what the hell niemand deed kut tegen je in eerste instantie.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:46 schreef Bugfixed het volgende:
[..]
Meid, je moet die vliegende ratten hier op hun flikker geven. Ik gaf alleen een compliment over dat we je tetten niet kunnen zien in de heilige maand. Zij maakten er een diss van.
Maar ik wil je wel geruststellen, hoor; Selamun Aleikum maar helaas ben ik geen overtuigde moslima (meer).
Gelukkig, nog een moslim in deze SC zou ik echt niet kunnen handelen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:46 schreef Bugfixed het volgende:
[..]
Meid, je moet die vliegende ratten hier op hun flikker geven. Ik gaf alleen een compliment over dat we je tetten niet kunnen zien in de heilige maand. Zij maakten er een diss van.
Maar ik wil je wel geruststellen, hoor; Selamun Aleikum maar helaas ben ik geen overtuigde moslima (meer).
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:44 schreef Der_Mann het volgende:
wisten jullie al dat montelly op vakantie was
Nice.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
school, project, eten bij kameraad, zo naar stad
Jij snoes?
als jij je tot islam zou bekeren zou je geen moslim maar modom zijn hahahaaquote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gelukkig, nog een moslim in deze SC zou ik echt niet kunnen handelen.
Wat gebeurt hier allemaal.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:47 schreef Crip het volgende:
[..]
what the hell niemand deed kut tegen je in eerste instantie.
je bent net braddie
Ga die bestelling van dat kut spel wel stoppen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als jij je tot islam zou bekeren zou je geen moslim maar modom zijn hahahaa
Wie is Braddie in Godsnaam?!quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:47 schreef Crip het volgende:
[..]
what the hell niemand deed kut tegen je in eerste instantie.
je bent net braddie
je begint er toch zelf over ceip wat ja k je dan dat iemand en bloot je post door geeft, echt zo lachwekkendquote:
alsof je het überhaupt hebt besteld man speklapquote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga die bestelling van dat kut spel wel stoppen.
Kijk eens in dit topic bij post #144quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alsof je het überhaupt hebt besteld man speklap
Hahahaha ik snap 'mquote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als jij je tot islam zou bekeren zou je geen moslim maar modom zijn hahahaa
moest keihard lachen door deze zin typte je met je pener ofzoquote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
je begint er toch zelf over ceip wat ja k je dan dat iemand en bloot je post door geeft, echt zo lachwekkend
welk seizoen ben je nu?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nice.![]()
Moest na lesgeven nog vergaderen tot 17 en toen heb ik thuis nog even GoT gekeken
Ja, alles om dicht bij jou te kunnen zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alsof je het überhaupt hebt besteld man speklap
i don't know what i expectedquote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kijk eens in dit topic bij post #144
GC / FOK!Stok door Nederland #101: ACHTER THESINGE (maok)
Pas op. De moslims hier zijn uit op een bekering. In eerste instantie in een verleidelijke modus en in een later stadia...u better run!quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gelukkig, nog een moslim in deze SC zou ik echt niet kunnen handelen.
S3e5quote:
Waardeloze tinypic dat URL's opnieuw gebruiktquote:
ik wou edit doen maar dacht die droeftoeter is dat niet waard wat een dom gelulquote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:54 schreef Crip het volgende:
[..]
moest keihard lachen door deze zin typte je met je pener ofzo
oh in dat geval kun je ook even Uncharted 4 en Doom voor me bestellen, ben over paar weken jarigquote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja, alles om dicht bij jou te kunnen zijn.
Haal die knikker eens uit je bek. Versta er niks van.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
je begint er toch zelf over ceip wat ja k je dan dat iemand en bloot je post door geeft, echt zo lachwekkend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |