Ik vergeet steeds 'n kratje te kopenquote:
Een kratje wijn?quote:
Dat geheugen van jou is net zo eng als dat van MadMasterquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
Dat laatste stukje doet me denken aan één of andere dancetrack waarin fragmentjes van Queen werden gesamplet. Het is jaren gebruikt als titelmuziek van Koefnoen.
Chemical Brothers - Galaxy Bounce?quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
Dat laatste stukje doet me denken aan één of andere dancetrack waarin fragmentjes van Queen werden gesamplet. Het is jaren gebruikt als titelmuziek van Koefnoen.
Lamme Frans - Wakker worden met een biertje in je handquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lamme Frans - Wakker worden met een biertje in je hand
Vout klassiekerquote:
Nou nee, want ik weet niet meer hoe dat nummer heetquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat geheugen van jou is net zo eng als dat van MadMaster
Hou toch eens op met je kraaienquote:
Ik ben nog nooit wakker geworden met een biertje in mijn handquote:
Heb je het gisteren gezien? Ergens in Nederland heb je nu ook al terrorkraaienquote:
Vout blijkbaar wel, maar toen lag de inhoud al in zijn kruisquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:21 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit wakker geworden met een biertje in mijn hand
Ik heb een filmpje gezienquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Heb je het gisteren gezien? Ergens in Nederland heb je nu ook al terrorkraaien
Nee, die stond naast jequote:Op woensdag 25 mei 2016 23:21 schreef just me het volgende:
[..]
in den haag toch?quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Heb je het gisteren gezien? Ergens in Nederland heb je nu ook al terrorkraaien
maar muis.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hou toch eens op met je kraaien![]()
Captain Jack is nog beter te pruimen
Soms kan ik beter mijn mond houdenquote:
quote:
Waarom niet?quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:21 schreef just me het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik prima hoorquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:23 schreef tailfox het volgende:
[..]
De kraaien zijn awesome en moeten naar de ESF
Ik slaap op mijn buikquote:
Als ik dat zou doen, zou het een saaie boel wordenquote:
Nee joh, compleet ingecalculeerd..quote:
Taxi mogen declareren, luxequote:Op woensdag 25 mei 2016 23:27 schreef Fogel het volgende:
Ik zojuist mijn buurvrouw blij gemaakt. Taxi gedeeld, min werkgever betaalde toch
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:27 schreef Fogel het volgende:
Ik zojuist mijn buurvrouw blij gemaakt. Taxi gedeeld, min werkgever betaalde toch
Als ik moet blijven tot na de laatste bus naar huis, duh.quote:
dan is een taxi een betere optiequote:Op woensdag 25 mei 2016 23:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als ik moet blijven tot na de laatste bus naar huis, duh.
Ow, ja, ik vergeet soms dat waar jij woont het heel veel groter is dan Amsterdamquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als ik moet blijven tot na de laatste bus naar huis, duh.
Of een helicopter, privejetquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, ja, ik vergeet soms dat waar jij woont het heel veel groter is dan Amsterdam
Ga maar lopen, of fietsen
Lamme Frans niet kunnen waarderen... tssk tssk Die Henkelientjequote:
Had een een hotel kunnen nemen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, ja, ik vergeet soms dat waar jij woont het heel veel groter is dan Amsterdam
Ga maar lopen, of fietsen
ik kan het ook niet waarderenquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Lamme Frans niet kunnen waarderen... tssk tssk Die Henkelientje
limo huren?quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Had een een hotel kunnen nemen.
Heb niet zo'n moeilijke werkgever. "Doe wat je zelf nuttig acht" is het devies.
Ja, zo'n werkgever had ik tot een paar jaar terug ook. Maar nuquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Had een een hotel kunnen nemen.
Heb niet zo'n moeilijke werkgever. "Doe wat je zelf nuttig acht" is het devies.
Ik kan Lamme Frans beter waarderen dan Lange Frans.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Lamme Frans niet kunnen waarderen... tssk tssk Die Henkelientje
* knokkels spot Gruppo Sportivo - I Shot My Managerquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, zo'n werkgever had ik tot een paar jaar terug ook. Maar nu
Die wil ik wel horenquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels spot Gruppo Sportivo - I Shot My Manager
Heeren van Holland Feat PaRoDiUzZ - Tuintje op mijn Buik (Radio 49 Edit)quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
dit nummer valt zo makkelijk te veranderen, gangsta bijvoorbeeld 'ik heb een tuintje op mn buik en dat komt door jou'
Dan heb je je schaamhaar wel erg lang niet bijgewerkt.quote:
geen commentaarquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dan heb je je schaamhaar wel erg lang niet bijgewerkt.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dan heb je je schaamhaar wel erg lang niet bijgewerkt.
WTquote:
Daar zijn we goed inquote:
goede hemelvaartquote:
XiiaLivequote:
jij ook alvastquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
XiiaLive![]()
Of iets dergelijks![]()
Slaap lekker kerel
quote:
Tachenevaiftig fusjesquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:42 schreef Fogel het volgende:
Is het eigenlijk een slecht teken dat de taxichauffeurs me beginnen te herkennen en vragen of ik weer naar (mijn adres) wil?
Mwah, met de 5 taxi's die in jouw dorp rondrijden, nog geen reden tot zorgenquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:42 schreef Fogel het volgende:
Is het eigenlijk een slecht teken dat de taxichauffeurs me beginnen te herkennen en vragen of ik weer naar (mijn adres) wil?
Het wordt pas slecht als ze weten waar je maîtresse woontquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:42 schreef Fogel het volgende:
wilt u naar huis of naar dat andere huisquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het wordt pas slecht als ze weten waar je maîtresse woont
Nou, die ene taxichauffeuse zou best mee naar huis mogenquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het wordt pas slecht als ze weten waar je maîtresse woont
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nou, die ene taxichauffeuse zou best mee naar huis mogen
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
Zo en ja bedankt Knokkels
Ben blij dat je er weer bent en![]()
Ik ga pitten
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga pitten
quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig vindt dat Knokkels een 9 op de Schaal van Vout scoort met zijn muziekkeuze
trustuh Paroquote:
Trustenquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga pitten
I'll hold the fortquote:
eens even checkenquote:
Hé de blauwe... die zie je minder vaakquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:52 schreef just me het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
En toch heb ik 'emquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:53 schreef Rafeiro het volgende:
Zou uit mijn hoofd is de film uit 1937
Niet de makkelijkste dus.
Ik ben niet blauw hoorquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hé de blauwe... die zie je minder vaak
Die film heet It's In The Air?quote:
Clip McGurk. Dat moet gewoon ultiem melig zijnquote:
Nietusquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:58 schreef Elfletterig het volgende:
Knokkels gaat weer vergeten om te verlengen...
Quitterquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:00 schreef Kim-Holland het volgende:
Hoiwat is dit hier? Kan ik plaatjes aanvragen?
Ja halloquote:Op donderdag 26 mei 2016 00:00 schreef Kim-Holland het volgende:
Hoiwat is dit hier? Kan ik plaatjes aanvragen?
![]()
Welke wil je horen danquote:Op donderdag 26 mei 2016 00:01 schreef just me het volgende:
Knokkels, als ik het heel lief vraag....
Mag ik dan Raven.....quote:
quote:
dan kan ik beter slapenquote:
Je kunt ook een vrouwelijke DJ treffen. Dan kan je het beter aan haar vragen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:02 schreef ToT het volgende:
[..]Welkom!
Ja een eigen radio!
Overdag kun je meestal verzoekjes indienen bij de verzoekjesautomaat, en als er een DJ draait (zoals nu) kun je het soms aan hem vragen (eventueel hier in het topic), maar niet alle DJ's doen aan verzoekjes.
Dank je!quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:02 schreef ToT het volgende:
[..]Welkom!
Ja een eigen radio!
Overdag kun je meestal verzoekjes indienen bij de verzoekjesautomaat, en als er een DJ draait (zoals nu) kun je het soms aan hem vragen (eventueel hier in het topic), maar niet alle DJ's doen aan verzoekjes.
Thezappaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |