SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De favorieten volgens de bookmakers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Voor)spellen:
FOK!-subleague: https://www.scorito.com/c(...)ff-8042-ab8f0d0b2845 of zoeken op FOK subpoule
FOK!-subleague
Wachtwoord: bananito
FOK! Wielerprono:
SPT / Wielerprono 2016 #3 - Naar de Ardennen
Poll: Wie wint de Giro d'Italia 2016?
• Vincenzo Nibali
• Mikel Landa
• Steven Kruijswijk
• Domenico Pozzovivo
• Jean-Christophe Peraud
• Jakob Fuglsang
• Przemysław Niemiec
• Maxime Monfort
• Alejandro Valverde
• Andrey Amador
• Johan Esteban Chaves
• Rigoberto Urán Urán
• Tom Dumoulin
• Ilnur Zakarin
• Primo¸ Roglič
• Twan Castelijns
• Leopold König
• Rafał Majka
• Ryder Hesjedal
• Sergey Firsanov
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Zeg het maar jongons!![]()
Ik denk dat hij naar Risoul gaat winnen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:55 schreef DuTank het volgende:
Nu nog een ritzege en het roze binnen slepen, dan is het feestje compleet
Verstandige keuze.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een Orica renner eet eerst alle andere bordjes leeg.
Die bordjes lagen zwaar op de maag.quote:
Je kan niet middenin de ronde de rechten kopen. De NOS zendt sinds jaar en dag al geen Giro uit, die weekenden nu zijn alleen maar extra.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:21 schreef Boezeidekoe het volgende:
Er staat een Nederlander op het punt om een historische overwinning te behalen in een internationaal aansprekende sport...uiteraard is de NOS hier niet live bij.
Ook geen finales meer met Dafne en Ranomi uitzenden dan, NOS?
Ach, dat is vast nog wel op een of andere manier te regelen als je wat extra biedt. Kan wel uit nuquote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je kan niet middenin de ronde de rechten kopen. De NOS zendt sinds jaar en dag al geen Giro uit, die weekenden nu zijn alleen maar extra.
Tuurlijk wel, want bijna elke zondag is er een reportage over Dafne.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:21 schreef Boezeidekoe het volgende:
Er staat een Nederlander op het punt om een historische overwinning te behalen in een internationaal aansprekende sport...uiteraard is de NOS hier niet live bij.
Ook geen finales meer met Dafne en Ranomi uitzenden dan, NOS?
De 11e plek wordt ook lastig helaasquote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:38 schreef TLC het volgende:
Monfort is trouwens wat gezakt in het klassement nu, hij staat 19de op 30 minuten, dus de kans dat ie de Giro gaat winnen schat ik niet zo heel groot in.
Pessimist.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:38 schreef TLC het volgende:
Monfort is trouwens wat gezakt in het klassement nu, hij staat 19de op 30 minuten, dus de kans dat ie de Giro gaat winnen schat ik niet zo heel groot in.
De Vuelta gingen ze ook opeens uitzenden vorig jaar. Of het toevallig samenviel met de positie van Dumoulin weet ik zo even niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, dat is vast nog wel op een of andere manier te regelen als je wat extra biedt. Kan wel uit nu
Misschien dat de rechten van de Giro een stuk duurder zijn. Ik weet nog dat ze de start in Groningen helemaal niet uitzonden omdat het simpelweg te duur was.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
De Vuelta gingen ze ook opeens uitzenden vorig jaar. Of het toevallig samenviel met de positie van Dumoulin weet ik zo even niet.
Heeft Nuenen een gracht?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:47 schreef TLC het volgende:
Krijgen we zondag EK 88 toestanden met gezonken woonboten en zulks ?![]()
![]()
![]()
![]()
Daarom, zo simpel is hetquote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:46 schreef Ereinion het volgende:
Als de NOS met een zak geld komt gaat de RAI echt geen nee zeggen.
Mensen die geen Sporza kijken weten niet dat hij meedoet.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:38 schreef TLC het volgende:
Ik weet het niet zeker maar volgens mij stond Dumoulin in de vorige Vuelta 5 dagen voor het einde op dezelfde positie(1, weliswaar met een veel kleinere voorsprong) en ineens werden de laatste etappes wel live uitgezonden.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je kan niet middenin de ronde de rechten kopen. De NOS zendt sinds jaar en dag al geen Giro uit, die weekenden nu zijn alleen maar extra.
Opeens allemaal van die mensen die het wielrennen gaan volgen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:00 schreef Lavenderr het volgende:
Wie had dit van tevoren gedacht van Kruijswijk. Wat een held
Gelukkig breng jij er een positieve vibe in nu.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:57 schreef nostra het volgende:
De één in dit topic loopt te kankeren op de NOS omdat ze niet live uitzenden terwijl er een Ollander op één staat, de volgende omdat zijn incrowd-topic bedreigd gaat worden door een overvloed van niet-kenners, gênant.
Wie is dit?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:57 schreef nostra het volgende:
De één in dit topic loopt te kankeren op de NOS omdat ze niet live uitzenden terwijl er een Ollander op één staat, de volgende omdat zijn incrowd-topic bedreigd gaat worden door een overvloed van niet-kenners, gênant.
Ik zag gisteren ergens op tv dat men een foto van Kruijswijk liet zien aan mensen en vroegen of ze wisten wie het was. Echt niemand wist het.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:02 schreef MCH het volgende:
[..]
Opeens allemaal van die mensen die het wielrennen gaan volgen.![]()
![]()
In Nuenen?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zag gisteren ergens op tv dat men een foto van Kruijswijk liet zien aan mensen en vroegen of ze wisten wie het was. Echt niemand wist het.
Ik weet niet meer waar, pikte het laatste stukje mee. Ze vroegen het aan voorbijgangers en de één dacht een voetballer en de ander dacht een schrijver of een dj, maar niemand wist het. Nu is dat natuurlijk ook niet zo vreemd met altijd die helm op maar hij is nu in één keer beroemd.quote:
Daar heb je dan ook weer een punt.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gelukkig breng jij er een positieve vibe in nu.
Wat bedoelde ie ermee?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Zakarin gebaarde naar Firsanov
Dat hij een enkeletje goelag zou krijgen als hij nog langer op kop zou rijden voor Nibali.quote:
Oude manquote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:42 schreef Ericr het volgende:
Mocht hij winnen, bedenk goed dat het wel eens heel lang kan duren voordat zoiets weer gebeurt. Heb Joop bewust meegemaakt maar dit is misschien wel de enige grote ronde overwinning van een Nederlander die ik zelf nog ga meemaken. Terwijl ik toch wel honderd wil worden.
Kruijswijk hierna nog één en Oomen drie?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:45 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk dat Kruijswijk en Dumoulin en Sam Oomen samen nog wel ongeveer 5 grote rondes gaan winnen.
Dumoulin wordt gewoon de Nederlandse Wiggins.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kruijswijk hierna nog één en Oomen drie?
Naar een tour overwinning getrokken door een betere renner?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dumoulin wordt gewoon de Nederlandse Wiggins.
2033 is al snel inderdaad.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:42 schreef Ericr het volgende:
Mocht hij winnen, bedenk goed dat het wel eens heel lang kan duren voordat zoiets weer gebeurt. Heb Joop bewust meegemaakt maar dit is misschien wel de enige grote ronde overwinning van een Nederlander die ik zelf nog ga meemaken. Terwijl ik toch wel honderd wil worden.
Nee dat is een Riisje.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:53 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Naar een tour overwinning getrokken door een betere renner?
Op de overwinning in een grote ronde na dan. Of een top-5.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dumoulin wordt gewoon de Nederlandse Wiggins.
*klimmer. Wiggins was de beste die Tour.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:53 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ik bedoelde juist dat ie die wel gaat halen, nadat ie na het goud op de OS TT z'n focus gaat verleggen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op de overwinning in een grote ronde na dan. Of een top-5.
Ja, maar dat gaat 'ie dus niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik bedoelde juist dat ie die wel gaat halen,
Froome had die Tour nooit gewonnen, ook niet als hij bergop z'n eigen gang mocht gaan. Hij verloor 28 minuten op Wiggo in de tijdritten ongeveer..quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:53 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ik teken ervoorquote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:08 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik denk dat hij naar Risoul gaat winnen.
Minder gunstig voor Kruijswijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:00 schreef Marcoss het volgende:
Mezgec start morgen niet meer, heeft zijn pols gebroken bij zijn val een week geleden..
Er blijft echt geen sprinter meer over
Vandaag pasten de topploegen de bruggenhoofdtactiek eigenlijk niet zo goed toe. Alleen Kangert was een vooruitgeschoven post; de kopmannen gingen zelf te vroeg in de tegenaanval en halverwege koers zat iedereen redelijk geïsoleerd.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:32 schreef N.i.c.k het volgende:
Maar ook met de bruggenhoofden-tactiek valt niet zoveel te vrezen toch.
Als die al slaagt, dan slaagt die bij 1 concurrent. Kruiswijk komt nooit solo te rijden, altijd nog met de andere favorieten om hem heen, minus Nibali/Valverde die dan dus op de vlucht zijn met een teamgenoot. Moet raar lopen wil op die manier een minutenverschil ontstaan.
Maar bergop lijken ze me sowieso niet instaat om weg te springen naar hun vooruit geschoven post.
Nou heb ik vandaag nog niet gezien, maar ook vandaag kon Kruijswijk toch Nibali en Valverde volgen in de afdaling?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vandaag pasten de topploegen de bruggenhoofdtactiek eigenlijk niet zo goed toe. Alleen Kangert was een vooruitgeschoven post; de kopmannen gingen zelf te vroeg in de tegenaanval.
Als ze Kruijswijk vrijdag en vooral zaterdag kapot willen rijden, moeten de Astana- en Movistar-knechten (Scarponi/Fuglsang/Visconti/Kangert) gelijk in de aanval gaan en een paar minuten pakken. Daarna is het voor die ploegen te hopen dat Kruijswijk het wiel van Nibali en Valverde in de afdaling niet kan volgen. In dat geval is er stront aan de knikker, zeker als Zakarin en Chaves dan gaan blufpokeren.
Valt wel mee toch? Kans is inderdaad groter dat er nu een vlucht vooruit blijft, maar normaal gesproken zullen er geen renners mee zitten die dichtbij staan in het klassement, dus die kunnen ze makkelijk 10/15 minuten geven.. En dan kan Twan over 20 jaar zeggen dat hij 180 km op heeft gereden voor de Giro-winnaarquote:
Lol nu is mijn sportpools ook naar de aids.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:00 schreef Marcoss het volgende:
Mezgec start morgen niet meer, heeft zijn pols gebroken bij zijn val een week geleden..
Er blijft echt geen sprinter meer over
quote:Dutchman Steven Kruijswijk will win the Giro d’Italia on Sunday, says Alejandro Valverde (Movistar), who was stage winner today in Andalo.
Team LottoNL-Jumbo’s Kruijswijk increased his lead today in Italy’s northeast with attacks over the final two climbs on stage 16. He has an advantage of three minutes over Esteban Chaves (Orica-GreenEdge) in the general classification and 3-23 on Valverde. 2013 victor Vincenzo Nibali (Astana) lost more time today, 1-47 minutes, and slipped to fourth at 4-43 minutes.
“From today, he is the strongest rider in this Giro,” Valverde said of Kruijswijk. “Sure, there are two more big days in the mountains, but based on how he’s going and his knowledge of the race, I believe Steven Kruijswijk will be the champion.”
>>> Five talking points from stage 16 of the Giro d’Italia
Valverde attacked today at 15 kilometres remaining and drew out Ilnur Zakarin (Katusha) and Kruijswijk. He won the stage, took the 12 bonus seconds and Kruijswijk placed second with six bonus seconds. Chaves finished at 42 seconds and Nibali at 1-47.
“Kruijswijk’s looking very strong, it will be hard to knock him out,” Valverde added. “I’m close to second place with Chaves. Nibali is still there, he’s a very attacking rider, he will try to attack me, and put himself on the podium – for me, from today, Steven Kruijswijk is the strongest in this Giro.”
Als Chaves of Zakarin dan nog steeds op een podiumplek staan, gaan die nooit blufpokeren, dat geloof ik niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vandaag pasten de topploegen de bruggenhoofdtactiek eigenlijk niet zo goed toe. Alleen Kangert was een vooruitgeschoven post; de kopmannen gingen zelf te vroeg in de tegenaanval en halverwege koers zat iedereen redelijk geïsoleerd.
Als ze Kruijswijk vrijdag en vooral zaterdag kapot willen rijden, moeten de Astana- en Movistar-knechten (Scarponi/Fuglsang/Visconti/Kangert) gelijk in de aanval gaan en een paar minuten pakken. Daarna is het voor die ploegen te hopen dat Kruijswijk het wiel van Nibali en Valverde in de afdaling niet kan volgen. In dat geval is er stront aan de knikker, zeker als Zakarin en Chaves dan gaan blufpokeren.
Ach als Kruijswijk wint is dat snel vergeten.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lol nu is mijn sportpools ook naar de aids.
Kruijswijk heeft bergaf idd geen zwaktes getoond (afgezien van dat ene incidentje vorige week met Majka), maar er kan altijd iets gebeuren (pech, bocht verkeerd inschatten) dat het toch misgaat. Nibali en Valverde hebben te veel gewonnen dat ze zich bij een ereplaats neerleggen. Zeker van Nibali verwacht ik nog wel een full-retard afdaling.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nou heb ik vandaag nog niet gezien, maar ook vandaag kon Kruijswijk toch Nibali en Valverde volgen in de afdaling?
Heeft Kruijswijk al een zwak moment gehad in de afdaling?
En dan nog, als ook Lotto-Jumbo iemand mee vooruit stuurt in zo'n kopgroep, kan die zich terug laten zakken. Effect is dan dat het verschil niet al te groot gaat worden, tenzij Astana en Movistar allebei hun halve ploeg meegestuurd hebben in de aanval, maar dat gaat niet gebeuren.
Kruijswijk heeft tenstlotte al meer dan 3 minuten voorsprong op Valverde en dik 4 op Nibali. Dan moet er wel een hele grote coup volgen, willen ze dat nog goedmaken.
En dan wil Chaves ook nog zijn 2e plek houden, want die wil natuurlijk niet van het podium afvallen.
Dat is zo, dat is zo. Dus ik voel hem al aankomen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:45 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ach als Kruijswijk wint is dat snel vergeten.
Gezien zijn Giro van vorig jaar is het ook raar dat Kruijswijk er niet tussen staat. Was toch een van de smaakmakers toen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:49 schreef Blik het volgende:
Plaatje uit het eerste topic
[ afbeelding ]
Toen al enkele reacties dat een Ryder Hesjedal er niet tussen hoorde te staan en dat Kruijswijk toch wel echt ontbrak
Vrijdag zit er nog een stuk vallei van 22km dat tricky kan zijn. Verder nog veel stroken die niet super steil zijn (<6%). Dat gaat heel veel energie kosten als je dan alleen een minuutje dicht moet poeven. Chaves heeft zich vandaag de laatste berg ook helemaal aan gort gefietst.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als Chaves of Zakarin dan nog steeds op een podiumplek staan, gaan die nooit blufpokeren, dat geloof ik niet.
En de etappes van vrijdag en zaterdag zijn enorm zwaar, maar het is wel enkel bergop en bergaf, er zit geen meter vlak tussen. Dus als Nibali en/of Valverde Kruijswijk lossen bergaf en er wachten ploeggenoten, kunnen ze de voorsprong ook enkel bergaf uitbreiden. Bergop zal Kruijswijk dan normaal gesproken altijd weer tijd goedmaken. En de voorsprong is al 3 minuten.. (op Nibali zelfs al meer dan 4,5 minuut). Daar geloof ik echt niet in.
Denk dat Kruijswijk deze Giro enkel door een slechte dag nog kan verliezen (of een val natuurlijk)
De tronie van Majka kan ook wel door voor Kruijswijk, is er maar een kleine Photoshop nodigquote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:49 schreef Blik het volgende:
Plaatje uit het eerste topic
[ afbeelding ]
Toen al enkele reacties dat een Ryder Hesjedal er niet tussen hoorde te staan en dat Kruijswijk toch wel echt ontbrak
Het grote voordeel voor Kruijswijk is dat hij ook al een eeuwigheid voor staat op de nummer 2. Als de achtervolgers dicht achter de leider staan, gaan ze bij aanvallen altijd eerst kijken naar de leider en pas daarna kijken ze wat ze zelf kunnen (zie Menchov, Purito en ook Dumoulin in de Vuelta), nu gaan ze in eerste instantie op elkaar reageren omdat Nibali bij een aanval vooral de nummer 2 en 3 van het klassement bedreigt en Kruijswijk niet direct..quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kruijswijk heeft bergaf idd geen zwaktes getoond (afgezien van dat ene incidentje vorige week met Majka), maar er kan altijd iets gebeuren (pech, bocht verkeerd inschatten) dat het toch misgaat. Nibali en Valverde hebben te veel gewonnen dat ze zich bij een ereplaats neerleggen. Zeker van Nibali verwacht ik nog wel een full-retard afdaling.
Jumbo heeft geen renners die de knechten van Astana en Movistar kan volgen. Zo makkelijk is het dus niet om die jongens in de aanval te sturen. Dan is het ook nog de vraag of je Battaglin (de enige die bergop wel wat heeft getoond) gelijk in de aanval wilt sturen. Dan zit Kruijswijk vrijwel onmiddellijk geïsoleerd.
En heeft ook wel een karakteristiek postuur om er tussen te staan.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:51 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Gezien zijn Giro van vorig jaar is het ook raar dat Kruijswijk er niet tussen staat. Was toch een van de smaakmakers toen.
Nibali heeft de reputatie, maar is niet zo'n goede daler als de reputatie die hij heeft als daler. Het is al een flinke tijd geleden dat hij in de afdaling nog een gat heeft kunnen slaan. Ook vorig jaar in de Tour heeft hij het diverse keren geprobeerd, maar is dan vaak tijdens zijn poging nog door Valverde ingehaald.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kruijswijk heeft bergaf idd geen zwaktes getoond (afgezien van dat ene incidentje vorige week met Majka), maar er kan altijd iets gebeuren (pech, bocht verkeerd inschatten) dat het toch misgaat. Nibali en Valverde hebben te veel gewonnen dat ze zich bij een ereplaats neerleggen. Zeker van Nibali verwacht ik nog wel een full-retard afdaling.
Jumbo heeft geen renners die de knechten van Astana en Movistar kan volgen. Zo makkelijk is het dus niet om die jongens in de aanval te sturen. Dan is het ook nog de vraag of je Battaglin (de enige die bergop wel wat heeft getoond) gelijk in de aanval wilt sturen. Dan zit Kruijswijk vrijwel onmiddellijk geïsoleerd.
Plus dat Lotto nog eens een sterkere ploeg dan Giant lijkt te hebben. Niet veel beter, maar toch iets.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:00 schreef Wombcat het volgende:
Het verschil met de Vuelta van vorig jaar is ook dat Dumoulin wel aan de leiding stond, maar bergop niet de sterkste was.
Kruijswijk is dat wel. En heeft bovendien nog eens een grotere voorsprong dan Dumoulin vorig jaar.
En toch ga ik zaterdag niet gerust tv-kijken, zelfs niet als hij 8 minuten voorsprong heeftquote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:00 schreef Wombcat het volgende:
Het verschil met de Vuelta van vorig jaar is ook dat Dumoulin wel aan de leiding stond, maar bergop niet de sterkste was.
Kruijswijk is dat wel. En heeft bovendien nog eens een grotere voorsprong dan Dumoulin vorig jaar.
Daar kun je over twisten hoor.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Plus dat Lotto nog eens een sterkere ploeg dan Giant lijkt te hebben. Niet veel beter, maar toch iets.
hij woont toch tegenwoordig in Girona naast Robert Gesink? Meen mij een interview te herinneren in het jodenblad Helden. Daarin stond dat Steven toen af en toe oppaste op de kleine spruiten van de Geesquote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:57 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon ergens in de randstad. Was trouwens in Editie NL op RTL4.
Grote fout van Giant vorig jaar is dat ze in de laatste bergetappe niemand mee hadden in een kopgroep van een man of 30-40. Dat is echt een gigantische flater geweest. Hadden ze iemand meegehad, dan had die in de afdaling kunnen wachten en had Dumoulin nog terug kunnen komen (mits ze diegene op tijd hadden laten wachten, zodat die kon werken voordat LL Sanchez op kop ging rijden). Dan had Dumoulin geen 4 minuten verloren.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Plus dat Lotto nog eens een sterkere ploeg dan Giant lijkt te hebben. Niet veel beter, maar toch iets.
Nibali heeft de benen niet en gaat die ook niet meer krijgen lijkt me. Chaves was ook niet best vandaag. Kruijswijkgod kan gewoon iedereen volgen, niemand gaat hem eraf fietsen johquote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En toch ga ik zaterdag niet gerust tv-kijken, zelfs niet als hij 8 minuten voorsprong heeft
Goede tactics van Addy "Niet aanvallen" Engels destijds.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:04 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Grote fout van Giant vorig jaar is dat ze in de laatste bergetappe niemand mee hadden in een kopgroep van een man of 30-40. Dat is echt een gigantische flater geweest. Hadden ze iemand meegehad, dan had die in de afdaling kunnen wachten en had Dumoulin nog terug kunnen komen (mits ze diegene op tijd hadden laten wachten, zodat die kon werken voordat LL Sanchez op kop ging rijden). Dan had Dumoulin geen 4 minuten verloren.
John Degenkolb 90quote:
Volgens mij woont hij inderdaad in Girona (en Den Bosch).quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:03 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij woont toch tegenwoordig in Girona naast Robert Gesink? Meen mij een interview te herinneren in het jodenblad Helden. Daarin stond dat Steven toen af en toe oppaste op de kleine spruiten van de Gees
Tot nog toe heeft TLJ toch iemand meegehad in de kopgroep?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Goede tactics van Addy "Niet aanvallen" Engels destijds.
Ik heb er verder niet veel van gemerkt maar als jij het zegt.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Tot nog toe heeft TLJ toch iemand meegehad in de kopgroep?
Ja, maar ik heb nog een trauma van die zaterdagmiddag in september vorig jaarquote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nibali heeft de benen niet en gaat die ook niet meer krijgen lijkt me. Chaves was ook niet best vandaag. Kruijswijkgod kan gewoon iedereen volgen, niemand gaat hem eraf fietsen joh
Nibali gaat zeker nog full retard, twijfel ik geen moment aan. Alleen is Nibali niet zo goed als die graag zou willen. Daarnaast gaan Valverde en Chaves die podiumplaatsen echt wel verdedigen, levert alsnog een heleboel centjes, punten en publiciteit op. Dus op het moment dat Nibali in de aanval gaat, gaat Movistar echt wel tempo rijden om het verschil klein te houden. De kans dat die valverde van het podium afrijdt is ten slotte een stuk groter dan dat Kruijswijk van het podium afdondertquote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat hoeft niets te zeggen. Op basis van vandaag kun je al rustig stellen dat niemand van de andere 7 TLJ's boven zichzelf is uitgestegen door de situatie.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:05 schreef franklop het volgende:
[..]
John Degenkolb 90
Lawson Craddock 42
Koen de Kort 64
Tom Dumoulin 6
Johannes Fröhlinger 143
Thierry Hupond 142
Luka Mezgec 108
Tom Stamsnijder 155
Zico Waeytens 157
mwoa
Forum Opties | |