Lijkt me praktisch ook niet mogelijk. Er waren vast ook geen heteroseksuelen voor de aarde bestond.quote:Op donderdag 26 mei 2016 23:12 schreef Aguia het volgende:
[..]
Maar niet langer dan de aarde noch diens Schepper.
Volgens sommigen zijn we gemaakt naar zijn evenbeeld. Dus als we LGBT zijn is de schepper dat ook.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Lijkt me praktisch ook niet mogelijk. Er waren vast ook geen heteroseksuelen voor de aarde bestond.
Daarom liet ik het stukje religie even achterwege.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:11 schreef Molurus het volgende:
[..]
Volgens sommigen zijn we gemaakt naar zijn evenbeeld. Dus als we LGBT zijn is de schepper dat ook.
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 16:24 schreef controlaltdelete het volgende:
The men who live as dogs: 'We're just the same as any person on the high street'
Kaz, another pup, argues that for some, being a puppy isn’t just a fun mask to try on – it’s how they identify; it’s who they are.
Ja ja in before een fetisj, identify what ever you want to be als het maar geen hetero is, alles kan en mag in 2016. Moet kunnen niets is te gek, freedom for all
Inderdaad zeker de laatste tijd is het allemaal hot. Transpecies, petophiles de LGBTP-lijst goes on and on. Onderdeel van de agendaquote:
Ik zie niet in wat er hot aan is. Ik zie alleen dat er meer begrip voor komt en dat het meer out in the open komt. Dat is toch alleen maar goed? Leven en laten leven.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:01 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Inderdaad zeker de laatste tijd is het allemaal hot. Transpecies, petofiles de LGBTP-lijst goes on and on. Onderdeel van de agenda
Jup identify what ever you want to be. Als je een puppy voelt, ga je gang. Toilets for the puppy people, waarom niet?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat er hot aan is. Ik zie alleen dat er meer begrip voor komt en dat het meer out in the open komt. Dat is toch alleen maar goed? Leven en laten leven.
Ik denk niet dat daar speciale toiletten voor komen.Je beseft dat dit uitzonderingen zijn?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Jup identify what ever you want to be. Als je een puppy voelt, ga je gang. Toilets for the puppy people, waarom niet?
Jup uitzonderingen zoals 0,03 % transgenders maar ze zijn uprising. Daar moeten ook speciale toiletten voor komenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk niet dat daar speciale toiletten voor komen.Je beseft dat dit uitzonderingen zijn?
Je hebt het nog steeds niet begrepen? Transgenders willen helemaal geen speciale toiletten. Ze (we) willen gewoon zelf kunnen bepalen naar welk toilet we gaan en zien het liefst de seksescheiding tussen de toiletten gewoon verdwijnen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:26 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Jup uitzonderingen zoals 0,03 % transgenders maar ze zijn uprising. Daar moeten ook speciale toiletten voor komen
O ja dat was het. Gender neutral washrooms.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:33 schreef Fixers het volgende:
[..]
Je hebt het nog steeds niet begrepen? Transgenders willen helemaal geen speciale toiletten. Ze (we) willen gewoon zelf kunnen bepalen naar welk toilet we gaan en zien het liefst de seksescheiding tussen de toiletten gewoon verdwijnen.
Want puppy people zoals je ze zo lief noemt blijven nu altijd thuis omdat ze geen eigen speciale wc hebben, dus je hebt nu geen kans om ze tegen te komen. Maar met zulke neutrale toiletten staan ze ineens op iedere straathoekquote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:40 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
O ja dat was het. Gender neutral washrooms.
[ afbeelding ]
daar kun je elke gek tegenkomen dus ook de puppy people. Geweldig
Dat zou ook de beste en meest voor de hand liggende oplossing zijn. Gewoon allemaal door dezelfde deur en binnen achter een dichte deur. Ik zie het probleem niet. Het is niet zo dat men in een kringetje zit te kakken.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:33 schreef Fixers het volgende:
[..]
Je hebt het nog steeds niet begrepen? Transgenders willen helemaal geen speciale toiletten. Ze (we) willen gewoon zelf kunnen bepalen naar welk toilet we gaan en zien het liefst de seksescheiding tussen de toiletten gewoon verdwijnen.
Gekken kun je overal tegenkomen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:40 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
O ja dat was het. Gender neutral washrooms.
[ afbeelding ]
daar kun je elke gek tegenkomen dus ook de puppy people. Geweldig
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:33 schreef Fixers het volgende:
[..]
Dergelijk gedrag is ook in een strikt gescheiden herentoilet niet toegestaan. Dat heet schennis van de eerbaarheid.quote:
Juist. Dus die strip slaat nergens op.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 23:08 schreef Fixers het volgende:
[..]
Dergelijk gedrag is ook in een strikt gescheiden herentoilet niet toegestaan. Dat heet schennis van de eerbaarheid.
Klopt, en de kans op schending van dat recht wordt vergroot als je de bordjes voor de wc weghaalt. Immers, wie ben jij dan om nog te bepalen wie er man en wie er vrouw is.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 23:08 schreef Fixers het volgende:
[..]
Dergelijk gedrag is ook in een strikt gescheiden herentoilet niet toegestaan. Dat heet schennis van de eerbaarheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |