abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 mei 2016 @ 21:54:29 #126
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_162500461
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 21:53 schreef PalmRoyale het volgende:

[..]

Geen islamitische dictatuur maar de elite wil wel degelijk een federale, Europese superstaat creëren. Maar om dat te bereiken en de bevolking te kunnen overheersen moet daar wel iets op gevonden worden. Dus worden op grote schaal mensen uit Afrika en het Midden-Oosten binnen gehaald. Mensen die zich veelal veel vaker en sneller voortplanten dan de Europese blanke bevolking. Doordat deze rassen zich sneller voortplanten zal de blanke bevolking uiteindelijk steeds meer in de verdrukking komen en zal zij zich uiteindelijk om te overleven mengen met al deze rassen. Dan krijg je dus een bevolking die bestaat uit mensen van gemengde afkomst, mensen die geen enkele raciale, culturele of regionale binding meer kennen. Oftewel een bevolking die louter bestaat uit individuen. En wat is nu makkelijker om over te heersen, bevolkingsgroepen of individuen?
_O-

Iemand heeft de deur van Paviljoen 3 weer open laten staan, zie ik.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  woensdag 25 mei 2016 @ 22:02:18 #127
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_162500752
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 19:55 schreef PalmRoyale het volgende:
Het Oostenrijkse ministerie van binnenlandse zaken opent een onderzoek naar de gang van zaken in 4 dorpen waar de enveloppen met stembiljetten tegen de regels in op zondag geopend zijn zonder de aanwezigheid van een officiële getuige.
http://newobserveronline.(...)vote-irregularities/

[..]

Heel goed, die uitslag had al alles weg van fraude.
pi_162500799
quote:

[..]

Geen islamitische dictatuur maar de elite wil wel degelijk een federale, Europese superstaat creëren.
Elite ?
Koning Lex? President Rutte ? oppositieleider Roemer ?
Bedoel je die? En hoeveel mensen zijn dat. ? 1000 ofzo....en wanneer komen de complotteurs samen ? Of emailen ze hun boze plannen naar elkaar
pi_162500814
quote:

[..]

Geen islamitische dictatuur maar de elite wil wel degelijk een federale, Europese superstaat creëren. Maar om dat te bereiken en de bevolking te kunnen overheersen moet daar wel iets op gevonden worden. Dus worden op grote schaal mensen uit Afrika en het Midden-Oosten binnen gehaald. Mensen die zich veelal veel vaker en sneller voortplanten dan de Europese blanke bevolking. Doordat deze rassen zich sneller voortplanten zal de blanke bevolking uiteindelijk steeds meer in de verdrukking komen en zal zij zich uiteindelijk om te overleven mengen met al deze rassen. Dan krijg je dus een bevolking die bestaat uit mensen van gemengde afkomst, mensen die geen enkele raciale, culturele of regionale binding meer kennen. Oftewel een bevolking die louter bestaat uit individuen. En wat is nu makkelijker om over te heersen, bevolkingsgroepen of individuen?
Dan heeft die elite wel een engelen geduld van jewelste! Ervanuit gaande dat dit plan dus al minimaal 40 jaar bestaat (toen kwamen de eerste Turken en Marokkanen) en kijkende naar de situatie nu, dan duurt dat nog minimaal 200 jaar schat ik zo.
  woensdag 25 mei 2016 @ 22:05:08 #130
440653 BarryOSeven
pi_162500864
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2016 22:03 schreef Frits_Teddy het volgende:

[..]

Dan heeft die elite wel een engelen geduld van jewelste! Ervanuit gaande dat dit plan dus al minimaal 40 jaar bestaat (toen kwamen de eerste Turken en Marokkanen) en kijkende naar de situatie nu, dan duurt dat nog minimaal 200 jaar schat ik zo.
Dit plan is al honderden jaren aan de gang en zou deze eeuw toch wel op haar eind moeten lopen. Maar eerste nog de laatste grote oorlog. *O*
pi_162500965
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 22:05 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Dit plan is al honderden jaren aan de gang en zou deze eeuw toch wel op haar eind moeten lopen. Maar eerste nog de laatste grote oorlog. *O*
Al honderden jaren hahaha. Zeker een plan van Julius Cesar? En krijgen we nu een oorlog of raciale mengingen?
pi_162500993
quote:

[..]

Riiiight.

Het klopt trouwens voor geen meter. Na één of twee generaties krijgen allochtonen net zo veel kinderen als 'blanke Europeanen'. Je racisme is dus niet alleen verwerpelijk maar ook nog eens feitelijk onjuist.
  woensdag 25 mei 2016 @ 22:08:35 #133
440653 BarryOSeven
pi_162501007
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2016 22:07 schreef Frits_Teddy het volgende:

[..]

Al honderden jaren hahaha. Zeker een plan van Julius Cesar? En krijgen we nu een oorlog of raciale mengingen?
Dat ligt eraan. Als het zonder oorlog kan is het ook goed, maar het zit wel in de planning.
  woensdag 25 mei 2016 @ 22:09:32 #134
440653 BarryOSeven
pi_162501049
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 22:08 schreef Igen het volgende:

[..]

Riiiight.

Het klopt trouwens voor geen meter. Na één of twee generaties krijgen allochtonen net zo veel kinderen als 'blanke Europeanen'. Je racisme is dus niet alleen verwerpelijk maar ook nog eens feitelijk onjuist.
Kunnen we nu alvast even afspreken niet op elk woord over buitenlanders het woord racisme te plakken?
pi_162501083
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 22:09 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Kunnen we nu alvast even afspreken niet op elk woord over buitenlanders het woord racisme te plakken?
quote:
Mensen die zich veelal veel vaker en sneller voortplanten dan de Europese blanke bevolking.
Hoeveel racistischer wil je het nog hebben? :')
pi_162501097
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 22:08 schreef Igen het volgende:

[..]

Riiiight.

Weet niet eens of je deze onzin nog racisme kunt noemen. Lijkt me eerder een combinatie van frustratie van eigen falen en domheid.
  woensdag 25 mei 2016 @ 22:12:09 #137
440653 BarryOSeven
pi_162501164
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 22:10 schreef Igen het volgende:

[..]

[..]

Ja precies en "Ik ben een Nederlander" is straks ook racistisch.

Het woord gaat haar waarde verliezen of er komt een clash ook hier op het forum als het te pas en te onpas gebruikt gaat worden.

Het begint mij inmiddels al behoorlijk te vermoeien moet ik zeggen.

Als iemand zich zwaar kwetsend uitlaat ok prima, maar je moet wel onderscheid mogen maken anders valt er niets meer te discussiëren.
  woensdag 25 mei 2016 @ 22:15:42 #138
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_162501319
Ik ben een Nederlandse Europeaan.
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
pi_162501367
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 22:12 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Ja precies en "Ik ben een Nederlander" is straks ook racistisch.

Het woord gaat haar waarde verliezen of er komt een clash ook hier op het forum als het te pas en te onpas gebruikt gaat worden.

Het begint mij inmiddels al behoorlijk te vermoeien moet ik zeggen.

Als iemand zich zwaar kwetsend uitlaat ok prima, maar je moet wel onderscheid mogen maken anders valt er niets meer te discussiëren.
Luister, als iemand overduidelijk racistische dingen zegt dan moet je dat kunnen benoemen.

En als jij je blijkbaar meer stoort aan het benoemen van racisme dan aan racisme zelf, dan zegt dat ook wel genoeg over jou.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2016 22:17:13 ]
  woensdag 25 mei 2016 @ 22:20:02 #140
440653 BarryOSeven
pi_162501498
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 22:16 schreef Igen het volgende:

[..]

Luister, als iemand overduidelijk racistische dingen zegt dan moet je dat kunnen benoemen.

En als jij je blijkbaar meer stoort aan het benoemen van racisme dan aan racisme zelf, dan zegt dat ook wel genoeg over jou.
Prima als we racisme gaan degraderen tot het simpelweg onderscheid maken van rassen dan is het dus ook niet meer kwalijk om racist te zijn. Is dat wat je wilt?

Racisme heeft dat negatieve sentiment aan zich, het staat gelijk aan fascisme qua waarde. Als iemand nu stelt dat een arabier wat vaker onveilig neukt dan een europeaan en jij zit dit als zwaar racisme dan moet je ook bedenken wat je er mee aanricht.

Met mij krijg je niet een clash, maar ik denk dat het binnen de maatschappij over grenzen heen gaat van partijen als we zo verder gaan.
  woensdag 25 mei 2016 @ 22:20:37 #141
401651 Dave94
Hyper-D!
pi_162501521
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 22:10 schreef Igen het volgende:

[..]

[..]

Dit is bewezen door wetenschappelijke onderzoeken. Dit geldt ook voor het feit dat mensen met zwarte huidskleur gemiddeld genomen een lager IQ hebben. Dit is al in de vroege jaren '70 onderzocht en nog altijd accuraat.
  woensdag 25 mei 2016 @ 22:21:46 #142
66444 Lord_Vetinari
pi_162501566
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2016 22:20 schreef Dave94 het volgende:

[..]

Dit is bewezen door wetenschappelijke onderzoeken. Dit geldt ook voor het feit dat mensen met zwarte huidskleur gemiddeld genomen een lager IQ hebben. Dit is al in de vroege jaren '70 onderzocht en nog altijd accuraat.
Citeer je die onderzoeken dan even? En geef dan ook even een bron die iets recenter is dan de jaren 70, graag.
pi_162501613
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2016 22:20 schreef Dave94 het volgende:

[..]

Nee, het klopt gewoon niet. Ik ga er nu geen moeite voor doen, maar zoek de cijfers van het CBS over het vruchtbaarheidscijfer van specifieke groepen niet-westerse allochtonen in de tweede generatie er maar op na.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2016 22:23:39 ]
pi_162501819
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 22:20 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Prima als we racisme gaan degraderen tot het simpelweg onderscheid maken van rassen dan is het dus ook niet meer kwalijk om racist te zijn. Is dat wat je wilt?
Die hele feitelijk onjuiste prietpraat van "donkere mensen neuken vaker en als we die in Europa krijgen dan komt de blanke in de verdrukking bla bla bla" dat is wel ff wat meer dan alleen "simpelweg onderscheid maken". :')

Als je dat niet kwalijk vindt, dan houdt het wat mij betreft op, dan ben je wat mij betreft gewoon niet voor rede vatbaar.
  woensdag 25 mei 2016 @ 22:29:07 #145
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_162501839
Ik zou zeggen, begin eens te lezen over de Coudenhoven-Kalergi ideologie.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
  woensdag 25 mei 2016 @ 22:30:16 #146
440653 BarryOSeven
pi_162501891
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 22:28 schreef Igen het volgende:

[..]

Die hele feitelijk onjuiste prietpraat van "donkere mensen neuken vaker en als we die in Europa krijgen dan komt de blanke in de verdrukking bla bla bla" dat is wel ff wat meer dan alleen "simpelweg onderscheid maken". :')

Als je dat niet kwalijk vindt, dan houdt het wat mij betreft op, dan ben je wat mij betreft gewoon niet voor rede vatbaar.
Nou ik vind de gedachte dat als je stelt dat er een bevolkingsgroep meer kinderen krijgt dan een andere bevolkingsgroep de ene groep de andere overstijgt in aantallen behoorlijk redelijk en een volslagen logische gedachte.

Pas wanneer er een waardeoordeel aan wordt gehangen spreken we over racisme. Nu niet.
  woensdag 25 mei 2016 @ 22:31:09 #147
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_162501924
Als alle rassen vermengen krijgen we mooie mensen met de beste eigenschappen van al die rassen.
Laat dat dus maar zo snel mogelijk gebeuren.
  woensdag 25 mei 2016 @ 22:32:39 #148
66444 Lord_Vetinari
pi_162501995
quote:
14s.gif Op woensdag 25 mei 2016 22:31 schreef Gutmensch het volgende:
Als alle rassen vermengen krijgen we mooie mensen met de beste eigenschappen van al,die rassen.
Bovendien ziet iedereen er dan hetzelfde uit en is er dus geen grond meer voor racisme! *O*
  woensdag 25 mei 2016 @ 22:32:40 #149
440653 BarryOSeven
pi_162501997
quote:
14s.gif Op woensdag 25 mei 2016 22:31 schreef Gutmensch het volgende:
Als alle rassen vermengen krijgen we mooie mensen met de beste eigenschappen van al,die rassen.
Dit is een racistische gedachte. ;)

Maar uiteindelijk is dat natuurlijk het logische gevolg van onze technologische vooruitgang. De vraag is of je de natuur haar gang moet laten gaan of dat je het moet forceren.

Persoonlijk denk ik het eerste, maar we doen het tweede. Ben bang dat zo'n alchemisch experiment met rassen ( ;) ) nog wel eens kan gaan knallen.
  woensdag 25 mei 2016 @ 22:35:08 #150
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_162502112
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 22:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Bovendien ziet iedereen er dan hetzelfde uit en is er dus geen grond meer voor racisme! *O*
Precies.

Dit is trouwens gewoon onvermijdelijk op de lange termijn en de natuurlijke weg.

Maar het mag wat mij betreft best versneld en aangemoedigd worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')