uhm, nee er staat boven waar het code voor isquote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
haja ja haha 14 88 stoer en tof toch haha want adolf in code, jij mag vast nog geen brommer rijden toch?
Wie is Braddie? Ik had het alleen over Crip omdat ik haar foto's veelvuldig voorbij zie komen bij userfoto's en een hoofddoek draagt. Was puur het moment en het onderwerp. Niet zo wantrouwig, ben geen kloon van Braddie of Maddiequote:
Outie swsquote:
ben jij niet die mario stalker?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:19 schreef Bugfixed het volgende:
[..]
Wie is Braddie? Ik had het alleen over Crip omdat ik haar foto's veelvuldig voorbij zie komen bij userfoto's en een hoofddoek draagt. Was puur het moment en het onderwerp. Niet zo wantrouwig, ben geen kloon van Braddie of Maddie
braddie niet kennenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:19 schreef Bugfixed het volgende:
[..]
Wie is Braddie? Ik had het alleen over Crip omdat ik haar foto's veelvuldig voorbij zie komen bij userfoto's en een hoofddoek draagt. Was puur het moment en het onderwerp. Niet zo wantrouwig, ben geen kloon van Braddie of Maddie
ooh mag je dan flauwe grappen niet flauw vinden?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
uhm, nee er staat boven waar het code voor ispees pls
Hou eens op hiermeequote:
Ok.quote:
Ik ken crips kut al, wil de jouwe zienquote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:20 schreef Bugfixed het volgende:
[..]
Daar hebben jullie Crip voor. Wel snel zijn, want Ramadan Jammerdan.
natuurlijk wel, maar als dan blijkt dat je hem niet snapte is het wel een beetje sneuneuzigquote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh mag je dan flauwe grappen niet flauw vinden?
Wat is dit voor een sekte??quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ken crips kut al, wil de jouwe zien
ja nee een grapje met een referentie naar heil hitler is naturlijk van een super tof nivoquote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
natuurlijk wel, maar als dan blijkt dat je hem niet snapte is het wel een beetje sneuneuzig
als je zelfs dat lage niveau niet haalt kan je er beter ook niet op reagerenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja nee een grapje met een referentie naar heil hitler is naturlijk van een super tof nivo_!
Je kan er maar beter niet op reageren.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja nee een grapje met een referentie naar heil hitler is naturlijk van een super tof nivo_!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |