Links op de bank.quote:Op donderdag 26 mei 2016 23:52 schreef RijstNatie het volgende:
Probleem met pereiro is eigenlijk wat nou zijn beste positie is?
quote:PSV zet alles op alles om Marco van Ginkel te behouden, zo meldt het Eindhovens Dagblad. De Eindhovenaren willen ook komend seizoen over de gehuurde middenvelder beschikken. Daarnaast dient een andere Nederlandse optie zich aan.
PSV-watcher Rik Elfrink van het ED meldt namelijk dat Nathan Aké een interessante optie voor PSV kan zijn als Jetro Willems een transfer maakt. Dat wordt pas interessant als Aké bij zijn huidige broodheer Chelsea geen basisplek kan afdwingen, aangezien hij bij PSV - na een vertrek van Willems - sowieso in de Champions League kan acteren.
Op die manier haalt PSV de banden met Chelsea nog eens flink aan. Afgelopen winter kwamen de twee partijen tot een akkoord over een huurovereenkomst rond Van Ginkel. Hij overtuigde de clubleiding van PSV en staat nu voor een langer verblijf in Noord-Brabant. 'Een zijstapje naar Aké is wel te maken, als het nodig is', kopt de verslaggever van de krant vervolgens.
Ake is een toptalent. Helaas het slachtoffer van het 'wat meer kost moet wel beter zijn'-beleid van Chelsea. Moet hier misschien een half jaartje wennen, maar wordt dan gewoon een absolute Eredivisie-topper. Jammer alleen dat het waarschijnlijk alleen huur kan zijn.quote:
In 2023 is de 3de ster dus binnen #wzpsvwzdbquote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:52 schreef Heufd het volgende:
Toon Gerbrands tot 2022 bij PSV. Mooi nieuws.
Ik heb die tweets van Rikgod voorbij zien komen. Dat was gewoon pure persoonlijke speculatie van hemzelf, helemaal niet gebaseerd op signalen uit het veld. Geen idee welke knip- en plaksite daar een nieuwsartikel van heeft geproduceerd, maar dit is toch wel ietwat voorbarig.quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:47 schreef Doublepain het volgende:
Rik
Die mag de PSV twitter nieuwtjes gaan overtikken, primeur gaat ie niet meer krijgen
Hoevaak heb je hem zien voetballen dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 16:56 schreef rubbereend het volgende:
Ake zou een prima vervanger van Willems zijn
best regelmatig bij MOTD en in die samenvattingen maakte hij een prima indruk. Ik zou verder ook niet zomaar een goede linksback weten. Of je moet Brenet het vertrouwen geven daar.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:09 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Hoevaak heb je hem zien voetballen dan?
Is ook een prima verdediger, heb hem ook meer dan eens aan het werk gezien dit jaar en ook vaak hele wedstrijden. Prima jongen en prima voetballer. Ik vraag me alleen af of hij trek heeft in PSV, ik vermoed dat die nog wel bij een mooie BPL club terecht kan komen dit seizoen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
best regelmatig bij MOTD en in die samenvattingen maakte hij een prima indruk. Ik zou verder ook niet zomaar een goede linksback weten. Of je moet Brenet het vertrouwen geven daar.
praten met ginkel en binnenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:29 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Is ook een prima verdediger, heb hem ook meer dan eens aan het werk gezien dit jaar en ook vaak hele wedstrijden. Prima jongen en prima voetballer. Ik vraag me alleen af of hij trek heeft in PSV, ik vermoed dat die nog wel bij een mooie BPL club terecht kan komen dit seizoen.
voordeel is dat hij CL wedstrijden krijgtquote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:29 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Is ook een prima verdediger, heb hem ook meer dan eens aan het werk gezien dit jaar en ook vaak hele wedstrijden. Prima jongen en prima voetballer. Ik vraag me alleen af of hij trek heeft in PSV, ik vermoed dat die nog wel bij een mooie BPL club terecht kan komen dit seizoen.
Dat gaat niet gebeuren, die mag lekker met Hendrix de bank warm houden.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
best regelmatig bij MOTD en in die samenvattingen maakte hij een prima indruk. Ik zou verder ook niet zomaar een goede linksback weten. Of je moet Brenet het vertrouwen geven daar.
Als Van Ginkel niet kan blijven dan speelt Hendrix gewoon elke wedstrijd, lijkt me.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren, die mag lekker met Hendrix de bank warm houden.
Ja Aké is ook echt te verleiden om naar PSV te komenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 16:56 schreef rubbereend het volgende:
Ake zou een prima vervanger van Willems zijn
Waarom niet?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 08:51 schreef TVKijkert het volgende:
[..]
Ja Aké is ook echt te verleiden om naar PSV te komen
Hij is niet in dezelfde situatie als Van Ginkel was, die had echt wedstrijdritme nodig waar je in de PL gewoon geen tijd voor krijgtquote:
Kans is erg, erg klein. Op zijn hoogst een jaartje op huurbasis omdat PSV CL speelt en hij daar op het allerhoogste niveau kan verdedigen. Zeker ivm de speelstijl van PSV internationaal.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 08:51 schreef TVKijkert het volgende:
[..]
Ja Aké is ook echt te verleiden om naar PSV te komen
om op het allerhoogste niveau te verdedigen heb je in de PL meer wedstrijden dan in de CLquote:Op zaterdag 28 mei 2016 10:00 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Kans is erg, erg klein. Op zijn hoogst een jaartje op huurbasis omdat PSV CL speelt en hij daar op het allerhoogste niveau kan verdedigen. Zeker ivm de speelstijl van PSV internationaal.
Maar nogmaals, de kans is extreem klein. Ik zie ook liever een aankoop dan een huur, eerlijk gezegd.
Het heeft ook te maken met de spelers om je heen. Bij PSV heeft hij een ploeg om zich heen met betere spelers en een betere tactiek dan bij de gemiddelde middenmoter of laagvlieger in de PL.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 10:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
om op het allerhoogste niveau te verdedigen heb je in de PL meer wedstrijden dan in de CL
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 10:17 schreef BadderHaring het volgende:
Bovendien moeten we het niveau van de PL ook niet overschatten. Zo fantastisch is het buiten de top 5 niet. Tactisch is het een erg zwakke competitie. PSV en Ajax zouden daar gewoon in het linkerrijtje staan en serieus meedoen voor Europees voetbal.
Eens, zo is de Spaanse competitie veel zwaarder. De Spaanse top 3 zou de hele Premier League assrapen.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 10:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het heeft ook te maken met de spelers om je heen. Bij PSV heeft hij een ploeg om zich heen met betere spelers en een betere tactiek dan bij de gemiddelde middenmoter of laagvlieger in de PL.
Bij een ploeg als Watford is hij één van de dragende spelers, dat is prima, maar als hij zich echt wil ontwikkelen heeft hij betere spelers om zich heen nodig.
Bovendien moeten we het niveau van de PL ook niet overschatten. Zo fantastisch is het buiten de top 5 niet. Tactisch is het een erg zwakke competitie. PSV en Ajax zouden daar gewoon in het linkerrijtje staan en serieus meedoen voor Europees voetbal.
dan moet je je nog afvragen of het voor iemand die in de top van de PL wil gaan spelen het goed is om 30 wedstrijden niet super uitgedaagd te worden om dat in 10? wel te worden.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 10:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het heeft ook te maken met de spelers om je heen. Bij PSV heeft hij een ploeg om zich heen met betere spelers en een betere tactiek dan bij de gemiddelde middenmoter of laagvlieger in de PL.
Bij een ploeg als Watford is hij één van de dragende spelers, dat is prima, maar als hij zich echt wil ontwikkelen heeft hij betere spelers om zich heen nodig.
ja want daar wil je nu bijzittenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 10:45 schreef tja77 het volgende:
Het geeft Ake bij PSV de mogelijkheid zich net ff iets meer in de kijker te spelen voor het Nederlands elftal.
Bruma is ook goed beter geworden door juist te leren om ook in die wedstrijden waarin hij niet uitgedaagd wordt ook geconcentreerd te blijven. Dat kan juist iets zijn wat voor hem ook goed is, of dat ook is weet ik niet want daar ken ik hem niet goed genoeg voor.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 10:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan moet je je nog afvragen of het voor iemand die in de top van de PL wil gaan spelen het goed is om 30 wedstrijden niet super uitgedaagd te worden om dat in 10? wel te worden.
En als het tactisch goed staat en je er dus uitkomt als een goeie verdediger daardoor wat is de educatieve zin ervan?
Precies. En ik denk dat de subtop en middenmoot in Duitsland ook beter is dan de ploegen die in Engeland op dezelfde posities staan.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 10:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Eens, zo is de Spaanse competitie veel zwaarder. De Spaanse top 3 zou de hele Premier League assrapen.
PSV is over 2 wedstrijden de betere t.o.v. Man. Utd.
Natuurlijk niet. Gevalletje leugentje om bestwil, in sommige culturen is dat toegestaan.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:55 schreef PSVCL het volgende:
Boussoufa heeft recent contact gehad met PSV? (of feyenoord)
Dat is maar zeer de vraag, in dat scenario vertrekken dus van Ginkel, Schaars en waarschijnlijk Maher. Daar gaan natuurlijk ook vervangers voor gehaald worden waar Hendrix het dan gewoon tegen op moet nemen.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 07:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als Van Ginkel niet kan blijven dan speelt Hendrix gewoon elke wedstrijd, lijkt me.
Rechtsback zou beter zijn ja. Wmb wordt hij bij een eventueel vertrek van Arias in principe eerste keus.quote:Over Brenet op links. Ik ben nooit zo kapot van een rechtspoot op linksback zetten. Al deed hij het daar buitengewoon goed, vind ik. Het viel me echt op dat hij in die periode de meeste progressie boekte.
Hoogstens Feyenoord via-via denk ik. Kan me niet voorstellen dat PSV of Ajax interesse in hem heeft.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:55 schreef PSVCL het volgende:
Boussoufa heeft recent contact gehad met PSV? (of feyenoord)
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:31 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Gevalletje leugentje om bestwil, in sommige culturen is dat toegestaan.
Boussafa heeft zo'n tergend groot ego dat hij nooit een speler voor 'erbij' kan zijn.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 17:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
Handig spelertje om erbij te hebben , is transfervrij en kan op meerdere posities uit de voeten.
Aangeboden dus.twitter:JeroenKapteijns twitterde op zondag 29-05-2016 om 21:16:55Boussoufa is ook aangeboden bij PSV, maar komt niet voor in de plannen van de kampioen. De 31-jarige technicus is deze zomer transfervrij reageer retweet
Het is dan ook een vrij treurige voetballer.quote:Op zondag 29 mei 2016 22:39 schreef Buitendam het volgende:
Wat een treurige manier om zo'n voetballer te slijten. Bellen naar een club of je hem wilt hebben en daarna een interview geven dat er contact is geweest met een topclub
Het aanbieden van voetballers bij een club is toch iets wat volgens mij heel vaak gebeurt. Gewoon even onder de aandacht brengen van clubs waar je eventueel wel voor zou willen spelen. Niks mis mee.quote:Op zondag 29 mei 2016 22:39 schreef Buitendam het volgende:
Wat een treurige manier om zo'n voetballer te slijten. Bellen naar een club of je hem wilt hebben en daarna een interview geven dat er contact is geweest met een topclub
Ken 'm eigenlijk voor geen meter. Zijn CV ziet er op zich niet onaardig uit. Maar dat zegt natuurlijk geen kont over zijn huidige niveau.quote:Op zondag 29 mei 2016 22:44 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het is dan ook een vrij treurige voetballer.
Het treurige zit hem ook niet in het aanbieden, maar in het vervolgens impliceren dat de interesse wederzijds is.quote:Op zondag 29 mei 2016 22:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het aanbieden van voetballers bij een club is toch iets wat volgens mij heel vaak gebeurt. Gewoon even onder de aandacht brengen van clubs waar je eventueel wel voor zou willen spelen. Niks mis mee.
Er is een mooie docu over hem.quote:Op zondag 29 mei 2016 22:44 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het is dan ook een vrij treurige voetballer.
Ik vond het wel interessant. Kiezen voor het grote geld in Rusland, maar alles behalve gelukkig zijn.quote:Op maandag 30 mei 2016 10:54 schreef zerokil het volgende:
[..]
Er is inderdaad een documentaire over hem, maar mooi is anders..
Lens 2.0?quote:Op maandag 30 mei 2016 10:59 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vond het wel interessant. Kiezen voor het grote geld in Rusland, maar alles behalve gelukkig zijn.
Lens komt/kwam voor de echte top ook wel wat tekort natuurlijk. Dan kan ik zo'n keuze voor snel veel geld verdienen altijd wel begrijpenquote:
Die zou er ook nooit in komen als ze meededen. Maar bedankt voor je relevante informatie verder.quote:Op maandag 30 mei 2016 13:32 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Cilessen speelde geen CL dus die kan nooit in dat lijstje hebben gestaan
Als Griezmann er zin in had had Zoet er ook niet in gestaan.quote:Op maandag 30 mei 2016 13:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die zou er ook nooit in komen als ze meededen. Maar bedankt voor je relevante informatie verder.
Hij deed het dus met tegenzin?quote:Op maandag 30 mei 2016 13:36 schreef Brammess het volgende:
[..]
Als Griezmann er zin in had had Zoet er ook niet in gestaan.
Zoet heeft het heel goed gedaan hoor zeker tegen Atletico, maar ik meen dat hun keeper het ook heel aardig deed tegen zowel Barcelona als Bayern, vreemd dat er van de finalist geen enkele speler instaatquote:Op maandag 30 mei 2016 13:28 schreef de_boswachter het volgende:
Alleen de keeper kan me bekoren. De rest van dat elftal
Inderdaad, Saul heeft het bijvoorbeeld best aardig gedaan. Thiagoquote:Op maandag 30 mei 2016 13:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zoet heeft het heel goed gedaan hoor zeker tegen Atletico, maar ik meen dat hun keeper het ook heel aardig deed tegen zowel Barcelona als Bayern, vreemd dat er van de finalist geen enkele speler instaat
The Fuck zeg. Geen Bruma.quote:
Geen Narsinghquote:Op maandag 30 mei 2016 13:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
The Fuck zeg. Geen Bruma.![]()
We kunnen deze lijst niet serieus nemen.
Dat is het beste toch, keiharde computertaal, komt geen emotie bij kijkenquote:Op maandag 30 mei 2016 13:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Verbaast me dat Griezmann er niet instaat. Maar Opta is puur statistieken hé.
Klopt inderdaad. Ik was juist niet enorm weg van Vidal en had ook bijvoorbeeld liever Suarez gezien.quote:Op maandag 30 mei 2016 13:53 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dat is het beste toch, keiharde computertaal, komt geen emotie bij kijken
lol idd WTFquote:Op maandag 30 mei 2016 13:57 schreef DonRaja het volgende:
Alves staat in die opstelling. Niet serieus te nemen dus.
Die bakte er niets van tegen PSV, Hans.quote:Op maandag 30 mei 2016 13:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Verbaast me dat Griezmann er niet instaat. Maar Opta is puur statistieken hé.
Schakelt Barcelona hoogstpersoonlijk uit, maakt de belangrijke 1-1 in München. Kan er niets van inderdaad.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die bakte er niets van tegen PSV, Hans.
Dat staat er niet, Bert.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schakelt Barcelona hoogstpersoonlijk uit, maakt de belangrijke 1-1 in München. Kan er niets van inderdaad.
Tegen PSV twee keer in de broekzak van Bruma en in de finale een penalty missen. Terecht dat hij er niet in staat natuurlijk.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schakelt Barcelona hoogstpersoonlijk uit, maakt de belangrijke 1-1 in München. Kan er niets van inderdaad.
het is maar wat je broekzak noemt als hij 3 keer alleen voor de keeper staatquote:Op maandag 30 mei 2016 14:20 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tegen PSV twee keer in de broekzak van Bruma en in de finale een penalty missen. Terecht dat hij er niet in staat natuurlijk.
Zoet zat ook in die broekzak.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is maar wat je broekzak noemt als hij 3 keer alleen voor de keeper staat
Hecht ik meer waarde aan dan aan de UEFA CL TOTS.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:53 schreef Gutanoth het volgende:
Beste 11 over de hele Champions League volgens WhoScored:
[ afbeelding ]
Uiteraard, bij de CL gaat het om observers, daar komt altijd emotie bij kijkenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hecht ik meer waarde aan dan aan de UEFA CL TOTS.
WZPWZDB!quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:02 schreef Gutanoth het volgende:
Gemiddelde rating van spelers alleen naar uitwedstrijden gekeken:
[ afbeelding ]
Thuiswedstrijden bedoel je?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:02 schreef Gutanoth het volgende:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd wat de score moet zijn geweest zonder die wedstrijd tegen CSKA dan...quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:02 schreef Gutanoth het volgende:
[ afbeelding ]
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 31-05-2016 om 21:45:45#PSV trekt Cuneyt Blackson aan. 16-jarig talent, afkomstig van VV Barendrecht. Bijz: Het is de zoon van oud Feyenoord-speler Dwight Blackson reageer retweet
ken m niet. Denk een donkere jongenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 31-05-2016 om 21:45:45#PSV trekt Cuneyt Blackson aan. 16-jarig talent, afkomstig van VV Barendrecht. Bijz: Het is de zoon van oud Feyenoord-speler Dwight Blackson reageer retweet
en Denswil op lijstje van Barca.quote:Op woensdag 1 juni 2016 11:51 schreef Lange_Lans het volgende:
Geruchten over Luckassen van AZ. Talentvolle jongen wel. Moeilijk in te schatten op welk niveau hij zit echter.
Kan er echt niks van. Gaat iedere keer tegen PSV flink in de fout door het maken van eigen doelpunten of het pakken van kaarten. Misschien voor Jong PSV in de Jupiler League.quote:Op woensdag 1 juni 2016 11:51 schreef Lange_Lans het volgende:
Geruchten over Luckassen van AZ. Talentvolle jongen wel. Moeilijk in te schatten op welk niveau hij zit echter.
Tegen PSV was die inderdaad niet best. Ik baseer me echter niet alleen op wedstrijden tegen PSV, maar kijk ook wel eens andere wedstrijden. Daar doet hij het echt niet zo slecht als jij hem nu probeert weg te zetten.quote:Op woensdag 1 juni 2016 12:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Kan er echt niks van. Gaat iedere keer tegen PSV flink in de fout door het maken van eigen doelpunten of het pakken van kaarten. Misschien voor Jong PSV in de Jupiler League.
Is niet eens een vaste basisspeler daar en gaat ook in de andere wedstrijden regelmatig in de fout. Ik had wel verwacht dat jij wat hoger in zou zetten. Van Beek, Luckassen... Daar wordt niemand vrolijk van.quote:Op woensdag 1 juni 2016 12:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tegen PSV was die inderdaad niet best. Ik baseer me echter niet alleen op wedstrijden tegen PSV, maar kijk ook wel eens andere wedstrijden. Daar doet hij het echt niet zo slecht als jij hem nu probeert weg te zetten.
denk niet dat brands heel erg luistert naar de Posts van ll op fokquote:Op woensdag 1 juni 2016 12:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Is niet eens een vaste basisspeler daar en gaat ook in de andere wedstrijden regelmatig in de fout. Ik had wel verwacht dat jij wat hoger in zou zetten. Van Beek, Luckassen... Daar wordt niemand vrolijk van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |