jinxerquote:Op maandag 23 mei 2016 15:19 schreef HulkHeld het volgende:
Haase kan zich op gaan maken voor zijn beslissende set.
Misschien problemen om zich te concenteren als hij niet het idee heeft dat hij kan verliezen inderdaad.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:30 schreef HulkHeld het volgende:
Hoe kan het dan elke keer dat Wawa zo wisselvallig oogt, denkt hij er te makkelijk over ofzo?
Dat zegt bij hem juist niet zoveel. De halve finale tegen Tsonga vorig jaar was zo ongeveer de slechtste wedstrijd van het hele toernooi en toch speelde hij 2 dagen later geweldig in de finale.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:29 schreef truedestiny het volgende:
Wawa kan titel prolongatie iig gaan vergeten. Hoe goed die vorig jaar was, zo matig is hij dit jaar.
Ja precies. Geloof dat ze laatst ook nog tegen elkaar gespeeld hebben en toen werd het ook 1-2 in sets voor Wawa? Onderschatting zou toch niet op zijn plaats zijn. Of hij moet wel heel erg op zijn reserves vertrouwen.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Misschien problemen om zich te concenteren als hij niet het idee heeft dat hij kan verliezen inderdaad.
Nee, mee eens. Maar Rosol kan er ook wat van als het gaat om concentratieverlies.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:33 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja precies. Geloof dat ze laatst ook nog tegen elkaar gespeeld hebben en toen werd het ook 1-2 in sets voor Wawa? Onderschatting zou toch niet op zijn plaats zijn. Of hij moet wel heel erg op zijn reserves vertrouwen.
Een break op love had hier dan weer op zijn plaats geweest hahaquote:Op maandag 23 mei 2016 15:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, mee eens. Maar Rosol kan er ook wat van als het gaat om concentratieverlies.
Ja, precies.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:35 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Een break op love had hier dan weer op zijn plaats geweest haha
NOS schakelt naar Haase.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:50 schreef HulkHeld het volgende:
Gaat de NOS over op Haase of blijven ze bij Rosol-Wawa?
Ik kijk via de stream van NOS zonder geluid i.v.m. werk, schakelen ze daar ook over dat je weet toevallig?quote:Op maandag 23 mei 2016 15:50 schreef BobW het volgende:
[..]
NOS schakelt naar Haase.
Zijn coach is nog commentaar aan het geven op Eurosport.
Ik weet het niet, maar het lijkt me van wel.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:53 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik kijk via de stream van NOS zonder geluid i.v.m. werk, schakelen ze daar ook over dat je weet toevallig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |