Hoe kun je 42 seconden verliezen en bijna je 2de plek verspelen geniaal noemen? Het was juist een kapitale fout om niet mee te zitten bij de aanval waarin alle favorieten meezitten, gevalletje pokeren en bluffen met slechte kaarten. Heeft ook nog eens geluk gehad dat Cannondale mee ging koersen anders had die een serieus probleem gehad vandaag. Als die nou een goede ploeg om zich heen had, dan had ik het me nog enigszins kunnen voorstellen. Maar dit was gewoon goed stom.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het was wat mij betreft ook geniaal, aangezien die groep normaliter wordt teruggepakt door het peloton en Nibali er niet veel aan heeft om Kangert op kop te laten sleuren als Kruijswijk in dezelfde groep zit. Ze waren waarschijnlijk ook teruggekomen als de kneuzen van Vaughters (en Tinkoff) niet zo lang waren blijven wachten.
Enig idee hoe belangrijk een podiumplaats van Zakarini zou zijn voor de toekomst van het hele Katusha project?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:21 schreef Evertjan het volgende:
de manier waarop Zakarini de sprint aan trok voor Valverde was ook wel merkwaardig te noemen.
volgens de kenners hier heeft Steven niks te zoeken op de OSquote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:27 schreef komrad het volgende:
Is Kruijswijk eigenlijk al aangewezen voor de OS of wacht de bondscoach af?
Kruijswijk is niet echt van de eendagskoersen, denk ook niet dat hij zelf wil eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:27 schreef komrad het volgende:
niet echt een eendagscoureur hè. Zal normaal gesproken niet gaanquote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:27 schreef komrad het volgende:
Alleen maar onhandig in de Vuelta voorbereiding.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:27 schreef komrad het volgende:
Dat zeggen we toch net, dat het achteraf dom is, maar op het moment zelf het een goede beslissing leek te zijn. Groep maglia rosa wordt 99/100 teruggehaald omdat het voor Nibali geen enkel nut heeft om Kangert op kop te zetten zolang Kruijswijk mee is.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:26 schreef Blik het volgende:
[..]
Hoe kun je 42 seconden verliezen en bijna je 2de plek verspelen geniaal noemen?
Hofland...gaat dat nog ooit iets worden?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:30 schreef OProg het volgende:
Kruiswijk doet dit natuurlijk ook gewoon allemaal voor de punten zodat Hofland met een sterk team wereldkampioen kan worden.
In deze vorm denk ik dat hij best een rol kan spelen of het parcours totaal ongeschikt?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:28 schreef franklop het volgende:
[..]
niet echt een eendagscoureur hè. Zal normaal gesproken niet gaan
Zou Nederland voor dit WK niet even Greipel kunnen naturaliseren?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:30 schreef OProg het volgende:
Kruiswijk doet dit natuurlijk ook gewoon allemaal voor de punten zodat Hofland met een sterk team wereldkampioen kan worden.
die koers is over 2,5 maand..quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:32 schreef komrad het volgende:
[..]
In deze vorm denk ik dat hij best een rol kan spelen of het parcours totaal ongeschikt?
Het parcours is wel heuvelachtig, maar Kruijswijk heeft nog nooit iets in een één-daagse wedstrijd klaar gespeeld. Het zou niet fair zijn hem op basis van deze Giro voor de OS te selecteren.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:32 schreef komrad het volgende:
[..]
In deze vorm denk ik dat hij best een rol kan spelen of het parcours totaal ongeschikt?
Hofland moet vooral eens tot het besef komen dat massasprints in topkoersen het nooit gaan worden voor hem.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hofland...gaat dat nog ooit iets worden?
Nou ja. Als de nr 2 niet mee is, en de nr 3 wel, heeft het voor de nr 3 natuurlijk wel degelijk zin om een ploegmaat op kop te zetten. Want dan kun je alvast één van je concurrenten uitschakelen. Ben je daar al maar vast vanaf.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat zeggen we toch net, dat het achteraf dom is, maar op het moment zelf het een goede beslissing leek te zijn. Groep maglia rosa wordt 99/100 teruggehaald omdat het voor Nibali geen enkel nut heeft om Kangert op kop te zetten zolang Kruijswijk mee is.
ondertussen mag Duitsland blij zijn dat ze 4 etappes hebben gepakt. Die moeten nog hard aan de bak om 6 of meer renners mee te mogen nemenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:30 schreef OProg het volgende:
dat is een prima periode voor een opbouw richting OSquote:
Het parcours heeft iets van de Clásica San Sebastián. Daar heeft Mollema al een paar keer goed gepresteerd.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:35 schreef komrad het volgende:
[..]
dat is een prima periode voor een opbouw richting OS
Was gewoon een vraag en Gesink en Mollema zie ik daar ook niet echt dicht komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |