Haase denk ik.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:41 schreef Nober het volgende:
Michaëlla Krajicek (32, US Open 2007) en Sjeng Schalken (12, Wimbledon 2004)
Waren dit de laatste twee geplaatste Nederlanders op een Grand Slam?
Denk niet dat hij ooit geplaatst is geweest op een grandslam, wiki zegt hoogste ranking 33 in 2012. En op Wimbledon en de US open van dat jaar was hij iig niet geplaatstquote:
ik ken iemand die dacht dat gisteren niet meer werd gespeeld in Parijs ivm de metroquote:Op maandag 23 mei 2016 19:14 schreef Federer-fan het volgende:
Zo'n Eurosport-commentator die het heeft over Philippe Chartrier.
Daartentegen heeft hij het wel over fustratie.![]()
Hard nodig ook. Pleurisklein daar joh.quote:Op maandag 23 mei 2016 19:50 schreef George_Zina het volgende:
Over een paar jaar kan het nog sneller gaan met afwerken van de eerste ronde partijen. Het park van Roland Garros willen ze uitbreiden van 8,5 naar ruim 13 hectare.
In vergelijking met de andere drie grandslamparken is die van Roland Garros inderdaad veel te klein. Het past niet bij de status van een grandslam. Het moet veel statiger/groter.quote:Op maandag 23 mei 2016 19:52 schreef luckass het volgende:
[..]
Hard nodig ook. Pleurisklein daar joh.
Ja, dat weet ik nog.quote:Op maandag 23 mei 2016 19:31 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik ken iemand die dacht dat gisteren niet meer werd gespeeld in Parijs ivm de metro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |