Jij welquote:
ach je hebt niets gemist ze proeven nu pas.quote:
Was er een ongeluk?quote:
Dat kan ook al een ongeluk zijnquote:
He Bassie, jij hierquote:
u kent uw klassiekersquote:
Iemand anders hier in het topic kan elke aflevering wel dromen geloof ikquote:
Dat ga ik even aan de binnenkant van mijn ogen bekijken.quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Iemand anders hier in het topic kan elke aflevering wel dromen geloof ik
De grap die je wist die zou komenquote:Op woensdag 25 mei 2016 18:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat ga ik even aan de binnenkant van mijn ogen bekijken.
op het eiland waar de vogels blaffen en de halve huppelde pup in je rug enzoquote:Op woensdag 25 mei 2016 18:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Iemand anders hier in het topic kan elke aflevering wel dromen geloof ik
en aangezien ik hier de hele tijd over na zat te denken en wist dat hij niet klopte:quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
op het eiland waar de vogels blaffen en de halve huppelde pup in je rug enzo
quote:Op één van de eilanden waar vogeltjes blaffen, is een gebroken lans. Als je bovenaan de lans staat, met het ei in de rug, zie je een kleine maan, wanneer de grote maan het water meegenomen heeft. Dit is de plaats waar de x staat!
uilskuiken!quote:
Wat zeggie?quote:
Gossiequote:Op woensdag 25 mei 2016 19:03 schreef Nizno het volgende:
Volgens mij is de uitzending matig aangezien we wel erg B&Aboys aan het worden zijn.
drommels, drommelsquote:
Ja, 1 kom.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:13 schreef franklop het volgende:
Gekookte komkommer, blijft er dan nog wel wat over?
Ik wist dat je die leuk ging vindenquote:
ja!quote:
Dezen hebben dan ook een echte jury. Je zet toch geen Kraan in de jury als je een hoogstaandprogramma wilt hebben.quote:
Niks tegen Kraan jaquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dezen hebben dan ook een echte jury. Je zet toch geen Kraan in de jury als je een hoogstaandprogramma wilt hebben.
egwelquote:
omdat kraan een lul is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |