Ok.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:12 schreef Bugfixed het volgende:
[..]
Grappig dat men denkt aan een kloon. Ben gewoon een Bugfix.
Voor de goede orde; ik heb ook tieten.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:09 schreef PeZu het volgende:
deze man maakt van een atoom een universum.. teweeg brengen
"We must secure the existence of our people and a future for white children"quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is al heel wat jaren terug die cijfers van jou.
braddie?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:13 schreef Bugfixed het volgende:
[..]
Voor de goede orde; ik heb ook tieten.
en die hebben mannen niet?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:13 schreef Bugfixed het volgende:
[..]
Ik vind je er maar rare gedachtes op nahouden.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
"We must secure the existence of our people and a future for white children"
HH
1488![]()
Zeg dat ze gaat slapen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoe serieus moet ik een vriendin nemen waarvan haar vriendje haar appjes urenlang negeert en zij angry as fuck nu is en eng praat?
stuur maar langs ik regel dat welquote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoe serieus moet ik een vriendin nemen waarvan haar vriendje haar appjes urenlang negeert en zij angry as fuck nu is en eng praat?
Leg eng uitquote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Picsquote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:13 schreef Bugfixed het volgende:
[..]
Sowieso.quote:
niets mis met een beetje white pride tochquote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind je er maar rare gedachtes op nahouden.
Een beetje zit onze natuur.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
niets mis met een beetje white pride toch
Wat bedoel je met eng praat?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:14 schreef Opsonisatie het volgende:
haja ja haha 14 88 stoer en tof toch haha want adolf in code, jij mag vast nog geen brommer rijden toch?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
"We must secure the existence of our people and a future for white children"
HH
1488![]()
BAM!quote:
Hitlerjugend van mequote:
Vega? Suzanne Vega?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |