SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De favorieten volgens de bookmakers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Voor)spellen:
FOK!-subleague: https://www.scorito.com/c(...)ff-8042-ab8f0d0b2845 of zoeken op FOK subpoule
FOK!-subleague
Wachtwoord: bananito
FOK! Wielerprono:
SPT / Wielerprono 2016 #3 - Naar de Ardennen
Poll: Wie wint de Giro d'Italia 2016?
• Vincenzo Nibali
• Mikel Landa
• Steven Kruijswijk
• Domenico Pozzovivo
• Jean-Christophe Peraud
• Jakob Fuglsang
• Przemysław Niemiec
• Maxime Monfort
• Alejandro Valverde
• Andrey Amador
• Johan Esteban Chaves
• Rigoberto Urán Urán
• Tom Dumoulin
• Ilnur Zakarin
• Primo¸ Roglič
• Twan Castelijns
• Leopold König
• Rafał Majka
• Ryder Hesjedal
• Sergey Firsanov
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Zeg het maar jongons!![]()
Ik denk dat hij naar Risoul gaat winnen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:55 schreef DuTank het volgende:
Nu nog een ritzege en het roze binnen slepen, dan is het feestje compleet
Verstandige keuze.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een Orica renner eet eerst alle andere bordjes leeg.
Die bordjes lagen zwaar op de maag.quote:
Je kan niet middenin de ronde de rechten kopen. De NOS zendt sinds jaar en dag al geen Giro uit, die weekenden nu zijn alleen maar extra.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:21 schreef Boezeidekoe het volgende:
Er staat een Nederlander op het punt om een historische overwinning te behalen in een internationaal aansprekende sport...uiteraard is de NOS hier niet live bij.
Ook geen finales meer met Dafne en Ranomi uitzenden dan, NOS?
Ach, dat is vast nog wel op een of andere manier te regelen als je wat extra biedt. Kan wel uit nuquote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je kan niet middenin de ronde de rechten kopen. De NOS zendt sinds jaar en dag al geen Giro uit, die weekenden nu zijn alleen maar extra.
Tuurlijk wel, want bijna elke zondag is er een reportage over Dafne.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:21 schreef Boezeidekoe het volgende:
Er staat een Nederlander op het punt om een historische overwinning te behalen in een internationaal aansprekende sport...uiteraard is de NOS hier niet live bij.
Ook geen finales meer met Dafne en Ranomi uitzenden dan, NOS?
De 11e plek wordt ook lastig helaasquote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:38 schreef TLC het volgende:
Monfort is trouwens wat gezakt in het klassement nu, hij staat 19de op 30 minuten, dus de kans dat ie de Giro gaat winnen schat ik niet zo heel groot in.
Pessimist.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:38 schreef TLC het volgende:
Monfort is trouwens wat gezakt in het klassement nu, hij staat 19de op 30 minuten, dus de kans dat ie de Giro gaat winnen schat ik niet zo heel groot in.
De Vuelta gingen ze ook opeens uitzenden vorig jaar. Of het toevallig samenviel met de positie van Dumoulin weet ik zo even niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, dat is vast nog wel op een of andere manier te regelen als je wat extra biedt. Kan wel uit nu
Misschien dat de rechten van de Giro een stuk duurder zijn. Ik weet nog dat ze de start in Groningen helemaal niet uitzonden omdat het simpelweg te duur was.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
De Vuelta gingen ze ook opeens uitzenden vorig jaar. Of het toevallig samenviel met de positie van Dumoulin weet ik zo even niet.
Heeft Nuenen een gracht?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:47 schreef TLC het volgende:
Krijgen we zondag EK 88 toestanden met gezonken woonboten en zulks ?![]()
![]()
![]()
![]()
Daarom, zo simpel is hetquote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:46 schreef Ereinion het volgende:
Als de NOS met een zak geld komt gaat de RAI echt geen nee zeggen.
Mensen die geen Sporza kijken weten niet dat hij meedoet.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:38 schreef TLC het volgende:
Ik weet het niet zeker maar volgens mij stond Dumoulin in de vorige Vuelta 5 dagen voor het einde op dezelfde positie(1, weliswaar met een veel kleinere voorsprong) en ineens werden de laatste etappes wel live uitgezonden.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je kan niet middenin de ronde de rechten kopen. De NOS zendt sinds jaar en dag al geen Giro uit, die weekenden nu zijn alleen maar extra.
Opeens allemaal van die mensen die het wielrennen gaan volgen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:00 schreef Lavenderr het volgende:
Wie had dit van tevoren gedacht van Kruijswijk. Wat een held
Gelukkig breng jij er een positieve vibe in nu.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:57 schreef nostra het volgende:
De één in dit topic loopt te kankeren op de NOS omdat ze niet live uitzenden terwijl er een Ollander op één staat, de volgende omdat zijn incrowd-topic bedreigd gaat worden door een overvloed van niet-kenners, gęnant.
Wie is dit?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:57 schreef nostra het volgende:
De één in dit topic loopt te kankeren op de NOS omdat ze niet live uitzenden terwijl er een Ollander op één staat, de volgende omdat zijn incrowd-topic bedreigd gaat worden door een overvloed van niet-kenners, gęnant.
Ik zag gisteren ergens op tv dat men een foto van Kruijswijk liet zien aan mensen en vroegen of ze wisten wie het was. Echt niemand wist het.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:02 schreef MCH het volgende:
[..]
Opeens allemaal van die mensen die het wielrennen gaan volgen.![]()
![]()
In Nuenen?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zag gisteren ergens op tv dat men een foto van Kruijswijk liet zien aan mensen en vroegen of ze wisten wie het was. Echt niemand wist het.
Ik weet niet meer waar, pikte het laatste stukje mee. Ze vroegen het aan voorbijgangers en de één dacht een voetballer en de ander dacht een schrijver of een dj, maar niemand wist het. Nu is dat natuurlijk ook niet zo vreemd met altijd die helm op maar hij is nu in één keer beroemd.quote:
Daar heb je dan ook weer een punt.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gelukkig breng jij er een positieve vibe in nu.
Wat bedoelde ie ermee?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Zakarin gebaarde naar Firsanov
Dat hij een enkeletje goelag zou krijgen als hij nog langer op kop zou rijden voor Nibali.quote:
Oude manquote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:42 schreef Ericr het volgende:
Mocht hij winnen, bedenk goed dat het wel eens heel lang kan duren voordat zoiets weer gebeurt. Heb Joop bewust meegemaakt maar dit is misschien wel de enige grote ronde overwinning van een Nederlander die ik zelf nog ga meemaken. Terwijl ik toch wel honderd wil worden.
Kruijswijk hierna nog één en Oomen drie?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:45 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk dat Kruijswijk en Dumoulin en Sam Oomen samen nog wel ongeveer 5 grote rondes gaan winnen.
Dumoulin wordt gewoon de Nederlandse Wiggins.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kruijswijk hierna nog één en Oomen drie?
Naar een tour overwinning getrokken door een betere renner?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dumoulin wordt gewoon de Nederlandse Wiggins.
2033 is al snel inderdaad.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:42 schreef Ericr het volgende:
Mocht hij winnen, bedenk goed dat het wel eens heel lang kan duren voordat zoiets weer gebeurt. Heb Joop bewust meegemaakt maar dit is misschien wel de enige grote ronde overwinning van een Nederlander die ik zelf nog ga meemaken. Terwijl ik toch wel honderd wil worden.
Nee dat is een Riisje.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:53 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Naar een tour overwinning getrokken door een betere renner?
Op de overwinning in een grote ronde na dan. Of een top-5.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dumoulin wordt gewoon de Nederlandse Wiggins.
*klimmer. Wiggins was de beste die Tour.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:53 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ik bedoelde juist dat ie die wel gaat halen, nadat ie na het goud op de OS TT z'n focus gaat verleggen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op de overwinning in een grote ronde na dan. Of een top-5.
Ja, maar dat gaat 'ie dus niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik bedoelde juist dat ie die wel gaat halen,
Froome had die Tour nooit gewonnen, ook niet als hij bergop z'n eigen gang mocht gaan. Hij verloor 28 minuten op Wiggo in de tijdritten ongeveer..quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:53 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ik teken ervoorquote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:08 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik denk dat hij naar Risoul gaat winnen.
Minder gunstig voor Kruijswijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:00 schreef Marcoss het volgende:
Mezgec start morgen niet meer, heeft zijn pols gebroken bij zijn val een week geleden..
Er blijft echt geen sprinter meer over
Vandaag pasten de topploegen de bruggenhoofdtactiek eigenlijk niet zo goed toe. Alleen Kangert was een vooruitgeschoven post; de kopmannen gingen zelf te vroeg in de tegenaanval en halverwege koers zat iedereen redelijk geďsoleerd.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:32 schreef N.i.c.k het volgende:
Maar ook met de bruggenhoofden-tactiek valt niet zoveel te vrezen toch.
Als die al slaagt, dan slaagt die bij 1 concurrent. Kruiswijk komt nooit solo te rijden, altijd nog met de andere favorieten om hem heen, minus Nibali/Valverde die dan dus op de vlucht zijn met een teamgenoot. Moet raar lopen wil op die manier een minutenverschil ontstaan.
Maar bergop lijken ze me sowieso niet instaat om weg te springen naar hun vooruit geschoven post.
Nou heb ik vandaag nog niet gezien, maar ook vandaag kon Kruijswijk toch Nibali en Valverde volgen in de afdaling?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vandaag pasten de topploegen de bruggenhoofdtactiek eigenlijk niet zo goed toe. Alleen Kangert was een vooruitgeschoven post; de kopmannen gingen zelf te vroeg in de tegenaanval.
Als ze Kruijswijk vrijdag en vooral zaterdag kapot willen rijden, moeten de Astana- en Movistar-knechten (Scarponi/Fuglsang/Visconti/Kangert) gelijk in de aanval gaan en een paar minuten pakken. Daarna is het voor die ploegen te hopen dat Kruijswijk het wiel van Nibali en Valverde in de afdaling niet kan volgen. In dat geval is er stront aan de knikker, zeker als Zakarin en Chaves dan gaan blufpokeren.
Valt wel mee toch? Kans is inderdaad groter dat er nu een vlucht vooruit blijft, maar normaal gesproken zullen er geen renners mee zitten die dichtbij staan in het klassement, dus die kunnen ze makkelijk 10/15 minuten geven.. En dan kan Twan over 20 jaar zeggen dat hij 180 km op heeft gereden voor de Giro-winnaarquote:
Lol nu is mijn sportpools ook naar de aids.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:00 schreef Marcoss het volgende:
Mezgec start morgen niet meer, heeft zijn pols gebroken bij zijn val een week geleden..
Er blijft echt geen sprinter meer over
quote:Dutchman Steven Kruijswijk will win the Giro d’Italia on Sunday, says Alejandro Valverde (Movistar), who was stage winner today in Andalo.
Team LottoNL-Jumbo’s Kruijswijk increased his lead today in Italy’s northeast with attacks over the final two climbs on stage 16. He has an advantage of three minutes over Esteban Chaves (Orica-GreenEdge) in the general classification and 3-23 on Valverde. 2013 victor Vincenzo Nibali (Astana) lost more time today, 1-47 minutes, and slipped to fourth at 4-43 minutes.
“From today, he is the strongest rider in this Giro,” Valverde said of Kruijswijk. “Sure, there are two more big days in the mountains, but based on how he’s going and his knowledge of the race, I believe Steven Kruijswijk will be the champion.”
>>> Five talking points from stage 16 of the Giro d’Italia
Valverde attacked today at 15 kilometres remaining and drew out Ilnur Zakarin (Katusha) and Kruijswijk. He won the stage, took the 12 bonus seconds and Kruijswijk placed second with six bonus seconds. Chaves finished at 42 seconds and Nibali at 1-47.
“Kruijswijk’s looking very strong, it will be hard to knock him out,” Valverde added. “I’m close to second place with Chaves. Nibali is still there, he’s a very attacking rider, he will try to attack me, and put himself on the podium – for me, from today, Steven Kruijswijk is the strongest in this Giro.”
Als Chaves of Zakarin dan nog steeds op een podiumplek staan, gaan die nooit blufpokeren, dat geloof ik niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vandaag pasten de topploegen de bruggenhoofdtactiek eigenlijk niet zo goed toe. Alleen Kangert was een vooruitgeschoven post; de kopmannen gingen zelf te vroeg in de tegenaanval en halverwege koers zat iedereen redelijk geďsoleerd.
Als ze Kruijswijk vrijdag en vooral zaterdag kapot willen rijden, moeten de Astana- en Movistar-knechten (Scarponi/Fuglsang/Visconti/Kangert) gelijk in de aanval gaan en een paar minuten pakken. Daarna is het voor die ploegen te hopen dat Kruijswijk het wiel van Nibali en Valverde in de afdaling niet kan volgen. In dat geval is er stront aan de knikker, zeker als Zakarin en Chaves dan gaan blufpokeren.
Ach als Kruijswijk wint is dat snel vergeten.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lol nu is mijn sportpools ook naar de aids.
Kruijswijk heeft bergaf idd geen zwaktes getoond (afgezien van dat ene incidentje vorige week met Majka), maar er kan altijd iets gebeuren (pech, bocht verkeerd inschatten) dat het toch misgaat. Nibali en Valverde hebben te veel gewonnen dat ze zich bij een ereplaats neerleggen. Zeker van Nibali verwacht ik nog wel een full-retard afdaling.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nou heb ik vandaag nog niet gezien, maar ook vandaag kon Kruijswijk toch Nibali en Valverde volgen in de afdaling?
Heeft Kruijswijk al een zwak moment gehad in de afdaling?
En dan nog, als ook Lotto-Jumbo iemand mee vooruit stuurt in zo'n kopgroep, kan die zich terug laten zakken. Effect is dan dat het verschil niet al te groot gaat worden, tenzij Astana en Movistar allebei hun halve ploeg meegestuurd hebben in de aanval, maar dat gaat niet gebeuren.
Kruijswijk heeft tenstlotte al meer dan 3 minuten voorsprong op Valverde en dik 4 op Nibali. Dan moet er wel een hele grote coup volgen, willen ze dat nog goedmaken.
En dan wil Chaves ook nog zijn 2e plek houden, want die wil natuurlijk niet van het podium afvallen.
Dat is zo, dat is zo. Dus ik voel hem al aankomen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:45 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ach als Kruijswijk wint is dat snel vergeten.
Gezien zijn Giro van vorig jaar is het ook raar dat Kruijswijk er niet tussen staat. Was toch een van de smaakmakers toen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:49 schreef Blik het volgende:
Plaatje uit het eerste topic
[ afbeelding ]
Toen al enkele reacties dat een Ryder Hesjedal er niet tussen hoorde te staan en dat Kruijswijk toch wel echt ontbrak
Vrijdag zit er nog een stuk vallei van 22km dat tricky kan zijn. Verder nog veel stroken die niet super steil zijn (<6%). Dat gaat heel veel energie kosten als je dan alleen een minuutje dicht moet poeven. Chaves heeft zich vandaag de laatste berg ook helemaal aan gort gefietst.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als Chaves of Zakarin dan nog steeds op een podiumplek staan, gaan die nooit blufpokeren, dat geloof ik niet.
En de etappes van vrijdag en zaterdag zijn enorm zwaar, maar het is wel enkel bergop en bergaf, er zit geen meter vlak tussen. Dus als Nibali en/of Valverde Kruijswijk lossen bergaf en er wachten ploeggenoten, kunnen ze de voorsprong ook enkel bergaf uitbreiden. Bergop zal Kruijswijk dan normaal gesproken altijd weer tijd goedmaken. En de voorsprong is al 3 minuten.. (op Nibali zelfs al meer dan 4,5 minuut). Daar geloof ik echt niet in.
Denk dat Kruijswijk deze Giro enkel door een slechte dag nog kan verliezen (of een val natuurlijk)
De tronie van Majka kan ook wel door voor Kruijswijk, is er maar een kleine Photoshop nodigquote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:49 schreef Blik het volgende:
Plaatje uit het eerste topic
[ afbeelding ]
Toen al enkele reacties dat een Ryder Hesjedal er niet tussen hoorde te staan en dat Kruijswijk toch wel echt ontbrak
Het grote voordeel voor Kruijswijk is dat hij ook al een eeuwigheid voor staat op de nummer 2. Als de achtervolgers dicht achter de leider staan, gaan ze bij aanvallen altijd eerst kijken naar de leider en pas daarna kijken ze wat ze zelf kunnen (zie Menchov, Purito en ook Dumoulin in de Vuelta), nu gaan ze in eerste instantie op elkaar reageren omdat Nibali bij een aanval vooral de nummer 2 en 3 van het klassement bedreigt en Kruijswijk niet direct..quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kruijswijk heeft bergaf idd geen zwaktes getoond (afgezien van dat ene incidentje vorige week met Majka), maar er kan altijd iets gebeuren (pech, bocht verkeerd inschatten) dat het toch misgaat. Nibali en Valverde hebben te veel gewonnen dat ze zich bij een ereplaats neerleggen. Zeker van Nibali verwacht ik nog wel een full-retard afdaling.
Jumbo heeft geen renners die de knechten van Astana en Movistar kan volgen. Zo makkelijk is het dus niet om die jongens in de aanval te sturen. Dan is het ook nog de vraag of je Battaglin (de enige die bergop wel wat heeft getoond) gelijk in de aanval wilt sturen. Dan zit Kruijswijk vrijwel onmiddellijk geďsoleerd.
En heeft ook wel een karakteristiek postuur om er tussen te staan.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:51 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Gezien zijn Giro van vorig jaar is het ook raar dat Kruijswijk er niet tussen staat. Was toch een van de smaakmakers toen.
Nibali heeft de reputatie, maar is niet zo'n goede daler als de reputatie die hij heeft als daler. Het is al een flinke tijd geleden dat hij in de afdaling nog een gat heeft kunnen slaan. Ook vorig jaar in de Tour heeft hij het diverse keren geprobeerd, maar is dan vaak tijdens zijn poging nog door Valverde ingehaald.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kruijswijk heeft bergaf idd geen zwaktes getoond (afgezien van dat ene incidentje vorige week met Majka), maar er kan altijd iets gebeuren (pech, bocht verkeerd inschatten) dat het toch misgaat. Nibali en Valverde hebben te veel gewonnen dat ze zich bij een ereplaats neerleggen. Zeker van Nibali verwacht ik nog wel een full-retard afdaling.
Jumbo heeft geen renners die de knechten van Astana en Movistar kan volgen. Zo makkelijk is het dus niet om die jongens in de aanval te sturen. Dan is het ook nog de vraag of je Battaglin (de enige die bergop wel wat heeft getoond) gelijk in de aanval wilt sturen. Dan zit Kruijswijk vrijwel onmiddellijk geďsoleerd.
Plus dat Lotto nog eens een sterkere ploeg dan Giant lijkt te hebben. Niet veel beter, maar toch iets.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:00 schreef Wombcat het volgende:
Het verschil met de Vuelta van vorig jaar is ook dat Dumoulin wel aan de leiding stond, maar bergop niet de sterkste was.
Kruijswijk is dat wel. En heeft bovendien nog eens een grotere voorsprong dan Dumoulin vorig jaar.
En toch ga ik zaterdag niet gerust tv-kijken, zelfs niet als hij 8 minuten voorsprong heeftquote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:00 schreef Wombcat het volgende:
Het verschil met de Vuelta van vorig jaar is ook dat Dumoulin wel aan de leiding stond, maar bergop niet de sterkste was.
Kruijswijk is dat wel. En heeft bovendien nog eens een grotere voorsprong dan Dumoulin vorig jaar.
Daar kun je over twisten hoor.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Plus dat Lotto nog eens een sterkere ploeg dan Giant lijkt te hebben. Niet veel beter, maar toch iets.
hij woont toch tegenwoordig in Girona naast Robert Gesink? Meen mij een interview te herinneren in het jodenblad Helden. Daarin stond dat Steven toen af en toe oppaste op de kleine spruiten van de Geesquote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:57 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon ergens in de randstad. Was trouwens in Editie NL op RTL4.
Grote fout van Giant vorig jaar is dat ze in de laatste bergetappe niemand mee hadden in een kopgroep van een man of 30-40. Dat is echt een gigantische flater geweest. Hadden ze iemand meegehad, dan had die in de afdaling kunnen wachten en had Dumoulin nog terug kunnen komen (mits ze diegene op tijd hadden laten wachten, zodat die kon werken voordat LL Sanchez op kop ging rijden). Dan had Dumoulin geen 4 minuten verloren.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Plus dat Lotto nog eens een sterkere ploeg dan Giant lijkt te hebben. Niet veel beter, maar toch iets.
Nibali heeft de benen niet en gaat die ook niet meer krijgen lijkt me. Chaves was ook niet best vandaag. Kruijswijkgod kan gewoon iedereen volgen, niemand gaat hem eraf fietsen johquote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En toch ga ik zaterdag niet gerust tv-kijken, zelfs niet als hij 8 minuten voorsprong heeft
Goede tactics van Addy "Niet aanvallen" Engels destijds.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:04 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Grote fout van Giant vorig jaar is dat ze in de laatste bergetappe niemand mee hadden in een kopgroep van een man of 30-40. Dat is echt een gigantische flater geweest. Hadden ze iemand meegehad, dan had die in de afdaling kunnen wachten en had Dumoulin nog terug kunnen komen (mits ze diegene op tijd hadden laten wachten, zodat die kon werken voordat LL Sanchez op kop ging rijden). Dan had Dumoulin geen 4 minuten verloren.
John Degenkolb 90quote:
Volgens mij woont hij inderdaad in Girona (en Den Bosch).quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:03 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij woont toch tegenwoordig in Girona naast Robert Gesink? Meen mij een interview te herinneren in het jodenblad Helden. Daarin stond dat Steven toen af en toe oppaste op de kleine spruiten van de Gees
Tot nog toe heeft TLJ toch iemand meegehad in de kopgroep?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Goede tactics van Addy "Niet aanvallen" Engels destijds.
Ik heb er verder niet veel van gemerkt maar als jij het zegt.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Tot nog toe heeft TLJ toch iemand meegehad in de kopgroep?
Ja, maar ik heb nog een trauma van die zaterdagmiddag in september vorig jaarquote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nibali heeft de benen niet en gaat die ook niet meer krijgen lijkt me. Chaves was ook niet best vandaag. Kruijswijkgod kan gewoon iedereen volgen, niemand gaat hem eraf fietsen joh
Nibali gaat zeker nog full retard, twijfel ik geen moment aan. Alleen is Nibali niet zo goed als die graag zou willen. Daarnaast gaan Valverde en Chaves die podiumplaatsen echt wel verdedigen, levert alsnog een heleboel centjes, punten en publiciteit op. Dus op het moment dat Nibali in de aanval gaat, gaat Movistar echt wel tempo rijden om het verschil klein te houden. De kans dat die valverde van het podium afrijdt is ten slotte een stuk groter dan dat Kruijswijk van het podium afdondertquote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat hoeft niets te zeggen. Op basis van vandaag kun je al rustig stellen dat niemand van de andere 7 TLJ's boven zichzelf is uitgestegen door de situatie.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:05 schreef franklop het volgende:
[..]
John Degenkolb 90
Lawson Craddock 42
Koen de Kort 64
Tom Dumoulin 6
Johannes Fröhlinger 143
Thierry Hupond 142
Luka Mezgec 108
Tom Stamsnijder 155
Zico Waeytens 157
mwoa
Dit oogt allemaal net even een stukje beter dan Dumoulin, vind ik.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb nog een trauma van die zaterdagmiddag in september vorig jaar
Chaves reed veruit de snelste Paganella. Als hij vandaag ''niet best'' was, wint hij de Giro met gemak. Gewoon dom gereden.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nibali heeft de benen niet en gaat die ook niet meer krijgen lijkt me. Chaves was ook niet best vandaag. Kruijswijkgod kan gewoon iedereen volgen, niemand gaat hem eraf fietsen joh
Denk je dat hij vandaag bewust niet met Nibali, Zakarin, Valverde en Kruijswijk meeging? Dat lijkt me eigenlijk zeer onwaarschijnlijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Chaves reed veruit de snelste Paganella. Als hij vandaag ''niet best'' was, wint hij de Giro met gemak. Gewoon dom gereden.
Achteraf ja, maar het leek best slim. Gegokt en niet veel verloren.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Chaves reed veruit de snelste Paganella. Als hij vandaag ''niet best'' was, wint hij de Giro met gemak. Gewoon dom gereden.
In de cruciale bergetappes bedoel ik.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb er verder niet veel van gemerkt maar als jij het zegt.
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk je dat hij vandaag bewust niet met Nibali, Zakarin en Valverde en Kruijswijk meeging? Dat lijkt me eigenlijk zeer onwaarschijnlijk.
Zelf zegt hij de aanval te onderschatten. Het lijkt me ook geen geval van niet kunnen, anders zet je niet zo'n tijd neer op de Paganella.quote:“Probablemente cometí un error al subestimar el ataque”
En Battaglin zat vrijdag mee in de kopgroep, toen hij terugviel, ging hij nog even Nibali terughalen na zijn aanval.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:13 schreef Wombcat het volgende:
[..]
In de cruciale bergetappes bedoel ik.
Afgelopen zaterdag hadden ze Castelijns en Roglic mee in de kopgroep. Da's precies wat moest gebeuren en hebben ze gedaan.
Vooral de gok dat Nibali en Kangert niet volle bak zouden gaan met Kruijswijk aan boord lijkt me?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:12 schreef Marcoss het volgende:
Chaves verwachtte blijkbaar dat Valverde en Kruijswijk vanzelf wel terug zouden waaien, toch ook een gevaarlijke gok.
Oftewel: tactisch doen ze tot nog toe wat ze moeten doen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En Battaglin zat vrijdag mee in de kopgroep, toen hij terugviel, ging hij nog even Nibali terughalen na zijn aanval.
Misschien slecht de rustdag verteerdquote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
[..]
Zelf zegt hij de aanval te onderschatten. Het lijkt me ook geen geval van niet kunnen, anders zet je niet zo'n tijd neer op de Paganella.
Het was wat mij betreft ook geniaal, aangezien die groep normaliter wordt teruggepakt door het peloton en Nibali er niet veel aan heeft om Kangert op kop te laten sleuren als Kruijswijk in dezelfde groep zit. Ze waren waarschijnlijk ook teruggekomen als de kneuzen van Vaughters (en Tinkoff) niet zo lang waren blijven wachten.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:12 schreef showtimer het volgende:
[..]
Achteraf ja, maar het leek best slim. Gegokt en niet veel verloren.
quote:“I probably made a mistake underestimating the attack,” said Chaves. “Thanks to my teammates we managed to save the day. I’m really thankful for how they rode for me and I managed to keep the pace on the last climb.” “These explosive stages are always dangerous and I definitely tip my hat to Steven (Kruijswijk). One more day done and we are ready to fight on.”
Die was bergop al meerdere malen gelost maar wist de schade knap te beperken tot hij er overheen walste met die tijdrit.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dit oogt allemaal net even een stukje beter dan Dumoulin, vind ik.
Cannondale had wel Dombrowski lange tijd mee toch? Maar goed, Cannondale zat er met veel renners, maar uiteindelijk fietsten ze allemaal achteruit, Uran kon de parkeermeter van Traksel zelfs gebruiken.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het was wat mij betreft ook geniaal, aangezien die groep normaliter wordt teruggepakt door het peloton en Nibali er niet veel aan heeft om Kangert op kop te laten sleuren als Kruijswijk in dezelfde groep zit. Ze waren waarschijnlijk ook teruggekomen als de kneuzen van Vaughters (en Tinkoff) niet zo lang waren blijven wachten.
De Vaughters kneuzen waren eerder nog een geluk door het gefaal van Dombrowski. Anders begint hij met een kleine minuut achterstand aan de slotklim denk ik. Moser is wel een goeie om mee te laten draaien.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het was wat mij betreft ook geniaal, aangezien die groep normaliter wordt teruggepakt door het peloton en Nibali er niet veel aan heeft om Kangert op kop te laten sleuren als Kruijswijk in dezelfde groep zit. Ze waren waarschijnlijk ook teruggekomen als de kneuzen van Vaughters (en Tinkoff) niet zo lang waren blijven wachten.
Thijs van de Brink?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:21 schreef Marcoss het volgende:
Ons aller Thijs samen met Filemon straks bij Tan over Kruijswijk overigens
Ja en ik zie Kruiswijk nooit helemaal alleen komen te zitten zoals Dumoulin in de Vuelta. Hij zal altijd bij het groepje beste klimmers blijven zitten, waarop niet snel 4 minuten voorsprong op gepakt zal worden met een enkele ploegmaat.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:08 schreef Blik het volgende:
[..]
Nibali gaat zeker nog full retard, twijfel ik geen moment aan. Alleen is Nibali niet zo goed als die graag zou willen. Daarnaast gaan Valverde en Chaves die podiumplaatsen echt wel verdedigen, levert alsnog een heleboel centjes, punten en publiciteit op. Dus op het moment dat Nibali in de aanval gaat, gaat Movistar echt wel tempo rijden om het verschil klein te houden. De kans dat die valverde van het podium afrijdt is ten slotte een stuk groter dan dat Kruijswijk van het podium afdondert
Verder is 3 minuten gewoon echt veel, zeker aangezien Kruijswijk de sterkste klimmer is samen met Chaves. Dan moet die dus echt een enorme hongerklop krijgen, vallen in een afdaling of dikke pech krijgen. Het kan gebeuren natuurlijk. Maar puur op brilliant tactics van andere ploegen kan die dit eigenlijk niet meer verliezen
Hij is nog niet op stage geweest bij Gerrans en Matthewsquote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:22 schreef Mani89 het volgende:
Wat dom van Chaves, als hij zo goed is kan hij toch prima lekker mee aan het wiel plakken als een echte OricaGod betaamd. Ik snap hier niks van.
dit dusquote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:22 schreef Mani89 het volgende:
Wat dom van Chaves, als hij zo goed is kan hij toch prima lekker mee aan het wiel plakken als een echte OricaGod betaamd. Ik snap hier niks van.
Majka was vandaag de OricaGod van de dag. Twee keer van Chaves overgenomen in de hele etappe, grote klasse. Plek 6 moet worden verdedigd.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:22 schreef Mani89 het volgende:
Hoe kun je 42 seconden verliezen en bijna je 2de plek verspelen geniaal noemen? Het was juist een kapitale fout om niet mee te zitten bij de aanval waarin alle favorieten meezitten, gevalletje pokeren en bluffen met slechte kaarten. Heeft ook nog eens geluk gehad dat Cannondale mee ging koersen anders had die een serieus probleem gehad vandaag. Als die nou een goede ploeg om zich heen had, dan had ik het me nog enigszins kunnen voorstellen. Maar dit was gewoon goed stom.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Enig idee hoe belangrijk een podiumplaats van Zakarini zou zijn voor de toekomst van het hele Katusha project?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:21 schreef Evertjan het volgende:
de manier waarop Zakarini de sprint aan trok voor Valverde was ook wel merkwaardig te noemen.
volgens de kenners hier heeft Steven niks te zoeken op de OSquote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:27 schreef komrad het volgende:
Is Kruijswijk eigenlijk al aangewezen voor de OS of wacht de bondscoach af?
Kruijswijk is niet echt van de eendagskoersen, denk ook niet dat hij zelf wil eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:27 schreef komrad het volgende:
niet echt een eendagscoureur hč. Zal normaal gesproken niet gaanquote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:27 schreef komrad het volgende:
Alleen maar onhandig in de Vuelta voorbereiding.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:27 schreef komrad het volgende:
Dat zeggen we toch net, dat het achteraf dom is, maar op het moment zelf het een goede beslissing leek te zijn. Groep maglia rosa wordt 99/100 teruggehaald omdat het voor Nibali geen enkel nut heeft om Kangert op kop te zetten zolang Kruijswijk mee is.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:26 schreef Blik het volgende:
[..]
Hoe kun je 42 seconden verliezen en bijna je 2de plek verspelen geniaal noemen?
Hofland...gaat dat nog ooit iets worden?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:30 schreef OProg het volgende:
Kruiswijk doet dit natuurlijk ook gewoon allemaal voor de punten zodat Hofland met een sterk team wereldkampioen kan worden.
In deze vorm denk ik dat hij best een rol kan spelen of het parcours totaal ongeschikt?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:28 schreef franklop het volgende:
[..]
niet echt een eendagscoureur hč. Zal normaal gesproken niet gaan
Zou Nederland voor dit WK niet even Greipel kunnen naturaliseren?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:30 schreef OProg het volgende:
Kruiswijk doet dit natuurlijk ook gewoon allemaal voor de punten zodat Hofland met een sterk team wereldkampioen kan worden.
die koers is over 2,5 maand..quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:32 schreef komrad het volgende:
[..]
In deze vorm denk ik dat hij best een rol kan spelen of het parcours totaal ongeschikt?
Het parcours is wel heuvelachtig, maar Kruijswijk heeft nog nooit iets in een één-daagse wedstrijd klaar gespeeld. Het zou niet fair zijn hem op basis van deze Giro voor de OS te selecteren.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:32 schreef komrad het volgende:
[..]
In deze vorm denk ik dat hij best een rol kan spelen of het parcours totaal ongeschikt?
Hofland moet vooral eens tot het besef komen dat massasprints in topkoersen het nooit gaan worden voor hem.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hofland...gaat dat nog ooit iets worden?
Nou ja. Als de nr 2 niet mee is, en de nr 3 wel, heeft het voor de nr 3 natuurlijk wel degelijk zin om een ploegmaat op kop te zetten. Want dan kun je alvast één van je concurrenten uitschakelen. Ben je daar al maar vast vanaf.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat zeggen we toch net, dat het achteraf dom is, maar op het moment zelf het een goede beslissing leek te zijn. Groep maglia rosa wordt 99/100 teruggehaald omdat het voor Nibali geen enkel nut heeft om Kangert op kop te zetten zolang Kruijswijk mee is.
ondertussen mag Duitsland blij zijn dat ze 4 etappes hebben gepakt. Die moeten nog hard aan de bak om 6 of meer renners mee te mogen nemenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:30 schreef OProg het volgende:
dat is een prima periode voor een opbouw richting OSquote:
Het parcours heeft iets van de Clásica San Sebastián. Daar heeft Mollema al een paar keer goed gepresteerd.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:35 schreef komrad het volgende:
[..]
dat is een prima periode voor een opbouw richting OS
Was gewoon een vraag en Gesink en Mollema zie ik daar ook niet echt dicht komen.
Ja, die ging altijd beter rijden met meer wedstrijdritme, dit keer begon hij goed, ging het steeds beter met LBL als hoogtepunt, maar deze Giro lijkt het helemaal nergens op.. Bijzonder.quote:
Ja, die missen de punten die Martin de afgelopen nog wel eens bij elkaar fietste in de rittenkoersen en vooral van Degenkolb in de klassiekers. Die tikken veel meer aan dan die 27 ritzeges van Kittel en Greipel.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:35 schreef franklop het volgende:
[..]
ondertussen mag Duitsland blij zijn dat ze 4 etappes hebben gepakt. Die moeten nog hard aan de bak om 6 of meer renners mee te mogen nemen
6 renners moet nog wel lukken, maar dan heb je buiten Kittel, Degenkolb en Greipel plaats voor 3 knechten. Al telt Martin dan wel voor 3quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, die missen de punten die Martin de afgelopen nog wel eens bij elkaar fietste in de rittenkoersen en vooral van Degenkolb in de klassiekers. Die tikken veel meer aan die 27 ritzeges van Kittel en Greipel.
Tony rijdt 100km op kop en Kittel wint de sprint.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:40 schreef franklop het volgende:
[..]
6 renners moet nog wel lukken, maar dan heb je buiten Kittel, Degenkolb en Greipel plaats voor 3 knechten. Al telt Martin dan wel voor 3
Ik zet krentenbollen op de bingokaart.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:39 schreef Houtenbeen het volgende:
Sunfield bij RTLLN over Kruijswijk dadelijk
Nu wel.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:37 schreef Wombcat het volgende:
Volgens de website van Eurosport zou er op Eurosport 1 nu een herhaling van de Giro zijn, maar er is suf tennis te zien
Onzin. Als er een groep weg rijdt met iedereen in de top-10 erin en jij zit er als nummer 2 niet bij is dat gewoon een stommiteit van de bovenste plank, daar moet hij bij zitten Je kunt gewoon voorspellen dat de kopgroep dan juist full retard gaat rijden om te proberen die nummer 2 tijd aan de broek te geven.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat zeggen we toch net, dat het achteraf dom is, maar op het moment zelf het een goede beslissing leek te zijn. Groep maglia rosa wordt 99/100 teruggehaald omdat het voor Nibali geen enkel nut heeft om Kangert op kop te zetten zolang Kruijswijk mee is.
Duitsers hebben klimmers nodig, renners die rondjes kunnen winnen. Lijkt echt nergens op momenteel. Als je het van Nerz en Buchmann moet hebben om eventueel top 15 in de tour te rijden... De Olympische selectie wordt ook een grap. Tony Martin, en dan moeten ze nog aanvullen met 3 renners waarvan er een de tijdrit moet doen. Buchmann, Nerz, Voss, Geschke? Die hebben daar niets te zoeken... Stuur dan jong talent als Herklotz of Kamna (die zou dan de TT kunnen doen) om ervaring op te doen. Duitse bond gaat dat natuurlijk nooit doen en gewoon 'veilig' voor types als Geschke kiezen. Best wel frustrerend.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:35 schreef franklop het volgende:
[..]
ondertussen mag Duitsland blij zijn dat ze 4 etappes hebben gepakt. Die moeten nog hard aan de bak om 6 of meer renners mee te mogen nemen
Ze kunnen ook gewoon Stefan Schumacher sturen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:49 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Duitsers hebben klimmers nodig, renners die rondjes kunnen winnen. Lijkt echt nergens op momenteel. Als je het van Nerz en Buchmann moet hebben om eventueel top 15 in de tour te rijden... De Olympische selectie wordt ook een grap. Tony Martin, en dan moeten ze nog aanvullen met 3 renners waarvan er een de tijdrit moet doen. Buchmann, Nerz, Voss, Geschke? Die hebben daar niets te zoeken... Stuur dan jong talent als Herklotz of Kamna (die zou dan de TT kunnen doen) om ervaring op te doen. Duitse bond gaat dat natuurlijk nooit doen en gewoon 'veilig' voor types als Geschke kiezen. Best wel frustrerend.
comeback van Der Janquote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze kunnen ook gewoon Stefan Schumacher sturen.
Of Linus Gerdemann.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze kunnen ook gewoon Stefan Schumacher sturen.
Misschien dat Jörg Jaksche nog wat hypocrieten van de fiets af wil duwen. Dat zou wel een topshowtje zijn.quote:
Ik denk dat de Tank hem wel op z'n bek wil meppenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Misschien dat Jörk Jaksche nog wat hypocrieten van de fiets af wil duwen. Dat zou wel een topshowtje zijn.
Dank, ging het qua werk ook bepaald niet redden vandaagquote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:56 schreef Urb het volgende:
Eurosport nu herhaling van laatste deel van etappe van vandaag evt voor anderen die het ook gemist hebben.
Net deze week middag-avonddienst hebben
Dat hij dat zelf zo ervaart lijkt me toch wel redelijk belangrijk, essentieel zelfs. Uiteindelijk denk ik dat Kruijswijk beter kan oordelen hoe hij zich ontwikkelt in een ronde dan jij en ik. Kruijswijk is ook niet echt het type dat allerlei rare dingen roept.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
In 2014 stond hij na week 2 al 20e in het klassement. Dan vallen er in zo'n derde week vanzelf renners tussenuit die minder zijn in superzware ritten, hoog stonden na een vlucht of als knecht aan het werk moeten. Dat hij toen kennelijk een beter gevoel had kan ik niet zo veel mee, de uitslagen staven dat niet.
En de uitslagen staven het ook nog eens. In de laatste bergetappe naar Hautacam levert hij met de 13e plaats vanuit de favorietengroep zijn beste prestatie van de Tour, dat moet jij haast wel met Kruijswijk en mij eens zijn.quote:HAUTACAM - Steven Kruijswijk reed donderdag verrassend sterk in de 18e etappe van de Ronde van Frankrijk. De renner van Belkin verbaasde hiermee ook zichzelf.
"Dit was wel mijn beste dag", aldus Kruijswijk. "Ik wilde vandaag graag meezitten in de kopgroep, want ik dacht dat die misschien wel weg zou blijven. Maar ik miste de slag. Nibali wilde blijkbaar weer winnen, want zijn ploeg bleef maar rijden. Tot mijn eigen verbazing kon ik ook lang mee. Maar ik ben hier ook vooral om bij de andere jongens te blijven en dan komt dit eruit.”
Kruijswijk wilde ook wel wat laten zien. "Ik wilde toch ook wel bewijzen dat ik het waard was om de Tour te rijden. We hebben ook laten zien dat de ploeg in de breedte erg sterk is.”
En dan vergeet je dat hij in de 19e etappe 20ste wordt. Dus op het laatst opeens twee keer top 20 vanuit de favorietengroep, als knecht van Gesink, dat is echt wel een stap vooruit. Waarin hij in etappe 20 Gesink heel Alpe d'Huez op sleeptouw neemt en terugbrengt naar de groep der favorieten, "fantastisch werk" volgens Gesink -dat heb ik 'em in de eerste weken niet over Kruijswijk horen zeggen.quote:2015 is lastiger. Hij kwam daar uit een zware Giro (voor de Tour alleen het NK gereden) en Lotto ging van start met drie andere mannen voor het klassement. Als ik nu een interview teruglees zegt hij na de 18e etappe dat hij beter wordt. Maar in die rit werd hij 34e, terwijl hij in de eerste bergetappe (rit 10) ongeveer op dezelfde plaats eindigde (32e).In de 20e etappe werd hij dan nog 19e. Moet je daar dan uit concluderen dat de derde week veel beter was dan daarvoor?
Denken dat wim ooit zijn ongelijk toe gaat geven.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat hij dat zelf zo ervaart lijkt me toch wel redelijk belangrijk, essentieel zelfs. Uiteindelijk denk ik dat Kruijswijk beter kan oordelen hoe hij zich ontwikkelt in een ronde dan jij en ik. Kruijswijk is ook niet echt het type dat allerlei rare dingen roept.
[..]
En de uitslagen staven het ook nog eens. In de laatste bergetappe naar Hautacam levert hij met de 13e plaats vanuit de favorietengroep zijn beste prestatie van de Tour, dat moet jij haast wel met Kruijswijk en mij eens zijn.
[..]
En dan vergeet je dat hij in de 19e etappe 20ste wordt. Dus op het laatst opeens twee keer top 20 vanuit de favorietengroep, als knecht van Gesink, dat is echt wel een stap vooruit. Waarin hij in etappe 20 Gesink heel Alpe d'Huez op sleeptouw neemt en terugbrengt naar de groep der favorieten, "fantastisch werk" volgens Gesink -dat heb ik 'em in de eerste weken niet over Kruijswijk horen zeggen.
Het houdt niet op, niet vanzelfquote:De Italiaan Manuel Belletti, die dinsdag samen met Mezgec over de streep kwam, werd afgevoerd naar het ziekenhuis in Cles. De 30-jarige sprinter van Southeast kampte met ademhalingsproblemen.
Sbaragliquote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:35 schreef Mani89 het volgende:
Nou nog maar eens aanpassen dan, even kijken wie er nog over schiet.
Haussler dan toch maar voor de winst?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:35 schreef Mani89 het volgende:
Nou nog maar eens aanpassen dan, even kijken wie er nog over schiet.
Porsevquote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:38 schreef Chiappucci het volgende:
Benieuwd achter wie Nizzolo morgen 2e wordt.
Leigh Howard gaat het doen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:40 schreef noodgang het volgende:
[..]
Haussler dan toch maar voor de winst?
Zou ook goed kunnen ja. Ook wel eens leuk, een ontsnapping die het haalt in een vlakke rit. Vrij zeldzaam tegenwoordig.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:42 schreef Wombcat het volgende:
Of er blijft een vluchtergroepje weg. Dat lijkt me nog best waarschijnlijk eigenlijk.
Trek, Lampre en Dimension gaan het wel dichtrijden neem ik aanquote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:42 schreef Wombcat het volgende:
Of er blijft een vluchtergroepje weg. Dat lijkt me nog best waarschijnlijk eigenlijk.
Vorig jaar toch met Boem?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:43 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Zou ook goed kunnen ja. Ook wel eens leuk, een ontsnapping die het haalt in een vlakke rit. Vrij zeldzaam tegenwoordig.
Ik weet niet hoe slecht Trek is, maar die gaan natuurlijk vol voor een massasprint. IAM gaat vast wel helpen, en dan nog een sprintteam. Voordeel voor veel teams met een degelijke sprinter is dat ze een unieke kans op een op een overwinning krijgen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:42 schreef Wombcat het volgende:
Lampre eventueel niet, Ulissi wil het puntenklassement winnen dus die hebben ook baat bij het uitblijven van een massasprint / Trek uitputten om Modolo voor Nizzolo te kunnen laten eindigen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:44 schreef noodgang het volgende:
[..]
Trek, Lampre en Dimension gaan het wel dichtrijden neem ik aan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yes. Als Nizzolo dit niet wint, rol ik nog net niet door de kots in mijn eigen huis.
Voordeel voor veel teams zonder sprinter, is dat er weinig sprinters over zijn en dat een goede kopgroep daardoor kans heeft om voor de winst te strijden.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe slecht Trek is, maar die gaan natuurlijk vol voor een massasprint. IAM gaat vast wel helpen, en dan nog een sprintteam. Voordeel voor veel teams met een degelijke sprinter is dat ze een unieke kans op een op een overwinning krijgen.
https://twitter.com/digger_forum/status/734969992245092352quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Misschien dat Jörg Jaksche nog wat hypocrieten van de fiets af wil duwen. Dat zou wel een topshowtje zijn.
Vaughtersquote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:58 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
https://twitter.com/digger_forum/status/734969992245092352
Gevoel is niet zo relevant. Anders is Kroon de beste heuvelrenner die er ooit geweest is.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat hij dat zelf zo ervaart lijkt me toch wel redelijk belangrijk, essentieel zelfs. Uiteindelijk denk ik dat Kruijswijk beter kan oordelen hoe hij zich ontwikkelt in een ronde dan jij en ik. Kruijswijk is ook niet echt het type dat allerlei rare dingen roept.
[..]
Die ene uitslag is goed. De rest onderscheidt zich niet van eerder.quote:En de uitslagen staven het ook nog eens. In de laatste bergetappe naar Hautacam levert hij met de 13e plaats vanuit de favorietengroep zijn beste prestatie van de Tour, dat moet jij haast wel met Kruijswijk en mij eens zijn.
Etappe 19 zat hij mee in de kopgroep. Maar goed, dan nemen we de Tour van 2015 ook mee. Dan zitten we dus op de helft ofzo?quote:En dan vergeet je dat hij in de 19e etappe 20ste wordt. Dus op het laatst opeens twee keer top 20 vanuit de favorietengroep, als knecht van Gesink, dat is echt wel een stap vooruit. Waarin hij in etappe 20 Gesink heel Alpe d'Huez op sleeptouw neemt en terugbrengt naar de groep der favorieten, "fantastisch werk" volgens Gesink -dat heb ik 'em in de eerste weken niet over Kruijswijk horen zeggen.
Klopt. Je moet Kruijswijk niet bergop aanvallen aangezien hij daar de sterkste is. Daar moet je hem isoleren. Dat middenstuk van vandaag was ideaal om hem te bestoken, aangezien het zelfmoord is als je daar op elke aanval moet reageren. Vrijdag en zaterdag zijn qua parcours gunstiger denk ik.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vandaag pasten de topploegen de bruggenhoofdtactiek eigenlijk niet zo goed toe. Alleen Kangert was een vooruitgeschoven post; de kopmannen gingen zelf te vroeg in de tegenaanval en halverwege koers zat iedereen redelijk geďsoleerd.
Als je 1e staat in het klassement, kun je natuurlijk niet meer verder stijgen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:59 schreef wimderon het volgende:
De mythe wordt dit jaar in ieder geval grandioos doorprikt.
http://nos.nl/video/21069(...)ge-samenvatting.htmlquote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:15 schreef Bugno het volgende:
Haha, Bertens kreeg bijna meer zendtijd dan Krachtwijk op het NOS journaal. Ongeveer 8 om 14 sec.
Vorige week hoorde je hem op Sporza zelfs kwakenquote:Op woensdag 25 mei 2016 00:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik schrok me dood toen Joris ineens ging schreeuwen
Heb je gedronken?quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Murilo Fischer gaat morgen winnen.
U hoorde het hier voor het eerst.
De Majka die zo goed was dat hij uiteindelijke moest lossen bij Ulissi, Jungels en David Lopez had mee moeten werken. Juist ja.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Majka was vandaag de OricaGod van de dag. Twee keer van Chaves overgenomen in de hele etappe, grote klasse. Plek 6 moet worden verdedigd.
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Die laatste van vorig jaar heeft Trek bewust laten lopen (zelfs afstoppen in het peloton) omdat Nizzolo bang was om z'n puntentrui nog te verliezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yes. Als Nizzolo dit niet wint, rol ik nog net niet door de kots in mijn eigen huis.![]()
![]()
Ja, prachtig, als je vooraf had gezegd dat er een landgenoot in het roze zou rijden, dan hadden de meeste mensen gedacht dat je het over Dumoulin zou hebbenquote:Op woensdag 25 mei 2016 04:53 schreef TLC het volgende:
Als Kruijswijk het roze tot Turijn weet te dragen heeft hij net zoveel keer die trui gedragen als Erik Breukink (8x), en bovendien is het roze dan precies 2 van de 3 weken gedragen door een Nederlander in deze ronde (Dumoulin 6x).
Ik kan me niet voor de geest halen wanneer voor het laatst was dat in een grote ronde zoveel keer de leiderstrui is gedragen door een landgenoot
Dat is maar één keer gebeurd.quote:Op woensdag 25 mei 2016 04:53 schreef TLC het volgende:
Als Kruijswijk het roze tot Turijn weet te dragen heeft hij net zoveel keer die trui gedragen als Erik Breukink (8x), en bovendien is het roze dan precies 2 van de 3 weken gedragen door een Nederlander in deze ronde (Dumoulin 6x).
Ik kan me niet voor de geest halen wanneer voor het laatst was dat in een grote ronde zoveel keer de leiderstrui is gedragen door een landgenoot
Ik zie dat voordeel niet echt, er zijn nooit twintig (of zelfs tien) teams die een spirnt willen; een paar is doorgaans genoeg. Maar we gaan het zienquote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Voordeel voor veel teams zonder sprinter, is dat er weinig sprinters over zijn en dat een goede kopgroep daardoor kans heeft om voor de winst te strijden.
Dumoulin in de Vuelta vorig jaar ook 6 dagen de leiderstrui, zo heb je jarenlang nooit een Nederlander in de leiderstrui in een grote ronde (of maximaal een paar dagen), zo opeens 2 grote rondes achter elkaar zowat de helft van de etappes. Dat belooft wat voor de Tourquote:Op woensdag 25 mei 2016 04:53 schreef TLC het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik niet dat de Nederlanders in de Tour wat in te brengen hebbenquote:Op woensdag 25 mei 2016 08:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dumoulin in de Vuelta vorig jaar ook 6 dagen de leiderstrui, zo heb je jarenlang nooit een Nederlander in de leiderstrui in een grote ronde (of maximaal een paar dagen), zo opeens 2 grote rondes achter elkaar zowat de helft van de etappes. Dat belooft wat voor de Tour
Ja maar wie zijn die "grote" renners dan? En zijn ze zoveel beter?quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik niet dat de Nederlanders in de Tour wat in te brengen hebben![]()
Daarvoor stemmen de grote renners teveel af op de Tour en zijn die toch nog wat beter
Ik zie Gesink, Kelderman, Mollema echt niet Froome, Quintana en Contador op de pijnbank leggenquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:28 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja maar wie zijn die "grote" renners dan? En zijn ze zoveel beter?
Nibali staat ook bekend als een topper, en toch gaat ie dit jaar niet de giro winnen.
Contador? Zou ie goed genoeg zijn voor de tourwinst? Nog niet zoveel van gezien. Froome? Geesink traint ook als een monnik al heel het voorjaar in Girona en Tenerife. maar of dat podium zal opleveren weten we eind juli pas.
Gesink, Kelderman en Mollema vormen normaal gesproken geen enorme bedreiging voor de grote drie die je noemt, dat is waar. Er is natuurlijk een kans(je) dat ze tussentijds door attent koersen plus een sterke tijdrit en wat geluk een keer in de gele trui belanden, maar niet op een dusdanige manier als Dumoulin of Kruijswijk dat tegenwoordig kunnen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik zie Gesink, Kelderman, Mollema echt niet Froome, Quintana en Contador op de pijnbank leggen![]()
Het is voor mij ook een verassing dat Nibali zo tegenvalt deze Giro. Al is voor mij Nibali minder dan de drie die ik hiervoor noemde.
Ik vind dat de drie Nederlanders veel kunnen leren van renners als Ulissi, LL Sanchez, Rolland. Die pakken tenminste ritzeges in de grote rondes en blijven niet altijd op de tweede rij rijden in bergetappes om die top 10 noteringen veilig te kunnen stellen...
Je vergelijkt Gesink, Kelderman en Mollema nu met Ulissi en LL Sanchez? En nog iemand die ook al jaren voor een klassement rijdt.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik zie Gesink, Kelderman, Mollema echt niet Froome, Quintana en Contador op de pijnbank leggen![]()
Het is voor mij ook een verassing dat Nibali zo tegenvalt deze Giro. Al is voor mij Nibali minder dan de drie die ik hiervoor noemde.
Ik vind dat de drie Nederlanders veel kunnen leren van renners als Ulissi, LL Sanchez, Rolland. Die pakken tenminste ritzeges in de grote rondes en blijven niet altijd op de tweede rij rijden in bergetappes om die top 10 noteringen veilig te kunnen stellen...
Het is zeker indrukwekkend ja, dus opzich ook wel een goeie om zich volgend jaar op de tour te richten, of volgend jaar opnieuw voor de Giro te gaanquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:48 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Gesink, Kelderman en Mollema vormen normaal gesproken geen enorme bedreiging voor de grote drie die je noemt, dat is waar. Er is natuurlijk een kans(je) dat ze tussentijds door attent koersen plus een sterke tijdrit en wat geluk een keer in de gele trui belanden, maar niet op een dusdanige manier als Dumoulin of Kruijswijk dat tegenwoordig kunnen.
Maar serieus, hoe Kruijswijk hier in de rondte rijdt is echt diep indrukwekkend. Misschien zijn Valverde en Nibali niet in topvorm, dat kan, maar dan nog rijd je niet zomaar een heel deelnemersveld op minuten in een grote ronde. Dat kunnen alleen de écht groten der aarde.
Kruijswijk doet er verstandig aan om de Tour dit jaar links te laten liggen - dat levert alleen maar teleurstelling op, het is bewezen dat de dubbel Giro-Tour in het huidige wielrennen niet meer te doen is. Maar in 2017 moet hij zich vol richten op de Tour en dan wil ik weleens zien of hij serieus de strijd aankan met Contador, Froome en/of Quintana. In zijn huidige vorm denk ik dat dat kan.
Het zijn betere klassementsrenners, maar de erelijsten van Ulissi en LL Sanchez zijn wel wat groter...quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Je vergelijkt Gesink, Kelderman en Mollema nu met Ulissi en LL Sanchez? En nog iemand die ook al jaren voor een klassement rijdt.
Ja, omdat het ander type renners zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Het zijn betere klassementsrenners, maar de erelijsten van Ulissi en LL Sanchez zijn wel wat groter...
Dat is waar, maar dat heeft natuurlijk ook te maken met zijn bizar goede vorm. Als je zo goed in vorm bent lukt vrijwel alles.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:54 schreef Ericr het volgende:
Kruijswijk als diesel is ook wel gelogenstraft deze Giro. Hij kan prima reageren op aanvallen, een diesel moet toch echt in eigen tempo proberen terug te komen, Kruijswijk pareert direct en kan zelfs nog aanvallen.
Mollema zou wel eens wat aanvallender mogen koersen, Gees kan het niet en Wielco probeert het wel ns maar komt gewoon tekortquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dumoulin is geen zelfde soort renner als Cancellara. Ze zijn allebei geweldige tijdrijders, maar Cancellara is meer van de eendagskoersen en Dumoulin is meer een ronderenner. Ik zie Dumoulin nog geen 3 keer Vlaanderen en Parijs-Roubaix winnen eerlijk gezegd, dan zie ik hem nog eerder de Giro/Vuelta winnen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:03 schreef N.i.c.k het volgende:
Zou het doodzonde vinden als van Dumoulin zo'n gekunstelde klassementsrenner wordt gemaakt. Zou hem liever zien ontwikkelen als Cancellara. En dan nog eens een completere versie ervan.
Dus als er één iemand zijn gevoel niet zo goed kan inschatten (wat overigens door de loop der jaren wel enigszins gechargeerd is), dan kunnen we meteen geen enkele renner meer serieus nemen op dat gebied?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gevoel is niet zo relevant. Anders is Kroon de beste heuvelrenner die er ooit geweest is.
[..]
Die ene uitslag is goed. De rest onderscheidt zich niet van eerder.
[..]
Etappe 19 zat hij mee in de kopgroep. Maar goed, dan nemen we de Tour van 2015 ook mee. Dan zitten we dus op de helft ofzo?
De mythe wordt dit jaar in ieder geval grandioos doorprikt.
Hij of Modoloquote:Op woensdag 25 mei 2016 11:07 schreef ThePlaneteer het volgende:
Mag hopen dat Nizzolo eindelijk zn eerste overwinning pakt zeg.
https://over.nos.nl/nieuw(...)ppes-live-bij-de-nosquote:Waarom niet alle Giro-etappes live bij de NOS?
25 mei 2016 Onze programma's
Nu de mogelijkheid steeds groter wordt dat voor het eerst in de geschiedenis een Nederlander de Giro d’Italia wint, komen bij de afdeling Publieksvoorlichting van de NOS steeds meer mails binnen met de vraag waarom de NOS niet alle etappes live uitzendt.
De verklaring is simpel: we hebben die rechten niet. Die heeft Eurosport. De NOS heeft wel een sublicentie, waardoor we doordeweeks de etappe van de dag in tien minuten mogen samenvatten en in de weekenden de (cruciale) laatste 90 minuten rechtstreeks kunnen uitzenden op televisie en NOS.nl (inclusief de NOS-app).
Vanwege de uitzonderlijke prestatie van Steven Kruijswijk doen we wel wat extra’s: sinds gisteren en tot en met morgen maken we in de reguliere Roland Garros-uitzending een Giro-journaal en van vrijdag tot en met de slotetappe van zondag is Dione de Graaff in Italië om ter plaatse de voor- en nabeschouwing te verzorgen. Daarnaast flitsen we live op NPO Radio 1. Han Kock neemt de verslaggeving in de koers op televisie voor zijn rekening, en vanaf morgen doet Steven Dalebout hetzelfde voor de radio.
NOSquote:Op woensdag 25 mei 2016 12:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://over.nos.nl/nieuw(...)ppes-live-bij-de-nos
daarom www.cyclinghub.tvquote:Op woensdag 25 mei 2016 12:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als de NOS zich er mee gaat bemoeien gaat het mis, zie Dumoulin vorig jaar.quote:Op woensdag 25 mei 2016 12:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kijk eens een paar posts boven jequote:Op woensdag 25 mei 2016 12:46 schreef Dagoduck het volgende:
Heeft iemand een profiel van de etappe van vandaag?
Oja, bedankt.quote:
Gruwelijk, een afdaling van bijna 100 km tot de finish. Hier liggen kansen voor Nibali.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:52 schreef MaleDuck het volgende:
Maar de realiteit van vandaag:
Vertrek: 12:35
Lengte: 196 km
Soort etappe: vlak
[ afbeelding ]
Bloedarmoede.quote:Op woensdag 25 mei 2016 13:13 schreef Marcoss het volgende:
Nibali gaat zich na de etappe van vandaag medisch laten testen, want "hij is zichzelf niet deze Giro"..
Eerste poging kreeg meteen de ruimte?quote:Op woensdag 25 mei 2016 12:55 schreef TLC het volgende:
Bleh, moet je de hele dag tegen Oss, Broett en Zhupa aankijken![]()
Die wilt natuurlijk dat breakaway klassement winnenquote:Op woensdag 25 mei 2016 13:31 schreef DecoAoreste het volgende:
Weet niet, Oss is zelf ook zo'n C-sprinter, maar blijkbaar heeft hij er dan weer niet genoeg vertrouwen in.
Zabel jr krijgt daar normaal de voorkeur.quote:Op woensdag 25 mei 2016 13:31 schreef DecoAoreste het volgende:
Weet niet, Oss is zelf ook zo'n C-sprinter, maar blijkbaar heeft hij er dan weer niet genoeg vertrouwen in.
Gokje: Ze vonden de licentie van de Giro-organisatie te duur en hebben een sublicentie gekocht bij Eurosport.quote:Op woensdag 25 mei 2016 13:02 schreef Sheepcidus het volgende:
Hoeze kan alleen Eurosport de rechten hebben? Die hebben toch ook de Tour tegelijk met de NOS.
https://over.nos.nl/nieuw(...)ppes-live-bij-de-nosquote:Op woensdag 25 mei 2016 14:36 schreef Zelva het volgende:
[..]
Gokje: Ze vonden de licentie van de Giro-organisatie te duur en hebben een sublicentie gekocht bij Eurosport.
Sowieso belachelijk dat ze de schuld bij Eurosport leggen en niet gewoon toegeven dat ze het geld voor die hele licentie niet wilden uitgeven.
Ja, bedankt Hans. Die had ik gelezen, daarom ook mijn reactie:quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:38 schreef biertapper het volgende:
[..]
Ik mis in die zin het woordje 'gekocht'. Aan het end. Niet om de hete brij heendraaien.quote:De verklaring is simpel: we hebben die rechten niet
Poels???quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:51 schreef Godshand het volgende:
Ff tussendoor, wie is de beste renner bergop van Nederland?
Kruiswijk>Gesink>Kelderman>Lindeman>Dumoulin>LTD?
Zoiets?
Wat doet Lindeman daarquote:Op woensdag 25 mei 2016 14:51 schreef Godshand het volgende:
Zoiets?
Mag ik mijzelf in dit lijstje zetten??quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:51 schreef Godshand het volgende:
Zoiets?
met of zonder dope?quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:51 schreef Godshand het volgende:
Zoiets?
Goede opmerking. Ja waar plaats je die?quote:
Jij snapt het.quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:52 schreef Tagliano het volgende:
Weinig boeiende etappe, maar wat moet je verder met je leven toch
Hoe snel knal je de Keutenberg op?quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mag ik mijzelf in dit lijstje zetten??
Lindeman wordt door onze user als topklimmer gezien omdat hij de bergtrui heeft gedragen in een grote ronde!quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:52 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wat doet Lindeman daar
En waar is Mollema?
Geen idee, nooit geweest.quote:
Blij voor Bianchiquote:
butte iam heppyquote:
Jim Songezo doet ook mee.quote:Op woensdag 25 mei 2016 15:04 schreef Bugno het volgende:
Nog niks gezien, maar gokje: groepje vluchters, eerst ruim voor, nu slinkend. Ploegen van Nizzolo en Modolo op kop?
quote:
Songezo Jim, maar dat geheel terzijde.quote:
Joh.quote:Op woensdag 25 mei 2016 15:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Songezo Jim, maar dat geheel terzijde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |