met dat verschil dat ze er al uit isquote:
owwww ja ik heb nog een snickers ice cream.quote:
Ik nog een magnum almondquote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
owwww ja ik heb nog een snickers ice cream.
Ik inmiddels niet meerquote:
vind magnum niezo lekker.quote:
Ik kan mojito's de hele avond door drinken als het moetquote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt mij wel wat, maar zal zonder alcohol zijn
met nog meer rum zekerquote:
Waarom niet op allemaal? Kan je ook in je brief aangeven.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:44 schreef roos85 het volgende:
Mmm twee mogelijk drie interessante vacatures bij dezelfde organisatie.. tja waarop solliciteer je dan
Verschillende doelgroepen en functie drie is een andere soort functie.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Waarom niet op allemaal? Kan je ook in je brief aangeven.
ik hoor de hele tijd tingting en poing dus ik merk het niet eensquote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:05 schreef franklop het volgende:
Dacht dat mn magnetron klaar was toen ik Ping hoorde
Heb hem geeneens aanstaan
ik heb een combiquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:19 schreef Karina het volgende:
Dat was een gevalletje 'tastes like chicken'
http://www.bbc.co.uk/programmes/b078c2fmquote:
lekker koud visje elke keerquote:Op donderdag 9 juni 2016 18:59 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat ik al weet wie eruit vliegt als ik het zo zie. Michael bakt er niks van.
Heb ik ook wel een beetje. Zeker als ik alleen kijk dan kan ik me niet goed concentreren. Of misschien gewoon te vaak Masterchef gezien de laatste tijd.quote:Op donderdag 9 juni 2016 19:07 schreef Nizno het volgende:
Ben geloof ik te veel afgekickt, weinig wat me echt kan boeien om te kijken.
Dat kan het idd ook zijn. Ben van ellende nu NCIS aan het kijken ondanks dat het oude afleveringen zijn.quote:Op donderdag 9 juni 2016 19:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb ik ook wel een beetje. Zeker als ik alleen kijk dan kan ik me niet goed concentreren. Of misschien gewoon te vaak Masterchef gezien de laatste tijd.
dit format leent zich er ook niet naar. Je leert de deelnemers niet echt kennen na al die aparte voorrondes en kwartfinalequote:Op donderdag 9 juni 2016 19:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb ik ook wel een beetje. Zeker als ik alleen kijk dan kan ik me niet goed concentreren. Of misschien gewoon te vaak Masterchef gezien de laatste tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |