jus lkkr mijselfquote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:35 schreef Dagoduck het volgende:
Jus is zo'n raar woord als je het gewoon uitspreekt zoals het er staat.
Het is jullie volledig eigen gemaakt in deze sekte om al klaar te staan voor een rukbeurt bij iets wat ook maar lijkt op een vrouw.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:26 schreef Catkiller het volgende:
Hey een 'nieuwe' 'vrouw', ging al voor fap fap naar fobo maar helaas.
Ja, is ook gebeurd.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:35 schreef Crip het volgende:
[..]
gehaktballen moet je in jus bakken/garen. omfg zo lkkr
quote:
We moeten eerst nog je foto's zien voordat we gaan oordelen of je op een vrouw lijkt.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:36 schreef Bugfixed het volgende:
[..]
Het is jullie volledig eigen gemaakt in deze sekte om al klaar te staan voor een rukbeurt bij iets wat ook maar lijkt op een vrouw.
Dat is gewoon het internet hoor.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:36 schreef Bugfixed het volgende:
[..]
Het is jullie volledig eigen gemaakt in deze sekte om al klaar te staan voor een rukbeurt bij iets wat ook maar lijkt op een vrouw.
school, project, eten bij kameraad, zo naar stadquote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nu jij er bent wel. Wat heb je gedaan?
Heb dus begrepen dat een gewaad ook volstaat? Als de contouren maar lichtelijk zichtbaar zijnquote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
We moeten eerst nog je foto's zien voordat we gaan oordelen of je op een vrouw lijkt.
Wow zieke cripbash ditquote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:39 schreef Bugfixed het volgende:
[..]
Heb dus begrepen dat een gewaad ook volstaat? Als de contouren maar lichtelijk zichtbaar zijn
islamofoobquote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:39 schreef Bugfixed het volgende:
[..]
Heb dus begrepen dat een gewaad ook volstaat? Als de contouren maar lichtelijk zichtbaar zijn
Zozo jelly nellyquote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:39 schreef Bugfixed het volgende:
[..]
Wrm doe je zo tegen mij, ik ken je niet eens 's.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:39 schreef Bugfixed het volgende:
[..]
niet die kansloze stalker van laatst dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Wrm doe je zo tegen mij, ik ken je niet eens 's.
Ik weet niet of hij dat zou doen, kweenie. Sws vage gast in general dus kan welquote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
niet die kansloze stalker van laatst dan?
of iemand anders die mad is. Dat krijg je als je altijd mensen tegen het verkeerde been schopt. Secreet. Daarom ben ik altijd gewoon lief.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij dat zou doen, kweenie. Sws vage gast in general dus kan wel
Jij bent een engel.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
of iemand anders die mad is. Dat krijg je als je altijd mensen tegen het verkeerde been schopt. Secreet. Daarom ben ik altijd gewoon lief.
Heeft je piemelTR toch mooi zijn werk gedaan.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:44 schreef Der_Mann het volgende:
wisten jullie al dat montelly op vakantie was
Meid, je moet die vliegende ratten hier op hun flikker geven. Ik gaf alleen een compliment over dat we je tetten niet kunnen zien in de heilige maand. Zij maakten er een diss van.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Wrm doe je zo tegen mij, ik ken je niet eens 's.
he kut weer zon knoflookneus hierquote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:46 schreef Bugfixed het volgende:
[..]
Meid, je moet die vliegende ratten hier op hun flikker geven. Ik gaf alleen een compliment over dat we je tetten niet kunnen zien in de heilige maand. Zij maakten er een diss van.
Maar ik wil je wel geruststellen, hoor; Selamun Aleikum maar helaas ben ik geen overtuigde moslima (meer).
weer mijn goeie daad van de dag verrichtquote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heeft je piemelTR toch mooi zijn werk gedaan.
laffe hondquote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:46 schreef Bugfixed het volgende:
[..]
Meid, je moet die vliegende ratten hier op hun flikker geven. Ik gaf alleen een compliment over dat we je tetten niet kunnen zien in de heilige maand. Zij maakten er een diss van.
Maar ik wil je wel geruststellen, hoor; Selamun Aleikum maar helaas ben ik geen overtuigde moslima (meer).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |