quote:Op donderdag 26 mei 2016 12:00 schreef DO2 het volgende:
Bacsinszky staat stond lekker te spelen, hoor.
check het voetbal team ook..Altijd een hele mix van nationaliteiten daar.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:44 schreef Gruisman het volgende:
Federer, Wawrinka, Bencic, Chuidellini, Bacsinszky... Die Zwitsers hebben me een stel random achternamen
Dit, als ze Kiki niet mee laten doen na haar prestaties op in de Fed-cup en nu hier op RG weet ik t ook niet meerquote:
Je moet gewoon een heel jaar constant presteren, dat is niet meer dan logisch. Nu lijkt de stijgende lijn ingezet te zijn maar daarvoor was het alleen maar bij Fed Cup goed en voor de rest lachwekkendquote:Op donderdag 26 mei 2016 12:53 schreef MrRiot het volgende:
[..]
Dit, als ze Kiki niet mee laten doen na haar prestaties op in de Fed-cup en nu hier op RG weet ik t ook niet meer
Nee, op naar de 14, dan wint ze RGquote:Op donderdag 26 mei 2016 13:21 schreef schoonmams het volgende:
Bertens al 8 potten op rij gewonnen, op naar de tien :-)
Precies, als Haase een Italiaan was geweest was zijn gedrag logischquote:Op donderdag 26 mei 2016 13:31 schreef alors het volgende:
Als ze uit Mediterraanse landen komen, dan wordt zulk gedrag altijd temperament genoemd
Als je het hier doet ben je gewoon agressief
Haase verliest in dubbel overigens eerste set met 6-0 van Dodig/Melo. Hij speelt samen met Trocki.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Precies, als Haase een Italiaan was geweest was zijn gedrag logisch
quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Precies, als Haase een Italiaan was geweest was zijn gedrag logisch
Nee, 1.68mquote:Op donderdag 26 mei 2016 13:34 schreef TennispeRFect het volgende:
Kiek speelt tegen een meisje van 13?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |