daar was ik bang voor met de framboosjesquote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:28 schreef wdn het volgende:
Het is wachten op iemand die alles laat vallen tijdens het openen van die deur
euh ja zoiets las ik wel toch? Ergens in vorige topic staat de linkquote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:30 schreef franklop het volgende:
Nog 3 dagen te gaan met voorrondes
Daarna nog 3 weken toch Nizno?
geen idee, ik val net binnen...... opname van gisteren van NCIS gekeken...quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:08 schreef franklop het volgende:
Sommige zijn er al vaker geweest toch om de jureren?
En t smaakt ook nog goed.quote:
Ziet er desondanks erg goed uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:15 schreef Nizno het volgende:
ow toch wel onderkruid.... euh..... daar is niet 1 woord voor in NL zeker?
btw... ik heb even wat aan de muur gehangen....Mooi die buizen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
ja ik dacht die hangen vast niet in elk huisquote:
nog zeker 3 maanden wachtenquote:Op woensdag 1 juni 2016 19:37 schreef Nizno het volgende:
Einde gemist..... altijd leuk om visite te krijgen op moment dat je iets zit te kijken![]()
Naja het is geen MC AUS dus ik ben nog niet agressief
ja dus ze kunnen nog 3 maand zoete inval doenquote:
Mag hopen dat ie inmiddels leeg isquote:Op donderdag 2 juni 2016 18:34 schreef zoem het volgende:
Heerlijk met een bord vol friet naar een gezond kookprogramma kijken
Dan zeg ik tot maandagquote:Op donderdag 2 juni 2016 19:27 schreef franklop het volgende:
Morgen dus de laatste voorrondes. Tot dan
YES MARCOquote:Op maandag 6 juni 2016 19:24 schreef Karina het volgende:
Mijn eerste gedachte bij de omschrijving was Marco eigenlijk
De Hilde van de groep.quote:Op maandag 6 juni 2016 18:34 schreef franklop het volgende:
Holly is 22, maar ziet er wel 15 jaar ouder uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |