quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik moest nog iets er bij om aan de 70 euro te komen en ineens dacht ik... lam!
officieel voor op de BBQ maar in een goede grillpan gaat het mij ook lukkenOh die dingen. hier hebben ze zoiets wel maar dan alleen met varkensvlees dacht ik en nog een type, niet de lamskoteletjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wilde eigenlijk deze maar dat was me echt te duurquote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh die dingen. hier hebben ze zoiets wel maar dan alleen met varkensvlees dacht ik en nog een type, niet de lamskoteletjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo makkelijkquote:ik moest sowieso wasverzachter dus zat al op gratis bezorgen. En aangezien ik een goede swifferdinges wilde en bij blokker enzo al gekeken had en overal dezelfde prijs was ongeveer dacht ik dan mik ik die ook in de bestelling. Anders was ik op amper 45 euro uitgekomenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:10 schreef Karina het volgende:
Lui zijn jullieIk kom sowieso niet aan 70 euro, denk niet eens voor de hele week (als ik zou weten wat ik voor een week nodig zou hebben).
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
hele goede optiequote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:13 schreef roos85 het volgende:
Vier binnenkort verjaardag, dus wijn enzo laat ik lekker bezorgen.
Nee joh gewoon de euroshopperquote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
hele goede optieOw ja ik had ook nog pleepapier er bij. Tikt ook altijd al qua prijs
ja zoiets dacht ik ook.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh gewoon de euroshopperNeem ik ook altijd. Doe je ook best lang mee
En die andere lamsboutjes zien er wel prima uit hoor, maar als het zo duur is kun je beter nog even bij een slager langsgaan.
Het is dus geen schuurpapier, gewoon zacht en kost geen drol (hihi).quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja zoiets dacht ik ook.
Enneuh ik wil liever geen schuurpapier, dan kan ik net zo goed een krant nemen om te vegen.
hmz, ik zal er eens over denken.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is dus geen schuurpapier, gewoon zacht en kost geen drol (hihi).
we hebben het over papier. Karina begon over de drolquote:
Deze:quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmz, ik zal er eens over denken.
Bij mn ouders hebben ze papier wat van een groothandel komt, maar dat is te hard voor mijn tere billetjes vind ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Deze:ziet er uit als schuurpapier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Vrouwen poepen ook hoorquote:
morgen gaan we al naar de kwartfinales he.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Vrouwen poepen ook hoor
Als de volgende rondes beginnen zijn we weer helemaal on topic gok ik. Denk dat dit te snel gaat of zo om echt geconcentreerd te blijven.
gammaquote:
Dan ben ik er dus nietquote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
morgen gaan we al naar de kwartfinales he.
daarna weer 2 voorrondes.
ja en dat heb ik dan weer net niet in huisquote:
deze blijven wel in modelquote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:23 schreef Karina het volgende:
Chocoladetoetjes zien er sowieso vaak uit als een drolMaar wel lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
je hoort de strijkers niet?quote:
Vroeg ik me ook afquote:
die zetten ze net in! Tijden jurycommentaar was het volledig stilquote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
deze blijven wel in modelZiet er goed uit! Lekker donkere chocolade. Van de week hadden we hier cheesecake ook uit een bakje van de AH, was ook prima te eten. Beetje weinig alleenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat is zodat je echt goed luistertquote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:26 schreef franklop het volgende:
[..]
die zetten ze net in! Tijden jurycommentaar was het volledig stil
hij gaat naar Australië?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:26 schreef wdn het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af
Die Danny ,,,, gaat ver komen
cheesecake bennik geen fan van. De creme brule in die bakkies zijn ook errug lekker.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! Lekker donkere chocolade. Van de week hadden we hier cheesecake ook uit een bakje van de AH, was ook prima te eten. Beetje weinig alleen
mee eensquote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:27 schreef Karina het volgende:
Ah gadverdamme slakkenEn dan nog dat huisje ernaast. Nee.
he jij!quote:
hoi jij!quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |