Links op de bank.quote:Op donderdag 26 mei 2016 23:52 schreef RijstNatie het volgende:
Probleem met pereiro is eigenlijk wat nou zijn beste positie is?
quote:PSV zet alles op alles om Marco van Ginkel te behouden, zo meldt het Eindhovens Dagblad. De Eindhovenaren willen ook komend seizoen over de gehuurde middenvelder beschikken. Daarnaast dient een andere Nederlandse optie zich aan.
PSV-watcher Rik Elfrink van het ED meldt namelijk dat Nathan Aké een interessante optie voor PSV kan zijn als Jetro Willems een transfer maakt. Dat wordt pas interessant als Aké bij zijn huidige broodheer Chelsea geen basisplek kan afdwingen, aangezien hij bij PSV - na een vertrek van Willems - sowieso in de Champions League kan acteren.
Op die manier haalt PSV de banden met Chelsea nog eens flink aan. Afgelopen winter kwamen de twee partijen tot een akkoord over een huurovereenkomst rond Van Ginkel. Hij overtuigde de clubleiding van PSV en staat nu voor een langer verblijf in Noord-Brabant. 'Een zijstapje naar Aké is wel te maken, als het nodig is', kopt de verslaggever van de krant vervolgens.
Ake is een toptalent. Helaas het slachtoffer van het 'wat meer kost moet wel beter zijn'-beleid van Chelsea. Moet hier misschien een half jaartje wennen, maar wordt dan gewoon een absolute Eredivisie-topper. Jammer alleen dat het waarschijnlijk alleen huur kan zijn.quote:
In 2023 is de 3de ster dus binnen #wzpsvwzdbquote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:52 schreef Heufd het volgende:
Toon Gerbrands tot 2022 bij PSV. Mooi nieuws.
Ik heb die tweets van Rikgod voorbij zien komen. Dat was gewoon pure persoonlijke speculatie van hemzelf, helemaal niet gebaseerd op signalen uit het veld. Geen idee welke knip- en plaksite daar een nieuwsartikel van heeft geproduceerd, maar dit is toch wel ietwat voorbarig.quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:47 schreef Doublepain het volgende:
Rik
Die mag de PSV twitter nieuwtjes gaan overtikken, primeur gaat ie niet meer krijgen
Hoevaak heb je hem zien voetballen dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 16:56 schreef rubbereend het volgende:
Ake zou een prima vervanger van Willems zijn
best regelmatig bij MOTD en in die samenvattingen maakte hij een prima indruk. Ik zou verder ook niet zomaar een goede linksback weten. Of je moet Brenet het vertrouwen geven daar.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:09 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Hoevaak heb je hem zien voetballen dan?
Is ook een prima verdediger, heb hem ook meer dan eens aan het werk gezien dit jaar en ook vaak hele wedstrijden. Prima jongen en prima voetballer. Ik vraag me alleen af of hij trek heeft in PSV, ik vermoed dat die nog wel bij een mooie BPL club terecht kan komen dit seizoen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
best regelmatig bij MOTD en in die samenvattingen maakte hij een prima indruk. Ik zou verder ook niet zomaar een goede linksback weten. Of je moet Brenet het vertrouwen geven daar.
praten met ginkel en binnenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:29 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Is ook een prima verdediger, heb hem ook meer dan eens aan het werk gezien dit jaar en ook vaak hele wedstrijden. Prima jongen en prima voetballer. Ik vraag me alleen af of hij trek heeft in PSV, ik vermoed dat die nog wel bij een mooie BPL club terecht kan komen dit seizoen.
voordeel is dat hij CL wedstrijden krijgtquote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:29 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Is ook een prima verdediger, heb hem ook meer dan eens aan het werk gezien dit jaar en ook vaak hele wedstrijden. Prima jongen en prima voetballer. Ik vraag me alleen af of hij trek heeft in PSV, ik vermoed dat die nog wel bij een mooie BPL club terecht kan komen dit seizoen.
Dat gaat niet gebeuren, die mag lekker met Hendrix de bank warm houden.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
best regelmatig bij MOTD en in die samenvattingen maakte hij een prima indruk. Ik zou verder ook niet zomaar een goede linksback weten. Of je moet Brenet het vertrouwen geven daar.
Als Van Ginkel niet kan blijven dan speelt Hendrix gewoon elke wedstrijd, lijkt me.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren, die mag lekker met Hendrix de bank warm houden.
Ja Aké is ook echt te verleiden om naar PSV te komenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 16:56 schreef rubbereend het volgende:
Ake zou een prima vervanger van Willems zijn
Waarom niet?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 08:51 schreef TVKijkert het volgende:
[..]
Ja Aké is ook echt te verleiden om naar PSV te komen
Hij is niet in dezelfde situatie als Van Ginkel was, die had echt wedstrijdritme nodig waar je in de PL gewoon geen tijd voor krijgtquote:
Kans is erg, erg klein. Op zijn hoogst een jaartje op huurbasis omdat PSV CL speelt en hij daar op het allerhoogste niveau kan verdedigen. Zeker ivm de speelstijl van PSV internationaal.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 08:51 schreef TVKijkert het volgende:
[..]
Ja Aké is ook echt te verleiden om naar PSV te komen
om op het allerhoogste niveau te verdedigen heb je in de PL meer wedstrijden dan in de CLquote:Op zaterdag 28 mei 2016 10:00 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Kans is erg, erg klein. Op zijn hoogst een jaartje op huurbasis omdat PSV CL speelt en hij daar op het allerhoogste niveau kan verdedigen. Zeker ivm de speelstijl van PSV internationaal.
Maar nogmaals, de kans is extreem klein. Ik zie ook liever een aankoop dan een huur, eerlijk gezegd.
Het heeft ook te maken met de spelers om je heen. Bij PSV heeft hij een ploeg om zich heen met betere spelers en een betere tactiek dan bij de gemiddelde middenmoter of laagvlieger in de PL.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 10:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
om op het allerhoogste niveau te verdedigen heb je in de PL meer wedstrijden dan in de CL
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 10:17 schreef BadderHaring het volgende:
Bovendien moeten we het niveau van de PL ook niet overschatten. Zo fantastisch is het buiten de top 5 niet. Tactisch is het een erg zwakke competitie. PSV en Ajax zouden daar gewoon in het linkerrijtje staan en serieus meedoen voor Europees voetbal.
Eens, zo is de Spaanse competitie veel zwaarder. De Spaanse top 3 zou de hele Premier League assrapen.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 10:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het heeft ook te maken met de spelers om je heen. Bij PSV heeft hij een ploeg om zich heen met betere spelers en een betere tactiek dan bij de gemiddelde middenmoter of laagvlieger in de PL.
Bij een ploeg als Watford is hij één van de dragende spelers, dat is prima, maar als hij zich echt wil ontwikkelen heeft hij betere spelers om zich heen nodig.
Bovendien moeten we het niveau van de PL ook niet overschatten. Zo fantastisch is het buiten de top 5 niet. Tactisch is het een erg zwakke competitie. PSV en Ajax zouden daar gewoon in het linkerrijtje staan en serieus meedoen voor Europees voetbal.
dan moet je je nog afvragen of het voor iemand die in de top van de PL wil gaan spelen het goed is om 30 wedstrijden niet super uitgedaagd te worden om dat in 10? wel te worden.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 10:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het heeft ook te maken met de spelers om je heen. Bij PSV heeft hij een ploeg om zich heen met betere spelers en een betere tactiek dan bij de gemiddelde middenmoter of laagvlieger in de PL.
Bij een ploeg als Watford is hij één van de dragende spelers, dat is prima, maar als hij zich echt wil ontwikkelen heeft hij betere spelers om zich heen nodig.
ja want daar wil je nu bijzittenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 10:45 schreef tja77 het volgende:
Het geeft Ake bij PSV de mogelijkheid zich net ff iets meer in de kijker te spelen voor het Nederlands elftal.
Bruma is ook goed beter geworden door juist te leren om ook in die wedstrijden waarin hij niet uitgedaagd wordt ook geconcentreerd te blijven. Dat kan juist iets zijn wat voor hem ook goed is, of dat ook is weet ik niet want daar ken ik hem niet goed genoeg voor.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 10:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan moet je je nog afvragen of het voor iemand die in de top van de PL wil gaan spelen het goed is om 30 wedstrijden niet super uitgedaagd te worden om dat in 10? wel te worden.
En als het tactisch goed staat en je er dus uitkomt als een goeie verdediger daardoor wat is de educatieve zin ervan?
Precies. En ik denk dat de subtop en middenmoot in Duitsland ook beter is dan de ploegen die in Engeland op dezelfde posities staan.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 10:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Eens, zo is de Spaanse competitie veel zwaarder. De Spaanse top 3 zou de hele Premier League assrapen.
PSV is over 2 wedstrijden de betere t.o.v. Man. Utd.
Natuurlijk niet. Gevalletje leugentje om bestwil, in sommige culturen is dat toegestaan.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:55 schreef PSVCL het volgende:
Boussoufa heeft recent contact gehad met PSV? (of feyenoord)
Dat is maar zeer de vraag, in dat scenario vertrekken dus van Ginkel, Schaars en waarschijnlijk Maher. Daar gaan natuurlijk ook vervangers voor gehaald worden waar Hendrix het dan gewoon tegen op moet nemen.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 07:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als Van Ginkel niet kan blijven dan speelt Hendrix gewoon elke wedstrijd, lijkt me.
Rechtsback zou beter zijn ja. Wmb wordt hij bij een eventueel vertrek van Arias in principe eerste keus.quote:Over Brenet op links. Ik ben nooit zo kapot van een rechtspoot op linksback zetten. Al deed hij het daar buitengewoon goed, vind ik. Het viel me echt op dat hij in die periode de meeste progressie boekte.
Hoogstens Feyenoord via-via denk ik. Kan me niet voorstellen dat PSV of Ajax interesse in hem heeft.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:55 schreef PSVCL het volgende:
Boussoufa heeft recent contact gehad met PSV? (of feyenoord)
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:31 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Gevalletje leugentje om bestwil, in sommige culturen is dat toegestaan.
Boussafa heeft zo'n tergend groot ego dat hij nooit een speler voor 'erbij' kan zijn.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 17:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
Handig spelertje om erbij te hebben , is transfervrij en kan op meerdere posities uit de voeten.
Aangeboden dus.twitter:JeroenKapteijns twitterde op zondag 29-05-2016 om 21:16:55Boussoufa is ook aangeboden bij PSV, maar komt niet voor in de plannen van de kampioen. De 31-jarige technicus is deze zomer transfervrij reageer retweet
Het is dan ook een vrij treurige voetballer.quote:Op zondag 29 mei 2016 22:39 schreef Buitendam het volgende:
Wat een treurige manier om zo'n voetballer te slijten. Bellen naar een club of je hem wilt hebben en daarna een interview geven dat er contact is geweest met een topclub
Het aanbieden van voetballers bij een club is toch iets wat volgens mij heel vaak gebeurt. Gewoon even onder de aandacht brengen van clubs waar je eventueel wel voor zou willen spelen. Niks mis mee.quote:Op zondag 29 mei 2016 22:39 schreef Buitendam het volgende:
Wat een treurige manier om zo'n voetballer te slijten. Bellen naar een club of je hem wilt hebben en daarna een interview geven dat er contact is geweest met een topclub
Ken 'm eigenlijk voor geen meter. Zijn CV ziet er op zich niet onaardig uit. Maar dat zegt natuurlijk geen kont over zijn huidige niveau.quote:Op zondag 29 mei 2016 22:44 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het is dan ook een vrij treurige voetballer.
Het treurige zit hem ook niet in het aanbieden, maar in het vervolgens impliceren dat de interesse wederzijds is.quote:Op zondag 29 mei 2016 22:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het aanbieden van voetballers bij een club is toch iets wat volgens mij heel vaak gebeurt. Gewoon even onder de aandacht brengen van clubs waar je eventueel wel voor zou willen spelen. Niks mis mee.
Er is een mooie docu over hem.quote:Op zondag 29 mei 2016 22:44 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het is dan ook een vrij treurige voetballer.
Ik vond het wel interessant. Kiezen voor het grote geld in Rusland, maar alles behalve gelukkig zijn.quote:Op maandag 30 mei 2016 10:54 schreef zerokil het volgende:
[..]
Er is inderdaad een documentaire over hem, maar mooi is anders..
Lens 2.0?quote:Op maandag 30 mei 2016 10:59 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vond het wel interessant. Kiezen voor het grote geld in Rusland, maar alles behalve gelukkig zijn.
Lens komt/kwam voor de echte top ook wel wat tekort natuurlijk. Dan kan ik zo'n keuze voor snel veel geld verdienen altijd wel begrijpenquote:
Die zou er ook nooit in komen als ze meededen. Maar bedankt voor je relevante informatie verder.quote:Op maandag 30 mei 2016 13:32 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Cilessen speelde geen CL dus die kan nooit in dat lijstje hebben gestaan
Als Griezmann er zin in had had Zoet er ook niet in gestaan.quote:Op maandag 30 mei 2016 13:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die zou er ook nooit in komen als ze meededen. Maar bedankt voor je relevante informatie verder.
Hij deed het dus met tegenzin?quote:Op maandag 30 mei 2016 13:36 schreef Brammess het volgende:
[..]
Als Griezmann er zin in had had Zoet er ook niet in gestaan.
Zoet heeft het heel goed gedaan hoor zeker tegen Atletico, maar ik meen dat hun keeper het ook heel aardig deed tegen zowel Barcelona als Bayern, vreemd dat er van de finalist geen enkele speler instaatquote:Op maandag 30 mei 2016 13:28 schreef de_boswachter het volgende:
Alleen de keeper kan me bekoren. De rest van dat elftal
Inderdaad, Saul heeft het bijvoorbeeld best aardig gedaan. Thiagoquote:Op maandag 30 mei 2016 13:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zoet heeft het heel goed gedaan hoor zeker tegen Atletico, maar ik meen dat hun keeper het ook heel aardig deed tegen zowel Barcelona als Bayern, vreemd dat er van de finalist geen enkele speler instaat
The Fuck zeg. Geen Bruma.quote:
Geen Narsinghquote:Op maandag 30 mei 2016 13:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
The Fuck zeg. Geen Bruma.![]()
We kunnen deze lijst niet serieus nemen.
Dat is het beste toch, keiharde computertaal, komt geen emotie bij kijkenquote:Op maandag 30 mei 2016 13:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Verbaast me dat Griezmann er niet instaat. Maar Opta is puur statistieken hé.
Klopt inderdaad. Ik was juist niet enorm weg van Vidal en had ook bijvoorbeeld liever Suarez gezien.quote:Op maandag 30 mei 2016 13:53 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dat is het beste toch, keiharde computertaal, komt geen emotie bij kijken
lol idd WTFquote:Op maandag 30 mei 2016 13:57 schreef DonRaja het volgende:
Alves staat in die opstelling. Niet serieus te nemen dus.
Die bakte er niets van tegen PSV, Hans.quote:Op maandag 30 mei 2016 13:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Verbaast me dat Griezmann er niet instaat. Maar Opta is puur statistieken hé.
Schakelt Barcelona hoogstpersoonlijk uit, maakt de belangrijke 1-1 in München. Kan er niets van inderdaad.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die bakte er niets van tegen PSV, Hans.
Dat staat er niet, Bert.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schakelt Barcelona hoogstpersoonlijk uit, maakt de belangrijke 1-1 in München. Kan er niets van inderdaad.
Tegen PSV twee keer in de broekzak van Bruma en in de finale een penalty missen. Terecht dat hij er niet in staat natuurlijk.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schakelt Barcelona hoogstpersoonlijk uit, maakt de belangrijke 1-1 in München. Kan er niets van inderdaad.
het is maar wat je broekzak noemt als hij 3 keer alleen voor de keeper staatquote:Op maandag 30 mei 2016 14:20 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tegen PSV twee keer in de broekzak van Bruma en in de finale een penalty missen. Terecht dat hij er niet in staat natuurlijk.
Zoet zat ook in die broekzak.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is maar wat je broekzak noemt als hij 3 keer alleen voor de keeper staat
Hecht ik meer waarde aan dan aan de UEFA CL TOTS.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:53 schreef Gutanoth het volgende:
Beste 11 over de hele Champions League volgens WhoScored:
[ afbeelding ]
Uiteraard, bij de CL gaat het om observers, daar komt altijd emotie bij kijkenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hecht ik meer waarde aan dan aan de UEFA CL TOTS.
WZPWZDB!quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:02 schreef Gutanoth het volgende:
Gemiddelde rating van spelers alleen naar uitwedstrijden gekeken:
[ afbeelding ]
Thuiswedstrijden bedoel je?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:02 schreef Gutanoth het volgende:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd wat de score moet zijn geweest zonder die wedstrijd tegen CSKA dan...quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:02 schreef Gutanoth het volgende:
[ afbeelding ]
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 31-05-2016 om 21:45:45#PSV trekt Cuneyt Blackson aan. 16-jarig talent, afkomstig van VV Barendrecht. Bijz: Het is de zoon van oud Feyenoord-speler Dwight Blackson reageer retweet
ken m niet. Denk een donkere jongenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 31-05-2016 om 21:45:45#PSV trekt Cuneyt Blackson aan. 16-jarig talent, afkomstig van VV Barendrecht. Bijz: Het is de zoon van oud Feyenoord-speler Dwight Blackson reageer retweet
en Denswil op lijstje van Barca.quote:Op woensdag 1 juni 2016 11:51 schreef Lange_Lans het volgende:
Geruchten over Luckassen van AZ. Talentvolle jongen wel. Moeilijk in te schatten op welk niveau hij zit echter.
Kan er echt niks van. Gaat iedere keer tegen PSV flink in de fout door het maken van eigen doelpunten of het pakken van kaarten. Misschien voor Jong PSV in de Jupiler League.quote:Op woensdag 1 juni 2016 11:51 schreef Lange_Lans het volgende:
Geruchten over Luckassen van AZ. Talentvolle jongen wel. Moeilijk in te schatten op welk niveau hij zit echter.
Tegen PSV was die inderdaad niet best. Ik baseer me echter niet alleen op wedstrijden tegen PSV, maar kijk ook wel eens andere wedstrijden. Daar doet hij het echt niet zo slecht als jij hem nu probeert weg te zetten.quote:Op woensdag 1 juni 2016 12:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Kan er echt niks van. Gaat iedere keer tegen PSV flink in de fout door het maken van eigen doelpunten of het pakken van kaarten. Misschien voor Jong PSV in de Jupiler League.
Is niet eens een vaste basisspeler daar en gaat ook in de andere wedstrijden regelmatig in de fout. Ik had wel verwacht dat jij wat hoger in zou zetten. Van Beek, Luckassen... Daar wordt niemand vrolijk van.quote:Op woensdag 1 juni 2016 12:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tegen PSV was die inderdaad niet best. Ik baseer me echter niet alleen op wedstrijden tegen PSV, maar kijk ook wel eens andere wedstrijden. Daar doet hij het echt niet zo slecht als jij hem nu probeert weg te zetten.
denk niet dat brands heel erg luistert naar de Posts van ll op fokquote:Op woensdag 1 juni 2016 12:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Is niet eens een vaste basisspeler daar en gaat ook in de andere wedstrijden regelmatig in de fout. Ik had wel verwacht dat jij wat hoger in zou zetten. Van Beek, Luckassen... Daar wordt niemand vrolijk van.
Ik ben voor Nederlandse spelers. Middenvelders en aanvallers zijn er momenteel voldoende, maar we zitten wat dun in de verdedigers. Dat jij het er niet in ziet zitten, betekent nog niet dat die jongens niet goed zouden zijn of 0 potentie zouden hebben. Ik wil best nog een keer teruggrijpen op Bruma, Rekiki, Willems of Wijnaldum. Jongens die ook als talenten werden gezien en waar blijkbaar potentie in zat, maar waar het in eerste instantie er ook niet uitkwam of in geval van Maher waar het er nog steeds niet uit is gekomen. Bruma heeft gewoonweg tot voor dit seizoen, nog geen enkel goed seizoen gedraaid. Willems heeft ook staan te schutteren als een communicantje en Rekiki valt volledig door de mand in de grote-mensen-competitie.quote:Op woensdag 1 juni 2016 12:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Is niet eens een vaste basisspeler daar en gaat ook in de andere wedstrijden regelmatig in de fout. Ik had wel verwacht dat jij wat hoger in zou zetten. Van Beek, Luckassen... Daar wordt niemand vrolijk van.
St. Juste is wat mij betreft de enige echt talentvolle Nederlandse verdediger die in de toekomst kan doorgroeien tot het niveau van PSV. Verder echt niets interessants in de Eredivisie. Gewoon lekker in het buitenland kijken, zoals Brands de laatste tijd ook doet. Bovendien toont Brands vaak interesse in spelers waar hij eerder ook al eens achteraan zat, dus mogelijk komen Salcedo en Reyes weer in beeld.quote:Op woensdag 1 juni 2016 12:32 schreef Lange_Lans het volgende:
Maar graag hoor ik jouw opinie. Wie moet Bruma opvolgen wanneer die weggaat? En wie moet Willems opvolgen? En we kennen de voorkeur van Brands voor Nederlandse spelers. Ik ben heel benieuwd, waar je mee aan komt kakken.
Tuurlijk wel. Wat is dit nu weer voor een onzin? Iedereen weet dat Brands mij altijd eerst belt voor dat hij zaken gaat doen. Dat is dan ook meer dan logisch.quote:Op woensdag 1 juni 2016 12:23 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
denk niet dat brands heel erg luistert naar de Posts van ll op fok
Ik ben bang dat ik me heb vergist met Luckassen.quote:Op woensdag 1 juni 2016 12:42 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
St. Juste is wat mij betreft de enige echt talentvolle Nederlandse verdediger die in de toekomst kan doorgroeien tot het niveau van PSV. Verder echt niets interessants in de Eredivisie. Gewoon lekker in het buitenland kijken, zoals Brands de laatste tijd ook doet. Bovendien toont Brands vaak interesse in spelers waar hij eerder ook al eens achteraan zat, dus mogelijk komen Salcedo en Reyes weer in beeld.
Als opvolger van Willems zou je kunnen denken aan Ake, Lukaku of Buttner.
Op dit moment gezien niet. Toch denk ik dat er wel een paar spelers in Nederland rondlopen die in de toekomst het niveau van PSV kunnen halen. Ramselaar, Janssen, en Haps bijvoorbeeld. Ook Kevin Diks kan een leuke optie zijn voor de toekomst.quote:Op woensdag 1 juni 2016 15:10 schreef PSVCL het volgende:
PSV moet niks halen uit NL , (behalve Ziyech dan).
Van de rest wordt je niet sterker .
Het is inderdaad ook veel te kort door de bocht om te stellen dat je niets uit Nederland moet halen. Hier worden veel spelers al tijdens hun tienerjaren voor de leeuwen geworpen en is het na een aantal slechte wedstrijden vaak al afserveren. Dat is een van de redenen waarom we nu zo een gebrek aan goede spelers hebben. We zijn veel te ongeduldig.quote:Op woensdag 1 juni 2016 15:18 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Op dit moment gezien niet. Toch denk ik dat er wel een paar spelers in Nederland rondlopen die in de toekomst het niveau van PSV kunnen halen. Ramselaar, Janssen, en Haps bijvoorbeeld. Ook Kevin Diks kan een leuke optie zijn voor de toekomst.
Waarom nie?quote:Op woensdag 1 juni 2016 15:37 schreef Lange_Lans het volgende:
Daarnaast zou ik Ziyech niet naar PSV willen zien komen.
Momenteel niet , voor de toekomst misschien wel.quote:Op woensdag 1 juni 2016 15:18 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Op dit moment gezien niet. Toch denk ik dat er wel een paar spelers in Nederland rondlopen die in de toekomst het niveau van PSV kunnen halen. Ramselaar, Janssen, en Haps bijvoorbeeld. Ook Kevin Diks kan een leuke optie zijn voor de toekomst.
Dat is al zo vaak besproken..... Te duur, hij is een '10' die PSV niet gebruikt. Etc. Etc. Etc.quote:
En het is een naar mannetje.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat is al zo vaak besproken..... Te duur, hij is een '10' die PSV niet gebruikt. Etc. Etc. Etc.
3 kebab en een kapsalon. Hij staat bij Twente onder contact, dus meer zal het niet zijn.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:22 schreef tja77 het volgende:
Wat zou dat nare mannetje eigenlijk moeten kosten?
Lekker laten hangen lijkt me een goed idee voor zo'n naar ventje.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:39 schreef PSVCL het volgende:
Ik hoop dat ie komt , lekker hangend vanaf rechts laten spelen.
Wat maakt hem een naar ventje?
Maher is een slap mietje, Ziyech heeft veel meer power.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:41 schreef tja77 het volgende:
Wordt gewoon een Maher 2.0
Kost een hoop, groot risico.
Ga je hem ook uitfluiten als ie voor PSV komt spelen?quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Lekker laten hangen lijkt me een goed idee voor zo'n naar ventje.
Ja, want zo rol ik. Je weet toch.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ga je hem ook uitfluiten als ie voor PSV komt spelen?
Naar mannetjequote:Op woensdag 1 juni 2016 22:28 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, want zo rol ik. Je weet toch.
Maar tactisch is het daar gewoon heel slecht.quote:Op donderdag 2 juni 2016 02:03 schreef GwaiLow het volgende:
In de PL staan Ajax en PSV gewoon rechter rijtje hoor. Ook die lagere clubs hebben zoveel sterke en goede spelers.
Nee, de eredivisie is tactisch hoogstaand. 4-3-3 met de punt naar achter, een lange kopsterke spits, proberen de boel voetballend op te lossen via de 6 en als dat niet lukt een peun naar voren.quote:Op donderdag 2 juni 2016 06:35 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Maar tactisch is het daar gewoon heel slecht.
Volgens mij kijk je al 20 jaar geen voetbal meer.quote:Op donderdag 2 juni 2016 08:31 schreef TVKijkert het volgende:
[..]
Nee, de eredivisie is tactisch hoogstaand. 4-3-3 met de punt naar achter, een lange kopsterke spits, proberen de boel voetballend op te lossen via de 6 en als dat niet lukt een peun naar voren.
Welkom in de eredivisie, waar het voetbal al 20 jaar stilstaat.
Daar moet ik PSV dan wel de credits geven, die hebben zich ten tijde van bv. Van Nistelrode nog wel eens aangepast op het spelersmateriaal.
Dat vraag ik me eerlijk gezegd ook af.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:39 schreef PSVCL het volgende:
Ik hoop dat ie komt , lekker hangend vanaf rechts laten spelen.
Wat maakt hem een naar ventje?
Amen brotha, amen.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat vraag ik me eerlijk gezegd ook af.Niet dat ik groot voorstander van zijn komst ben. Niet zolang we (ongeveer) in dit systeem blijven spelen.
Dat vind ik ook de grootste makke van ons huidige systeem. Er is gewoon geen plek voor frivole spelers. Dan moet je je toch eens afvragen of dat wel zo'n goed idee is.
Laten we eens een gedachtenexperiment doen:
Stel dat we op dit moment over de speler Luc Nilis beschikten in de vorm van zijn beste jaren destijds bij PSV. Wáár zou je die in dit systeem in hemelsnaam neer willen zetten? Hij was een uiterst begaafde technicus maar geen vleugelspits, geen diepe spits en geen middenvelder. Die zou er nu gewoon niet tussen komen.... Gezien zijn verleden kan je dat moeilijk afdoen met "JA MAAR ALS JE ER NIET TUSSEN STAAT BEN JE GEWOON NIET GOED GENOEG HE!??!?!".
Omdat er twee kampioenschappen mee behaald zijn en we door de groepsfase van de CL zijn gekomen.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 09:53 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Amen brotha, amen.
Ik snap uberhaupt niet waarom we zo aan dit systeem blijven vastklampen.
Dat is dus ook het grappige over de systeem discussie, het voetbal van PSV dit seizoen is heel anders dan vorig seizoen.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 10:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Omdat er twee kampioenschappen mee behaald zijn en we door de groepsfase van de CL zijn gekomen.
Of vind je dat een goede reden om eens iets anders te proberen?
Klopt. Maar types als Grrr zien dat niet. Die zien alleen dat er geen speler rondloopt die tussen 7 man doorslalomt en dan de bal over de keeper lobt. En dan vinden ze het saai.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 10:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is dus ook het grappige over de systeem discussie, het voetbal van PSV dit seizoen is heel anders dan vorig seizoen.
Dat klopt wel zo'n beetje, Cocu heeft dat goed gedaan, al had hij dan wel het voordeel van een spits waar je het spel aan op kan hangenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 10:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Klopt. Maar types als Grrr zien dat niet. Die zien alleen dat er geen speler rondloopt die tussen 7 man doorslalomt en dan de bal over de keeper lobt. En dan vinden ze het saai.
PSV speelde vorig jaar vol op de omschakeling en is pas aan het einde van de tweede seizoenshelft op balbezit gaan spelen, met veel risico in de opbouw. Dat hebben ze dit seizoen doorgezet, waardoor het veel degelijker is geworden. Totaal ander spelletje, stond op Catenaccio een mooi artikel over, volgens mij in december 2015 al.
Het systeem is hetzelfde gebleven, maar er is dus wel degelijk een evolutie in de speelstijl geweest. Gek genoeg is het spel van PSV meer gaan lijken op het spel van Ajax in de eerste jaren onder de Boer en is het spel van Ajax steeds meer gaan lijken op het spel van PSV in de Hiddink jaren (alleen dan in de vorm van het debiele broertje daarvan).
Het mooie is dat dit ook van begin af aan het plan van Cocu is geweest. Dat maakt ook dat ik niet begrijp dat mensen hem nog steeds afschilderen als een slechte coach. Hij doet het gewoon prima en de vooroordelen over hem zijn alleen gebaseerd op zijn media-optredens in zijn eerste jaar.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 11:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat klopt wel zo'n beetje, Cocu heeft dat goed gedaan, al had hij dan wel het voordeel van een spits waar je het spel aan op kan hangen
Zijn media optredens zijn wat minder ja, maar dat hij tactisch goed is verbaast mij niet want dat was hij in zijn tijd als speler alquote:Op zaterdag 4 juni 2016 11:07 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het mooie is dat dit ook van begin af aan het plan van Cocu is geweest. Dat maakt ook dat ik niet begrijp dat mensen hem nog steeds afschilderen als een slechte coach. Hij doet het gewoon prima en de vooroordelen over hem zijn alleen gebaseerd op zijn media-optredens in zijn eerste jaar.
Tactisch heeft hij het goed neergezet. Het is dit jaar ook veel spectaculairder geworden dan vorig jaar, maar een Ronaldo of Romario hebben we niet. Of een Suarez of Nilis. Die spelers zijn gewoon lastig te halen, maar PSV doet het prima met het materiaal dat ze hebben.
Bovendien is er ook in dit systeem ruimte voor frivole spelers, namelijk op de flanken. Maar Locadia is dat niet op links en de aankoop van Pereiro is in dat licht ook vreemd. Die is namelijk wel frivool, maar niet op de manier die nodig is op de positie waar hij voor gehaald is.Hadden we Lestienne het hele jaar in vorm gezien, dan was het een heel ander verhaal geweest. En misschien volgend jaar met Bergwijn ook wel.
Ach, ook die media-optredens zijn nu beter. Hij kan er ook niets aan doen dat hij er altijd utiziet als een hert dat de koplampen inkijkt. Ik vind hem altijd rust uitstralen en hij heeft ook niet van die standaard Rutten of Gio teksten. Altijd rustig, redelijk, eerlijk en analytisch sterk.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 11:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zijn media optredens zijn wat minder ja, maar dat hij tactisch goed is verbaast mij niet want dat was hij in zijn tijd als speler al
Cocu heeft vaak genoeg zijn opstelling en systeem veranderd in de loop van het seizoen om iets te forceren. Slaat echt helemaal nergens op wat je hier zegt.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:22 schreef HL_Dog43 het volgende:
Dat wil niet zeggen dat je constant in dezelfde samenstelling moet voetballen, maar ook om kan schakelen naar plan 2 en evt plan 3. Er zijn vaak genoeg wedstrijden geweest waarin het gewoon niet liep, en dan blijft het bij wat magere wissels die niet veel meer brengen dan wat er dan staat.
Nee, verhaal is ontstaan ivm een verkeerde aanname rondom wie de zaakwaarnemer van Bergwijn zou zijn.quote:
Dat is zo, maar net als vorig seizoen is er gewoon geen plek voor 'nr 10'-achtige spelers. En dat blijf ik apart vinden. En jammer, dat zijn juist de types die jeu geven aan het spel. En het oog wil ook wat hè.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 10:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is dus ook het grappige over de systeem discussie, het voetbal van PSV dit seizoen is heel anders dan vorig seizoen.
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 18:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is zo, maar net als vorig seizoen is er gewoon geen plek voor 'nr 10'-achtige spelers. En dat blijf ik apart vinden. En jammer, dat zijn juist de types die jeu geven aan het spel. En het oog wil ook wat hè.
Geen vaste speler die op 10 speelt idd, die plek word word door verschillende spelers bespeeld.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 18:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is zo, maar net als vorig seizoen is er gewoon geen plek voor 'nr 10'-achtige spelers. En dat blijf ik apart vinden. En jammer, dat zijn juist de types die jeu geven aan het spel. En het oog wil ook wat hè.
Wat dat vertrekken in de winter betreft, heeft hij dat zelf gezegd of is dat speculatie?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 17:12 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, verhaal is ontstaan ivm een verkeerde aanname rondom wie de zaakwaarnemer van Bergwijn zou zijn.
Er zijn wel veel clubs die hem volgen, maar niets concreets en Bergwijn zelf wil eerst bij PSV doorbreken.
Maar mocht hij in de eerste seizoenshelft te weinig kansen krijgen, dan is hij in de winter pleitte.
PSV speelt gewoon niet met een 10. PSV speelt met 2 controlerende middenvelders op lijn, die samen afstemmen dat wanneer de één aanvallende taken vervult, de andere meer bij de middencirkel blijft. En daarachter speelt een centrale verdedigende middenvelder. Zo is het al jaren en zolang Cocu trainer is zal dat de basis blijven.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 18:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Geen vaste speler die op 10 speelt idd, die plek word word door verschillende spelers bespeeld.
Veel positie wisseling.
Dat is een educated guess.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 18:47 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Wat dat vertrekken in de winter betreft, heeft hij dat zelf gezegd of is dat speculatie?
Klopt , dit bedoelde ik ook.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 18:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
, die samen afstemmen dat wanneer de één aanvallende taken vervult,
Zijn de argumenten weer eens op kerel?quote:
Die staan verder naar boven al. Maar die zijn inhoudelijk en veel te ingewikkeld voor jou, dus reageer je daar niet op.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 19:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zijn de argumenten weer eens op kerel?
Hij heeft volledig gelijk, anders.quote:
Het is eeuwig zonde dat PSV zoveel geld heeft uitgegeven aan een rechtsbuiten die geen rechtsbuiten blijkt te zijn.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij heeft volledig gelijk, anders.
Met Pereiro is het eeuwig zonde dat PSV niet met een 10 speelt.
Valt allemaal wel mee. Helemaal als je met twee controleurs speelt en je buitenspelers niet richting de achterlijn laat rennen. Je kunt gewoon met een 10 spelen, alleen heeft PSV momenteel een hoofdcoach die zijn systeem niet wil of kan bouwen rondom de kwaliteiten van zijn selectie.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het is eeuwig zonde dat PSV zoveel geld heeft uitgegeven aan een rechtsbuiten die geen rechtsbuiten blijkt te zijn.
Maar met een '10' spelen is een garantie voor nog meer wisselvalligheid en Europees sowieso zelfmoord.
Dan moet die 10 wel uitermate geniaal zijn om al die aanvallende taken op te pakken die de teruggeschoven vleugelspelers en middenvelders over laten. Zo'n Pereiro gaat dat niet lukken, veel te wisselvallig. En als die zijn dag niet heeft, loopt heel je elftal niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Valt allemaal wel mee. Helemaal als je met twee controleurs speelt en je buitenspelers niet richting de achterlijn laat rennen. Je kunt gewoon met een 10 spelen, alleen heeft PSV momenteel een hoofdcoach die zijn systeem niet wil of kan bouwen rondom de kwaliteiten van zijn selectie.
Met middenvelders als Propper en Guardado kom je in Nederland sowieso een heel eind, denk ik. Europees een aanpassing hier en daar zou eventueel kunnen.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:34 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dan moet die 10 wel uitermate geniaal zijn om al die aanvallende taken op te pakken die de teruggeschoven vleugelspelers en middenvelders over laten. Zo'n Pereiro gaat dat niet lukken, veel te wisselvallig. En als die zijn dag niet heeft, loopt heel je elftal niet.
Ik vind het systeem met de lopende middenvelders van nu veel mooier om naar te kijken. Minder voorspelbaar. En minder afhankelijk van één speler die aanvallend de lijnen uitzet.
Ik las dat hij wel goed was.quote:
Wat zijn de kwaliteiten van pereiro dan, op een enkele bevlieging na?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Valt allemaal wel mee. Helemaal als je met twee controleurs speelt en je buitenspelers niet richting de achterlijn laat rennen. Je kunt gewoon met een 10 spelen, alleen heeft PSV momenteel een hoofdcoach die zijn systeem niet wil of kan bouwen rondom de kwaliteiten van zijn selectie.
Technisch vind ik het echt een geweldenaar. Heeft echt totaal geen ruimte nodig om de bal aan een touwtje te houden. Zoals ie nu verkracht wordt aan de zijlijn is tergend. Hij is lui én traag, dan moet je hem anders gebruiken.quote:Op zondag 5 juni 2016 11:26 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wat zijn de kwaliteiten van pereiro dan, op een enkele bevlieging na?
Ik heb sterk mijn twijfels. Bij balverlies doet hij niets, dat kan. Maar dan moet je van de categorie messi/ronaldo/zlatan zijn. Ik erger mij keer op keer dood als pereiro weer speelt, van de 10 acties lukken er 1 of 2 en dan vooral die kop bij balverlies, alsof het hem totaal niet interesseert en er nog wel 10 soortgelijke kansen komen. Ik ben niet overtuigd, zeker niet voor het geld wat er voor deze jongen is betaald.quote:Op zondag 5 juni 2016 12:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Technisch vind ik het echt een geweldenaar. Heeft echt totaal geen ruimte nodig om de bal aan een touwtje te houden. Zoals ie nu verkracht wordt aan de zijlijn is tergend. Hij is lui én traag, dan moet je hem anders gebruiken.
Ligt eraan wat voor vangnetten er achter hem staan. En met Guardado, Propper en Hendrix is dat niet verkeerd.quote:Op zondag 5 juni 2016 12:52 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik heb sterk mijn twijfels. Bij balverlies doet hij niets, dat kan. Maar dan moet je van de categorie messi/ronaldo/zlatan zijn. Ik erger mij keer op keer dood als pereiro weer speelt, van de 10 acties lukken er 1 of 2 en dan vooral die kop bij balverlies, alsof het hem totaal niet interesseert en er nog wel 10 soortgelijke kansen komen. Ik ben niet overtuigd, zeker niet voor het geld wat er voor deze jongen is betaald.
Ik denk niet dat pereiro het overzicht heeft om op 10 te spelen.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij heeft volledig gelijk, anders.
Met Pereiro is het eeuwig zonde dat PSV niet met een 10 speelt.
Zou kunnen, maar ik zou het wel toejuichen als hem die kans wordt gegund.quote:Op zondag 5 juni 2016 13:11 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ik denk niet dat pereiro het overzicht heeft om op 10 te spelen.
Misschien ipv van van ginkelquote:Op zondag 5 juni 2016 20:08 schreef zerokil het volgende:
Lijkt me niet... Waar wil je hem neer zetten?
Ik denk niet dat Cocu met zo'n middenveld gaat spelen. Ziyech kan inderdaad op rechts spelen maar dat heeft hij dit seizoen één keer gedaan. PSV wil sowieso één echte buitenspeler, waardoor de kans op Ziyech alleen maar kleiner wordt.quote:Op zondag 5 juni 2016 20:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zou kunnen idd, hij kan ook nog es hangende van rechts spelen.
We zullen zien of het waar is.
Waarom niet, Ziyech maakt ongeveer net zoveel meter als Ginkel, is voetballend veel beter.quote:Op zondag 5 juni 2016 20:14 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Cocu met zo'n middenveld gaat spelen. Ziyech kan inderdaad op rechts spelen maar dat heeft hij dit seizoen één keer gedaan. PSV wil sowieso één echte buitenspeler, waardoor de kans op Ziyech alleen maar kleiner wordt.
Een insider op PSV netwerk. Bwoehahahahaha.quote:Op zondag 5 juni 2016 19:54 schreef PSVCL het volgende:
Volgens een insider op het PSV.Netwerk is het een kwestie van tijd voordat Ziyech richting PSV komt.
Groetjes aan Badrharing
Volgens mijn buurvrouw is hij te duur.quote:Op zondag 5 juni 2016 19:54 schreef PSVCL het volgende:
Volgens een insider op het PSV.Netwerk is het een kwestie van tijd voordat Ziyech richting PSV komt.
Groetjes aan Badrharing
Dat zal wel meevallen, een speler van een Jupiler League-club.quote:Op zondag 5 juni 2016 20:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mijn buurvrouw is hij te duur.
Zou je aan die insider kunnen vragen welk rugnummer hij krijgt? Dan koop ik nog snel een heritage shirt met zijn naam.quote:Op zondag 5 juni 2016 20:36 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik las op internet van een insider dat PSV bezig is met Zlatan. Ik wou het eerst niet geloven, maar hij zei dat hij een insider was. Dus dan moet het kloppen.
So, komt betrouwbaar over ja. Poe hey. Ik ga maar vast een 'Welkom Ziyech'-spandoek kleien.quote:Op zondag 5 juni 2016 20:42 schreef PSVCL het volgende:
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum18/2018-595.php
Post 2 en daarna.
Ik kan niet op hem reageren vanwege een IP ban.;)
Nee man. Althans, dat heb ik absoluut nooit zo gezien. Heel beperkt.quote:Op zondag 5 juni 2016 20:56 schreef BadderHaring het volgende:
Loof trouwens naar Eindhoven. Jammer, leek een paar jaar terug toch echt potentie te hebben voor PSV 1.
In de B vond ik hem wel wat hebben. Speelde bij oranje O-17 ook een paar leuke wedstrijden.quote:Op zondag 5 juni 2016 20:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee man. Althans, dat heb ik absoluut nooit zo gezien. Heel beperkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijgen jullie daar ook nog wat opleidingsvergoeding voor? Het is Feyenoord gegund!quote:Op maandag 6 juni 2016 08:04 schreef Caland het volgende:
VfL Wolfsburg wil ver gaan voor PSV'er Jeffrey Bruma
http://www.telegraaf.nl/t/25939095
Strik erom en brengen voor PSV zeg ik. Zo pieken gaat 'm niet meer lukken.quote:Op maandag 6 juni 2016 08:04 schreef Caland het volgende:
VfL Wolfsburg wil ver gaan voor PSV'er Jeffrey Bruma
http://www.telegraaf.nl/t/25939095
En dan over 3 jaar weer transfervrij oppikken om hen dan na 2 jaar weer te verkopen voor 8 miljoen.quote:Op maandag 6 juni 2016 08:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Strik erom en brengen voor PSV zeg ik. Zo pieken gaat 'm niet meer lukken.
Moeilijk te beoordelen natuurlijk. Niet alleen op het veld, maar ook daarnaast heeft hij onmiskenbaar stappen gezet. Nu zonder Moreno in het NL elftal doet hij het ook gewoon goed. Al is dat niet zo heel erg moeilijk op de manier zoals Nederland speelt.quote:Op maandag 6 juni 2016 08:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Strik erom en brengen voor PSV zeg ik. Zo pieken gaat 'm niet meer lukken.
Ik had eigenlijk de hoop dat jij als ex-profvoetballer die informatie had.quote:Op maandag 6 juni 2016 08:06 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Krijgen jullie daar ook nog wat opleidingsvergoeding voor? Het is Feyenoord gegund!
Het interesseert me niet. Die jodenfooi gun ik Feyenoord van harte, zolang wij de echte winst van jullie jeugdspelers maar opstrijken.quote:Op maandag 6 juni 2016 09:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk de hoop dat jij als ex-profvoetballer die informatie had.
LIjkt me eigenlijk een prima club voor hem op dit punt in zijn carrière.quote:Op maandag 6 juni 2016 08:42 schreef Lange_Lans het volgende:
Kan me niet voorstellen dat hij dat doet. Achtste in de Bundesliga en geen Europees voetbal. Aan de andere kant us het daar wel bakken met geld verdienen.
Begrijp me niet verkeerd. Ik denk ook dat het een prima club is, maar ik denk dat hij wacht op een betere aanbieding.quote:Op maandag 6 juni 2016 10:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
LIjkt me eigenlijk een prima club voor hem op dit punt in zijn carrière.
Als ze Europees zouden spelen wel. Maar hij kan zich daar komend seizoen hooguit in de kijker spelen van de Duitse top.quote:Op maandag 6 juni 2016 10:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
LIjkt me eigenlijk een prima club voor hem op dit punt in zijn carrière.
meer zit er toch ook niet in, of verwacht je echt dat hij de top nog kan halen?quote:Op maandag 6 juni 2016 10:34 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als ze Europees zouden spelen wel. Maar hij kan zich daar komend seizoen hooguit in de kijker spelen van de Duitse top.
Hij kan beter naar een subtopper in Engeland gaan.
Als hij het niveau dat hij in de CL haalde constant kan halen, hoort hij bij de 10 beste CV's ter wereld.quote:Op maandag 6 juni 2016 11:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
meer zit er toch ook niet in, of verwacht je echt dat hij de top nog kan halen?
Ik denk dat hij typisch een persoon is die gebaat is bij constante druk. Hij komt een beetje laks over als hij tegen pak hem beet Excelsior moet. Als hij in een grotere competitie terecht komt kan hij zich dat niet meer permitteren. Dan is de vraag of hij het ook op kan brengen om 40-45 wedstrijden per seizoen top te presteren natuurlijk, maar dat zien we dan wel.quote:Op maandag 6 juni 2016 11:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als hij het niveau dat hij in de CL haalde constant kan halen, hoort hij bij de 10 beste CV's ter wereld.
Helaas is dat momenteel ook zijn probleem. Hij kan zich fantastisch opladen voor een paar wedstrijden, maar houdt dat zelden vast. Dit seizoen zakte hij wel al niet meer door de ondergrens, dus er zit nog wel schot in.
maar in de CL staat het ook wat anders en zijn de ruimtes kleiner, op het moment dat hij in de top gaat voetballen worden die weer groter in het algemeenquote:Op maandag 6 juni 2016 11:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als hij het niveau dat hij in de CL haalde constant kan halen, hoort hij bij de 10 beste CV's ter wereld.
Helaas is dat momenteel ook zijn probleem. Hij kan zich fantastisch opladen voor een paar wedstrijden, maar houdt dat zelden vast. Dit seizoen zakte hij wel al niet meer door de ondergrens, dus er zit nog wel schot in.
Ligt er natuurlijk aan bij welke club zo een iemand terecht komt. Bij het spelletje van Mourinho of Simeone staat de verdediging in topwedstrijden ook erg compact bijvoorbeeld. En dat is toch echt wel de top.quote:Op maandag 6 juni 2016 11:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar in de CL staat het ook wat anders en zijn de ruimtes kleiner, op het moment dat hij in de top gaat voetballen worden die weer groter in het algemeen
dat is wel zo maar daarom zeg ik in het algemeen en die ploegen spelen tegen de mindere goden ook aanvallender dan in die topwedstrijdenquote:Op maandag 6 juni 2016 11:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan bij welke club zo een iemand terecht komt. Bij het spelletje van Mourinho of Simeone staat de verdediging in topwedstrijden ook erg compact bijvoorbeeld. En dat is toch echt wel de top.
Dat is een beetje de vraag momenteel. Zijn die optredens in de CL de uitschieters, de duels waarin hij 'boven zichzelf uit stijgt' of is dat een niveau waarop hij constant kan presteren. Als hij dat laatste kan dan zie ik hem nog wel bij grotere clubs dan de Wolfsburgjes van Europa terecht komen.quote:Op maandag 6 juni 2016 11:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
meer zit er toch ook niet in, of verwacht je echt dat hij de top nog kan halen?
Tja, ik zie hem bij Barca niet slagen natuurlijk. Dat is niet zijn spelletje. Maar goed, een Jaap Stam was daar ook niet geslaagd. Past gewoon niet bij het type speler.quote:Op maandag 6 juni 2016 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is wel zo maar daarom zeg ik in het algemeen en die ploegen spelen tegen de mindere goden ook aanvallender dan in die topwedstrijden
Arme knul. Zo zielig voor hem. Je zou hem bijna een Fristi geven.quote:Op maandag 6 juni 2016 12:16 schreef BeamofLight het volgende:
prachtig he
Zijn reserverol in de slotfase van de competitie bij Ajax zit Riechedly Bazoer nog steeds dwars. De middenvelder kan dat nog steeds moeilijk geloven, zeker nu de Ajacied in de laatste oefenduels van Oranje steevast basisklant was.
Dat zorgt voor een groot contrast. De negentienjarige Bazoer zat tijdens de mislukte kampioenswedstrijd van Ajax tegen De Graafschap de hele wedstrijd op de bank, een maand later behoort hij tot de basis van Oranje. Zijn plek op de Ajax-bank maakte Bazoer machteloos en dat zit hem nog steeds niet lekker.
"In de aanloop naar De Graafschap liet de trainer (Frank de Boer, red.) een motivatiefilmpje zien", blikt Bazoer terug in De Telegraaf. "Het waren hoogtepunten van het seizoen, waarin ik in vier van de tien momenten voorkwam. Maar hij stelde me niet op en liet me niet invallen… Ik had een groot aandeel gehad in de koppositie en dan is een reserverol in de belangrijkste wedstrijd van het seizoen heel zuur, omdat ik werd afgerekend op twee mindere duels."
Natrappen doet Bazoer niet. Hoe wrang het ook is voor de international, hij accepteert de beslissing van De Boer. "Ik heb een heel goede band met Frank de Boer. Hij is ook degene die me de kans heeft gegeven. Dat moet je niet vergeten. Maar het zou mooi zijn geweest als ik in het eerste jaar (en heet tweede jaar (BoL), waarin ik heel veel speelde, ook kampioen was geworden. Ik wil komend seizoen zo graag in de Champions League spelen."
Nou ja, De Boers laatste wedstrijd als coach van Ajax was zeker niet zijn sterkstequote:Op maandag 6 juni 2016 12:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Arme knul. Zo zielig voor hem. Je zou hem bijna een Fristi geven.
Is gewoon een talent, afwachten hoe hij zich ontwikkelt maar dat het niks is, is ook grote onzinquote:Op maandag 6 juni 2016 12:32 schreef hafcfan het volgende:
Bazoer is sowieso een grote hype. Mist PSV niks aan.
Ik zei niet dat het niks is, maar er werd altijd gedaan alsof het Pogba 2.0 was, maar Bazoer heeft bij Ajax in Europa nog nooit wat laten zien. Bij het NL elftal viel het ook vreselijk tegen. Ik moet het nog maar zien met hem. En PSV mist hem inderdaad niet, want voor wie zal hij moeten spelen?quote:Op maandag 6 juni 2016 12:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is gewoon een talent, afwachten hoe hij zich ontwikkelt maar dat het niks is, is ook grote onzin
'Nog nooit'.quote:Op maandag 6 juni 2016 12:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik zei niet dat het niks is, maar er werd altijd gedaan alsof het Pogba 2.0 was, maar Bazoer heeft bij Ajax in Europa nog nooit wat laten zien. Bij het NL elftal viel het ook vreselijk tegen. Ik moet het nog maar zien met hem. En PSV mist hem inderdaad niet, want voor wie zal hij moeten spelen?
madquote:Op maandag 6 juni 2016 12:43 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
'Nog nooit'.
De jongen heeft er 1 seizoen opzitten.
Hardop gelachen.
Ja dus? Janssen heeft er ook een seizoen opzitten om maar wat te noemen.quote:Op maandag 6 juni 2016 12:43 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
'Nog nooit'.
De jongen heeft er 1 seizoen opzitten.
Hardop gelachen.
Helemaal mee eens. Bij PSV zou hij op de bank zitten. Het is een dertien in dozijn middenvelder (Europees gezien). Heeft absoluut potentie, maar moet echt nog enorme stappen zetten om de hype om hem heen te rechtvaardigen.quote:Op maandag 6 juni 2016 12:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik zei niet dat het niks is, maar er werd altijd gedaan alsof het Pogba 2.0 was, maar Bazoer heeft bij Ajax in Europa nog nooit wat laten zien. Bij het NL elftal viel het ook vreselijk tegen. Ik moet het nog maar zien met hem. En PSV mist hem inderdaad niet, want voor wie zal hij moeten spelen?
In de zin van sober voetballen kan ik daar nog wel inkomen maar Bazoer heeft zeker meer potentiequote:Op maandag 6 juni 2016 12:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Bij PSV zou hij op de bank zitten. Het is een dertien in dozijn middenvelder (Europees gezien). Heeft absoluut potentie, maar moet echt nog enorme stappen zetten om de hype om hem heen te rechtvaardigen.
Op dit moment schat ik zelfs Hendrix hoger in.
Potentie is niet zo relevant, blijkt vaak.quote:Op maandag 6 juni 2016 13:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
In de zin van sober voetballen kan ik daar nog wel inkomen maar Bazoer heeft zeker meer potentie
Bij AJAX lopen toch alleen maar de nieuwe Messi's van [insert land] en de nieuwe Pogba's van [insert land] rond.quote:Op maandag 6 juni 2016 12:32 schreef hafcfan het volgende:
Bazoer is sowieso een grote hype. Mist PSV niks aan.
Vergeet de nieuwe Laudrup, Bergkamp en Kluivert niet.quote:Op maandag 6 juni 2016 13:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bij AJAX lopen toch alleen maar de nieuwe Messi's van [insert land] en de nieuwe Pogba's van [insert land] rond.
Younessiquote:Op maandag 6 juni 2016 13:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bij AJAX lopen toch alleen maar de nieuwe Messi's van [insert land] en de nieuwe Pogba's van [insert land] rond.
Alleen de Erikssen hype is uitgekomen van de laatste 5 jaar ongeveer.quote:Op maandag 6 juni 2016 13:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
mee eens, het is altijd afwachten, ik vind het wel een goeie speler hoor maar hij wil teveel( te belangrijk zijn) moet veel meer doseren.quote:Op maandag 6 juni 2016 13:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Potentie is niet zo relevant, blijkt vaak.
eens, is natuurlijk een topper in spe, maar verder ook een kutjong van ons uit gezien. En als er iemand mad is is hij het. Ow wat had hij al 2x kampioen kunnen zijn en CL en oranje basisklant.quote:Op maandag 6 juni 2016 13:29 schreef Bronson_ het volgende:
Bazoer voetbalt niet meer bij PSV en hij kan er opeens niks meer van.
PSV'ers die mad zijn
hahahahaha echt compleet geen verstand van voetbalquote:Op maandag 6 juni 2016 12:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Bij PSV zou hij op de bank zitten. Het is een dertien in dozijn middenvelder (Europees gezien). Heeft absoluut potentie, maar moet echt nog enorme stappen zetten om de hype om hem heen te rechtvaardigen.
Op dit moment schat ik zelfs Hendrix hoger in.
Nou, of die bij PSV aan de bak was gekomen is maar zeer de vraag. We blijven toch vooral een koopclub (waar op zich niks mis mee is als de aankopen van voldoende kwaliteit zijn). Kan me iig niet voorstellen dat hij bij PSV ook maar in de buurt was gekomen van het aantal wedstrijden dat hij bij Ajax gespeeld heeft.quote:Op maandag 6 juni 2016 13:35 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
eens, is natuurlijk een topper in spe, maar verder ook een kutjong van ons uit gezien. En als er iemand mad is is hij het. Ow wat had hij al 2x kampioen kunnen zijn en CL en oranje basisklant.
gelachen. Hoeveel wedstrijden heeft Brenet vorig jaar gespeeld? Zeker 20+.quote:Op maandag 6 juni 2016 16:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, of die bij PSV aan de bak was gekomen is maar zeer de vraag. We blijven toch vooral een koopclub (waar op zich niks mis mee is als de aankopen van voldoende kwaliteit zijn). Kan me iig niet voorstellen dat hij bij PSV ook maar in de buurt was gekomen van het aantal wedstrijden dat hij bij Ajax gespeeld heeft.
Daarvan uit gezien was zijn keuze voor Ajax (achteraf) een logische en terechte keuze.
Gelachen. Backs zijn niet meer dan eens selectieopvulling. En Brenet speelde daarnaast puur omdat willems en poulsen geblesseerd waren.quote:Op maandag 6 juni 2016 16:43 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
gelachen. Hoeveel wedstrijden heeft Brenet vorig jaar gespeeld? Zeker 20+.
Manmanmanquote:Op maandag 6 juni 2016 17:43 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Gelachen. Backs zijn niet meer dan eens selectieopvulling.
Wat?quote:
Jup, en zodra Jetro ook maar weer het veld op kon lopen zonder om te vallen stond hij er ook echt metéén naastquote:Op maandag 6 juni 2016 16:43 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
gelachen. Hoeveel wedstrijden heeft Brenet vorig jaar gespeeld? Zeker 20+.
Seizoen 2014-2015 speelde Brenet 29 wedstrijdenquote:Op maandag 6 juni 2016 17:43 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Gelachen. Backs zijn niet meer dan eens selectieopvulling. En Brenet speelde daarnaast puur omdat willems en poulsen geblesseerd waren.
De Wijs is geen back.quote:Op maandag 6 juni 2016 18:12 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat?
Een sober backje als leidend voorbeeld noemen voor jeugddoorstroming is natuurlijk kansloos as fuck. Dat moet je het met me eens zijn.
Of wil je zeggen dat de Wijs een toppertje is?
Vergeet de schorsingen van Arias niet, dat tikt ook aan hoor.... Maar hij was gewoon tweede keus en dat zal hij ook blijven. Wat speeltijd betreft heeft hij gewoon mazzel gehad.quote:Op maandag 6 juni 2016 18:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Seizoen 2014-2015 speelde Brenet 29 wedstrijden
Seizoen 2015-2016 speelde Brenet 35 wedstrijden
Potverdorie wat moeten Willems en Poulsen dan godnondejus veel geblesseerd zijn geweest.
En jullie spil op het middenveld komt van PSV. Wat wil je nu precies zeggen?quote:Op maandag 6 juni 2016 18:12 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat?
Een sober backje als leidend voorbeeld noemen voor jeugddoorstroming is natuurlijk kansloos as fuck. Dat moet je het met me eens zijn.
Of wil je zeggen dat de Wijs een toppertje is?
Klaassen komt van PSV ja?quote:Op maandag 6 juni 2016 18:51 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
En jullie spil op het middenveld komt van PSV. Wat wil je nu precies zeggen?
Tjah Bazoer was ook geen middenvelder.quote:
Waren ze toch ook of wat? Brenet heeft het gros van de potten gespeeld door schorsingen en blessures. Zoals het een back up back betaamt. Goedkoop scoren om dat als jeugd argument aan te voeren natuurlijk.quote:Op maandag 6 juni 2016 18:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Seizoen 2014-2015 speelde Brenet 29 wedstrijden
Seizoen 2015-2016 speelde Brenet 35 wedstrijden
Potverdorie wat moeten Willems en Poulsen dan godnondejus veel geblesseerd zijn geweest.
Ja grappig ben je wel. Maar ondertussen moet je een 28 jarige Israëliër kopen omdat je zelf geen spits kan opleiden. Praatjes genoeg in Amsterdam alleen het feit is dat er weinig zinnigs echt doorbreekt. Op een enkeling na is het allemaal niveau Willem 2.quote:
En PSV leidt überhaupt iets op? Alles opleiden is een utopie en jammer genoeg geen spits deze lichting so be it.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:23 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja grappig ben je wel. Maar ondertussen moet je een 28 jarige Israëliër kopen omdat je zelf geen spits kan opleiden. Praatjes genoeg in Amsterdam alleen het feit is dat er weinig zinnigs echt doorbreekt. Op een enkeling na is het allemaal niveau Willem 2.
Ik loop dan ook niet heel geforceerd te zeggen dat PSV alles zelf opleidt..quote:Op maandag 6 juni 2016 19:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En PSV leidt überhaupt iets op? Alles opleiden is een utopie en jammer genoeg geen spits deze lichting so be it.
En niet om roet in je eten te gooien hoor, maar Zahavi is meer een middenvelder. Je weet wel, zo'n speler die onder het mom van een kwaliteitsinjectie komt?
Dat zegt dan ook helemaal niemand. Het ging over Bazoer, die zou geen kans krijgen bij PSV, toen noemde iemand Brenet als tegenargumentquote:Op maandag 6 juni 2016 19:52 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik loop dan ook niet heel geforceerd te zeggen dat PSV alles zelf opleidt..
Een een middenvelder koop je als je een kwaliteitsimpuls wilt. Dat kan geen spits, verdediger of keeper zijn? Juist.
Je komt wel wat gefrustreerd over sinds Ajax die titel verspeelde. Anyway succes met een 2de guardado en Moreno zoekenquote:Op maandag 6 juni 2016 19:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat zegt dan ook helemaal niemand. Het ging over Bazoer, die zou geen kans krijgen bij PSV, toen noemde iemand Brenet als tegenargument
Toen begon jij ineens over Amsterdam en Zahavi enzo.
Overigens een kwaliteitsinjectie kan wel een spits of een verdediger zijn, dat bedoelde ik niet. Maar het is een type aankoop waar PSV lof voor oogst bij media en achterban maar nu bij Ajax klopt er weer geen kut van. Daarom de knipoog.
ik was degene die Brenet noemde. Maar de link die jij daarmee weer wil leggen ontgaat me totaal. Ik sta zeg maar Bazoer technisch aan jouw kant.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat zegt dan ook helemaal niemand. Het ging over Bazoer, die zou geen kans krijgen bij PSV, toen noemde iemand Brenet als tegenargument
Toen begon jij ineens over Amsterdam en Zahavi enzo.
Overigens een kwaliteitsinjectie kan wel een spits of een verdediger zijn, dat bedoelde ik niet. Maar het is een type aankoop waar PSV lof voor oogst bij media en achterban maar nu bij Ajax klopt er weer geen kut van. Daarom de knipoog.
Oh daar ben ik wel overheen hoor. Ik vind berusting in het feit dat PSV gewoon terecht kampioen is geworden.quote:Op maandag 6 juni 2016 20:02 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Je komt wel wat gefrustreerd over sinds Ajax die titel verspeelde. Anyway succes met een 2de guardado en Moreno zoeken
Haha ik vind Brenet niet zo'n sterk voorbeeld om te stellen dat Bazoer zou spelen. Dat is meer uit nood geboren.quote:Op maandag 6 juni 2016 20:05 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik was degene die Brenet noemde. Maar de link die jij daarmee weer wil leggen ontgaat me totaal. Ik sta zeg maar Bazoer technisch aan jouw kant.
Je bent echt een dooie lul als je niet inziet ( of wil toegeven) dat hij niet in de basis zou spelen bij ons.
Hell hij is verder dan jorrit en ginkel zou niet eens gehuurd worden....
als Brenet 30 wedstrijden kan spelen in een seizoen, zou ene Bazoer ( in oranje verkozen boven Propper Ginkel) dan misschien ook zijn wedstrijdjes meepikken??quote:Op maandag 6 juni 2016 20:08 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Haha ik vind Brenet niet zo'n sterk voorbeeld om te stellen dat Bazoer zou spelen. Dat is meer uit nood geboren.
Voor de rest helemaal met je eens hoor.
Ajax coach Blind.quote:Op maandag 6 juni 2016 20:11 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
zou ene Bazoer ( in oranje verkozen boven Propper Ginkel)
Niet zo boos als dat ze in Amsterdam zijn vanwege dat miezerige puntje.quote:Op maandag 6 juni 2016 13:29 schreef Bronson_ het volgende:
PSV'ers die mad zijn
Hoho, 2 punten.quote:Op maandag 6 juni 2016 20:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet zo boos als dat ze in Amsterdam zijn vanwege dat miezerige puntje.
Dat is sowieso een feit, als je niet meer bij PSV speelt kan je ook niet voetballen want als je dat kon dan ging je ook niet naar Ajax, waar ze uiteraard niet kunnen voetballen.quote:Op maandag 6 juni 2016 13:29 schreef Bronson_ het volgende:
PSV'ers die mad zijn
Geen speld tussen te krijgen.quote:Op maandag 6 juni 2016 23:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is sowieso een feit, als je niet meer bij PSV speelt kan je ook niet voetballen want als je dat kon dan ging je ook niet naar Ajax, waar ze uiteraard niet kunnen voetballen.
Nee maar dat is logisch.quote:Op maandag 6 juni 2016 20:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet zo boos als dat ze in Amsterdam zijn vanwege dat miezerige puntje.
Inderdaad. Bazoer is misschien allrounder, maar Propper en van Ginkel hebben op bepaalde vlakken uitgesproken kwaliteiten die Bazoer (nog) mist.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 07:38 schreef HL_Dog43 het volgende:
Bazoer boven Propper of Van Ginkel kiezen. Dan ben je sowieso al blind.
in het huidige NL elftal maakt het toch niet veel uit, het is de lamme of de blindequote:Op dinsdag 7 juni 2016 07:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Inderdaad. Bazoer is misschien allrounder, maar Propper en van Ginkel hebben op bepaalde vlakken uitgesproken kwaliteiten die Bazoer (nog) mist.
En in een nationaal elftal heb je juist die zaken nodig, zeker als je zo'n grote bak aan middenvelders hebt om uit te kiezen als bij Oranje.
Op welke kwaliteiten doel je precies?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 07:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Inderdaad. Bazoer is misschien allrounder, maar Propper en van Ginkel hebben op bepaalde vlakken uitgesproken kwaliteiten die Bazoer (nog) mist.
Jij kijkt geen voetbal?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 08:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op welke kwaliteiten doel je precies?
Een Fernandes xDquote:Op maandag 6 juni 2016 12:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Arme knul. Zo zielig voor hem. Je zou hem bijna een Fristi geven.
Ze maken heel veel meters. Zijn constant in beweging, ook zonder de bal. Bazoer liet, met name de tweede seizoenshelft, nog wel eens wat lopen in de omschakeling.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 09:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo actief volg ik ajax en psv niet, vandaar mijn vraag
En Pröpper heeft nog de grootste technische klasse op het moment. We hebben wel eens aardige assists van Bazoer gezien (zeg niet meteen dat die kansen werden afgewerkt) maar zoals jij stelt: tweede seizoenshelft ondermaats.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 10:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ze maken heel veel meters. Zijn constant in beweging, ook zonder de bal. Bazoer liet, met name de tweede seizoenshelft, nog wel eens wat lopen in de omschakeling.
Ik vind Bazoer overigens wel een groot talent en had hem graag bij Jong PSV gezien.
Het wil ook niet zeggen dat iemand automatisch beter wordt naarmate hij ouder wordt. Dat is echt een grote misopvatting van veel mensen, genoeg voorbeelden van spelers die vroeg pieken maar vervolgens een beetje afdwalen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:13 schreef Bronson_ het volgende:
Het helpt natuurlijk ook wel dat Van Ginkel en Propper 4 en 5 jaar ouder zijn. We zullen zien hoe Bazoer zich gaat ontwikkelen.
Misschien zou hij wel beter zijn als centrale verdediger.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:47 schreef BadderHaring het volgende:
En daardoor doet hij soms controlerend iets goed en soms aanvallend, maar hij ontwikkelt geen van beide echt goed. Mogelijk vertrouwt hij niet (of mocht hij van de boer niet vertrouwen) op zijn medespelers dat zij taken goed over zouden nemen.
Zoals Badderharing bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:31 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Het wil ook niet zeggen dat iemand automatisch beter wordt naarmate hij ouder wordt. Dat is echt een grote misopvatting van veel mensen, genoeg voorbeelden van spelers die vroeg pieken maar vervolgens een beetje afdwalen.
Normaal gesproken natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:31 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Het wil ook niet zeggen dat iemand automatisch beter wordt naarmate hij ouder wordt. Dat is echt een grote misopvatting van veel mensen, genoeg voorbeelden van spelers die vroeg pieken maar vervolgens een beetje afdwalen.
Dat denk ik niet, ik vind hem daar voetballend en qua inzicht te goed voor en defensief niet doortastend genoeg. Hij was bij PSV in de jeugd op die positie ook de mindere van Hendrix op puur verdedigend vlak (toegegeven, Hendrix is een jaar ouder).quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Misschien zou hij wel beter zijn als centrale verdediger.
Negers kunnen niet keepen.quote:
Latino's soms, maar echte negers niet inderdaad. Ik kan niet één echte zwarte topkeeper bedenken.quote:
Kameni werd ooit gezien als goed, maar wanneer je daar op terugkijkt was het ook niet veel bijzonders. Aureola en Mandanda zijn wel aardige keepers en Enyeama ook.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Latino's soms, maar echte negers niet inderdaad. Ik kan niet één echte zwarte topkeeper bedenken.
Qua Nederlanders was Menzo de beste, maar die was Europees ook niets bijzonders.
Negerspitsen ook niet. Kluivert kon er geen kut van, net als Pelé.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kameni werd ooit gezien als goed, maar wanneer je daar op terugkijkt was het ook niet veel bijzonders. Aureola en Mandanda zijn wel aardige keepers en Enyeama ook.
Maar ik blijf bij mijn standpunt. Negers kunnen niet keepen.
Zelfde geldt overigens voor negroïde trainers. Die kunnen ook niet keepen.
Is inmiddels 30 en zijn statistieken bij Bursaspor waren niet om over naar huis te schrijven. Ik vraag me af of hij de drive nog wel echt heeft.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:48 schreef Buitendam het volgende:
Geruchten dat Dszudszák voor 3 miljoen mag vertrekken bij Bursaspor. Nu weet ik niet wat die Turkjes aan salaris betalen, maar het zou een optie kunnen zijn. Kun je eindelijk Locadia van die linkerkant halen en Bergwijn op een kans geven.
Ik zou alles op Bergwijn zetten. Stel dat Narsingh niet gaat heeft Cocu Narsingh, Jozefzoon, Locadia, Pereiro en Bergwijn voor de flanken. Niet dat ik Locadia en Pereiro geschikt vind, maar Cocu vindt duidelijk van wel. Ik denk dat we voldoende hebben op de flanken.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:48 schreef Buitendam het volgende:
Geruchten dat Dszudszák voor 3 miljoen mag vertrekken bij Bursaspor. Nu weet ik niet wat die Turkjes aan salaris betalen, maar het zou een optie kunnen zijn. Kun je eindelijk Locadia van die linkerkant halen en Bergwijn op een kans geven.
http://www.vi.nl/nieuws/psv-informeert-naar-ziyech.htmquote:PSV informeert naar Ziyech
Voor komend seizoen hoopt PSV de selectie te versterken met Hakim Ziyech. De landskampioen heeft bij FC Twente geïnformeerd naar het transferbedrag van de 23-jarige middenvelder.
De club is voornemens op korte termijn met de Marokkaanse spelverdeler om de tafel te gaan.
De Eindhovenaren hebben echter met flinke concurrentie te maken. Ziyech, die bij FC Twente nog een contract heeft tot medio 2018, staat eveneens in de belangstelling van Middlesbrough, Fenerbahçe, Galatasaray, Hertha BSC en Borussia Dortmund. Voor FC Twente moet de verkoop van de smaakmaker een belangrijke slag zijn in de gezondmaking van de club.
Van Ginkel
Een transfer van Ziyech hangt mogelijk samen met de toekomst van Marco van Ginkel. De 23-jarige middenvelder kwam afgelopen half jaar met succes op huurbasis uit voor PSV. Van Ginkel is echter eigendom van Chelsea en dus afhankelijk van wat de Londense grootmacht met hem van plan is. PSV heeft al meerdere keren aangegeven Van Ginkel graag definitief te willen overnemen.
Overigens gaat de Brabantse club ervan uit dat enkele spelers deze zomer Eindhoven zullen verlaten. Jetro Willems en Luciano Narsingh hebben nog een contract tot medio 2017, waardoor ze financieel aantrekkelijk zijn om in de komende maanden een transfer te maken. Beide spelers hebben inmiddels aangegeven een nieuwe uitdaging vooralsnog te prefereren boven contractverlenging.
Bruma
Behalve Narsingh en Willems staat ook Jeffrey Bruma mogelijk voor een transfer. De 24-jarige centrale verdediger kan terugkijken op een sterk seizoen en ontpopte zich in de voorbije weken tot de leider van de defensie van Oranje. Hij staat al langere tijd in de belangstelling van VfL Wolfsburg, terwijl ook Internazionale zeer gecharmeerd is van de Rotterdammer. Bruma sprak onlangs met een delegatie van de Italiaanse club, terwijl Wolfsburg zich al officieel bij PSV heeft gemeld om te informeren naar de transfervoorwaarden. Bruma, die in het verleden uitkwam voor F eyenoord, Chelsea en HSV, heeft in Eindhoven nog een contract tot medio 2018. (Peter Wekking/Freek Jansen).
Gaat niet gebeuren. Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:06 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/psv-informeert-naar-ziyech.htm
Gaat niet gebeuren. Ik hoop tenminste van niet.quote:Op woensdag 8 juni 2016 08:59 schreef Gutanoth het volgende:
Ik weet nog niet of ik zo blij zal zijn als Ziyech komt
Nee, want het zou echt kut zijn als hij er 15 in knalt voor PSV komend seizoen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 08:59 schreef Gutanoth het volgende:
Ik weet nog niet of ik zo blij zal zijn als Ziyech komt
Ik lees dat PSV hem volgt. Waarschijnlijk als één van de vele spelers in Nederland die mogelijk in de toekomst nog een stap kunnen maken. Concreter dan dat lijkt het nog niet te zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2016 09:07 schreef tompsv18 het volgende:
Nu wordt Letschert ook genoemd bij PSV. Daar word ik niet vrolijk van.
Nee natuurlijk niet, maar een speler kan ook negatieve invloed hebben op de dynamiek in de groep.quote:Op woensdag 8 juni 2016 09:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee, want het zou echt kut zijn als hij er 15 in knalt voor PSV komend seizoen.
Waar dan wel van?quote:Op woensdag 8 juni 2016 09:07 schreef tompsv18 het volgende:
Nu wordt Letschert ook genoemd bij PSV. Daar word ik niet vrolijk van.
Ik vind dit bullshit, maar wie ben ik héquote:Op woensdag 8 juni 2016 09:25 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, maar een speler kan ook negatieve invloed hebben op de dynamiek in de groep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |