quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:37 schreef Cee het volgende:
Of ja, z'n moeder kan hem dan wel een Stevezoon noemen.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:37 schreef Cee het volgende:
Gofferquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:37 schreef Cee het volgende:
2quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:39 schreef roos85 het volgende:
Hoeveel gaan er eigenlijk door naar de finale?
Ik mis echt de oude Idols, met de hypes rondom de kandidaten. En dat je van die Rexona banners kon scoren met een kandidaat eropquote:
#TeamJamai #TeamMaud #TeamFloortje #TeamNikkiquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:42 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik mis echt de oude Idols, met de hypes rondom de kandidaten. En dat je van die Rexona banners kon scoren met een kandidaat erop
Yup en dat je de hele zaterdagavond in spanning zat wie er afviel... en daarna op stap konquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:42 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik mis echt de oude Idols, met de hypes rondom de kandidaten. En dat je van die Rexona banners kon scoren met een kandidaat erop
Volgens mij was ik precies voor alle anderen, al heb ik echt geen idee meer wie er tegenover Nikki stond. Waarschijnlijk was ik dus gewoon wel voor Nikkiquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
#TeamJamai #TeamMaud #TeamFloortje #TeamNikki
Daar pas geen Nina, Kimberly of Steve in
Nathaliequote:Op woensdag 25 mei 2016 23:07 schreef mirannie het volgende:
[..]
Volgens mij was ik precies voor alle anderen, al heb ik echt geen idee meer wie er tegenover Nikki stond. Waarschijnlijk was ik dus gewoon wel voor Nikki
Ik wil het ook wetenquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:00 schreef Guanabana het volgende:
Niet gekeken dit keer, heb besloten dat ik het niet trek. Hoe was het? Weer drama?
Vergeleken met de reeksen van vroeger iig - weer - erg bloedeloos.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:00 schreef Guanabana het volgende:
Niet gekeken dit keer, heb besloten dat ik het niet trek. Hoe was het? Weer drama?
Hier zag ze er prima uit.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:55 schreef female81 het volgende:
Ze deed me aan Celine Dion denken, zoals ze gisteren gestyled en gekapt was.
T'is nooit goed; als ze zichzelf is, komt het saai over. Proberen ze er iets 'leuks' van te maken, dan wordt het meteen raar en geforceerd.
Jaquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup en dat je de hele zaterdagavond in spanning zat wie er afviel... en daarna op stap kon
#TeamNina kan gewoon, anders gaan we voor #teamEzeltjequote:Op woensdag 25 mei 2016 22:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
#TeamJamai #TeamMaud #TeamFloortje #TeamNikki
Daar pas geen Nina, Kimberly of Steve in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |