het seizoen een mooie strijd met de Ferrari's op gaat leveren ben ik al meer dan tevreden.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:42 schreef opreis het volgende:
[..]
Waarom denk je dat niemand ze een motor wilde geven. Na 5 goede jaren hebben ze het daarna voornamelijk op de motor verloren.
Trouwens, puur voor de kwalifcatie battle tussen max en ric is die nieuwe motor wel gunstig. Max kon vorige week verliezen van Ricciardo met het argument dat hij nieuw was in de rb, nu kan hij verliezen omdat ric een betere motor heeft, en volgende week kan hij nog zeggen dat hij aan de motor moest wennen. Daarna zal hij wat mij betreft ook regelmatig ric moeten gaan verslaan in de kwalificaties.
Al kan hij in de races ook nog laten zien of hij beter of gelijk aan ric is..
Oh, je mag best reposten hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:30 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Ah ok, excuses
Het gebeurt niet vaak dat ik filmjes tegenkom die ik nog niet gezien heb.
Hey ben jij niet meer blauw?quote:
Amsterdamquote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:58 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
En als die wint, optocht op de grachten in Amsterdam... maar goed, opeens leeft de Nederlandse autosport weer op
prachtig hoe mods altijd met gezeik weggaanquote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Neen. Slagveld in R&P. Monaco-style.
Mook danquote:
Ach, zo gaan die dingen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:15 schreef Beach het volgende:
[..]
prachtig hoe mods altijd met gezeik weggaan
O was er gezeik? Niks van meegekregenquote:
NEEEEEE ik wil alles meekijgen. Was het net als bij die kittengate??quote:
Had Nattekut me al gevraagd.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:42 schreef Geralt het volgende:
Mischien kan je mod worden van de F1 topics
kom maar opquote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:38 schreef motorbloempje het volgende:
Kan ik nu tenminste gewoon weer rellen
Waarom niet? Hier valt weinig te modden; dus dat is gewoon gratis geld verdienenquote:
Even een nickchange aanvragen en we hebben een mooi duo op SPT, nattekat en nattepoesquote:
een zware last die van hun afvalt.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:15 schreef Beach het volgende:
[..]
prachtig hoe mods altijd met gezeik weggaan
ach ik liep laatst ook over m'n auto te klagen... werd ook niet weggemod, moet kunnen somsquote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:48 schreef Geralt het volgende:
Verder is dit alles natuurlijk volledig offtopic
idd, maar gaat Max in de toekomst ten prooi vallen aan pitspoezen ala James hunt?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:48 schreef Geralt het volgende:
Verder is dit alles natuurlijk volledig offtopic
Jammer dat je gestopt bent. Hoe lang ben je mod geweest?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:45 schreef motorbloempje het volgende:
Nah, als ik mod had willen blijven had ik wel op SES gebleven, dat modde ik ook nog. Maar het was mooi geweest (mbt de reden waarom we stopten, etc.)
Ik ben wel de laatste die je zal horen klagen over offtopic geneuzel hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:49 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
ach ik liep laatst ook over m'n auto te klagen... werd ook niet weggemod, moet kunnen soms
Geen idee. Het lijkt me niet zo een player eerlijk gezegd, maargoed, dat knulletje is pas 18 en dik multimiljonair voor zn 20ste.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
idd, maar gaat Max in de toekomst ten prooi vallen aan pitspoezen ala James hunt?
Sinds 2009quote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:50 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jammer dat je gestopt bent. Hoe lang ben je mod geweest?
Idd, stuk beter voor elkaar vergeleken met mij als loonslaaf en singel + katquote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:51 schreef Geralt het volgende:
[..]
Geen idee. Het lijkt me niet zo een player eerlijk gezegd, maargoed, dat knulletje is pas 18 en dik multimiljonair voor zn 20ste.
Ergo: je kan nooit weten.
Op vier punten vastlassen.quote:De organisatie in Monaco is in de nacht van donderdag op vrijdag bezig geweest om de putdeksels extra goed vast te zetten na een incident tijdens de eerste vrije training.
McLaren-coureur Jenson Button kreeg aan het einde van de eerste oefensessie in Monaco een putdeksel, die was losgekomen nadat leider in het kampioenschap Nico Rosberg eroverheen was gereden, tegen de rechterzijde van zijn voorvleugel. De actie werd hierna stilgelegd, waarna er niet voldoende tijd meer was om de training te hervatten.
Wedstrijdleider Charlie Whiting nam na het incident een kijkje op de plek waar de deksel was losgekomen en zag daar hoe de metalen plaat van 25 bij 25 centimeter, die op vier punten vast was gelast, was gescheurd en waarschijnlijk daardoor uit het wegdek kon komen. De FIA vroeg de organisatoren vervolgens om alle putdeksels op het circuit na te lopen en de kwetsbare exemplaren extra goed vast te zetten.
Ham is ook maar een kleine blackie, maar wel lekkere meiden als vriendin.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:51 schreef Geralt het volgende:
[..]
Geen idee. Het lijkt me niet zo een player eerlijk gezegd, maargoed, dat knulletje is pas 18 en dik multimiljonair voor zn 20ste.
Ergo: je kan nooit weten.
Ook een stuk beter dan mij, ook een loonslaaf. Maar ik woon wel samen met het lekkerste wijf vrouw van FOK!quote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:52 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Idd, stuk beter voor elkaar vergeleken met mij als loonslaaf en singel + kat
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
de fak
Nou dan werd het wel tijd dat je er uit geflikkerd werd
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
de fak
LOLquote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
de fak
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die dingen moeten ook weer los daarna hequote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:53 schreef Geralt het volgende:
[..]
Op vier punten vastlassen.
Gooi daar gewoon een complete naad omheen man
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
[ afbeelding ]GA TOCH WEG MAN!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Gewoon slijpen. Geen probleem toch? Beter veilig dan sorry.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die dingen moeten ook weer los daarna he
Franse slag?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:53 schreef Geralt het volgende:
[..]
Op vier punten vastlassen.
Gooi daar gewoon een complete naad omheen man
suc6quote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:00 schreef SnowOokami het volgende:
ik ben even weg... 1 op 1 gesprek met m'n leidinggevende
7 jaar mod blijven vervolgens zelf opstappen... en nu zeker ook nog van ons belastinggeld wachtgeld ontvangen!?quote:
Ik snap dat dat het veiligste is ja maar als je dat uitzet tegen de hoeveelheid meer werk die ze bij elke deksel eraan hebben.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
Gewoon slijpen. Geen probleem toch? Beter veilig dan sorry.
Als Button dat ding voor zn gevel had gekregen was het einde oefening (of leven) geweest voor Button. Dat ding was 25 bij 25cm en woog wel een heel klein beetje veel meer dan het veertje wat Massa voor zn kiebus kreeg destijds.
De exitpackage was grandioos man. Kan volgend jaar Monaco vanaf m'n jacht kijken.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:03 schreef Nober het volgende:
[..]
7 jaar mod blijven vervolgens zelf opstappen... en nu zeker ook nog van ons belastinggeld wachtgeld ontvangen!?
Een deksel op 4 punten vastlassen of rondom; ik ben geen lasser, maar ik gok dat dat met 10 minuten per deksel makkelijk kan. En wat dan nog, al duurt het een uur per deksel; daar zit geld genoeg om op tijd van niks al die deksel vast te lassen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik snap dat dat het veiligste is ja maar als je dat uitzet tegen de hoeveelheid meer werk die ze bij elke deksel eraan hebben.
Gelukkig ishet goed afgelopenja.
Ben ook wel benieuwd of het loskomen misschien komt omdat de autos in de jaren steeds meer downforce zijn gaan genereren.
SnowOokami krijgt faliekant op zn kloten omdat ie onder werktijd autosport aan het volgen isquote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:00 schreef SnowOokami het volgende:
beetje liggen FOK!ken en F1 kijken tijdens de uren, je zou voor minderquote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:00 schreef SnowOokami het volgende:
Dat doen we allemaal toch?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:48 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
beetje liggen FOK!ken en F1 kikken tijdens de uren, je zou voor minder
quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:15 schreef Geralt het volgende:
[..]
SnowOokami krijgt faliekant op zn kloten omdat ie onder werktijd autosport aan het volgen is![]()
!
Ik mag blijvenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:48 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
beetje liggen FOK!ken en F1 kijken tijdens de uren, je zou voor minder
Al bijna een uur? Hij mag niet meer terugkomen?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:00 schreef SnowOokami het volgende:
Zodat je het nog beter kan volgen allemaal.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:56 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik mag blijvenkrijg zelfs 2 nieuwe beeldschermen
alleen tijdens het schijten, voor de rest ben ik bezig met dingen waar ik voor betaald wordt.quote:
Lucky youquote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:56 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik mag blijvenkrijg zelfs 2 nieuwe beeldschermen
Precies ja. Elke vrijdag ben ik spontaan aan de schijterij.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:58 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
alleen tijdens het schijten, voor de rest ben ik bezig met dingen waar ik voor betaald wordt.
geen idee, ik met 40 uur per week thuiswerken. of 40 uur op de zaak. of +60 als ik avond en weekenddienst heb. De keuze is reuze!quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:18 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ja hoe kom je anders aan de eerder 50-70 uur per week
Ik krijg juist amper m'n 12 uur volquote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:10 schreef SnowOokami het volgende:
Ik werk bij een spoor aannemer met een 40 uur contract, maar die 40 uur halen we toch nooit (eerder 50~70) dus lopen ze meestal niet moeilijk te doen als je privé zaken tussendoor doet, als het maar afkomt.
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik krijg juist amper m'n 12 uur vol
M'n baas heeft het lange tijd zelf moeten doen, en ik ben iets handiger met computers. Dus eigenlijk werk ik iets te snel
Maarehhh, F1
quote:
HALOquote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:14 schreef Geralt het volgende:
[..]
Een deksel op 4 punten vastlassen of rondom; ik ben geen lasser, maar ik gok dat dat met 10 minuten per deksel makkelijk kan. En wat dan nog, al duurt het een uur per deksel; daar zit geld genoeg om op tijd van niks al die deksel vast te lassen.
Als Button dat ding tegen zn flikker had gekregen waren de rapen gaar geweest en had men gewild dat men die dingen fatsoenlijk vastgezet had.
In het weekend of 's nachts als er geen treinen rijden...quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:18 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ja hoe kom je anders aan de eerder 50-70 uur per week
Ik zag haar gisteren op sky beelden en het is gewoon best een hork. En dat zeg ik terwijl ik zelf lelijk als de nacht ben. Er zijn wel leukere persbegeleiders te vinden.quote:
Eerder door de beestachtige tractie van de motoren nu (plus ultra softs).quote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd of het loskomen misschien komt omdat de autos in de jaren steeds meer downforce zijn gaan genereren.
De downforce van de huidige auto's is een stuk minder dan die van 3 jaar geleden. Volgend jaar komt er weer meer downforce door de nieuwe regels.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik snap dat dat het veiligste is ja maar als je dat uitzet tegen de hoeveelheid meer werk die ze bij elke deksel eraan hebben.
Gelukkig ishet goed afgelopenja.
Dan zit jij ook vaak te schijtenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:58 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
alleen tijdens het schijten, voor de rest ben ik bezig met dingen waar ik voor betaald wordt.
Je bent gewoon jaloers op mijn mooie shirt en aandenken aan één van de mooiste F1 races ooitquote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:52 schreef Beach het volgende:
jezus wat een kansloos shirt
plaatsvervangende schaamte
Die tekst is alleen zo waardeloosquote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op mijn mooie shirt en aandenken aan één van de mooiste F1 races ooit
SPT / [IndyCar] #20 Met z'n allen in de bandenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:24 schreef Fer het volgende:
Is er trouwens een Indy500 topic of mogen we dat hier bespreken?
inbox al vol?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:52 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Idd, stuk beter voor elkaar vergeleken met mij als loonslaaf en singel + kat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |