goed dat ik die gemist heb.quote:
vanwege die vraagquote:
Jaquote:Op maandag 6 juni 2016 15:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
vanwege die vraagWerd net stiekem gebeld door Carolien voor het antwoord
Terminator 2quote:Op maandag 6 juni 2016 15:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja
En nu werd ik net weggeroepen op m'n werk en heb ik wellicht het antwoord gemist!
quote:
quote:Billy Idol breekt een arm en een been bij een motorongeluk op 6 Februari 1990 in Hollywood. De zanger rijdt met zijn Harley Davidson door een rood stoplicht en wordt aangereden. Billy Idol komt juist uit een opnamestudio waar hij werkt aan zijn nieuwe album, Charmed Life. Vanwege het ongeluk loopt Idol zijn rol mis in de film The Doors van regisseur Oliver Stone. Toch is Billy Idol nog even in de film te zien, omdat Oliver Stone het script zodanig herschrijft dat de zanger, op krukken, toch nog een kleine bijrol kan spelen.
Hoi wolforlf.quote:Op maandag 6 juni 2016 16:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
frank vd lende maakt dalijk ook een leuke grap
wat een goedkope kraan.quote:
Wout heeft het ongetwijfeld briljant gedaanquote:Op maandag 6 juni 2016 16:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Interessant interview zeg. Met iemand over een vliegtuig praten dat ie a. niet heeft zien landen en b. nooit van binnen heeft gezien.
Gaat het zó goed met zijn programma?quote:
Staat ook wel in mijn top 100quote:
quote:Onze luisteraars merken dat inmiddels. Zij vinden dat de liefde voor muziek steeds beter te horen is op NPO Radio 2,5.
Toch vind ik de kwaliteit van sommige programma's kortweg ruk. Met als flopper Gijs 2.0. Draait alleen muziek van nu, en geen klassiekers. Dan heb ik liever Rob of Gerardquote:Op woensdag 8 juni 2016 09:56 schreef wolfrolf het volgende:
http://pers.npo.nl/npo-radio-2-meer-muziek-dan-je-denkt/
[..]
En veel te veel onzinnig gelul en overdreven blij gedoe bij Gijs.quote:Op woensdag 8 juni 2016 14:00 schreef Djeez het volgende:
[..]
Toch vind ik de kwaliteit van sommige programma's kortweg ruk. Met als flopper Gijs 2.0. Draait alleen muziek van nu, en geen klassiekers. Dan heb ik liever Rob of Gerard
Jaque Chansonquote:
Gijs is één groot zapmoment.quote:Op woensdag 8 juni 2016 14:00 schreef Djeez het volgende:
[..]
Toch vind ik de kwaliteit van sommige programma's kortweg ruk. Met als flopper Gijs 2.0. Draait alleen muziek van nu, en geen klassiekers. Dan heb ik liever Rob of Gerard
Haterquote:
Drie mogelijkheden:quote:Op donderdag 9 juni 2016 07:50 schreef Ferdo het volgende:
Hoe kun je er 38 jaar over doen om When You Are A King te zoeken?
Echt, hoe moeilijk is het...quote:Op donderdag 9 juni 2016 07:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Drie mogelijkheden:
A) Zwakbegaafd
B) Lui
C) Google kapot
quote:Op donderdag 9 juni 2016 07:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Drie mogelijkheden:
A) Zwakbegaafd
B) Lui
C) Google kapot
Gijs is er nog.quote:Op donderdag 9 juni 2016 12:03 schreef Djeez het volgende:
Gijs gaat met vakantie. Ik was eerst van, tot hij vertelde dat zijn invaller Jeroen Kijk in de Vegte wordt
Niks mis met KidV!quote:Op donderdag 9 juni 2016 12:03 schreef Djeez het volgende:
Gijs gaat met vakantie. Ik was eerst van, tot hij vertelde dat zijn invaller Jeroen Kijk in de Vegte wordt
Ja, morgen zijn laatste dag voor de vakantie, daarna twee weken wegquote:
Smaken verschillen, ik vind hem zo'n overdreven hysterische djquote:
Oke dank. Jeroen is leuk.quote:Op donderdag 9 juni 2016 12:17 schreef Djeez het volgende:
Ja, morgen zijn laatste dag voor de vakantie, daarna twee weken weg
Smaken verschillen, ik vind hem zo'n overdreven hysterische dj
Ook mijn gedachte, naast Thicke dus.quote:
Zoals gewoonlijk, hé?quote:
fixedquote:Op donderdag 9 juni 2016 12:17 schreef Djeez het volgende:
Smaken verschillen, ik vind hem zo overdreven hysterisch
Toen hij over Black Eyed Peas begon neigde ik ook meer naar A+ dan naar Thicke.quote:
Thnxquote:
Oh was de Pandaplint-jingle er weer?quote:
Verder is Belgische muziek wel veel beter dan Nederlandse muziek over de gehele liniequote:Op vrijdag 10 juni 2016 09:19 schreef Djeez het volgende:
Straks een uur Belgische muziek omdat 'Nederland achter de Belgen staat op het EK'.
Mogen we dat alsjeblieft zelf beslissen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |