Of een helicopter, privejetquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, ja, ik vergeet soms dat waar jij woont het heel veel groter is dan Amsterdam
Ga maar lopen, of fietsen
Lamme Frans niet kunnen waarderen... tssk tssk Die Henkelientjequote:
Had een een hotel kunnen nemen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, ja, ik vergeet soms dat waar jij woont het heel veel groter is dan Amsterdam
Ga maar lopen, of fietsen
ik kan het ook niet waarderenquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Lamme Frans niet kunnen waarderen... tssk tssk Die Henkelientje
limo huren?quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Had een een hotel kunnen nemen.
Heb niet zo'n moeilijke werkgever. "Doe wat je zelf nuttig acht" is het devies.
Ja, zo'n werkgever had ik tot een paar jaar terug ook. Maar nuquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Had een een hotel kunnen nemen.
Heb niet zo'n moeilijke werkgever. "Doe wat je zelf nuttig acht" is het devies.
Ik kan Lamme Frans beter waarderen dan Lange Frans.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Lamme Frans niet kunnen waarderen... tssk tssk Die Henkelientje
* knokkels spot Gruppo Sportivo - I Shot My Managerquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, zo'n werkgever had ik tot een paar jaar terug ook. Maar nu
Die wil ik wel horenquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels spot Gruppo Sportivo - I Shot My Manager
Heeren van Holland Feat PaRoDiUzZ - Tuintje op mijn Buik (Radio 49 Edit)quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
dit nummer valt zo makkelijk te veranderen, gangsta bijvoorbeeld 'ik heb een tuintje op mn buik en dat komt door jou'
Dan heb je je schaamhaar wel erg lang niet bijgewerkt.quote:
geen commentaarquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dan heb je je schaamhaar wel erg lang niet bijgewerkt.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dan heb je je schaamhaar wel erg lang niet bijgewerkt.
WTquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |