quote:Heats
De voorronden volgt een drie-round formaat:
De Calling Card : de deelnemers moeten een gerecht uit het niets verzinnen in 75 minuten (40 minuten tot en met 2009). De deelnemers kunnen kiezen uit ingrediënten die ze willen.
De Uitvinding Test : de deelnemers krijgen twee dozen, een met zoete producten, een andere met hartige. Zij moeten een doos te halen en maak een gerecht uit de ingrediënten binnen 75 minuten.
De Impression Test : de deelnemers moeten een twee gangen maaltijd te koken in 75 minuten voor het verleden winnaars en finalisten van MasterChef . 1 uur om het hoofdgerecht serveren, en nog eens vijftien minuten na dat voor dessert dienen.
Misschien hierna, als de achtste finales beginnen. Nu is het nog even een afvalrace.quote:Op maandag 23 mei 2016 19:15 schreef Elvi het volgende:
Dus ze doen geen teamopdrachten en gastchefs enzo? Hmm dan vind ik masterchef Australië toch een stuk leuker.
huh whut, achtste finales?quote:Op maandag 23 mei 2016 19:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien hierna, als de achtste finales beginnen. Nu is het nog even een afvalrace.
quote:kwartfinale
De Palate Test : Torode kookt een gerecht voor de deelnemers, en zij moeten de ingrediënten te identificeren en te proberen om de schotel met behulp van de ingrediënten gegeven recreëren.
The Choice Test : de koks hebben 80 minuten om een showstopping gerecht voor de rechters en een speciale celebrity eten criticus creëren
Hierna toch? Volgens mij zei hij net dat de overgebleven mensen naar de 8e finale gaan? Of was het kwartfinale?quote:
ik lees op wiki alleen kwartfinales na de voorrondesquote:Op maandag 23 mei 2016 19:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Hierna toch? Volgens mij zei hij net dat de overgebleven mensen naar de 8e finale gaan? Of was het achtste finale?
Die 2e achtste was een typoquote:Op maandag 23 mei 2016 19:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik lees op wiki alleen kwartfinales na de voorrondes
Dan komt hierna zeker weer een masterchef met kinderen? Want ii geloof nooit dat hierna Australië komt, dat seizoen is daar nu nog bezig.quote:Op maandag 23 mei 2016 19:20 schreef Nizno het volgende:
seizoen 12
begindatum 23 maart 2016
einddatum 6 mei 2016
aantal afleveringen 25
quote:
wat spoken jullie uit samen??quote:
reken maar erop dat AUS in september begint. Redelijk 'kijkcijferkanon' op de vooravond voor SBS en dan is in de zomer dat doen jezelf in de vingers snijden.quote:Op maandag 23 mei 2016 19:24 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dan komt hierna zeker weer een masterchef met kinderen? Want ii geloof nooit dat hierna Australië komt, dat seizoen is daar nu nog bezig.
Haha:pquote:
quote:Op maandag 23 mei 2016 19:24 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dan komt hierna zeker weer een masterchef met kinderen? Want ii geloof nooit dat hierna Australië komt, dat seizoen is daar nu nog bezig.
what he said.quote:Op maandag 23 mei 2016 19:25 schreef franklop het volgende:
[..]
reken maar erop dat AUS in september begint. Redelijk 'kijkcijferkanon' op de vooravond voor SBS en dan is in de zomer dat doen jezelf in de vingers snijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |