abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162470749
Originele OP van Fixers:

In het algemeen complottentopic komen zo af en toe LGBTQI*-gerelateerde zaken langs. Keer op keer roept men dan dat het een complot is. Maar als ik er naar doorvraag krijg ik nooit antwoord op wat het complot dan is. Er wordt wat gemompeld over de nuclear family, het traditionele gezin, en daarna luwt het weer.

Nu kan ik bij twee van de LGBT-letters mijn hand opsteken, maar die hidden agenda die we erop na hoduen is wel heel erg hidden. Ik weet het namelijk niet. Ik heb nog in mijn post, voorlichtingsinformatie en mijn e-mails gezocht, maar de 'this how we will take over the world-memo' heb ik toch echt niet gehad. Ook via de open kanalen lijken LGBT-organisaties niet veel voor te stellen. De meest vocale in Nederland is dan nog het COC. De Transgenderorganisatie komt niet verder dan HELE-BOZE-doch-in-keurige-ambtelijke-taal-opgestelde brieven schrijven aan de minster van VWS. Ik vind het niet echt een efficiënte manier van wereldheerschappij veroveren zo.

Welke pro-complot argumenten worden er aangedragen? Nou eigenlijk geen. Men roept dat er een hidden agenda is, maar als je vraagt wat het achterliggende plan dan zou zijn krijg je daar geen duidelijk antwoord op. Zo af en toe komt 'afbreuk aan het traditionele gezin' argument op de proppen. Daarmee voeren de complotters exact hetzelfde argument aan als ook het conservatieve, vooral christelijke, establishment doet. Wat ik toch best ironisch vindt.

Om dat gezinsargument maar vast te pareren: het traditionele gezin, de nuclear family van vader, moeder, 2 kinderen en een labrador is iets wat pas in de vorige eeuw gemeengoed is geworden. Voor die tijd waren er veel samengestelde gezinnen, van ouders die een partner hadden verloren door oorlog of ziekte. Er waren een-ouder gezinnen, omdat vooral vaders op zee of ver weg werkten. Er waren gezinnen van meerdere generaties. Het kindertal was vaak veel groter want het land moest bewerkt en er gingen er altijd wel een paar vroegtijdig dood. In elk geval is het 'traditionele gezin' een nieuwerwets twintigste eeuws concept.

Wat de niet zo hidden agenda van LGBT-ers dan wel is: veilig kunnen leven in de maatschappij. Zonder dat je bang hoeft te zijn vanwege je geaardheid of genderindentiteit. Angst voor maatschappelijke uitsluiting verbaal en fysiek geweld zijn voor LGBT-ers aan de orde van de dag. Wat nou het grote complot dat achter de LGBT-lobby zit: ik ben erg benieuwd.

*Van de afkorting LGBT zijn meerdere variaties: meestal zie je Lesbian, Gay, Bisexual, Transgender. Soms worden de letters Q en I aan toegoevoegd: Queer en Intersex.

Queer is een lastige term, omdat daar nogal verschillende definities aan toegeschreven worden. Voor de een betekent queer dat ze eigenschappen van meerdere genders beleven, voor de ander is dat juist dat ze geen genderspecifieke eigenschappen ervaren.

Intersex, intersekse conditie in het nederlands, betekent dat kinderen zonder overtuigend mannelijke of vrouwelijke primaire geslachtskenmerken worden geboren. Dat komt met 1 op de 1500-2000 geboortes vaker voor dan je zou denken.
pi_162470867
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 19:41 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Yup sex ed op school voor 4 jarigen wat een uitkomst. En dan nog schrikken ze zich kapot als ze zulke beelden zien. Dat het verhard is thats for sure, dat is inmiddels de norm geworden. Praat het maar goed ^O^
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  dinsdag 24 mei 2016 @ 19:54:02 #3
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_162470952
En dat is niet eens de enige relevante aflevering van South Park over het onderwerp. :D
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_162472183
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 19:54 schreef Molurus het volgende:
En dat is niet eens de enige relevante aflevering van South Park over het onderwerp. :D
Die over transginger is ook erg goed en een verademing na een paar seizoenen platvloerse Mrs. Garrison grappen. Ineens een trans-positieve boodschap in Southpark.

Even opgezocht: S18E03 'The Cissy'
  dinsdag 24 mei 2016 @ 20:47:21 #5
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_162472461
En natuurlijk de aflevering waarin Token door verwisseling van videotapes niet kijkt naar Lord of the Rings maar naar Backdoor Sluts 9.

Aflevering S06E13.

Beetje jammer dat de makers zo fanatiek zijn met YT censuur, anders zou ik een fragmentje plaatsen.
  woensdag 25 mei 2016 @ 11:51:28 #6
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_162485457
Even zien of ik de beoogde lbgt agenda kort kan samenvatten.

Verteld vanuit de optiek dat het echt zou zijn (ongeacht of dat zo is)

• De lbgt gemeenschap is geen bewuste drijfveer achter de samenzwering maar een 'onwetende' pion van achterliggende krachten die de wens tot gelijkheid gekaapt hebben voor hun eigen doeleinden.
• Een doel is het slopen van het kerngezin.
• Monddood maken van de oppositie door middel van het afdwingen van politieke correctheid.
• De samenzwering is gehuld in een positieve ontwikkeling (acceptatie) maar het uiteindelijke doel is (in een heel (heel) veel jaren plan) om een sekseloze samenleving te vormen van een androgene en volgzame bevolking die zelf onvruchtbaar is.
• De lbgt agenda is maar een (redelijk) klein onderdeel van het grotere geheel, dit is het sociale aspect van het metacomplot om een onvruchtbare androgene en volgzame bevolking te ontwikkelen.
(Even de religieuze/occulte zaken buiten het lijstje gehouden)
Aanvullen is wenselijk.

Open vragen/discussiepunten

• Wie/wat zit erachter?
• Waarom?
• Kan de samenzweringstheorie het resultaat zijn van religieuze groeperingen die gelijke rechten niet wenselijk vinden omdat deze tegen hun normen en waarden in gaan?
• In welke mate beperkt de vrijheid van één groep de vrijheid van een andere groep als er alleen maar meer vrijheden gegund worden.
• Hoe ziet men de stap gaan van een positieve includerende beweging op basis van gelijkwaardigheid naar een misbruikende beweging waar onder andere pedofilie ook bij betrokken wordt.
Aanvullen is wenselijk

Heb ik alles?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_162485657
Nee, je vergeet het satanisme.
Edit: zie dat dat opzettelijk is.
  woensdag 25 mei 2016 @ 11:59:00 #8
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_162485670
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2016 11:58 schreef mootie het volgende:
Nee, je vergeet het satanisme.
quote:
5s.gif Op woensdag 25 mei 2016 11:51 schreef jogy het volgende:
Vrijheid
pi_162485692
quote:
10s.gif Op woensdag 25 mei 2016 11:59 schreef jogy het volgende:

[..]

[..]

Maaaaar dat is toch wel een big deal op zich. Want ze willen slaafse mensen zodat ze ongehinderd hun rituelen kunnen praktiseren.

We laten even in het midden wie ze zijn.
  woensdag 25 mei 2016 @ 12:05:00 #10
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_162485803
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2016 12:00 schreef mootie het volgende:

[..]

Maaaaar dat is toch wel een big deal op zich. Want ze willen slaafse mensen zodat ze ongehinderd hun rituelen kunnen praktiseren.

We laten even in het midden wie ze zijn.
Op zich heb je wel een punt (zeker met het oog dat het een mogelijke bezorgdheid betreft vanuit religieuze hoek) maar voor het praktische gedeelte van de (eventuele) conspiracy heeft het weinig belang. en • For the glory of satan doet af aan het serieus bedoelde lijstje ( ;( )
Vrijheid
pi_162489432
quote:

• De lbgt gemeenschap is geen bewuste drijfveer achter de samenzwering maar een 'onwetende' pion van achterliggende krachten die de wens tot gelijkheid gekaapt hebben voor hun eigen doeleinden.
• Monddood maken van de oppositie door middel van het afdwingen van politieke correctheid.
• De samenzwering is gehuld in een positieve ontwikkeling (acceptatie) maar het uiteindelijke doel is (in een heel (heel) veel jaren plan) om een sekseloze samenleving te vormen van een androgene en volgzame bevolking die zelf onvruchtbaar is.
• De lbgt agenda is maar een (redelijk) klein onderdeel van het grotere geheel, dit is het sociale aspect van het metacomplot om een onvruchtbare androgene en volgzame bevolking te ontwikkelen.
Aanvullen is wenselijk.

• Wie/wat zit erachter?
• Waarom?
• Kan de samenzweringstheorie het resultaat zijn van religieuze groeperingen die gelijke rechten niet wenselijk vinden omdat deze tegen hun normen en waarden in gaan?
• In welke mate beperkt de vrijheid van één groep de vrijheid van een andere groep als er alleen maar meer vrijheden gegund worden.
• Hoe ziet men de stap gaan van een positieve includerende beweging op basis van gelijkwaardigheid naar een misbruikende beweging waar onder andere pedofilie ook bij betrokken wordt.
Aanvullen is wenselijk

Heb ik alles?
Ik zou de wens tot depopulatie ook noemen.
Evenals het plan om het blanke ras te vernietigen (zie Kalergi plan).

Richard Coudenhove Kalergi

Kalergi was the son of an Austrian diplomat named Heinrich von Coudenhove-Kalergi and a Japanese woman named Mitsu Aoyama. With his movement financially backed by Zionist billionaires such as Rothschild, Baruch and Warburg, Kalergi, thanks to his close contacts European aristocrats and politicians, managed to attract the most important heads of state to his project for European integration -- what Winston Churchill openly referred to, in 1945, as the "United States of Europe."

Very few people know that Kalergi, one of the main "founding fathers" of the process of European integration also designed the genocide for the peoples of Europe. As far back as 1922, Kalergi founded the "Pan-European" movement in Austria, which aimed to create a federation of nations led by the United States. European integration would be the first step in creating a future world government.

With the rise of Mussolini in Italy, The Great One in Germany and Franco in Spain, Kalergi's 'One Europe' project was put on hold. But after the defeat of Germany, Kalergi's New World Order, thanks to the support of Winston Churchill, the Jewish B'nai B'rith and major newspapers like the New York Slimes, began to take its first visible steps toward fruition.

https://upload.wikimedia.(...)solini_June_1940.jpg http://www.europeanguardi(...)lergi-Pan-Europe.jpg
In order for Kalergi's openly-described New Europe to rise, European Fascism had to fall.

In his book 'Praktischer Idealismus', Kalergi boldly declares that the citizens of the future "United States of Europe" will not be White people anymore. In his own words:

"The man of the future will be of mixed race. The races and classes of today will gradually disappear due to the elimination of space, time, and prejudice. The Eurasian-negroid race of the future, similar in appearance to the Ancient Egyptians, will replace the diversity of peoples with the diversity of individuals.

Of course, Kalergi's chosenite paymasters will not be replaced by this "Eurasian-negroid race of the future". Writes the hired hack of his paymasters:

"Instead of destroying European Judaism, Europe, against her will, refined and educated this people, driving them to their future status as a leading nation through this artificial evolutionary process. It's not surprising that the people that escaped from the Ghetto-Prison, became the spiritual nobility of Europe. Thus, the compassionate care given by Europe created a new breed of aristocrats. This happened when the European feudal aristocracy crashed because of the emancipation of the Jews."
The Kalergi plan is the New World Order plan, and it's not just for Europe. White genocide is very real and is playing out exactly as Kalergi and his handlers envisioned it. That is the real reason why World War II was imposed upon Hitler and Mussolini; and it is also the real reason why the Marshall Plan contained hidden provisions for unifying Europe; and it is also the reason why the Frumpy Frau of Germany is acting as "stupidly" as she is. Speaking of manly Marxist Merkel; for her slavish devotion to European Unionism, the wicked wench received the "prestigious" Charlemagne Prize in 2010 --- mistakingly referred to by some as the Kalergi Prize because Kalergi was its very first recipient.

En zie ook:

[ Bericht 24% gewijzigd door Ali_Kannibali op 25-05-2016 14:56:20 ]
pi_162491347
Wat ben ik blij dat ik als Moslim ben beschermd tegen al deze satanische onzin.

Hoop dat ik de tijd mag mee maken dat Jezus(vzmh) terugkeert op aarde.
pi_162491407
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 14:36 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Richard Coudenhove Kalergi
Klopt ja, de geestelijke vader van de pan-Europese Unie

http://curiales.nl/2015/10/24/coudenhove-kalergi-eu/
pi_162492398
quote:
Wat is hier mis mee?

Ik heb er geen moeite mee als we over pakweg 1000 jaar (bijvoorbeeld) allemaal een mengsel zijn van verschillende rassen.
  woensdag 25 mei 2016 @ 17:01:53 #15
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_162492706
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 16:46 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wat is hier mis mee?

Ik heb er geen moeite mee als we over pakweg 1000 jaar (bijvoorbeeld) allemaal een mengsel zijn van verschillende rassen.
Op een natuurlijke wijze, sure, als een plan om de mensheid te onderdrukken (er zal wel een hele reut eugenetica in voorkomen of zo) is het wel minder oké.
Vrijheid
pi_162492738
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 16:46 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wat is hier mis mee?

Als jij blank bent, waarom jaag je dan niet alvast een kogel door je harses.

Zo absurd klinkt dat.
  woensdag 25 mei 2016 @ 17:09:03 #17
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_162492887
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 17:03 schreef Aguia het volgende:

[..]

Zo absurd klinkt dat.
Het heeft ook weer geen klote te maken met zelfhaat hoor. Het extreem vermengen van rassen is een redelijk logisch gevolg van het heel makkelijk en snel over de hele wereld kunnen reizen. Dus dan is het ook heel goed te verwachten dat er (verdere) vermenging gaat voorkomen tot je over meerdere honderden jaren niet veel verschil meer ziet. Op zich geen probleem, behalve uit een bepaald soort nostalgische optiek misschien. Puur esthetisch gezien is het wel spijtig (redheads O+ ).
Vrijheid
pi_162492888
quote:

[..]

Zo absurd klinkt dat.
:')

Dus als ik verliefd wordt op een neger en daar kinderen mee krijg kan ik net zo goed zelfmoord plegen :') Wat een onzin redenatie.

Er is niks mis met een verre toekomst waarin er nauwelijks nog verschillende 'rassen' zijn. En dit gaat volgens mij ook wel gebeuren, heel geleidelijk, ergens in de verre toekomst.

Georganiseerd/gedwongen dat doen zie ik wat minder zitten, en ik snap ook niet echt waarom, omdat het toch wel gaat gebeuren.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_162493257
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 17:09 schreef essnhills het volgende:

[..]

Dus als ik verliefd wordt op een neger en daar kinderen mee krijg kan ik net zo goed zelfmoord plegen :') Wat een onzin redenatie.

Er is niks mis met een verre toekomst waarin er nauwelijks nog verschillende 'rassen' zijn. En dit gaat volgens mij ook wel gebeuren, heel geleidelijk, ergens in de verre toekomst.

Georganiseerd/gedwongen dat doen zie ik wat minder zitten, en ik snap ook niet echt waarom, omdat het toch wel gaat gebeuren.
Het was meer een verwijzing naar de trend die heerst onder blanken die zichzelf zo haten en alles wat er fout gaat in de maatschappij toewijzen aan mensen met een blanke huidskleur. Als ze zichzelf zo haten, wat let ze? Maar als het persoonlijk wordt dan hebben ze opeens geen praatjes meer.
  woensdag 25 mei 2016 @ 17:30:00 #20
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_162493301
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 17:09 schreef essnhills het volgende:

[..]

Plus waar trek je de grens!
Stel ik nederlander ga trouwen met een italiaan, ben ik dan al fout?
Niet alleen andere taal, maar ik blond blauwe ogen , italiaan donker haar en bruine ogen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_162493363
quote:
3s.gif Op woensdag 25 mei 2016 17:09 schreef jogy het volgende:

[..]

Het heeft ook weer geen klote te maken met zelfhaat hoor. Het extreem vermengen van rassen is een redelijk logisch gevolg van het heel makkelijk en snel over de hele wereld kunnen reizen. Dus dan is het ook heel goed te verwachten dat er (verdere) vermenging gaat voorkomen tot je over meerdere honderden jaren niet veel verschil meer ziet. Op zich geen probleem, behalve uit een bepaald soort nostalgische optiek misschien. Puur esthetisch gezien is het wel spijtig (redheads O+ ).
Meh het is voornamelijk geconcentreerd in het westen.

Vermenging is voor mij geen probleem, maar je moet er niet op aansturen.
pi_162493371
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 17:27 schreef Aguia het volgende:

[..]

Het was meer een verwijzing naar de trend die heerst onder blanken die zichzelf zo haten en alles wat er fout gaat in de maatschappij toewijzen aan mensen met een blanke huidskleur. Als ze zichzelf zo haten, wat let ze? Maar als het persoonlijk wordt dan hebben ze opeens geen praatjes meer.
Het was een absurde verwijzing, en de post waarop je reageerde ging daar ook helemaal niet over. Scrummie gaf alleen aan er geen problemen mee te hebben als iedereen in de toekomst er ongeveer hetzelfde uitziet. Dat heeft niks te maken met de andere dingen die je nu opnoemt.

Het opzettelijk vernietigen van een 'ras', maakt niet uit welke, is iets waar we op tegen zouden moeten zijn. Als het op natuurlijke wijze over een lange tijdsperiode verdwijnt.. so what?
pi_162493385
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 17:32 schreef Aguia het volgende:

[..]

Hier ben ik het helemaal mee eens.

Maar waarom dan eerst die belachelijke post?
pi_162493437
quote:

[..]

Zo absurd klinkt dat.

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_162493486
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 17:34 schreef essnhills het volgende:

[..]

Hier ben ik het helemaal mee eens.

Maar waarom dan eerst die belachelijke post?
Uhm, misschien omdat hij zich afvroeg wat er mis was met het vernietigen van het blanke ras?
Tevens in de context van wat Kalergi stelde. En dat is heel iets anders dan wat jij noemt "op natuurlijke wijze".
pi_162493528
quote:
9s.gif Op woensdag 25 mei 2016 17:36 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dit dus @essnhills

Wat errug, het is allemaal de schuld van de blanke, christelijke man.

Of zoals David Cameron het eens zei:

pi_162493620
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 17:38 schreef Aguia het volgende:

[..]

Uhm, misschien omdat hij zich afvroeg wat er mis was met het vernietigen van het blanke ras?
Tevens in de context van wat Kalergi stelde. En dat is heel iets anders dan wat jij noemt "op natuurlijke wijze".
Omdat hij gelijk nuanceert met 'over pakweg 1000 jaar', en omdat je door zo'n belachelijke post de discussie van het inhoudelijke afhoudt. Mijn inziens was het beter geweest als je gewoon meteen had gereageerd met
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 17:32 schreef Aguia het volgende:

[..]

Meh het is voornamelijk geconcentreerd in het westen.

Maar goed, genoeg hierover, ik wil niet zelf de discussie nog verder laten afdwalen
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 17:40 schreef Aguia het volgende:

[..]

Dit dus @essnhills

En dit soort acties zijn inderdaad ook gewoon onzin. Geen enkel 'ras' is als geheel verantwoordelijk voor de acties voor 'leden' van dat 'ras'.

Maar hoe past het vernietigen van het blanke ras in de LGBT-agenda? Of andersom?

Of zijn het aparte zaken die samen naar een grotere agenda werken?
pi_162493658
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 17:46 schreef essnhills het volgende:

Maar hoe past het vernietigen van het blanke ras in de LGBT-agenda? Of andersom?

Of zijn het aparte zaken die samen naar een grotere agenda werken?
Ja, dat werd een paar posts eerder min of meer uitgewerkt door jogy:

quote:

Aanvullen is wenselijk.

• Wie/wat zit erachter?
• Waarom?
Aanvullen is wenselijk

Heb ik alles?
En vervolgens aangevuld door AK. Het is in ieder geval een opzet.
pi_162493676

[ Bericht 100% gewijzigd door Aguia op 25-05-2016 17:49:18 ]
pi_162493688
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 17:48 schreef Aguia het volgende:
De lbgt agenda is maar een (redelijk) klein onderdeel van het grotere geheel, dit is het sociale aspect van het metacomplot om een onvruchtbare androgene en volgzame bevolking te ontwikkelen.
Ahja, je doelt hierop?

quote:
De lbgt agenda is maar een (redelijk) klein onderdeel van het grotere geheel, dit is het sociale aspect van het metacomplot om een onvruchtbare androgene en volgzame bevolking te ontwikkelen.
pi_162493736
quote:

Aanvullen is wenselijk.

• Wie/wat zit erachter?
• Waarom?
Aanvullen is wenselijk

Heb ik alles?
Je hebt een doel over het hoofd gezien

Seven steps in the life cycles of great powers

Glubb Pasha learned that different empires had similar cultural changes while experiencing a life cycle in a series of stages that could overlap. He generalized about empires having seven stages of development, identifying these successive ages as follows:

1. The age of outburst (or pioneers).
2. The age of conquests.
3. The age of commerce.
4. The age of affluence.
5. The age of intellect.
6. The age of decadence.
7. The age of decline and collapse.

De LGBTBBQSRDZN agenda valt daar ook onder

What are some key signs of decline?

What are some common features of an empire's culture in its declining period? Glubb describes developments like these:

1. Rampant sexual immorality, an aversion to marriage in favor of “living together” and an increased divorce rate all combine to undermine family stability.

2. Many foreign immigrants settle in the empire's capital and major cities. The mixture of ethnic groups in close proximity in these cosmopolitan places inevitably produces conflicts.

Because of their prominent locations within the empire, their influence greatly exceeds their percentage of the population. Here diversity plainly leads to divisiveness.

We see this today in the growing conflict in European countries such as France and the Netherlands, where large numbers of immigrants are stoking violent cultural clashes. German chancellor Angela Merkel recently made headlines when she stated that attempts to create a multicultural society had “utterly failed” and immigrants must do more to integrate into society.

3. Both irresponsible pleasure-seeking and pessimism increase among the people and their leaders

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 25 mei 2016 @ 18:04:06 #32
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_162493979
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 17:52 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Glubb Pasha learned that different empires had similar cultural changes while experiencing a life cycle in a series of stages that could overlap. He generalized about empires having seven stages of development, identifying these successive ages as follows:

2. The age of conquests.
3. The age of commerce.
4. The age of affluence.
5. The age of intellect.
6. The age of decadence.

What are some common features of an empire's culture in its declining period? Glubb describes developments like these:

1. Rampant sexual immorality, an aversion to marriage in favor of “living together” and an increased divorce rate all combine to undermine family stability.

2. Many foreign immigrants settle in the empire's capital and major cities. The mixture of ethnic groups in close proximity in these cosmopolitan places inevitably produces conflicts.

Because of their prominent locations within the empire, their influence greatly exceeds their percentage of the population. Here diversity plainly leads to divisiveness.

We see this today in the growing conflict in European countries such as France and the Netherlands, where large numbers of immigrants are stoking violent cultural clashes. German chancellor Angela Merkel recently made headlines when she stated that attempts to create a multicultural society had “utterly failed” and immigrants must do more to integrate into society.

3. Both irresponsible pleasure-seeking and pessimism increase among the people and their leaders

[ afbeelding ]
Je hebt hopelijk wel door dat dit eerder spreekt voor een logisch natuurlijk gevolg dan voor een plan?

Elke samenleving vergaat op een gegeven moment door algehele doelloosheid zeg maar. Zoiets.
Vrijheid
  woensdag 25 mei 2016 @ 18:07:04 #33
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_162494022
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 17:52 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

2. The age of conquests.
3. The age of commerce.
4. The age of affluence.
5. The age of intellect.
6. The age of decadence.

[ afbeelding ]
Goeie UI heb je. Daar kan ik me goed in vinden. SJ is haast het nieuwe kwaad te noemen, je komt het inmiddels alom tegen :{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_162494030
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 17:40 schreef Aguia het volgende:

[..]

Dit dus @essnhills

Check your white privilege boy :P

Als je wilt weten wat ons te wachten staat hoef je alleen naar Zuid Afrika te kijken
pi_162494082
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 18:07 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Als je wilt weten wat ons te wachten staat hoef je alleen naar Zuid Afrika te kijken
Yep, en ook naar Zimbabwe waar Mugabe de blanken het land uitknalde en nu smeekt dat ze weer moeten terugkomen

http://www.news24.com/Afr(...)back-report-20150716
  woensdag 25 mei 2016 @ 18:28:25 #36
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_162494379
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 14:36 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ik ben om eerlijk te zijn een groot voorstander van depopulatie. Maar een LGBT agenda om dat tot stand te brengen klinkt mij in de oren als het domste plan ooit.
  Moderator woensdag 25 mei 2016 @ 18:31:40 #37
249559 crew  Lavenderr
pi_162494439
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 18:07 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Echt heel erg wat er daar met de boeren is gebeurd. Maar nu missen ze de expertise en willen ze ze graag terug.
Maar goed, is natuurlijk off topic.
pi_162495072
quote:
14s.gif Op woensdag 25 mei 2016 18:04 schreef jogy het volgende:

[..]

Je hebt hopelijk wel door dat dit eerder spreekt voor een logisch natuurlijk gevolg dan voor een plan?

Elke samenleving vergaat op een gegeven moment door algehele doelloosheid zeg maar. Zoiets.
Het word gestuurd

En nee het is niet iets wat per toeval ontstaan is, door de samenleving zelf, zoals jij , Rubin en vele andere denken

Rome werd ten val gebracht door oa het importeren van groot aantal buitenlanders ( die later tegen de rijk keerden)

En de seksuele perversiteit wat daar beoefend werd

Zonder een sterke moraal die breed gedragen word door bevolking houdt een samenleving op met bestaan .

De grootste obstakel in creëren van een nieuwe wereld orde is de blanke , heteroseksuele , christelijke man . Zonder die eerst uit te roeien zal hun plan nooit slagen . Of als je ze niet uit kan roeien dan forceer je de mensen maar om de gewenste karamel baby te produceren. Sinds die laatste geen enkele bedreiging vormt voor de 'elite '

De transeksuelen worden slechts gebruikt( zonder dat ze het zelf door hebben) om hun grote doel te verwezenlijken

Zoals Milo Stewert het mooi weet te verwoorden :

-"I believe all white people are racist, all men are misogynistic, and all cisgender people are transphobic.''
- ''The whole point of acknowledging that we are racist, trans-phobic, misogynistic, etc., is so that we can better recognize our biases and work to overcome them."

Als je wilt lachen moet je zijn youtube channel bekijken . In de volgende vid word uitgelegd wie de grote probleem is en hoe het probleem opgelost kan worden

[ Bericht 0% gewijzigd door jogy op 25-05-2016 19:36:26 ]
pi_162495794
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 18:07 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Goeie UI heb je. Daar kan ik me goed in vinden. SJ is haast het nieuwe kwaad te noemen, je komt het inmiddels alom tegen :{
Thanks

De SJW zullen hun eigen ondergang toejuichen

Het enige lichtpuntje is dat de sjw de eerste zullen zijn die sneuvelen wanneer de grote choas uitbreekt oO/ :7
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 18:10 schreef Aguia het volgende:

[..]

Yep, en ook naar Zimbabwe waar Mugabe de blanken het land uitknalde en nu smeekt dat ze weer moeten terugkomen

http://www.news24.com/Afr(...)back-report-20150716
Je hebt heel wat bijgeleerd in de tussentijd zie ik :D

Ben bekend met de situatie in Zimbabwe en hetzelfde lot staat Zuid Afrika te wachten als ze in hun doel slagen

De boeren waren degene die het achtergestelde land transformeerde in een eerste wereld land . Uiteraard word dat voor het gemak ff vergeten . In de naam van gelijkheid worden mensen massaal afgeslacht voor wat hun voorouders in een ver verleden hebben gedaan
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 18:31 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Echt heel erg wat er daar met de boeren is gebeurd. Maar nu missen ze de expertise en willen ze ze graag terug.
Maar goed, is natuurlijk off topic.
Vrijwel geen enkele westerse land wil ze hebben. Ze worden daar aan hun lot overgelaten
  woensdag 25 mei 2016 @ 19:28:36 #40
189978 controlaltdelete
pi_162495868
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 18:56 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Het word gestuurd

En nee het is niet iets wat per toeval ontstaan is, door de samenleving zelf, zoals jij , Rubin en vele andere denken

Rome werd ten val gebracht door oa het importeren van groot aantal buitenlanders ( die later tegen de rijk keerden)

En de seksuele perversiteit wat daar beoefend werd

Zonder een sterke moraal die breed gedragen word door bevolking houdt een samenleving op met bestaan .

De grootste obstakel in creëren van een nieuwe wereld orde is de blanke , heteroseksuele , christelijke man . Zonder die eerst uit te roeien zal hun plan nooit slagen . Of als je ze niet uit kan roeien dan forceer je de mensen maar om de gewenste karamel baby te produceren. Sinds die laatste geen enkele bedreiging vormt voor de 'elite '

De transeksuelen worden slechts gebruikt( zonder dat ze het zelf door hebben) om hun grote doel te verwezenlijken

Zoals Milo Stewert het mooi weet te verwoorden :

-"I believe all white people are racist, all men are misogynistic, and all cisgender people are transphobic.''
- ''The whole point of acknowledging that we are racist, trans-phobic, misogynistic, etc., is so that we can better recognize our biases and work to overcome them."

Als je wilt lachen moet je zijn youtube channel bekijken . In de volgende vid word uitgelegd wie de grote probleem is en hoe het probleem opgelost kan worden

Goed uitgelegd en klopt als een bus. Ik haal nogmaals Alfred Kinsey aan met zijn rapporten die hij in opdracht heeft geschreven voor de elite. Die zogenaamde seksuele revolutie hierdoor ontstond niet zomaar. Eng mannetje die Kinsey.

[ Bericht 0% gewijzigd door jogy op 25-05-2016 19:36:52 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator woensdag 25 mei 2016 @ 19:29:12 #41
249559 crew  Lavenderr
pi_162495886
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 19:25 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Thanks

De SJW zullen hun eigen ondergang toejuichen

Het enige lichtpuntje is dat de sjw de eerste zullen zijn die sneuvelen wanneer de grote choas uitbreekt oO/ :7

[..]

Je hebt heel wat bijgeleerd in de tussentijd zie ik :D

Ben bekend met de situatie in Zimbabwe en hetzelfde lot staat Zuid Afrika te wachten als ze in hun doel slagen

De boeren waren degene die het achtergestelde land transformeerde in een eerste wereld land . Uiteraard word dat voor het gemak ff vergeten . In de naam van gelijkheid worden mensen massaal afgeslacht voor wat hun voorouders in een ver verleden hebben gedaan

[..]

Vrijwel geen enkele westerse land wil ze hebben. Ze worden daar aan hun lot overgelaten
Dat is zo triest en schandalig tegelijk.
  woensdag 25 mei 2016 @ 19:42:50 #42
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_162496238
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2016 18:56 schreef Ali_boo het volgende:

Bedankt voor je antwoord :)

Maar gaarne niet de denigrerende bewoordingen gebruiken als je mensen met een alternatieve seksuele identiteit beschrijft. Niet echt handig als je een redelijke discussie wil voeren zeg maar.
Vrijheid
pi_162497531
Dat er bepaalde lobby's zijn die bepaalde agenda-punten nastreven is geen verrassing. Al zie ik niet in waarom je dit een samenzwering zou gaan noemen. Het zijn eerder cultuurbotsingen. De mensen die het traditionele huwelijksmodel aanhangen voelen zich bedreigd bijvoorbeeld door de LGBT-lobby. Niet onterecht naar mijn inziens. Er zijn mensen die weten hier het satanisme, de Bilderberg-groep, Anonymous of aliens aan te koppelen. Kan alleen complimenten geven over de rijke fantasie. :9
pi_162497720
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 20:26 schreef TserrofEnoch het volgende:
Dat er bepaalde lobby's zijn die bepaalde agenda-punten nastreven is geen verrassing. Al zie ik niet in waarom je dit een samenzwering zou gaan noemen. Het zijn eerder cultuurbotsingen. De mensen die het traditionele huwelijksmodel aanhangen voelen zich bedreigd bijvoorbeeld door de LGBT-lobby. Niet onterecht naar mijn inziens. Er zijn mensen die weten hier het satanisme, de Bilderberg-groep, Anonymous of aliens aan te koppelen. Kan alleen complimenten geven over de rijke fantasie. :9
Waarom zouden zij zich bedreigd voelen door het openstellen van het huwelijk tussen partners van hetzelfde geslacht of gender? Zou je dat kunnen uitleggen? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat het huwelijk tussen mijn ouders minder waardevol is geworden omdat ik de mogelijkheid heb om met een andere vrouw te trouwen.
pi_162499100
Het lijkt erop dat Loretta Lynch gelijk gaat krijgen en dat toilettoegang het nieuwe symbool wordt voor de Amerikaanse Burgerrechtenbeweging. De staat Texas is van plan Regering-Obama aan te klagen vanwege de verplichting transgenders vrij te laten in de keuze van toilet.

http://www.huffingtonpost(...)_hp_ref=queer-voices
pi_162499201
quote:
5s.gif Op woensdag 25 mei 2016 20:31 schreef Fixers het volgende:

[..]

Waarom zouden zij zich bedreigd voelen door het openstellen van het huwelijk tussen partners van hetzelfde geslacht of gender? Zou je dat kunnen uitleggen? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat het huwelijk tussen mijn ouders minder waardevol is geworden omdat ik de mogelijkheid heb om met een andere vrouw te trouwen.
Dit zijn mogelijke redenen:

Openstellen voor huwelijk tussen man of vrouw schaadt het traditionele model. Mensen houden zich niet meer aan de voorheen gangbare normen, maar gaan er andere normen op hanteren. Voor de mensen die gehecht zijn aan een traditionele samenleving zal schade aan dit traditionele model niet gewenst zijn.

Doel van het huwelijk is volgens velen procreatie. Een huwelijk tussen man of vrouw had als doel om nakomeling voor te brengen. Procreatie komt tegenwoordig op een zijspoor te liggen. Kinderen worden geboren buiten relaties, binnen relaties of zelfs met éénoudergezinnen door kunstmatige inseminatie. Tegenstanders van dergelijke relaties vinden dat kinderen die hieruit voortkomen de broodnodige basis van een vader en moeder missen.

Mensen die het homohuwelijk niet accepteren zullen ermee geconfronteerd worden. Het zal vast en zeker ooit aan bod komen op school, de media. Kan mij niet voorstellen dat dit niet het geval is. Mensen die tegen het homohuwelijk zijn met bijvoorbeeld een banketbakkerij worden vaak bewust gevraagd om een taart of als een christelijke vereniging ook dienst doet voor recepties wordt hier ook bewust naar gevraagd. Vaak bij weigering zie je (indien het inderdaad een bewuste actie was) dat er een aanklacht volgt richting de partij die tegen het homohuwelijk is. De uitkomsten zijn overigens van wisselend succes voor beide kampen. Dit kun je ook weer trekken naar weigerambtenaren, huwelijksambtenaren die niet in het homohuwelijk geloven. Nieuwe huwelijksambtenaren zullen in Nederland homohuwelijken (voor zover ik weet) niet meer mogen weigeren, in principe komt dit erop neer dat mensen die tegen het homohuwelijk zijn, een groot segment van de bevolking niet meer dit ambt zullen nastreven indien zij hun integriteit willen behouden. adoptiebureaus, huwelijkstaartbakkerijen enzovoort worden zo in feite gedwongen het homohuwelijk te slikken of zich te houden aan hun principes en deze beroepen vaarwel te zeggen.

Daarnaast heb je nog de glijdende schaal.
Eerst werd huwelijk gedefinieerd als tussen man en vrouw. Door dit los te laten en andere parameters te kiezen, kun je deze parameters op den duur gemakkelijk vervangen.
Waarom wel mensen van hetzelfde geslacht, maar waarom niet meerdere mensen, waarom mens en dier niet et cetera. Natuurlijk hangt dit allemaal van de cultuur af. In Nederland zullen wij niet snel mens en ezel huwen, dat heeft te maken met onze cultuur. Maar meer dan een persoon met elkaar huwen is geen onvoorziene ontwikkeling. Doordat gebleken is dat wij de parameters blijkbaar kunnen veranderen kan ook de criteria van twee personen wegvallen. Want waarom zouden drie mensen niet met elkaar mogen trouwen of één man met twee vrouwen? Wie doen ze er kwaad mee? Voor wie zijn ze een gevaar?

Je ziet dus dat er verschillende culturen en subculturen huizen in Nederland en in andere landen die flink met elkaar aan het botsen zijn.

Zelf ben ik in het kamp dat de meerderheid hierin bepaald. Als 50%+ erin geloofd dan voeren ze het in van mijn part en is dus al reeds gebeurd. Maar vindt het wel triest om te zien dat er een lastercampagne gevoerd wordt tegen mensen met bezwaren.

Ik denk niet dat ik een volledig beeld gegeven heb, er zijn daar nog te veel perspectieven bij mogelijk, maar dit is in ieder geval een goede poging.
pi_162500521
quote:

[..]

Zo absurd klinkt dat.
Hahaha, of ik geef gewoon geen fuck om een kleurtje of een ras for that matter. Zoals ik geen fuck geef of iemand sex heeft met 't hetzelfde geslacht en het me ook echt helemaal niets kan interesseren of iemand zich vrouw of man voelt terwijl hij of zij dat geslacht niet heeft.
pi_162500565
quote:
14s.gif Op woensdag 25 mei 2016 17:01 schreef jogy het volgende:

[..]

Op een natuurlijke wijze, sure, als een plan om de mensheid te onderdrukken (er zal wel een hele reut eugenetica in voorkomen of zo) is het wel minder oké.
Tuurlijk, maar ik zie dat onderdrukking stukje niet. Kan aan mij liggen hoor, ik ben nogal wat naïef wat dat betreft geloof ik.
pi_162502481
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 21:57 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar ik zie dat onderdrukking stukje niet. Kan aan mij liggen hoor, ik ben nogal wat naïef wat dat betreft geloof ik.

Van overheidswege gepubliceerd door de Duitse Staat.

Zie bijgaand artikel voor aanvullende informatie.
pi_162502528
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 22:45 schreef Aguia het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dit is heel erg omdat de man, bovenliggend, getint is?
pi_162502604
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Het artikel gaat over voorlichting voor asielzoekers. Lijkt me niet iets dat echt werkt, maar los daarvan.. hoe werkt dit dan voor de blonde vrouw in dit plaatje?

Zij ziet dit en 'BAM, MAGIC', ze wil kinderen met een asielzoeker? Hoe werkt zo'n foldertje of campagne als onderdrukking?
pi_162502696
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 22:48 schreef essnhills het volgende:

[..]

Het artikel gaat over voorlichting voor asielzoekers. Lijkt me niet iets dat echt werkt, maar los daarvan.. hoe werkt dit dan voor de blonde vrouw in dit plaatje?

Zij ziet dit en 'BAM, MAGIC', ze wil kinderen met een asielzoeker? Hoe werkt zo'n foldertje of campagne als onderdrukking?
Volgens mij omdat de donkere man OP de blonde vrouw ligt.
Dat moet dan in ons onderbewuste leiden tot de conclusie dat bladiebla.
pi_162502731
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Ik kan me er ook over beklagen dat ze het in missionarishouding doen. Hoe is dit relevant voor de discussie over de LGBT-agenda?
pi_162502863
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Het enige wat ik vreemd vind is dat het van de overheid komt, als het voor de gehele bevolking is. Vind zoiets niet de taak van de overheid (qua eh, diepgang dan). Wel komen er ook stukken in voor over eerwraak en andere dingen die 'hier' verboden zijn. En als het dan voor vluchtelingen bedoelt is vind ik het al een stuk minder vreemd en alleen maar goed dat men voorgelicht word.

Welke kleur de getekende mensjes hebben doet me heel erg weinig. Eigenlijk niets. Ik kan niet echt jaloers worden omdat 'mijn kleurtje' wat minder vertegenwoordigd is.
  woensdag 25 mei 2016 @ 23:09:08 #55
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_162503460
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 22:56 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Het enige wat ik vreemd vind is dat het van de overheid komt, als het voor de gehele bevolking is. Vind zoiets niet de taak van de overheid (qua eh, diepgang dan). Wel komen er ook stukken in voor over eerwraak en andere dingen die 'hier' verboden zijn. En als het dan voor vluchtelingen bedoelt is vind ik het al een stuk minder vreemd en alleen maar goed dat men voorgelicht word.

Welke kleur de getekende mensjes hebben doet me heel erg weinig. Eigenlijk niets. Ik kan niet echt jaloers worden omdat 'mijn kleurtje' wat minder vertegenwoordigd is.
Als jouw kleurtje oververtegenwoordigd was en mannenlijk, was het homo propaganda >:)
Om maar even op het onderwerp v.h. topic terug te komen
There is only one religion
pi_162503500
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 23:09 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Als jouw kleurtje oververtegenwoordigd was en mannenlijk, was het homo propaganda >:)
Om maar even op het onderwerp v.h. topic terug te komen
Word ook behandeld, bij anale seks word er gezegd dat het zowel man-vrouw als man-man kan.
  woensdag 25 mei 2016 @ 23:22:46 #57
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_162503974
En jawel .. .NOS heeft vanavond de toiletgate over transgenders behandeld !!
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_162504688
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 23:22 schreef Lambiekje het volgende:
Dat is al de hele maand een hot issue in de Verenigde Staten, niet raar dus dat het doorsijpelt. (En het staat op de telex van o.a. Reuters). Regering Obama heeft stelling genomen in het debat door transgenders te beschermen en scholen opgedragen leerlingen zelf toiletten te kiezen die het best passen bij hun gender.

De procureur-generaal vergeleek het vorige week met Brown v. Board of Education. Ik vond dat toen een beetje grootspraak. Maar het ziet er naar uit dat na het homohuwelijk de Bathroom Bills het volgende grote burgerrechten ding in de VS gaat worden.

Sinds wanneer kijk je naar de NOS eigenlijk?
pi_162505237
quote:
3s.gif Op woensdag 25 mei 2016 19:42 schreef jogy het volgende:

[..]

Bedankt voor je antwoord :)

Maar gaarne niet de denigrerende bewoordingen gebruiken als je mensen met een alternatieve seksuele identiteit beschrijft. Niet echt handig als je een redelijke discussie wil voeren zeg maar.
Als iets pervers is dan zal ik daar een melding van maken. Dat gezegd te hebben zal niet onnodig kwetsend zijn naar mensen met een afwijkende seksuele voorkeur

Je moet inmiddels wel weten dat het anti pc sentiment heel diep zit bij mij O-)

• Wie/wat zit erachter?

Indien je het heel vaag wilt houden: the regressive left
pi_162505418
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2016 19:28 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Goed uitgelegd en klopt als een bus. Ik haal nogmaals Alfred Kinsey aan met zijn rapporten die hij in opdracht heeft geschreven voor de elite. Die zogenaamde seksuele revolutie hierdoor ontstond niet zomaar. Eng mannetje die Kinsey.
Yep, het onderwerp is een eigen topic waard

Zijn wetenschappelijke 'onderzoek' is op zijn minst lachwekkend te noemen
pi_162505847
De tijd van de Dajjal breekt aan.
pi_162506648
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 23:10 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Word ook behandeld, bij anale seks word er gezegd dat het zowel man-vrouw als man-man kan.
En vrouw-man, vraag ADO maar :P
pi_162506650
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 23:22 schreef Lambiekje het volgende:
Nu pas?
Hier hebben we het al weken terug behandeld...
pi_162506683
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Waarom niet bijhorende website?

http://www.zanzu.be/nl

omdat dan duidelijk wordt dat het hier niet om asielzoekers gaat?
pi_162510945
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Beetje selectief....

Ze laten allerlei kleurtjes en combinatie's zien... En dit gaat om organisatie's die dit tot hun takenpakket mogen rekenen.

quote:
Zanzu is gemaakt door Sensoa (link is external), het Vlaams Expertisecentrum voor Seksuele Gezondheid en BZgA (link is external) (Bundeszentrale für gesundheitliche Aufklärung), het Duits Federaal Agentschap voor Gezondheidspromotie.
Sensoa is de officiële partnerorganisatie van het Vlaams Ministerie van Welzijn, Volksgezondheid en Gezin en voert het beleid voor seksuele gezondheid van de Vlaamse Regering uit.
BZgA is een gespecialiseerde dienst in de portefeuille van het Duits Federaal Ministerie van Volksgezondheid. Het is verantwoordelijk voor gezondheidsvoorlichting en gezondheidsbevordering namens de Federale Regering. BZgA is ook een partner van WHO/Europe (link is external) (World Health Organization - Wereldgezondheidsorganisatie) voor seksuele en reproductieve gezondheid.
De inhoud op deze website werd goedgekeurd door een internationale adviesraad van Europese experten op het vlak van seksuele en reproductieve gezondheid, waaronder ook vertegenwoordigers van de WHO.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_162520739
Is dit hoe de LGBT agenda zou moeten werken?

Dit plaatje illustreert denk ik de absurditeit van zo'n aanname wel goed.
pi_162521426
Ik ben momenteel Mists of Avalon aan hey lezen en daarin zie ik een patroon wat ik in deze kwestie terug zie.

-Mists of Avalon is een lijvig stuk fantasy dat De Koning Arthur legendes beschrijft. Maar dan vanuit het perspectief van de vrouwen in het verhaal, Arthur en zijn ridders hebben slechts een bijrol hebben.-

Een van de thema's in het verhaal is religie en de strijd om van Engeland een christelijk land te maken. Daarbij zouden de Druïdes en hun heidense geloof die van oudsher op het eiland voorkomen het onderspit moeten delven. De christenen in het verhaal zijn onverdraagzaam en wensen alle andere geloven uit te bannen. Terwijl de druïdes het geen enkel probleem vinden als beide geloven naast elkaar bestaan. Ze respecteren de symbolen van de christenen, staan bij met advies en veroordelen niemand.

Datzelfde patroon zie ik in de LGBT discussie. De lgbt-ers wensen gewoon te bestaan en met rust gelaten te worden en respecteren over het algemeen de persoonlijke levensvisie van anderen. Zolang hun persoonlijke vrijheid maar niet wordt beperkt. De conservatieve kant in het debat is veel onverbiddelijker: ze zien de rechten voor LGBT het liefst ingeperkt, tot zelfs verboden en beginnen met satan en hel en verdoemenis te preken. (precies zoals dat in het verhaal dus ook gebeurd)

Ik vraag me dan af: is die instelling van onverdraagzaamheid en onverenigbaarheid van vrijheden iets conservatiefs of is dat toe te schrijven aan een pakket normen en waarden dat is gebaseerd op de Abrahamistische religies? (Wilders noemt dat de Judeo-Christelijke cultuur).
  Moderator donderdag 26 mei 2016 @ 18:18:32 #68
249559 crew  Lavenderr
pi_162521489
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2016 18:15 schreef Fixers het volgende:
Ik ben momenteel Mists of Avalon aan hey lezen en daarin zie ik een patroon wat ik in deze kwestie terug zie.

-Mists of Avalon is een lijvig stuk fantasy dat De Koning Arthur legendes beschrijft. Maar dan vanuit het perspectief van de vrouwen in het verhaal, Arthur en zijn ridders hebben slechts een bijrol hebben.-

Een van de thema's in het verhaal is religie en de strijd om van Engeland een christelijk land te maken. Daarbij zouden de Druïdes en hun heidense geloof die van oudsher op het eiland voorkomen het onderspit moeten delven. De christenen in het verhaal zijn onverdraagzaam en wensen alle andere geloven uit te bannen. Terwijl de druïdes het geen enkel probleem vinden als beide geloven naast elkaar bestaan. Ze respecteren de symbolen van de christenen, staan bij met advies en veroordelen niemand.

Datzelfde patroon zie ik in de LGBT discussie. De lgbt-ers wensen gewoon te bestaan en met rust gelaten te worden en respecteren over het algemeen de persoonlijke levensvisie van anderen. Zolang hun persoonlijke vrijheid maar niet wordt beperkt. De conservatieve kant in het debat is veel onverbiddelijker: ze zien de rechten voor LGBT het liefst ingeperkt, tot zelfs verboden en beginnen met satan en hel en verdoemenis te preken. (precies zoals dat in het verhaal dus ook gebeurd)

Ik vraag me dan af: is die instelling van onverdraagzaamheid en onverenigbaarheid van vrijheden iets conservatiefs of is dat toe te schrijven aan een pakket normen en waarden dat is gebaseerd op de Abrahamistische religies? (Wilders noemt dat de Judeo-Christelijke cultuur).
Ik denk dat het vooral met angst voor het onbekende te maken heeft. Niet zozeer met geloof.
  donderdag 26 mei 2016 @ 22:15:10 #69
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_162527705
Meisje neukt 100 jongens en wordt lesbisch

Omdat ze een batsbajonet in haar flamoes toch wel lekker vond, besloot ze zichzelf heteroseksueel te maken door in het rond te neuken. Gebruikmakend van valse identiteitsbewijzen ging ze veel uit en kwam iedere keer weer met een andere vrijer thuis. De teller bleef bij haar steken op honderd wellustige kerels.
Djeez _O-
pi_162528961
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2016 18:15 schreef Fixers het volgende:Datzelfde patroon zie ik in de LGBT discussie.
Datzelfde patroon? Dus eerst waren er de LGBT-ers en toen kwamen de gelovigen die NL tot een christelijke natie wilde maken?

quote:
De lgbt-ers wensen gewoon te bestaan
Lijkt me sterk dat hun bestaan betwist wordt.
  donderdag 26 mei 2016 @ 23:06:20 #71
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_162529152
Homoseksualiteit bestaat ieg al langer dan het Christendom. :)
pi_162529330
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 23:06 schreef Molurus het volgende:
Homoseksualiteit bestaat ieg al langer dan het Christendom. :)
Maar niet langer dan de aarde noch diens Schepper.
  donderdag 26 mei 2016 @ 23:17:22 #73
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_162529447
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 23:44 schreef Fixers het volgende:

[..]

Dat is al de hele maand een hot issue in de Verenigde Staten, niet raar dus dat het doorsijpelt. (En het staat op de telex van o.a. Reuters). Regering Obama heeft stelling genomen in het debat door transgenders te beschermen en scholen opgedragen leerlingen zelf toiletten te kiezen die het best passen bij hun gender.

De procureur-generaal vergeleek het vorige week met Brown v. Board of Education. Ik vond dat toen een beetje grootspraak. Maar het ziet er naar uit dat na het homohuwelijk de Bathroom Bills het volgende grote burgerrechten ding in de VS gaat worden.

Sinds wanneer kijk je naar de NOS eigenlijk?
https://www.google.nl/web(...)nsgender%20southpark

Loopt al veel langer, southpark had er in 2014 een volledige afl over :)

donderdag 26 mei 2016 @ 23:17:42 #74
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_162529450
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 23:12 schreef Aguia het volgende:

[..]

Dat er een schepper bestaat ligt niet voor de hand. ;)

Iedereen moet natuurlijk geloven wat hij/zij zelf wil, maar als men daar een standpunt ten aanzien van homoseksualiteit op baseert heb ik daar persoonlijk geen enkele boodschap aan.
pi_162539258
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2016 18:15 schreef Fixers het volgende:

Moet mooi zijn om in simplistische fictieverhalen analogieën te zien en te kunnen gebruiken in je dagelijkse leven. Echter doe je daar de realiteit, voor zover die al dan wel niet bestaat, te veel mee tekort.

Druïden of de Scandinavische paganisten stonden destijds ook niet met open armen klaar voor de komst van de monotheïsten. En als je de parallel trekt naar LGBT-ers en conservatieven of reactionairen, dan zul je zien dat velen LGBT-ers er ook niet op die manier in gaan zoals je het nu etaleert. Ze zijn voor 'tolerantie', maar 'Oh wee als je het niet met mijn visie eens bent'. Al moeten we nu niet denken dat we het nu over elke LGBT-er of conservatieveling hebben, daar is toch een duidelijke verscheidenheid in, het maken van dergelijke simplificaties is mooi voor een fictie-verhaal met een goed en kwaad en daar kun je het beter bij laten over het algemeen.
pi_162539402
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 23:12 schreef Aguia het volgende:

[..]

Lijkt me praktisch ook niet mogelijk. Er waren vast ook geen heteroseksuelen voor de aarde bestond. :P
  vrijdag 27 mei 2016 @ 14:11:11 #77
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_162539436
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 14:09 schreef mootie het volgende:

[..]

Lijkt me praktisch ook niet mogelijk. Er waren vast ook geen heteroseksuelen voor de aarde bestond. :P
Volgens sommigen zijn we gemaakt naar zijn evenbeeld. Dus als we LGBT zijn is de schepper dat ook. :P
pi_162539734
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 14:11 schreef Molurus het volgende:

[..]

Volgens sommigen zijn we gemaakt naar zijn evenbeeld. Dus als we LGBT zijn is de schepper dat ook. :P
Daarom liet ik het stukje religie even achterwege.
  vrijdag 27 mei 2016 @ 14:27:32 #79
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
  vrijdag 27 mei 2016 @ 16:24:13 #80
189978 controlaltdelete
pi_162543307
The men who live as dogs: 'We're just the same as any person on the high street'

Kaz, another pup, argues that for some, being a puppy isn’t just a fun mask to try on – it’s how they identify; it’s who they are.

Ja ja in before een fetisj, identify what ever you want to be als het maar geen hetero is, alles kan en mag in 2016. Moet kunnen niets is te gek, freedom for all -O-
pi_162544114
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 16:24 schreef controlaltdelete het volgende:
The men who live as dogs: 'We're just the same as any person on the high street'

Kaz, another pup, argues that for some, being a puppy isn’t just a fun mask to try on – it’s how they identify; it’s who they are.

Ja ja in before een fetisj, identify what ever you want to be als het maar geen hetero is, alles kan en mag in 2016. Moet kunnen niets is te gek, freedom for all -O-

Zie je vaker ja. :N
pi_162544165
En hoe is dat relevant voor de LGBT-agenda?
  vrijdag 27 mei 2016 @ 17:01:55 #83
189978 controlaltdelete
pi_162544472
quote:
Inderdaad zeker de laatste tijd is het allemaal hot. Transpecies, petophiles de LGBTP-lijst goes on and on. Onderdeel van de agenda :Y
  Moderator vrijdag 27 mei 2016 @ 17:03:02 #84
249559 crew  Lavenderr
pi_162544503
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 17:01 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Inderdaad zeker de laatste tijd is het allemaal hot. Transpecies, petofiles de LGBTP-lijst goes on and on. Onderdeel van de agenda :Y
Ik zie niet in wat er hot aan is. Ik zie alleen dat er meer begrip voor komt en dat het meer out in the open komt. Dat is toch alleen maar goed? Leven en laten leven.
  vrijdag 27 mei 2016 @ 17:06:40 #85
189978 controlaltdelete
pi_162544613
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 17:03 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik zie niet in wat er hot aan is. Ik zie alleen dat er meer begrip voor komt en dat het meer out in the open komt. Dat is toch alleen maar goed? Leven en laten leven.
Jup identify what ever you want to be. Als je een puppy voelt, ga je gang. Toilets for the puppy people, waarom niet?
  Moderator vrijdag 27 mei 2016 @ 17:13:03 #86
249559 crew  Lavenderr
pi_162544799
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 17:06 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Jup identify what ever you want to be. Als je een puppy voelt, ga je gang. Toilets for the puppy people, waarom niet?
Ik denk niet dat daar speciale toiletten voor komen.Je beseft dat dit uitzonderingen zijn?
pi_162545156
Als iemand zich een kat voelt lijkt het me wel dat iemand daar een paar gesprekjes over moet voeren eigenlijk. En dan niet met de buurvrouw..
  vrijdag 27 mei 2016 @ 17:26:58 #88
189978 controlaltdelete
pi_162545204
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 17:13 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik denk niet dat daar speciale toiletten voor komen.Je beseft dat dit uitzonderingen zijn?
Jup uitzonderingen zoals 0,03 % transgenders maar ze zijn uprising. Daar moeten ook speciale toiletten voor komen |:(
pi_162545368
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 17:26 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Jup uitzonderingen zoals 0,03 % transgenders maar ze zijn uprising. Daar moeten ook speciale toiletten voor komen |:(
Je hebt het nog steeds niet begrepen? Transgenders willen helemaal geen speciale toiletten. Ze (we) willen gewoon zelf kunnen bepalen naar welk toilet we gaan en zien het liefst de seksescheiding tussen de toiletten gewoon verdwijnen.
  vrijdag 27 mei 2016 @ 17:40:48 #90
189978 controlaltdelete
pi_162545554
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 17:33 schreef Fixers het volgende:

[..]

Je hebt het nog steeds niet begrepen? Transgenders willen helemaal geen speciale toiletten. Ze (we) willen gewoon zelf kunnen bepalen naar welk toilet we gaan en zien het liefst de seksescheiding tussen de toiletten gewoon verdwijnen.
O ja dat was het. Gender neutral washrooms.

daar kun je elke gek tegenkomen dus ook de puppy people. Geweldig _O-
pi_162545693
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 17:40 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Want puppy people zoals je ze zo lief noemt blijven nu altijd thuis omdat ze geen eigen speciale wc hebben, dus je hebt nu geen kans om ze tegen te komen. Maar met zulke neutrale toiletten staan ze ineens op iedere straathoek :Y

Ik zie het probleem niet zo. Die mensen bestaan al eeuwen. Alleen konden ze zich nooit uiten. Ze doen verder niemand kwaad.

Al ben ik er niet van overtuigd dat het een seksuele voorkeur is zoals homo of hetero, maar wellicht een uiting van psychische problemen. Maar dat is weer een ander verhaal.
  vrijdag 27 mei 2016 @ 17:52:07 #92
189978 controlaltdelete
pi_162545847
List of nonbinary identities

het zijn er wat tegenwoordig.

polygender.[1] Having several gender identities, particularly four or more of them. This can mean at different times, or at the same time.

Klinkt meer als iemand die in de war is een schizofreen. Voor nu: fijne avond iedereen. *O*
  Moderator vrijdag 27 mei 2016 @ 18:31:30 #93
249559 crew  Lavenderr
pi_162547118
quote:

[..]

Dat zou ook de beste en meest voor de hand liggende oplossing zijn. Gewoon allemaal door dezelfde deur en binnen achter een dichte deur. Ik zie het probleem niet. Het is niet zo dat men in een kringetje zit te kakken.
  Moderator vrijdag 27 mei 2016 @ 18:33:46 #94
249559 crew  Lavenderr
pi_162547191
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 17:40 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Gekken kun je overal tegenkomen.
Jij ook fijne avond :)
  vrijdag 27 mei 2016 @ 18:38:33 #95
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_162547347
Vallen larpers nu ook onder de LGBT agenda? :o

Overigens snap ik de ophef echt niet. In de tijd van David Bowie was het spannend, nieuw... maar nu?
pi_162554678
quote:

[..]

pi_162555226
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 22:48 schreef Aguia het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dergelijk gedrag is ook in een strikt gescheiden herentoilet niet toegestaan. Dat heet schennis van de eerbaarheid.
  Moderator vrijdag 27 mei 2016 @ 23:10:32 #98
249559 crew  Lavenderr
pi_162555287
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 23:08 schreef Fixers het volgende:

[..]

Dergelijk gedrag is ook in een strikt gescheiden herentoilet niet toegestaan. Dat heet schennis van de eerbaarheid.
Juist. Dus die strip slaat nergens op.
pi_162555360
Voor wie denkt dat hier bij blijft, heeft het mis.

Het loopt echt de spuigaten uit; lees anders ff gezellig mee:

NWS / Mannen die denken dat ze honden zijn.
pi_162556155
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 23:08 schreef Fixers het volgende:

[..]

Klopt, en de kans op schending van dat recht wordt vergroot als je de bordjes voor de wc weghaalt. Immers, wie ben jij dan om nog te bepalen wie er man en wie er vrouw is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')